abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118801123
Hoe zit het trouwens met Kubica, zit het in de verwachting dat hij volgende seizoen weer in F1 gaat racen?
pi_118801132
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

En das nu net het rare aan het hele verhaal. Schumacher staat wel nog als polesitter in de uitslag van Monaco ondanks dat ie een straf kreeg, maar Vettel is hier wel volledig uit de uitslag geschrapt.
De straf gaat nu ook in werking na de quali.
Hij kan wel bovenaan staan in de uitslag op f1.com, maar hij heeft officieel toch echt 68 overwinningen en geen 69. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 4 november 2012 @ 11:52:44 #128
34586 kepler
No bounce, no play
pi_118801145
quote:
Ja er waren problemen met de auto, en dat is geaccepteerd. Vervolgens bleek er niet genoeg benzine in te zitten en daar kan/kon Red Bull geen verklaring voor geven. Dan hebben ze dus te weinig getankt maak ik daarop uit :D
The line is a dot to you!
  zondag 4 november 2012 @ 11:53:15 #129
34586 kepler
No bounce, no play
pi_118801157
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Zie mijn post iets hierboven. Wat ze hebben veranderd.
Ja, ik was nog niet helemaal wakker :P Bedankt :D
pi_118801159
WTF????

Die pitsstops bij de F3. Hahaha

Jongens snel kijken!!!!
pi_118801171
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Hij kan wel bovenaan staan in de uitslag op f1.com, maar hij heeft officieel toch echt 68 overwinningen en geen 69. :)
Overwinningen?
  zondag 4 november 2012 @ 11:54:08 #132
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118801174
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef kepler het volgende:

[..]

Ja er waren problemen met de auto, en dat is geaccepteerd. Vervolgens bleek er niet genoeg benzine in te zitten en daar kan/kon Red Bull geen verklaring voor geven. Dan hebben ze dus te weinig getankt maak ik daarop uit :D
Dit dus. En de kans zat er gewoon dik in dat ze er helemaal niet achter waren gekomen als de Renault jongens niet zo hyper waren geworden en Vettel gewoon terug was gereden naar de pits, mits ie het gehaald zou hebben.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 4 november 2012 @ 11:54:56 #133
34586 kepler
No bounce, no play
pi_118801193
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:53 schreef JohnB52 het volgende:
WTF????

Die pitsstops bij de F3. Hahaha

Jongens snel kijken!!!!
Waar? :D
pi_118801231
MotorsTV
pi_118801233
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 11:53 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Overwinningen?
Poles, excuus. Poles hadden we het over natuurlijk. Net wakker :@
vosss is de naam,
pi_118801260
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 11:54 schreef kepler het volgende:

[..]

Waar? :D
Teams niet voorbereid op regen, banden wisselen met momentsleutel, wishbones terugbuigen door er op te gaan springen, een vrouw aan de leiding...

En dat in 2 rondjes.
pi_118801299
En nu iedereen is gewisseld: safety car.
pi_118801308
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

En das nu net het rare aan het hele verhaal. Schumacher staat wel nog als polesitter in de uitslag van Monaco ondanks dat ie een straf kreeg, maar Vettel is hier wel volledig uit de uitslag geschrapt.
De straf gaat nu ook in werking na de quali.
Dat leg ik nu net uit.
De uitslag van de kwalificatie is de uitslag van de kwalificatie.
De straf van Schumacher treedt in werking ná de kwalificatie. Hierdoor raakt hij alsnog zijn pole kwijt, omdat hij de race niet start vanaf pole. Vandaar dat op de officiële website van hij wel de 1e is van de kwalificatie, maar nog steeds 68 poles op zijn naam heeft staan op zijn datasheet.
pi_118801442
Jammer dat BBC pas om 13:10 begint!
  zondag 4 november 2012 @ 12:14:45 #140
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118801647
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat leg ik nu net uit.
De uitslag van de kwalificatie is de uitslag van de kwalificatie.
De straf van Schumacher treedt in werking ná de kwalificatie. Hierdoor raakt hij alsnog zijn pole kwijt, omdat hij de race niet start vanaf pole. Vandaar dat op de officiële website van hij wel de 1e is van de kwalificatie, maar nog steeds 68 poles op zijn naam heeft staan op zijn datasheet.
Komt er dus op neer dat de positie in de quali niet geldt voor de statistieken, maar de startgrid op zondag.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 4 november 2012 @ 12:25:19 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118801991
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:59 schreef JohnB52 het volgende:
En nu iedereen is gewisseld: safety car.
Staat nu ook iemand stil midden in de laatste bocht _O-
edit: zelfs contact geweest met een ander nog :D _O- Met een gebroken achterophanging tot gevolg :P
pi_118802635
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Komt er dus op neer dat de positie in de quali niet geldt voor de statistieken, maar de startgrid op zondag.
Het is ws. ook dat de definitie van pole position niet duidelijk is. Sommige denken dat pole de nummer 1 plaats in de kwalificatie is, maar het is de eerste plek op de startgrid van een race. Bij Schumi was al duidelijk voor de start van kwali dat hij door een 5place drop nooit pole kon pakken, ook al was hij de snelste. Maja, in Dubai maakt t helemaal niets uit want Vettel had geen pole :P
Where facts are few, experts are many.
pi_118802657
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:40 schreef JohnB52 het volgende:
Versnellingsbak, , gear ratios en suspension setup zijn veranderd bij Vettel zijn wagen.

Dan zullen de bandjes toch ook wel mogen?

Bron: @JennieGow
De langere gear ratios gaan hem veel helpen in de DRS zones, dus handig om vanuit de pitlane te starten.
pi_118802765
Pfff, geen vooruitgang, die dubstep muziek achter F1 beelden @skyf1
Where facts are few, experts are many.
pi_118802798
Ik voorspel dat Vettel een domme actie gaat doen en er gewoon uitvliegt.
pi_118802836
Ik ben benieuwd wat Vettel kan doen uit de pit starten.

Ik ben weer blij dat f1 op BBC is en niet rtl7 met Olav Mol en de vele reclames er tussen. Alleen moeten ze bij BBC David Coultard weg laten het zal nooit een commentator worden.
Ik denk zelf als Olav Mol op locatie zit dat hij het beter doet doen in de studio. Als je naar 1 scherm moet kijken dan is commentaar leveren best wel moeilijk.

Doet de BBC ook de volgende twee race's live uitzenden?
Wat ik mij ook afvraagt hoe zit het met de uitzend rechten voor volgend jaar. Gaat het naar Sport 1? Ik hoop van niet ik hoop eerder SBS6 of nog beter de NOS.
Je ben met Sport1 al gauw ongeveer 15 euro kwijt per maand alleen om f1 te volgen vindt ik dit veel geld.
pi_118803358
quote:
Als je naar 1 scherm moet kijken dan is commentaar leveren best wel moeilijk.
Ik denk dat Olav buiten de reguliere TV beelden ook op zijn minst die timing app van de FIA heeft.

:)
vosss is de naam,
  zondag 4 november 2012 @ 13:11:53 #148
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_118803409
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ben benieuwd wat Vettel kan doen uit de pit starten.

Ik ben weer blij dat f1 op BBC is en niet rtl7 met Olav Mol en de vele reclames er tussen. Alleen moeten ze bij BBC David Coultard weg laten het zal nooit een commentator worden.[quote]Die zit er dan ook meer voor de analyse en technische zaken, net zoals Brundle in het begin.
Ik denk zelf als Olav Mol op locatie zit dat hij het beter doet doen in de studio. Als je naar 1 scherm moet kijken dan is commentaar leveren best wel moeilijk.
Wij kijken anders naar een zelfde beeld als wat Mol bekijkt, en dan nog ziet ie dingen niet die een gewone kijker wel ziet. Toegegeven dat hij ook commentaar moet leveren erbij, en wij alleen moeten kijken. Maar daar verandert niets in als ie wél of niet op locatie zit.
quote:
Doet de BBC ook de volgende twee race's live uitzenden?
Wat ik mij ook afvraagt hoe zit het met de uitzend rechten voor volgend jaar. Gaat het naar Sport 1? Ik hoop van niet ik hoop eerder SBS6 of nog beter de NOS.
Je ben met Sport1 al gauw ongeveer 15 euro kwijt per maand alleen om f1 te volgen vindt ik dit veel geld.
BBC zendt enkel Brazilië nog uit hierna :) Spijtig genoeg :{
pi_118803476
quote:
Wij kijken anders naar een zelfde beeld als wat Mol bekijkt, en dan nog ziet ie dingen niet die een gewone kijker wel ziet.
Als een van ons daar zou zitten en even op die timing app te kijken of even vlug wat op zoeken dan missen we ook gewoon sommige dingen.

Een mens heeft nou eenmaal maar 1 paar ogen.

Als je met 2 commentators bent dan kan 1 kijken en opletten 100% en de ander die weetjes enzo even opzoeken tussendoor.

Dat heeft niets met Olav te maken, maar gewoon met het feit dat hij in zijn eentje verslag doet :)
vosss is de naam,
pi_118803496
Ik ben benieuwd wat Vettel nog kan laten zien vanuit de pitstraat. Het zal niet meevallen, inhalen is niet erg makkelijk op dit circuit geloof ik, dus vanaf plaats 12 of zo zal het wel lastig worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')