Hij kan wel bovenaan staan in de uitslag op f1.com, maar hij heeft officieel toch echt 68 overwinningen en geen 69.quote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En das nu net het rare aan het hele verhaal. Schumacher staat wel nog als polesitter in de uitslag van Monaco ondanks dat ie een straf kreeg, maar Vettel is hier wel volledig uit de uitslag geschrapt.
De straf gaat nu ook in werking na de quali.
Ja er waren problemen met de auto, en dat is geaccepteerd. Vervolgens bleek er niet genoeg benzine in te zitten en daar kan/kon Red Bull geen verklaring voor geven. Dan hebben ze dus te weinig getankt maak ik daarop uitquote:Op zondag 4 november 2012 10:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
http://adamcooperf1.com/2(...)ttels-force-majeure/
Ja, ik was nog niet helemaal wakkerquote:Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zie mijn post iets hierboven. Wat ze hebben veranderd.
Overwinningen?quote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij kan wel bovenaan staan in de uitslag op f1.com, maar hij heeft officieel toch echt 68 overwinningen en geen 69.
Dit dus. En de kans zat er gewoon dik in dat ze er helemaal niet achter waren gekomen als de Renault jongens niet zo hyper waren geworden en Vettel gewoon terug was gereden naar de pits, mits ie het gehaald zou hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja er waren problemen met de auto, en dat is geaccepteerd. Vervolgens bleek er niet genoeg benzine in te zitten en daar kan/kon Red Bull geen verklaring voor geven. Dan hebben ze dus te weinig getankt maak ik daarop uit
Waar?quote:Op zondag 4 november 2012 11:53 schreef JohnB52 het volgende:
WTF????
Die pitsstops bij de F3. Hahaha
Jongens snel kijken!!!!
Poles, excuus. Poles hadden we het over natuurlijk. Net wakkerquote:
Teams niet voorbereid op regen, banden wisselen met momentsleutel, wishbones terugbuigen door er op te gaan springen, een vrouw aan de leiding...quote:
Dat leg ik nu net uit.quote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En das nu net het rare aan het hele verhaal. Schumacher staat wel nog als polesitter in de uitslag van Monaco ondanks dat ie een straf kreeg, maar Vettel is hier wel volledig uit de uitslag geschrapt.
De straf gaat nu ook in werking na de quali.
Komt er dus op neer dat de positie in de quali niet geldt voor de statistieken, maar de startgrid op zondag.quote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat leg ik nu net uit.
De uitslag van de kwalificatie is de uitslag van de kwalificatie.
De straf van Schumacher treedt in werking ná de kwalificatie. Hierdoor raakt hij alsnog zijn pole kwijt, omdat hij de race niet start vanaf pole. Vandaar dat op de officiële website van hij wel de 1e is van de kwalificatie, maar nog steeds 68 poles op zijn naam heeft staan op zijn datasheet.
Staat nu ook iemand stil midden in de laatste bochtquote:Op zondag 4 november 2012 11:59 schreef JohnB52 het volgende:
En nu iedereen is gewisseld: safety car.
Het is ws. ook dat de definitie van pole position niet duidelijk is. Sommige denken dat pole de nummer 1 plaats in de kwalificatie is, maar het is de eerste plek op de startgrid van een race. Bij Schumi was al duidelijk voor de start van kwali dat hij door een 5place drop nooit pole kon pakken, ook al was hij de snelste. Maja, in Dubai maakt t helemaal niets uit want Vettel had geen polequote:Op zondag 4 november 2012 12:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Komt er dus op neer dat de positie in de quali niet geldt voor de statistieken, maar de startgrid op zondag.
De langere gear ratios gaan hem veel helpen in de DRS zones, dus handig om vanuit de pitlane te starten.quote:Op zondag 4 november 2012 11:40 schreef JohnB52 het volgende:
Versnellingsbak, , gear ratios en suspension setup zijn veranderd bij Vettel zijn wagen.
Dan zullen de bandjes toch ook wel mogen?
Bron: @JennieGow
Ik denk dat Olav buiten de reguliere TV beelden ook op zijn minst die timing app van de FIA heeft.quote:Als je naar 1 scherm moet kijken dan is commentaar leveren best wel moeilijk.
Wij kijken anders naar een zelfde beeld als wat Mol bekijkt, en dan nog ziet ie dingen niet die een gewone kijker wel ziet. Toegegeven dat hij ook commentaar moet leveren erbij, en wij alleen moeten kijken. Maar daar verandert niets in als ie wél of niet op locatie zit.quote:Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ben benieuwd wat Vettel kan doen uit de pit starten.
Ik ben weer blij dat f1 op BBC is en niet rtl7 met Olav Mol en de vele reclames er tussen. Alleen moeten ze bij BBC David Coultard weg laten het zal nooit een commentator worden.[quote]Die zit er dan ook meer voor de analyse en technische zaken, net zoals Brundle in het begin.
Ik denk zelf als Olav Mol op locatie zit dat hij het beter doet doen in de studio. Als je naar 1 scherm moet kijken dan is commentaar leveren best wel moeilijk.
BBC zendt enkel Brazilië nog uit hiernaquote:Doet de BBC ook de volgende twee race's live uitzenden?
Wat ik mij ook afvraagt hoe zit het met de uitzend rechten voor volgend jaar. Gaat het naar Sport 1? Ik hoop van niet ik hoop eerder SBS6 of nog beter de NOS.
Je ben met Sport1 al gauw ongeveer 15 euro kwijt per maand alleen om f1 te volgen vindt ik dit veel geld.
Als een van ons daar zou zitten en even op die timing app te kijken of even vlug wat op zoeken dan missen we ook gewoon sommige dingen.quote:Wij kijken anders naar een zelfde beeld als wat Mol bekijkt, en dan nog ziet ie dingen niet die een gewone kijker wel ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |