Raikkonen heeft ook zoiets.quote:Op zondag 4 november 2012 13:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat voor een tokkie tatoeages had die Hamilton nu weer op zijn onderarm
Ja daar keek ik ookquote:
Ja die tribal op zijn onderarm, dat wist ik. Heeft ie laten zetten ''ter ere'' van zijn eerste kampioenschap. Maar dat vind ik dan iets typisch Raikkonen. Die van Lewis vind ik maar iets raarsquote:
Dat is niet raar, je kunt je niet geldig kwalificeren met een auto waarvan de juistheid van de benzine niet vastgesteld kan worden, net zo min als je je geldig kunt kwalificeren met een achtervleugel die 10 cm groter is dan de regels toelaten.quote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En das nu net het rare aan het hele verhaal. Schumacher staat wel nog als polesitter in de uitslag van Monaco ondanks dat ie een straf kreeg, maar Vettel is hier wel volledig uit de uitslag geschrapt.
De straf gaat nu ook in werking na de quali.
Hadden het helemaal niet over de legaliteit van de wagen. Ging over de statistiekenquote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet raar, je kunt je niet geldig kwalificeren met een auto waarvan de juistheid van de benzine niet vastgesteld kan worden, net zo min als je je geldig kunt kwalificeren met een achtervleugel die 10 cm groter is dan de regels toelaten.
De auto moet aan voorwaarden voldoen om mee te mogen doen aan de kwalificatie, en als achteraf blijkt dat hij dat niet deed dan heb je geen geldige tijd neer kunnen zetten.
de la rosaquote:Op zondag 4 november 2012 14:02 schreef Wombcat het volgende:
Karthikeyan start ook vanuit de pitlane.
Staat 'ie dan voor of achter Vettel?
De reden dat Schumacher niet vanaf pole mocht starten was vanwege een wisselstraf. Vettel is uit de uitslag geschrapt, net als Hamilton in Spanje (die z'n pole niet voor de statistieken behield)quote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hadden het helemaal niet over de legaliteit van de wagen. Ging over de statistieken
Di Resta dus.quote:Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wie zal de torpedo vandaag zijn?
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Rosberg wilde nog even z'n haar kammen in de pit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |