SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
ja hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef Maisnon het volgende:
Symph zou ik misschien eerst mogen? tot half 1 maar![]()
Illustrator, ik vind het een onmogelijk programmaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, ben net ook lekker bezig geweest met de paths. Maar dan in illustrator. Ik kan alleen niet omgaan met het programma.
🐙![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
Pfoei, ik laat hier een dikke walmbout, speciaal voor jou Mono!![]()
![]()
![]()
Jij ook nog hoor erna, met Madnessquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Thnx 4 sharing bro.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Watertornado het volgende:
Pfoei, ik laat hier een dikke walmbout, speciaal voor jou Mono!![]()
Ja, ik houd er ook niet van. Maar voor *.eps bestanden waarvan je de vectorfunctionatilteit wilt behouden is het wel okay.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Illustrator, ik vind het een onmogelijk programmaBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Nog even een technische vraag, hij normaliseert mn geluid toch zodat het geluidsnivea normaal is?
Anders moeten jullie ff roepen dat het harder moet!![]()
Degene die reservegup speelt hoeft in feite niet wakker te blijven tot de laatste DJ klaar is. Wel tot de laatste DJ begonnen is, daarna software op auto-login en auto-retry zetten en gaan pitten.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
VDJ doet dat ja. Let maar eens op de gainknop als je een nummer inlaadt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Nog even een technische vraag, hij normaliseert mn geluid toch zodat het geluidsnivea normaal is?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar Sandy noem.![]()
![]()
![]()
daar begin ik meequote:
Our House of One Step Beyond, of Nightboat to Cairo, of?Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Was het een natte dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar Sandy noem.🐙![]()
Daar heb je plugins voor. Ik weet niet of Virtual DJ dat vanzelf doet. Luister naar ACT-F!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Anders moeten jullie ff roepen dat het harder moet!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Our House en One step beyond achter elkaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar begin ik mee
Our House of One Step Beyond, of Nightboat to Cairo, of?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
ik draai als laatst, komt goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef robdriessen het volgende:
Degene die reservegup speelt hoeft in feite niet wakker te blijven tot de laatste DJ klaar is. Wel tot de laatste DJ begonnen is, daarna software op auto-login en auto-retry zetten en gaan pitten.
Ik denk dat ik de tent wel afsluit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef robdriessen het volgende:
Degene die reservegup speelt hoeft in feite niet wakker te blijven tot de laatste DJ klaar is. Wel tot de laatste DJ begonnen is, daarna software op auto-login en auto-retry zetten en gaan pitten.![]()
ook goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Our House en One step beyond achter elkaar
Alles voor mijn de DJ'squote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens dankje nog rob voor de moeiteen de rest die me via DM geholpen heeft
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Heb je me gehoord?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Neefjequote:Ik heb eindelijk de vlekken uit mijn broek gekregen van jouw vorige show.
Draai ik wel van 2 - 10![]()
(in mijn bed)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel wreaking havoc.
Bikkelharde fidgetelectro natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er sowieso nog voorkeuren?
Synths, gitaren, drums, electro, plingelplangelmooiBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Jouw stijl, house electro minimal en dat soort shitquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Synths, gitaren, drums, electro, plingelplangelmooi![]()
![]()
Nog meer verzoekjes voor straks om 0:30?Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
drumsquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Synths, gitaren, drums, electro, plingelplangelmooi
Symph stijl?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:49 schreef Symphonic het volgende:
Nog meer verzoekjes voor straks om 0:30?
Gwen McCrae - Keep The Fire Burning![]()
Ik wil graag Spaanse jodelaars uit de periode 1977-1983, maar alleen als ze begeleid worden door een koebel en Tibetaanse monniken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Synths, gitaren, drums, electro, plingelplangelmooi
Trance, Dance, Reggea en top40 meuk
in die volgordeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
checkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Symph stijl?
Gwen McCrae - Keep The Fire BurningIk hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Ik heb wel ooit voor een liedje een oude portugese opa uit een zwart wit film gesampledquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik wil graag Spaanse jodelaars uit de periode 1977-1983, maar alleen als ze begeleid worden door een koebel en Tibetaanse monniken.![]()
![]()
nee die ga ik niet draaien?quote:Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen![]()
Ik moet niezen, maar het wil niet
Draai ik ondertussen ff jointje
*moet toch wat draaien
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Oh Symph wat Fleetwood Mac?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |