Na een ontzettend goed lopend topic in Klaagbak (
hierzo), nu een topic in Lifestyle.
In dat topic had gezegd dat ik nog een topic zou openen hoe ik me zou voelen na de chemokuren en hoe ik me daar nu eigenlijk bij voel. Dus bij deze.
Het is nu bijna 3 maanden geleden dat ik mijn laatste chemo heb gehad. De weken daarna was vooral eten nog heel erg moeilijk. Alles wat ik probeerde smaakte voor geen meter, waardoor ik ook een paar kilo ben afgevallen. Maar die kilo's zijn er inmiddels alweer bij, want het eten gaat nu weer erg goed en alles smaakt zoals het eerst ook smaakte. Alleen de geuren van sterk geurende dingen zoals koffie dat ruikt nog wel iets anders maar niet per definitie vies.
Ook ben ik na een week of 4 begonnen met fitheidstraining. Dit was ook wel echt nodig, want in de middag was ik al redelijk snel uitgeput. Ook kwam ik er daar achter dat mijn conditie ook echt 0,0 was. Nu ben ik daar twee keer in de week te vinden en merk ik dat mijn conditie weer ontzettend vooruit gaat. Wel heb ik af en toe nog wel eens een dagje dat het wat minder gaat, maar dat is schijnbaar heel normaal.
Over het algemeen gaat het dus heel goed, alleen had ik afgelopen zondag plots ineens pijn aan mijn andere testikel. Dus dan bel je de maandagochtend zo snel mogelijk naar de huisarts. Die verwijst je weer door naar de uroloog. Uiteindelijk ben ik dinsdagochtend nog bij de uroloog om mijn andere testikel te laten onderzoeken. Hij zegt dat er niets aan de hand is, terwijl ik nog steeds wat pijn heb. Dus het stelt je wel iets gerust, terwijl je op dat moment direct het ergste denkt.
Toch ben ik heel blij dat ik 15 november weer door de scan mag zodat ik 100% zeker weet dat er niets aan de hand is. En het kan haast ook niet dat het terugkomt, maar niets is natuurlijk uitgesloten. Maar toch blijf ik nu in mijn achterhoofd aan het slechte denken, terwijl dat dus eigenlijk niet nodig is.
Hebben jullie nog vragen, dan beantwoord ik ze graag.