Import hagenees is niks?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matig. Ik dacht echt dat Crack_ Hagenees was.
Weer een droom aan duigen
Deze zegt me niets, doet me niet zoveel eigenlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje
Nu niet? geef je niet zoveel om deze artiest
Ben er een beetje verslaafd aan geraakt
Paar jaar pasquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verras mij. En deze?
Sister Sledge - Pretty Baby
Dat is juist de reden om verzoekjes te doen, om niet die geijkte 150.000 nummers weer te horenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar
Ik heb 150.000 nummers.....
ander nummer dus
Creepy monkeyquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is juist de reden om verzoekjes te doen, om niet die geijkte 150.000 nummers weer te horen
Goed, deze dan:quote:
Eindhoven pfoeh tis te hopen dat ze daar overheen komtquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drukke tijd voor de boeg maar lijkt me leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komen jullie binnenkort hier ff biertje doen, ja toch ?
Die isquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed, deze dan:
Narada Michael Walden - Tonight i'm alright
Ik ben echt een discofiel hoorIk heb echt de meest exotische nummers
Yesquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit jij op reddit toevallig, vanwege dat plaatje
quote:
je kan het welquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed, deze dan:
Narada Michael Walden - Tonight i'm alright
Ik ben echt een discofiel hoorIk heb echt de meest exotische nummers
GAE - PECquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Mono baasje, ga je naar die bekerwedstrijd?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yes
iemand op mn facebook zit ook op reddit en dat is nogal irritant want hij post altijd letterlijk wat daar voorbij komt
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GAE - PEC
Nee, ik loop dan stage. Maar ga wel laptop me nemen in de trein en kijken terwijl ik aan het rijden ben natuurlijk
Als een eckte baasquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GAE - PEC
Nee, ik loop dan stage. Maar ga wel laptop me nemen in de trein en kijken terwijl ik aan het rijden ben natuurlijk
Mannen en knopjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als een eckte baas![]()
Ik wil wel een keer mee voorinEen vader van een vriend van me kwam ik laatst tegen is ook machinist en ik mocht gewoon voorin komen zitten
![]()
Met al die knopjes en dingen lijkt het net een controller
Vriend, het is geweldig werk en het betaald ook nog eens prima als je niet bij NS werktquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als een eckte baas![]()
Ik wil wel een keer mee voorinEen vader van een vriend van me kwam ik laatst tegen is ook machinist en ik mocht gewoon voorin komen zitten
![]()
Met al die knopjes en dingen lijkt het net een controller
Beetje trein rijden in de nacht is toch chill lijkt me ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vriend, het is geweldig werk en het betaald ook nog eens prima als je niet bij NS werkt
Ga in de infra (werktreinen rijden) en je pakt minimaal 2900 netto per maand.
Enige nadeel is dat je wat vaker in de nacht en in het weekend van huis bent, maar doe dat 8 jaar en je hebt een bankrekening![]()
Dan kan je leven als een koning
die duurt 15 minutenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Shit, ik vraag geijkte nummers aanSnel iets exotisch aanvragen:
D.D. Sound - Café
Volgens mij heb ik een ingekorte versie, even kijkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die duurt 15 minuten
Hawaii ook goed?
Als jij no no hoort, doe je iets niet goedquote:
Ikkequote:
Zul je zien dat het knopje al ingedrukt isquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij no no hoort, doe je iets niet goed
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zul je zien dat het knopje al ingedrukt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |