Wat is dan echt volwassen worden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geestelijk welIk word echt nooit volwassen
![]()
Dit nummer is baas
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef Maisnon het volgende:
actiemaisnon gaat richting fase 1 compleet
Gewoon heel rap met je lampen knipperen, flink roken binnen en beentjes in de luchtquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Dit is niet helemaal mijn muzieki, maar ik houd stand
Je vergeet bierquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon heel rap met je lampen knipperen, flink roken binnen en beentjes in de lucht [ afbeelding ]
lampen checkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon heel rap met je lampen knipperen, flink roken binnen en beentjes in de lucht [ afbeelding ]
Kom op Symph, je kan hetquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lampen check
roken check
Benen in de lucht... eehhhhh
Volwassen worden is het dragen van een masker, geforceerd 'gewoon' doen om maar in de smaak te vallen door andere 'gewone' mensen. Huisje, boompje, beestjequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is dan echt volwassen worden?
Ik mag hopen dat ik gewoon blijf wie ik nu ben
checkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vond ik te vanzelfsprekend, maar goed, voor de limonadedrinkers onder ons, BIER!!
quote:
Ik heb huisje en beestje, maar niemand heeft mij ooit gewoon genoemdquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volwassen worden is het dragen van een masker, geforceerd 'gewoon' doen om maar in de smaak te vallen door andere 'gewone' mensen. Huisje, boompje, beestje
quote:
Robquote:
Omdat het boompje ontbreektquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef Kally het volgende:
Ik heb huisje en beestje, maar niemand heeft mij ooit gewoon genoemd
Nee, omdat ik doe wat ik wil, me niks aan trek van mensen die wat over me te lullen hebben, en me niet hou aan hoe het zou moeten horenquote:
Oudhollandsch meppenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
Vannacht geen backup via mij trouwens, want ik rook nog een paffie en dan ga ik slaen, morgen weer werken
ik wil anders wel een backup aanzetten. gooi ik gewoon een top 1000 aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
Vannacht geen backup via mij trouwens, want ik rook nog een paffie en dan ga ik slapen, morgen weer werken
Dat zeg ik dus, geen masker willen draaien en met alle winden meewaaien maar gewoon je eigen ding doen en schijt hebben aan de mening van anderen hoe dingen zouden 'horen'quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, omdat ik doe wat ik wil, me niks aan trek van mensen die wat over me te lullen hebben, en me niet hou aan hoe het zou moeten horen
Mijn pc staat toch 24/7 aan, dus dat wil ik wel op me nemenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:37 schreef Rafeiro het volgende:
Vannacht geen backup via mij trouwens, want ik rook nog een paffie en dan ga ik slapen, morgen weer werken
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Nog behoefte aan mijn herrie om 12 uur?
Mais was eerderquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Maar zoals ik al zei ik wil wel even van 0:00 tot 0:30 tenzij mono doorgaat en jullie in die feestvreugde blijven hangendan draai ik wel een andere keer
Trouwen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, geen masker willen draaien en met alle winden meewaaien maar gewoon je eigen ding doen en schijt hebben aan de mening van anderen hoe dingen zouden 'horen'
Trouwen is dus één van die dingenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwen?
Nee maar is ook, lekker boeiend wat anderen denken
Ik doe wat goed is voor mij
Hé, ben net ook lekker bezig geweest met de paths. Maar dan in illustrator. Ik kan alleen niet omgaan met het programma.quote:
Ik ga om 0.00 er uit zodag Maisnon ff kan knallen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef Kally het volgende:
Symph, jij om half 1, kan Mais ff testen?
Als Mono wil stoppen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |