abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:30:03 #26
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_121942634
Kut om die update te lezen. Hopelijk valt de uitslag goed uit, Sterkte er mee.
pi_122010475
Bedankt voor jullie reacties.

Ik was afgelopen vrijdag in Maastricht, maar ik ben niet veel wijzer geworden. Hij denkt dat het niets ernstigs is maar hij kon me geen zekerheid geven. Ook vertelde hij me dat ik altijd in mijn achterhoofd moet houden dat het bij de volgende scans een keer anders kan zijn. Maar om nu een punctie te nemen van mijn longen en nu al uit voorzorg chemo te geven vond hij voor nu een beetje overdreven. Want het hoeft natuurlijk niets ernstigs te zijn.

Ook heb ik de arts gevraagd of hij eerder zoiets heeft gezien wat er op mijn longen te zien is. Zijn antwoord was een duidelijke nee. Maar het ziet er niet uit als kanker zei hij. Hopen dat hij gelijk krijgt.

Half februari mag ik weer door de scan en ik hoop dan op meer duidelijkheid. Helaas is het nu dus weer afwachten.
pi_122012048
Hè kut. Nou, half februari is het zo.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_122013401
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef BraboMeneer het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.

Ik was afgelopen vrijdag in Maastricht, maar ik ben niet veel wijzer geworden. Hij denkt dat het niets ernstigs is maar hij kon me geen zekerheid geven. Ook vertelde hij me dat ik altijd in mijn achterhoofd moet houden dat het bij de volgende scans een keer anders kan zijn. Maar om nu een punctie te nemen van mijn longen en nu al ouit voorzorg chemo te geven vond hij voor nu een beetje overdreven. Want het hoeft natuurlijk niets ernstigs te zijn.

Ook heb ik de arts gevraagd of hij eerder zoiets heeft gezien wat er op mijn longen te zien is. Zijn antwoord was een duidelijke nee. Maar het ziet er niet uit als kanker zei hij. Hopen dat hij gelijk krijgt.

Half februari mag ik weer doorde scan en ik hoop dan op meer duidelijkheid. Helaas is het nu dus weer afwachten.
Sterkte kerel, komt vast wel goed joh. Als zij niet eens zien wat het is, zal het vast geen kanker zijn, en anders ben je er wel heel vroeg bij. Zo kan je het best denken denk ik.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 01:43:36 #30
14505 OProg
A Life in Music
pi_122016882
Sterkte man. Komt hopelijk wel goed! :) Weet niet hoe het is om het te hebben maar leef met je mee!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')