En ook gewoon hard, hè?quote:Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaaf onderwerpHoevaak rijdt een designer in ''zijn'' eigen wagen
Hij zegt niet dat het andersom ook zo is.quote:Op zondag 4 november 2012 13:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar weinig mooie races gezien vrees ik
Leuk om te zienquote:Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaaf onderwerpHoevaak rijdt een designer in ''zijn'' eigen wagen
Hij racet dan ook gewoon zelf in touring klasses. Al is dat een heel ander begrip als wat ie nu deedquote:
Dat zie ik Giorgio Ascanelli nog niet doenquote:Op zondag 4 november 2012 13:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Leuk om te zienAls ik designer zou zijn, zou ik dat gewoon met elke auto doen
sowieso was 2013 contract nog niet bekendquote:Op zondag 4 november 2012 13:37 schreef JohnB52 het volgende:
Iemand die nu rtl7 kijkt? Want dit interview lijkt me niet recent? Japan denk ik opgenomen?
QFTquote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef Atreidez het volgende:
Elke race waar Vettel achteraan start is mooi.
In Austin is Allard er wel weer bij.quote:Op zondag 4 november 2012 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso was 2013 contract nog niet bekend
Jean Todt nog veel meer.quote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Prost is echt een oud mannetje geworden.
Dan heb je zoveel geld......quote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Prost is echt een oud mannetje geworden.
Zijn volgens mij ook vrij recent. Kan me niet herinneren dat ik ze eerder heb gezien.quote:Op zondag 4 november 2012 13:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat voor een tokkie tatoeages had die Hamilton nu weer op zijn arm
vorige week bij SKY liet hij ze vol trots zien... Op zn rug schijnt hij er ook nog een te hebben... (net als alonso...)quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn volgens mij ook vrij recent. Kan me niet herinneren dat ik ze eerder heb gezien.
Ja!quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even zien of de BBC ook uitzendt vandaag.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:57 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
vorige week bij SKY liet hij ze vol trots zien... Op zn rug schijnt hij er ook nog een te hebben... (net als alonso...)
Zie openingspost.quote:Op zondag 4 november 2012 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even zien of de BBC ook uitzendt vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |