Wachten tot je konthaar verder is dan je bovenlip.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:49 schreef Skiet het volgende:
Ik scheer mijn konthaar deze maand niet. Telt dat ook?
Je bent 12 en de Action verkoopt tegenwoordig nep zooi?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ben al blij als ik stoppeltjes heb na een maand.misschien maar moustaches kopen in China voor de vorm. Zal later een foto updaten, was bij de action hier en die hadden dingen waar ik hier niet over mag praten zoals ik weet, maar ik probeer het toch in de hoop dat de mods het niet zien.
Nope, miss hoogstens iets wat er op lijkt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:21 schreef AnimeFan het volgende:
De Action verkoopt toch niks illegaals?
Zat ik ook al aan te denken, het was 1 shirtje om de kwaliteit te testen. Niks 'ernstigs' dus, en mocht het zo zijn dan denk ik dat dit ook wel bekend is bij PostNL. Heb in ieder geval zarmark gemailed, de officiele order is al denk ik 2 a 3 maanden oud. Door gezeik, weinig voorraad etc heeft het enorm lang geduurd. Denk niet meer dat een paypal claim er in zit haha. Waarde was gelukkig maar 20 dollarquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Kan het zijn dat de douane het geweigerd heeft?
wat is daar precies mis mee?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
en ter info.... het was niet bedoeld als illegale meuk... of een nice "cover up.."
djezus man... gelijk een mod erbovenop, terwijl webshops ongegeneerd stuff mogen promoten.
The anarchy...
Wist niet dat de action dit soort dingen mocht doen... of winkels überhaupt.
Dat zijn die Kanen's waar ik het destijds al over had.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
en ter info.... het was niet bedoeld als illegale meuk... of een nice "cover up.."
djezus man... gelijk een mod erbovenop, terwijl webshops ongegeneerd stuff mogen promoten.
The anarchy...
Is niets nieuws, zit al heel lang in het assortiment. Lijken erg veel op een Kanen koptelefoon.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
The anarchy...
Wie daar in trapt...quote:Op zaterdag 3 november 2012 07:07 schreef Ridocar het volgende:
In de categorie 'gooi je geld weg':
http://dx.com/p/neo-socke(...)-gas-10-30-12v-52013
Ik heb er 6 ingeplugd. Mijn Hummer rijdt nu 1 op 15.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb er 6 ingeplugd. Mijn Hummer rijdt nu 1 op 15.
Simpel. Je zet een merknaam van een artikel in je post, wat hier niet mag, dus volledig begrijpelijk dat je weg wordt gemod. We mogen hier nou eenmaal niet over namaak praten. Dat je later met een foto van een Kanen komt, doet er dan niet toe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
The anarchy?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
The anarchy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |