SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
ja hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef Maisnon het volgende:
Symph zou ik misschien eerst mogen? tot half 1 maar![]()
Illustrator, ik vind het een onmogelijk programmaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, ben net ook lekker bezig geweest met de paths. Maar dan in illustrator. Ik kan alleen niet omgaan met het programma.
🐙![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
Pfoei, ik laat hier een dikke walmbout, speciaal voor jou Mono!![]()
![]()
![]()
Jij ook nog hoor erna, met Madnessquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Thnx 4 sharing bro.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
Pfoei, ik laat hier een dikke walmbout, speciaal voor jou Mono!![]()
Ja, ik houd er ook niet van. Maar voor *.eps bestanden waarvan je de vectorfunctionatilteit wilt behouden is het wel okay.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Illustrator, ik vind het een onmogelijk programmaBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Nog even een technische vraag, hij normaliseert mn geluid toch zodat het geluidsnivea normaal is?
Anders moeten jullie ff roepen dat het harder moet!![]()
Degene die reservegup speelt hoeft in feite niet wakker te blijven tot de laatste DJ klaar is. Wel tot de laatste DJ begonnen is, daarna software op auto-login en auto-retry zetten en gaan pitten.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
VDJ doet dat ja. Let maar eens op de gainknop als je een nummer inlaadt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Nog even een technische vraag, hij normaliseert mn geluid toch zodat het geluidsnivea normaal is?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar Sandy noem.![]()
![]()
![]()
daar begin ik meequote:
Our House of One Step Beyond, of Nightboat to Cairo, of?Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Was het een natte dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar Sandy noem.🐙![]()
Daar heb je plugins voor. Ik weet niet of Virtual DJ dat vanzelf doet. Luister naar ACT-F!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Anders moeten jullie ff roepen dat het harder moet!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Our House en One step beyond achter elkaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar begin ik mee
Our House of One Step Beyond, of Nightboat to Cairo, of?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
ik draai als laatst, komt goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef robdriessen het volgende:
Degene die reservegup speelt hoeft in feite niet wakker te blijven tot de laatste DJ klaar is. Wel tot de laatste DJ begonnen is, daarna software op auto-login en auto-retry zetten en gaan pitten.
Ik denk dat ik de tent wel afsluit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef robdriessen het volgende:
Degene die reservegup speelt hoeft in feite niet wakker te blijven tot de laatste DJ klaar is. Wel tot de laatste DJ begonnen is, daarna software op auto-login en auto-retry zetten en gaan pitten.![]()
ook goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Our House en One step beyond achter elkaar
Alles voor mijn de DJ'squote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens dankje nog rob voor de moeiteen de rest die me via DM geholpen heeft
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Heb je me gehoord?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Neefjequote:Ik heb eindelijk de vlekken uit mijn broek gekregen van jouw vorige show.
Draai ik wel van 2 - 10![]()
(in mijn bed)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel wreaking havoc.
Bikkelharde fidgetelectro natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er sowieso nog voorkeuren?
Synths, gitaren, drums, electro, plingelplangelmooiBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Jouw stijl, house electro minimal en dat soort shitquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Synths, gitaren, drums, electro, plingelplangelmooi![]()
![]()
Nog meer verzoekjes voor straks om 0:30?Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
drumsquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Synths, gitaren, drums, electro, plingelplangelmooi
Symph stijl?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Nog meer verzoekjes voor straks om 0:30?
Gwen McCrae - Keep The Fire Burning![]()
Ik wil graag Spaanse jodelaars uit de periode 1977-1983, maar alleen als ze begeleid worden door een koebel en Tibetaanse monniken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Synths, gitaren, drums, electro, plingelplangelmooi
Trance, Dance, Reggea en top40 meuk
in die volgordeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
checkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Symph stijl?
Gwen McCrae - Keep The Fire BurningIk hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Ik heb wel ooit voor een liedje een oude portugese opa uit een zwart wit film gesampledquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik wil graag Spaanse jodelaars uit de periode 1977-1983, maar alleen als ze begeleid worden door een koebel en Tibetaanse monniken.![]()
![]()
nee die ga ik niet draaien?quote:Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Ik moet niezen, maar het wil niet
Draai ik ondertussen ff jointje
*moet toch wat draaien
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Oh Symph wat Fleetwood Mac?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
checkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een pizza draait wel in mijn ovenAnders:
Shawn Christopher - Don't lose the magicIk hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Ja als het lukt ik ook, maar nu heb ik een kriebel, en die doet niksquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ik begin te niezen, dan volgen er nog 10 stuks of zo
Vervelende kerstkriebelquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als het lukt ik ook, maar nu heb ik een kriebel, en die doet niks![]()
![]()
quote:
Wie heeft er vandaag allemaal gedraaid en hoe laat? Even het rooster bijwerken.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Oeh, Maisnon heb je ook gave mashups? Daar houd ik wel van
Ik had altijd van die 2manyDJs mashups vroeger weetjewelquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Oeh, Maisnon heb je ook gave mashups? Daar houd ik wel vanmaar nu geen denk ik
![]()
Haha het begint met totaal enorme uitgestorven dinosaurussenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef Monopoly het volgende:
Wat ga je draaien Maisnon ? Ik ga je aankondigen !hopelijk doet ie het
Je moet wel even GO roepen heanders faal ik
![]()
server answered what?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Super hij zegt broadcast error server answered'
oh oh gefixt
Den Haagquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan niet, zit mobiel bij cracks ouders thuis
Kom dan hier heen verdorie.![]()
wordt een ander nummer van zequote:
More like Eindhoven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag
Kom dan hier heen verdorie.![]()
Paboquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:05 schreef Maisnon het volgende:
En hadden Cracks ouders de Pabo doos gevonden
Het andere soort basisonderwijs
Jep. Maar het was vrij discreet en nog dichtquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:05 schreef Maisnon het volgende:
En hadden Cracks ouders de Pabo doos gevonden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pabo
Het andere soort basisonderwijs![]()
![]()
ook een ander nummerquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kan nooit tegenvallenWe blijven op de discotoer:
Players Association - We Got The Groove
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De ouders van cracker wonen in het zuiden des lands.![]()
![]()
Vale is vaarwel, ave is hallo. En wij gaan wegquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb m'n kennis uit Asterix en Obelix![]()
![]()
Matig. Ik dacht echt dat Crack_ Hagenees was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De ouders van cracker wonen in het zuiden des lands.
Weer een droom aan duigen![]()
![]()
Import hagenees is niks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matig. Ik dacht echt dat Crack_ Hagenees was.
Deze zegt me niets, doet me niet zoveel eigenlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje
Nu niet? geef je niet zoveel om deze artiest
Ben er een beetje verslaafd aan geraakt![]()
![]()
Paar jaar pasquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verras mij. En deze?
Sister Sledge - Pretty Baby
Ik heb 150.000 nummers.....
ander nummer dus
Dat is juist de reden om verzoekjes te doen, om niet die geijkte 150.000 nummers weer te horenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar
Ik heb 150.000 nummers.....
ander nummer dus![]()
![]()
Creepy monkeyquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is juist de reden om verzoekjes te doen, om niet die geijkte 150.000 nummers weer te horen
Goed, deze dan:quote:
Narada Michael Walden - Tonight i'm alright
Ik ben echt een discofiel hoorIk heb echt de meest exotische nummers
![]()
![]()
Eindhoven pfoeh tis te hopen dat ze daar overheen komtquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weer een droom aan duigen
Dat is al een trauma opzich![]()
Drukke tijd voor de boeg maar lijkt me leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komen jullie binnenkort hier ff biertje doen, ja toch ?![]()
![]()
ff rebooten, mijn pc maakt geluid dat ik niet wil horen tijdens het draaienIk hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Die isquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed, deze dan:
Yesquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit jij op reddit toevallig, vanwege dat plaatje
iemand op mn facebook zit ook op reddit en dat is nogal irritant want hij post altijd letterlijk wat daar voorbij komt![]()
![]()
quote:
Melonhead
je kan het welquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed, deze dan:
GAE - PECquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Mono baasje, ga je naar die bekerwedstrijd?
Nee, ik loop dan stage. Maar ga wel laptop me nemen in de trein en kijken terwijl ik aan het rijden ben natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yes
iemand op mn facebook zit ook op reddit en dat is nogal irritant want hij post altijd letterlijk wat daar voorbij komt
En drie dagen later volgen de 9gag links met dezelfde inhoud🐙![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GAE - PEC
Nee, ik loop dan stage. Maar ga wel laptop me nemen in de trein en kijken terwijl ik aan het rijden ben natuurlijkDie wedstrijd
![]()
![]()
Als een eckte baasquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GAE - PEC
Nee, ik loop dan stage. Maar ga wel laptop me nemen in de trein en kijken terwijl ik aan het rijden ben natuurlijk![]()
Ik wil wel een keer mee voorinEen vader van een vriend van me kwam ik laatst tegen is ook machinist en ik mocht gewoon voorin komen zitten
![]()
Met al die knopjes en dingen lijkt het net een controller![]()
![]()
Mannen en knopjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als een eckte baas![]()
Ik wil wel een keer mee voorinEen vader van een vriend van me kwam ik laatst tegen is ook machinist en ik mocht gewoon voorin komen zitten
![]()
Met al die knopjes en dingen lijkt het net een controller
Vriend, het is geweldig werk en het betaald ook nog eens prima als je niet bij NS werktquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als een eckte baas![]()
![]()
Met al die knopjes en dingen lijkt het net een controller
Ga in de infra (werktreinen rijden) en je pakt minimaal 2900 netto per maand.
Enige nadeel is dat je wat vaker in de nacht en in het weekend van huis bent, maar doe dat 8 jaar en je hebt een bankrekening![]()
Dan kan je leven als een koning
![]()
![]()
Beetje trein rijden in de nacht is toch chill lijkt me ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, het is geweldig werk en het betaald ook nog eens prima als je niet bij NS werkt
Enige nadeel is dat je wat vaker in de nacht en in het weekend van huis bent, maar doe dat 8 jaar en je hebt een bankrekening![]()
![]()
![]()
die duurt 15 minutenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Shit, ik vraag geijkte nummers aanSnel iets exotisch aanvragen:
D.D. Sound - Café
Hawaii ook goed?Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Volgens mij heb ik een ingekorte versie, even kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die duurt 15 minuten
Hawaii ook goed?![]()
![]()
Als jij no no hoort, doe je iets niet goedquote:
Ikkequote:heel even
Hierna een liedje met samples uit ocarina of timeof majoras mask weet t zo niet zeker
![]()
Zul je zien dat het knopje al ingedrukt isquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij no no hoort, doe je iets niet goed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zul je zien dat het knopje al ingedrukt is
Klinkt lekkerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
checkquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:24 schreef ACT-F het volgende:
Laat D.D. Sound maar zitten, doe maar:
Chic - Everybody DanceIk hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Leven als een koning kan behoorlijk tegenvallen zeker als je omringt bent door rattenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, het is geweldig werk en het betaald ook nog eens prima als je niet bij NS werkt
![]()
Sowieso! Verdiend lekker, alleen je wijf moet er tegen kunnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beetje trein rijden in de nacht is toch chill lijkt me ?![]()
Ik heb ooit met een wijf zitten klooien wiens vriend machinist wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso! Verdiend lekker, alleen je wijf moet er tegen kunnen.![]()
![]()
Hij was aan het rebootenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef Maisnon het volgende:
Zit de volgende al klaar want dit is de laatste![]()
![]()
Ik zit filmpje te kijken van nipplegate van Khloe, ik zie geen nipple?????????You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Pics in de DM / PMquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Kally het volgende:
Ik zit filmpje te kijken van nipplegate van Khloe, ik zie geen nipple?????????![]()
Mone en Mais dank jullie wel alvast
Ook geen gatequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Kally het volgende:
Ik zit filmpje te kijken van nipplegate van Khloe, ik zie geen nipple?????????![]()
![]()
Ik kom geen nipple tegen, wat wil je dan zien?quote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Dat zeg ikquote:
Teenage nudityquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom geen nipple tegen, wat wil je dan zien?![]()
En dat vraag je aan mij?quote:
Ah jij krijgt ooit op een dag ook nog wel een wijf man, komt goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso! Verdiend lekker, alleen je wijf moet er tegen kunnen.![]()
![]()
I have no ideaquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat was nou de Khloe van het verhaal?
Dat waren zequote:23:58 : Totally Enormous Extinct Dinosaurs - Tapes & Money
00:06 : Kimbra - Come Into My Head
00:10 : Familjen - Fulast Vinner
00:14 : alt-J - Fitzpleasure
00:18 : Gramatik - Like You Do
00:22 : Rustie - Hover Traps
00:25 : Robyn - Indestructible
00:29 : David Byrne & St. Vincent - Whoik wilde die laatste eigenlijk niet doen maarja het was ineens stil en ik had geen goeie opvuller.
![]()
Oh Madness, what a surprise
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Pranfeuri reeks van Dirk Jan![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaaa ik denk: waar zal ik eens mee beginnenquote:
No idea?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Pranfeuri reeks van Dirk Jan![]()
[ afbeelding ]You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Leuk om Gramatik weer eens te horenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat waren zeik wilde die laatste eigenlijk niet doen maarja het was ineens stil en ik had geen goeie opvuller.
![]()
![]()
* Kally grijnstquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik denk: waar zal ik eens mee beginnenYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Als ze het maar weet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ah jij krijgt ooit op een dag ook nog wel een wijf man, komt goed
Ik had een chick via via opgepikt, en vertelde van mijn toekomstige carriere, en het werd niets. Dus wees er maar direct eerlijk in.![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is de grap, de verhalen hebben geen clou
quote:
Boss jij elk weekend een chick of valt dat tegen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ze het maar weet.
Ik had een chick via via opgepikt, en vertelde van mijn toekomstige carriere, en het werd niets. Dus wees er maar direct eerlijk in.![]()
![]()
![]()
Tegenwoordig doe ik het rustig aan, maar die tijden heb ik zeker gehad jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Boss jij elk weekend een chick of valt dat tegen?![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik het rustig aan, maar die tijden heb ik zeker gehad ja![]()
![]()
jaquote:
zowat de stripvorm van het Simplistisch Verbond
muziek uit die tijd was toch wel tof,
Je had ook de Specials, ook tof
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deze manquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja
zowat de stripvorm van het Simplistisch VerbondWaarheden tot op het bot
![]()
![]()
Zoek jezelf broederquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja
zowat de stripvorm van het Simplistisch Verbond![]()
![]()
quote:
ja wacht maar ffquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:40 schreef Koen66 het volgende:
muziek uit die tijd was toch wel tof,
Je had ook de Specials, ook tof
Even disco dansen
Dat gaat hem niet wordenquote:Ik dans doorquote:
Hoiquote:
Shalamarquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:43 schreef FL_Freak het volgende:
Kan er dadelijk shalamar - a night to remember gedraait worden?![]()
![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:43 schreef FL_Freak het volgende:
Kan er dadelijk shalamar - a night to remember gedraait worden?
Hoe weet jij nou weer welke moves ik doe?quote:
Al die Fobo checkers hier
Ik heb zo'n glitterbol waar ik bepaalde dingen in kan zienquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer welke moves ik doe?![]()
![]()
Je bent de laatstequote:
Oh? vertel? Voor het nette doe maar in DMquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb zo'n glitterbol waar ik bepaalde dingen in kan zien
Ouwe lulquote:
Ik dacht even dat het een kerstliedje was
Nou gewoon, overheen wrijven en *poef*. Ik zie alles wat ik wil zienquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? vertel? Voor het nette doe maar in DM![]()
Ok, je moet ook wat middelen naar binnenwerken om het te bekrachtigen![]()
![]()
Overheen wrijven en poef?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou gewoon, overheen wrijven en *poef*. Ik zie alles wat ik wil zien![]()
[ afbeelding ]
Ok, je moet ook wat middelen naar binnenwerken om het te bekrachtigen
was het mijn ooit ook, nu niet meerquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
hey, da's mijn lijflied, stupid marriage
weet ik, maar ik had ff zin om te trollenquote:
hmmm hier ben ik echt de oudste, Goldfinger komt hier nooit
Same shit, different day
SC hopper present![]()
krijg nou tieten, loopt precies synchroon met That's the wayquote:
Ja, ik mag datquote:
Omdat we niet zoveel schelen
iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg nou tieten, loopt precies synchroon met That's the way
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
krijg nou tieten, loopt precies synchroon met That's the way
Mijn disco is andersquote:
niet zoveel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik mag dat
Omdat we niet zoveel schelen
je bent een jonkie sweetie
Same shit, different day
SC hopper present![]()
tofquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kom hier wat vaker posten denk ik
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef xBubbles het volgende:
Koen, oudje van me
Maar je bent wel liev hoor!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, die tekst was gewoon slechtquote:
Ik ben zelfs aangemeld als DJ, maar nooit zin om dat programma uit te vogelen, en Virtual DJ werkte nietquote:![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kom hier wat vaker posten denk ikIk vind jou lieffffffffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zoveel?
je bent een jonkie sweetie
Waarom doet dit nummer me aan de moderne Romeo&Juliet denken?
[ Bericht 0% gewijzigd door xBubbles op 03-11-2012 00:53:33 (Gets, ja dus..dat nummer komt daarin voor :P) ]Believe you can, and you will.![]()
jawel hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zelfs aangemeld als DJ, maar nooit zin om dat programma uit te vogelen, en Virtual DJ werkte niet
Als je het hebt geinstalleerd, laat mij het dan maar ff in elkaar zetten met teamviewer een keer
Werkende VDJ nodig?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben zelfs aangemeld als DJ, maar nooit zin om dat programma uit te vogelen, en Virtual DJ werkte niet![]()
dit vind ik echt zooooo'n lekker nummerquote:
Virtual DJ was werkend alles, alleen mijn mic ofzo werkte niet geloof ik. Of iets whatever het werkte nietquote:![]()
![]()
Doen wequote:Op zaterdag 3 november 2012 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel hoor
Als je het hebt geinstalleerd, laat mij het dan maar ff in elkaar zetten met teamviewer een keer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Ik vind jou lieffffffffffffffffffffffffff
Same shit, different day
SC hopper present![]()
idd waaromquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:53 schreef xBubbles het volgende:
Waarom doet dit nummer me aan de moderne Romeo&Juliet denken?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En Loleatta Holloway?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit vind ik echt zooooo'n lekker nummer![]()
![]()
ff een PM naar robdriessenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet alleen mijn inlog gegevens en shit allemaal niet meer
ahhhhhquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Omdat ik laatst die dvd keek, en dit nummer erin voorkwam
nu snappikkut
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:![]()
Helleuquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |