abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:28:09 #1
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118736363

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

- 28 oktober 2012 - De 4e Motorrijders New/Oldbierit
Meer informatie en aanmelden kan in het volgende topic:
[aanmelden!] De 4e Motorrijders New/Oldbierit! 28-10-2012 #8

In de planning:
- Voorjaarsrit met BBQ

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)

Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda VFR800Fi '00 - (Mirgeam)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600f '97 - (WhiteJoker)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

vrijdag 2 november 2012 @ 11:30:25 #2
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_118736430
Lijkt me ook wel tof om eens te doen, met de bike een filmploegje vormen :)
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_118736457
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Paxlie het volgende:
Zondag verplicht motorrijden. Ik ga met een fotograaf en filmvrouwtje achterop een wielrengroep volgen. Best irritant dat het koud en nat wordt :')
Met zijn drietjes op 1 motor?
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:32:18 #4
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118736482
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:25 schreef Anne het volgende:
Ah, dan was het dus een Hayabuswa.
_O-
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:32:45 #5
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_118736494
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:

[..]

Lekker toch :P
Alleen hopen dat je niet over kinderkopjes hoeft :(
Nee koud!
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:31 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik switch tussen de duo van fotograaf en filmert.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_118736513
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Nee koud!

[..]

Ik switch tussen de duo van fotograaf en filmert.
Dan weet ik al wie er het meeste achterop mag B-). Het filmvrouwtje.
pi_118736531
quote:
Zondag verplicht motorrijden. Ik ga met een fotograaf en filmvrouwtje achterop een wielrengroep volgen. Best irritant dat het koud en nat wordt :')
niet te vergeten die wielrenners die constant voor je blijven rijden
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:34:11 #8
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118736533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:30 schreef whY... het volgende:
Lijkt me ook wel tof om eens te doen, met de bike een filmploegje vormen :)
Ik vond tijdens de tour die motoren altijd wel vet die bidons brachten 8-)
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:37:01 #9
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118736618
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:31 schreef Anne het volgende:

[..]

Een man zit op zijn brommer, zonder handen te rijden.
Meneer agent ziet dat en vraagt: meneer, waarom heeft u uw handen niet aan uw stuur?
Waarop de meneer zegt: God stuurt mij!
De agent kijkt even verbaasd, maar laat hem verder rijden.

Even later ziet die agent weer die man op zijn brommer zitten, maar deze keer met iemand achterop en weer zonder handen.
De agent houd die man weer aan en vraagt: meneer, waarom rijd u in godsnaam zonder handen?
Waarop de meneer weer zegt: God stuurt mij!

Waarop de agent zegt: Ja meneer, dat is dan een boete, u mag niet met zijn 3en op de brommer zitten.
pi_118737167
quote:
Volgens mij is dat nog best lastig.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:48:36 #11
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118738622
Godverdomme, wil je naar de friettent lopen.
Komen ze hier vrolijk binnen met 3 schalen met broodjes kroket :9
pi_118738642
Wat is daar godverdomme aan?
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:50:13 #13
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118738662
Is in de positieve zin
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:52:26 #14
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118738713
Moet nog een week wachten op m'n voorwiel -O-
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:53:18 #15
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_118738731
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nog best lastig.
Ik hoop inderdaad wel dat ze een beetje doorfietsen, anders wordt het heel veel me een slippende koppeling rijden vrees ik :')
pi_118739319
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:53 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik hoop inderdaad wel dat ze een beetje doorfietsen, anders wordt het heel veel me een slippende koppeling rijden vrees ik :')
Als het gefilmd gaat worden zullen ze vast wel een beetje doorrijden. Maar met zo'n cameraman achterop die allerlei rare fratsen gaat uithalen, hoop ik dat je nog een beetje evenwicht kan houden _O-
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:18:50 #17
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_118739484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Als het gefilmd gaat worden zullen ze vast wel een beetje doorrijden. Maar met zo'n cameraman achterop die allerlei rare fratsen gaat uithalen, hoop ik dat je nog een beetje evenwicht kan houden _O-
Die krijgt een hele goede speech vooraf. En anders stapt ze maar lekker in de volgauto. De fotograaf is een goede vriend van me en die heeft die speech al een keer gehad ;)
Zeker bij lage snelheden moeten ze niet in ene naast mijn motor gaan hangen :')
pi_118739538
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Die krijgt een hele goede speech vooraf. En anders stapt ze maar lekker in de volgauto. De fotograaf is een goede vriend van me en die heeft die speech al een keer gehad ;)
Zeker bij lage snelheden moeten ze niet in ene naast mijn motor gaan hangen :')
Lijkt me verstandig om te doen :Y
pi_118743732
:{

Net aangereden op de motor. Stond stil te wachten achter een vrachtwagen die met alarmlicht op de weg stond, komt er uit een oprit een blik achteruit de weg op gedraaid. Tegen de rechter achterkant van mijn motor aan :{ Kon hem gelukkig nog houden, tegen die idioot gebaard dat ie moest volgen. Sta ik 100 meter verder op de stoep, rijdt die idioot straal voorbij :{

Belachelijk gedoe. Gelukkig kenteken kunnen noteren en politie gebeld. Die kwam meteen, vijf minuten later kwam er een andere politie auto met de auto die me had aangereden achter zich aan _O- Enorme speech gekregen van de politie. Schadeformulier hoefde van mij niet, want dat laten opmaken voor een niet goedgekeurde demper zonder DB killer leek me niet zo'n strak plan. Politie vanallas genoteerd, en meneer koekblik moest volgen naar het bureau in verband met het plegen van een misdrijf.

Gelukkig niet veel schade, wat krasjes op de demper, maar ik hoop dat ze die idioot flink pakken. Hij zei nog toen hij aan kwam "Ja, sorry, ik had je niet gezien!". :|W En de agent die er als eerste was, ook motorrijder, stond ook zo van :|W.

Mongolen. Koekblikken verbieden. Stuk veiliger. :|W
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:20:44 #20
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118743837
Lekker dan -O-
Zelf niks?

Maar zou gewoon altijd schadeformulier invullen.
Weet niet hoe hard het ging (neem aan niet echt) maar er kan altijd verborgen schade zijn.

heb ook wel eens een kop-staart met de auto gehad, klapte er 1tje op de trekhaak, zag niks, maar toch even adres, naam en telnr meegenomen om als er nog iets aan de hand was na controle, we het nog konden regelen
pi_118743909
Nee zelf niks, beetje last van mijn benen omdat rechts die auto zat en ik met links 300 kilo overeind moest houden. Ik stond stil, die idoot kwam met hooguit 10 km/h van die oprit af. Hard ging het dus niet, gelukkig. Heb het rubber ook onder kunnen houden.

Naam en telefoonnummer uitwisselen was achteraf misschien nog wel slimmer geweest ja.. Als ik nog iets kan vinden kan ik altijd de politie bellen, die hebben alles genoteerd.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:30:49 #22
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118744161
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef BlackLining het volgende:

Net aangereden op de motor. Stond stil te wachten achter een vrachtwagen die met alarmlicht op de weg stond, komt er uit een oprit een blik achteruit de weg op gedraaid. Tegen de rechter achterkant van mijn motor aan :{ Kon hem gelukkig nog houden, tegen die idioot gebaard dat ie moest volgen. Sta ik 100 meter verder op de stoep, rijdt die idioot straal voorbij :{

Belachelijk gedoe. Gelukkig kenteken kunnen noteren en politie gebeld. Die kwam meteen, vijf minuten later kwam er een andere politie auto met de auto die me had aangereden achter zich aan _O- Enorme speech gekregen van de politie. Schadeformulier hoefde van mij niet, want dat laten opmaken voor een niet goedgekeurde demper zonder DB killer leek me niet zo'n strak plan. Politie vanallas genoteerd, en meneer koekblik moest volgen naar het bureau in verband met het plegen van een misdrijf.

Gelukkig niet veel schade, wat krasjes op de demper, maar ik hoop dat ze die idioot flink pakken. Hij zei nog toen hij aan kwam "Ja, sorry, ik had je niet gezien!". :|W En de agent die er als eerste was, ook motorrijder, stond ook zo van :|W.

Toch mooi dat de pliesie zo snel op de been was :Y)
pi_118744261
Yup, wat dat betreft kudo's voor politie Hollands Midden :) Naar wat ik hoorde over hun portofoon die aan stond zijn ze ook meteen achter die auto aangegaan en hadden ze het bedrijf waar hij voor reed ook al aan de telefoon.

Het ging er mij hoofdzakelijk om dat ze hem goed op zijn flikker zouden geven, hij zal er allicht van geschrokken zijn toen ie mee kon komen. Moet ie maar opletten.

"Sorry mate, I didn't see you" :|W
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:44:31 #24
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118744610
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef BlackLining het volgende:
Yup, wat dat betreft kudo's voor politie Hollands Midden :) Naar wat ik hoorde over hun portofoon die aan stond zijn ze ook meteen achter die auto aangegaan en hadden ze het bedrijf waar hij voor reed ook al aan de telefoon.

Het ging er mij hoofdzakelijk om dat ze hem goed op zijn flikker zouden geven, hij zal er allicht van geschrokken zijn toen ie mee kon komen. Moet ie maar opletten.

"Sorry mate, I didn't see you" :|W
Gewoon 2 volle vuisten op zijn ogen.
Dan is de SMIDSY teminnste geloofwaardig :+
pi_118744628
En dan mag BL ook meteen mee naar het bureau *O* goed plan.
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:45:53 #26
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118744670
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Anne het volgende:
Details details.... :P
pi_118744726
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Anne het volgende:
Als ik dat goed gedaan zou hebben had hij mijn kenteken toch niet meer kunnen lezen. En mijn motor is veel sneller dan dat blikje :Y
pi_118746226
Ik wil hem kopen als schadefiets. Ik zoek nog een pekelbrik :P
pi_118746493
Jaloezie. Snap het wel hoor. :*
pi_118748239
Had vanmiddag een berichtje maar V-Energy gestuurd via Facebook. :+ De laatste 17369 blikjes die ik van ze heb gekocht ging 't blikje niet open en het lipje brak af. ;(

Kreeg ik net prompt een berichtje terug. Of ik een foto wilde sturen, had al gezegd dat ik die kon maken. Ze gingen er naar kijken zouden me op de hoogte houden. Gaaf. *)
pi_118748293
Je hoef je demper natuurlijk niet ter plekken te keuren voor de ogen van die agenten. :P Gewoon claimen die hap
pi_118748348
quote:

Wat een zooi weer. :o Maar wel mooi dat de politie er zo snel bij was.

Altijd mooi ook, zo'n motoragent die dan ook komt. Heb je direct de mening van een mede-rijder. :P
pi_118748411

vanmiddag gespot bij de faculteit. De foto verhult het een beetje, maar het is echt gigantisch beschadigd. Ik zou mijn motor echt weg doen, telkens als ik er naar keek zou ik in huilen uitbarsten.
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:54:16 #34
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118748525
Lekker schuivertje is dat geweest w/
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:09:55 #35
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_118748853
En hij mist een schroefje.
pi_118748875
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

vanmiddag gespot bij de faculteit. De foto verhult het een beetje, maar het is echt gigantisch beschadigd. Ik zou mijn motor echt weg doen, telkens als ik er naar keek zou ik in huilen uitbarsten.
Als er verder niks kapot is of verbogen ff nieuwe kuip er op :P
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:18:22 #37
4259 JK
pi_118749060
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als er verder niks kapot is of verbogen ff nieuwe kuip er op :P
Faculteit.. waarschijnlijk student.. kuip duur -> laat maar. ;)
Het is wel zonde, maargoed... als het enkel optisch is en de rest er achter nog goed is en ik geen geld had, had ik het ook zo gelaten.
pi_118749065
Ach stukgaatie
pi_118749418
Yreal al wat verder met het bezwaarschrift? Of hebben ze afgekeurd?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:15:16 #40
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118753184
Nice
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:27:14 #43
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118753512
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

leuk dat Honda ook meedoet :)
Het Honda fabrieksteam en Frans Verhoeven zijn voor mij de redenen om Dakar te volgen, dit jaar :Y)

Nu maar hopen dat ze na 1 week nog in koers zijn :')
pi_118753571
goed dat je het even over volgen had :P even de facebookpagina geleukt :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:36:13 #45
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118753874
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:28 schreef Salatrel het volgende:
goed dat je het even over volgen had :P even de facebookpagina geleukt :')
Goed idee.

Robbie Gordon is overigens ook de derde reden, maar dat is dan weer niet ontopic. Wat een baas is dat 8-)
pi_118757690
heey iedereen, ik heb op een spel een motor gevonden maar weet iemand de echte naam van het model/ type

pi_118758522
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
heey iedereen, ik heb op een spel een motor gevonden maar weet iemand de echte naam van het model/ type

[ afbeelding ]
http://saintsrow.wikia.com/wiki/Melbourne

was dat nou zo moeilijk :')
pi_118758533
of deze...

weegt net zoveel als een schakelbrommer :9~ :9~ :9~
pi_118758774
Volgens mij ben ik hier echt de enige die die offroad modellen over het algemeen niks vind :')
pi_118758829
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de enige die die offroad modellen over het algemeen niks vind :')
Nouuuu, nee. ;) *langzaam vinger omhoog steekt*
pi_118759223
Laatste dan, ga ik weer eens aan het werk

Backflip op een ktm dakar motor. Zieke shit, 2:30 _O_ _O_ _O_
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:59:56 #54
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118759903
quote:
De looks zijn niet bepaald voorutigegaan sinds de eerste foto's :{
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:04:29 #55
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118760076
quote:
Ieder z'n meug :) en het rijdt beter op gras :*

[ Bericht 8% gewijzigd door Dekatria op 02-11-2012 23:12:22 ]
pi_118760352
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:59 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De looks zijn niet bepaald voorutigegaan sinds de eerste foto's :{
marokko 2014? :P
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:18:40 #57
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118760640
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

marokko 2014? :P
Ik zal nooit met 1200s reizen denk :P
pi_118760732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

zeker jammer dat de enige realistische opties 2013+ de xt660z en de kleine bmw's zijn.. echt andere opties heb je volgens mij niet in dat segment.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:31:35 #59
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118761162
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

zeker jammer dat de enige realistische opties 2013+ de xt660z en de kleine bmw's zijn.. echt andere opties heb je volgens mij niet in dat segment.
Kwestie van een tijd voor een andere fabrikant in het gat duikt.

Hoop ik.
pi_118761448
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

gewoon met de alp natuurlijk :{w
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:38:41 #61
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118761506
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

gewoon met de alp natuurlijk :{w
Oh, jasicher 8-) maar dan eerder IJsland denk.
pi_118761627
BMWtje huren en gaan
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:42:02 #63
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118761670
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef Salatrel het volgende:
BMWtje huren en gaan
Voor dat geld ga ik met de Alp op de boot ernaartoe _O_
pi_118762076
lekker 3 dagen de tijd om in je wegenkaart te kleuren :D dan heb je alle wegen van ijsland gehad na dag 1 _O-
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:54:20 #65
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118762204
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef Salatrel het volgende:
lekker 3 dagen de tijd om in je wegenkaart te kleuren :D dan heb je alle wegen van ijsland gehad na dag 1 _O-
Beetje vikingchickies hosselen op de Faroer Eilanden, jwz :7
pi_118762368

U besluit om hier wild te kamperen. mag dat?

A: Ja
B: Nee
C: Boeiend, er is toch geen politie binnen een straal van 250km
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:02:28 #67
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118762473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

D: Eerst controleert u of er midges zijn.
pi_118762501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk zoon kale vlakte :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118762621
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Leuk zoon kale vlakte :P
uiteraard voorzien van sanitair

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118762937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

uiteraard voorzien van sanitair

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk frisse anus na het schijten.
Ik zwaai naar dieren.
pi_118765713
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef Mirgeam het volgende:

[..]

http://saintsrow.wikia.com/wiki/Melbourne

was dat nou zo moeilijk :')
dat is ook fictief :') ik heb het over een vergelijkbaar echt voertuig
pi_118766475
Lijkt op een Harley. Niet aan beginnen.
pi_118766800
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 04:34 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt op een Harley. Niet aan beginnen.
ik zal vandaag een betere foto zelf maken
  zaterdag 3 november 2012 @ 08:54:44 #74
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_118766925
quote:
Spreekt mij ook niet het meeste aan. Daarentegen kan ik zowel een custom als een racer waarderen :D
heitieh
pi_118767477
quote:

Net aangereden op de motor. *knip*
Jij beleeft wel een hoop met de motor in ieder geval ^O^
Je zou een boek moeten gaan schrijven.. :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef einschtein het volgende:
Had vanmiddag een berichtje maar V-Energy gestuurd via Facebook. :+ De laatste 17369 blikjes die ik van ze heb gekocht ging 't blikje niet open en het lipje brak af. ;(

Kreeg ik net prompt een berichtje terug. Of ik een foto wilde sturen, had al gezegd dat ik die kon maken. Ze gingen er naar kijken zouden me op de hoogte houden. Gaaf. *)
En na 3, 5, 10 blikjes blijf je gewoon die shit kopen? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Ach, misschien rijdt hij nu een Duc voor de prijs waar een ander een, noem eens wat, een CBR600 voor rijdt ofzo.. Mooie fiets, zonde van de schade..

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Nestalgie het volgende:

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 08:25 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

ik zal vandaag een betere foto zelf maken
Gast, het is een computerspel, het is niet echt..

Ze hebben gewoon gedacht: goh, hoe ziet een chopper er ongeveer uit, en met datgene wat het eerste in hun gedachten opkwam hebben ze dit misbaksel gemaakt.. 't voorspatbord hangt op half twaalf, het spatbord achter is in verhouding wel erg groot, er zitten vierkante banden op etc. etc. Kortom: 't is nep.

Het eerste waar ik overigens aan moest denken toen ik die foto zag is een Suzuki VL800 Volusia:

Vooral door dat achterlijk grote achterspatbord:

pi_118767528
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:53 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Jij beleeft wel een hoop met de motor in ieder geval ^O^
Je zou een boek moeten gaan schrijven.. :P

[..]

En na 3, 5, 10 blikjes blijf je gewoon die shit kopen? :')

[..]

Ach, misschien rijdt hij nu een Duc voor de prijs waar een ander een, noem eens wat, een CBR600 voor rijdt ofzo.. Mooie fiets, zonde van de schade..

[..]

[..]

Gast, het is een computerspel, het is niet echt..

Ze hebben gewoon gedacht: goh, hoe ziet een chopper er ongeveer uit, en met datgene wat het eerste in hun gedachten opkwam hebben ze dit misbaksel gemaakt.. 't voorspatbord hangt op half twaalf, het spatbord achter is in verhouding wel erg groot, er zitten vierkante banden op etc. etc. Kortom: 't is nep.

Het eerste waar ik overigens aan moest denken toen ik die foto zag is een Suzuki VL800 Volusia:

[ afbeelding ]

Vooral door dat achterlijk grote achterspatbord:

[ afbeelding ]
ik verwachte dat het was gebasseerd op een echte motor.
En die jij hebt geplaatst lijkt er erg op.
Zo'n soort motor zie ik denk ik wel zitten
pi_118767702
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:57 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

ik verwachte dat het was gebasseerd op een echte motor.
En die jij hebt geplaatst lijkt er erg op.
Zo'n soort motor zie ik denk ik wel zitten
Ik denk dat als je even gaat zoeken, er veel meer motoren op lijken.
Die motor uit dat spel is veel te minimalistisch, dat komt niet realistisch over..
Ik mis slangetjes, potjes, stangetjes etc. etc.

Maargoed, misschien is die Suzuki hierboven een aardige basis.
Is best een leuk ding op te rijden (ik spreek uit korte ervaring..)
  zaterdag 3 november 2012 @ 10:12:49 #78
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_118767737
zo weer ff voor 6uurtjes naar de prikker word een mooie dag
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_118767761
Sterkte.
pi_118767766
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je even gaat zoeken, er veel meer motoren op lijken.
Die motor uit dat spel is veel te minimalistisch, dat komt niet realistisch over..
Ik mis slangetjes, potjes, stangetjes etc. etc.

Maargoed, misschien is die Suzuki hierboven een aardige basis.
Is best een leuk ding op te rijden (ik spreek uit korte ervaring..)
Het enige is dat ik pas over 3 mag rijden, zou me gaaf lijken.
Hoe duur kost zo'n motor denk je?
  zaterdag 3 november 2012 @ 10:14:24 #81
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_118767767
tnxs
pi_118767813
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:14 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Het enige is dat ik pas over 3 mag rijden, zou me gaaf lijken.
Hoe duur kost zo'n motor denk je?
Tsja, wat is je budget? De VL800 is nieuw niet echt een hele dure motor ofzo..

Ik zag bij Motoport Goes trouwens een apart ding staan laatst, voor een chopper tenminste..

pi_118767841
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:17 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Tsja, wat is je budget? De VL800 is nieuw niet echt een hele dure motor ofzo..

Ik zag bij Motoport Goes trouwens een apart ding staan laatst, voor een chopper tenminste..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nu heb ik nog geen budget, maar wil later wel lekker cruisen dus waarschijnlijk gaat er dan wel wat geld in
pi_118767896
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:19 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Nu heb ik nog geen budget, maar wil later wel lekker cruisen dus waarschijnlijk gaat er dan wel wat geld in
Ik zie die Volusia's op Marktplaats en Motoroccasion voor > ¤4000,= staan..
Best een hoop geld dus nog. Maar er zitten leuke tussen.. :Y
pi_118768107
Jk, weet jij nog leuke wegen rond de polder ?
drontermeerdijk en zwartedijk heb ik nu wel gezien :')
pi_118768492
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:41 schreef weerstandje het volgende:
Jk, weet jij nog leuke wegen rond de polder ?
drontermeerdijk en zwartedijk heb ik nu wel gezien :')
Hmm, denk dat je dan toch beter net even de polder uit kunt hoor.. (Kamperzeedijk)
Of evt. Noord-Oostpolder, in de buurt van Kuinre, Vollenhove enzo..
pi_118768898
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Succes met zoeken naar een niet bestaande motor ^O^
pi_118768982
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Dat staat op die pagina, moet je wel alles lezen he ;)

quote:
It resemblances a Harley Davidson XLH
pi_118769620
zo ketting maar weer eens gesteld. hoefde niet eens te meten kon zo wel zien dat ie te slap stond :X
pi_118770530
@JK:

Ja, na zoveel blikjes blijf ik 't kopen. :P Lekkerste, in my opinion.
pi_118777768
Het is weer lekker windsurfen vandaag zeg :')
pi_118778524
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:59 schreef BlackLining het volgende:
Het is weer lekker windsurfen vandaag zeg :')
zie ik hier een idee om het verbruik omlaag te brengen?
pi_118804946
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:26 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zie ik hier een idee om het verbruik omlaag te brengen?
:')

Zou wel mooi zijn. Zal straks nog wel harder waaien als ik terug moet rijden. Mag hopen dat het vanavond wat beter weer is als ik weer snelweg mag kachelen.
pi_118809299
Motoren op windenergie

0% wegenbelasting
0% BPM
0% bij telling voor zakelijke rijders
pi_118812664
Gisteravond lag de hoes er weer naast }:|. Nu heb ik hem aan de onderkant zo strak mogelijk aangetrokken. Als ie er nu weer naast komt te liggen kan het echt de wind niet meer wezen.
pi_118812769
en de motor is door de wasstraat geweest :)
  zondag 4 november 2012 @ 17:20:40 #97
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_118813583
quote:
Dat heb ik met die plastic racers....
Gelukkig dat niet iedereen hetzelfde leuk vind! Anders zou het saai op de weg zijn. :Y
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 4 november 2012 @ 19:02:51 #98
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_118816877
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:36 schreef Salatrel het volgende:
Motoren op windenergie

0% wegenbelasting
0% BPM
0% bij telling voor zakelijke rijders
die bijtelling heb je nu ook al niet :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 4 november 2012 @ 19:03:43 #99
19297 stinkie
pi_118816914
Wezen duiken, water is ook nog maar 9 graden. Wel warmer dan boven, maar toch
  zondag 4 november 2012 @ 20:15:10 #100
4259 JK
pi_118820002
Vandaag even mn velgen schoongemaakt, neem ik zo een stukje lak mee met poetsen. Altijd fijn.
Ook even de uitlaat schoon gemaakt, die raakt dus mn achterveer (heb duo shock achter), Nouja.. wat doe je er aan... in the heat of the moment zullen ze elkaar wel eens raken denk ik dan. Valt me nu pas op, na een jaar.. whatever. :P Heb 'm nu in de schuur geparkeerd, vanaf nu dus echt met de trapfiets en de auto. Ietsje vroeg, maar zoals ik al vorige week volgens mij zei, heb ik hier al zout zien liggen.. wat nu natuurlijk weggeregend is. Ik vind het wel goed zo, kan ik mooi m'n knie nog even flink trainen van de winter, in de hoop dat ik volgend jaar weer helemaal probleemloos en pijnloos m'n ding kan doen. :)
pi_118828361
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 16:55 schreef Anne het volgende:
Gisteravond lag de hoes er weer naast }:|. Nu heb ik hem aan de onderkant zo strak mogelijk aangetrokken. Als ie er nu weer naast komt te liggen kan het echt de wind niet meer wezen.
Ja, ik ken het probleem. Bij jou laten ze in ieder geval de hoes nog liggen, bij mij nemen ze die gewoon mee.

Ik heb het onderhand maar opgegeven, maar continue in de regen staan is ook geen succes. Ik merk er echt aan dat ie er moeilijker door gaat rijden..
  maandag 5 november 2012 @ 09:18:39 #102
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118837859
Godverdomme, wat een wind gisteravond.
Ben maar binnendoor gereden nadat ik als een pingpongbal over de moerdijkbrug heen stuiterde.
pi_118837922
Motor stuurt niet lekker. Naar mijn idee zit er nog genoeg profiel op, vanmiddag maar even bandenspanning checken.
  maandag 5 november 2012 @ 09:22:15 #104
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118837951
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
Motor stuurt niet lekker. Naar mijn idee zit er nog genoeg profiel op, vanmiddag maar even bandenspanning checken.
vierkant?

http://www.hansenwebsites.nl/Tips/Techniek/banden.pdf
pi_118837974
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 09:22 schreef lipjes het volgende:

[..]

vierkant?
Neuh, dat denk ik niet. Het is zo'n idee dat je voorwiel iets weg glijd.
  maandag 5 november 2012 @ 09:31:23 #106
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118838172
Welke banden heb je eronder liggen?
pi_118838207
BT45
  maandag 5 november 2012 @ 09:34:58 #108
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118838246
Hmm geen ervaring mee.
pi_118839680
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
BT45
Bridgestone :r

BT023 is in ieder geval een ramp bij het minste beetje vocht.
pi_118839747
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

BT45 is verder wel goed hoor. En raad jij mij eens een andere band aan voor een GS500 anders ;)
pi_118839758
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja. En BT045 is de tour-versie van deze band. Zelfde idee maar wat harder rubber.

edit: voor een GS500 is er verder idd niet zoveel te krijgen volgens mij
  maandag 5 november 2012 @ 10:37:46 #112
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118839818
Toch maar een andere motor kopen dan :P
pi_118839855
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 10:37 schreef lipjes het volgende:
Toch maar een andere motor kopen dan :P
Dat hoop ik volgend jaar wel te kunnen ja. :)
  maandag 5 november 2012 @ 10:39:14 #114
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118839865
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat hoop ik volgend jaar wel te kunnen ja. :)
Al een idee?

enne
Voor mijn achterband:
de BT23, MPR2 & MPR3

Voorband zijn er zoveel, die ga ik niet eens opnoemen :P
pi_118839896
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 10:39 schreef lipjes het volgende:

[..]

Al een idee?

enne
Voor mijn achterband:
de BT23, MPR2 & MPR3

Voorband zijn er zoveel, die ga ik niet eens opnoemen :P
Een Alp, of Africa Twin.
  maandag 5 november 2012 @ 10:45:31 #116
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118840056
Waarom niet gelijk een bankstel ? (pan) :P
pi_118840285
Dunloap roadsmart _O_

Gister gewoon door diepe plassen water heen gereden om de provinciale weg, niks aan de hand _O_
pi_118840334
Metzeler Tourance doen het ook prima in de regen.
  maandag 5 november 2012 @ 11:29:52 #119
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_118841318
ik hou het bij pirreli supercorsa pro

na de 2e x bij de prikker
  maandag 5 november 2012 @ 16:23:37 #120
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118852418
Strak plakplaatje hoor Peet!
  maandag 5 november 2012 @ 16:30:54 #121
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_118852797
nog ongeveer 10 uurtjes en dan moet hij klaar zijn
pi_118852894
Komt er ook nog iets omheen? Omdat je nu nog de andere tattoo ziet als je goed kijkt :P.
pi_118852974
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Een Alp, of Africa Twin.
Ook al :6 ?!
pi_118852999
quote:
12s.gif Op maandag 5 november 2012 16:34 schreef Anne het volgende:

[..]

Ook al :6 ?!
Uiteraard 8-)
pi_118853080
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 10:45 schreef lipjes het volgende:
Waarom niet gelijk een bankstel ? (pan) :P
Waarom zou ik een bankstel willen? Daar kun je niet fatsoenlijk bospaadjes mee pakken.
  maandag 5 november 2012 @ 16:37:25 #126
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_118853113
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Anne het volgende:
Komt er ook nog iets omheen? Omdat je nu nog de andere tattoo ziet als je goed kijkt :P.
:Y :Y
  maandag 5 november 2012 @ 16:45:50 #127
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118853537
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom zou ik een bankstel willen? Daar kun je niet fatsoenlijk bospaadjes mee pakken.
Omdat Pan? :P
pi_118853880
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef lipjes het volgende:

[..]

Omdat Pan? :P
Nee dus.
pi_118855835
Gewoon een crosstourer. Net een AT mmaar dan modern.
  maandag 5 november 2012 @ 17:55:37 #130
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118856511
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon een crosstourer. Net een AT mmaar dan modern.
Mooie velgen, ook :Y
  maandag 5 november 2012 @ 19:57:55 #131
4259 JK
pi_118862214
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef peterzx9r het volgende:
nog ongeveer 10 uurtjes en dan moet hij klaar zijn
Poeh das nog een aardige zit! :)
  Moderator / Redactie FP maandag 5 november 2012 @ 20:00:31 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_118862376
Verdomme, heel m'n hoofd zit dicht van de verkoudheid... dat wordt even niet toeren :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 5 november 2012 @ 20:09:02 #133
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_118862885
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:57 schreef JK het volgende:

[..]

Poeh das nog een aardige zit! :)
ach val mee
  maandag 5 november 2012 @ 20:13:42 #134
4259 JK
pi_118863201
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:09 schreef peterzx9r het volgende:

[..]

ach val mee
Het is in elk geval beter dan 10 uur moeten werken. :+
Mooi tat, ben wel benieuwd naar het eindresultaat!
  maandag 5 november 2012 @ 21:04:12 #135
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_118866250
Ik ook en werken mag ik voorloopig nog niet dus je moet wat met je tyd
pi_118869153
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
Verdomme, heel m'n hoofd zit dicht van de verkoudheid... dat wordt even niet toeren :{
Of juist wel komt het goed los ! :P
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 6 november 2012 @ 00:13:41 #137
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118875745
Morgen tijdens de lunch maar even de ketting spannen.
Sinds die er sinds eind oktober opligt heeft die toch alweer 400km gezien.
Helemaal vergeten, en dan kom je erachter midden in de nacht bij een tankstation :+
pi_118876061
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef lipjes het volgende:
Helemaal vergeten, en dan kom je erachter midden in de nacht bij een tankstation :+
Na 1 stukje warm rijden meteen weer spannen? Of bedoel je 4k?
Ik zwaai naar dieren.
pi_118877608
Mooi man. Je weg afsluiting pas aangeven als je geen andere kant meer op kan. En dat in het centrum van Rotterdam. Gelukkig was het 03:45 en reden en nog geen trams op de trambaan. Terug tegen verkeer in, om rijden en te laat komen wad het alternatief...

SPOILER
pi_118877636
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef lipjes het volgende:
Waarom specifiek tijdens de lunch, vraag ik me dan af? :')

Als ik merk dat mijn ketting niet goed loopt wordt dat per direct bijgesteld. Vreselijk irritant. Dat kabaal en getril :r
pi_118877638
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 04:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

idd beter in de baas zn tijd.
  dinsdag 6 november 2012 @ 06:17:38 #142
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118877714
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 04:07 schreef Salatrel het volgende:
Mooi man. Je weg afsluiting pas aangeven als je geen andere kant meer op kan. En dat in het centrum van Rotterdam. Gelukkig was het 03:45 en reden en nog geen trams op de trambaan. Terug tegen verkeer in, om rijden en te laat komen wad het alternatief...

SPOILER
Lekker offroaden jongeuh!
pi_118877803
En gelijk een irrigatiegeultje aangelegd want het was iets drassig er dan van geboren geänticipeerd
pi_118877922
de ketting van de VFR is niet gespannen sinds ik em kocht, zo'n 8000 kilometer geleden...
3 verschillende monteurs geven aan dat ie echt niet strakker moet :+
en het rijdt nog altijd geweldig
pi_118877965
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 07:15 schreef Mirgeam het volgende:
de ketting van de VFR is niet gespannen sinds ik em kocht, zo'n 8000 kilometer geleden...
3 verschillende monteurs geven aan dat ie echt niet strakker moet :+
en het rijdt nog altijd geweldig
tja op een gegeven moment is de rek eruit he :+
pi_118878012
yup, daarom maar een beurt binnenkort, ook al nieuwe remblokken nodig
  dinsdag 6 november 2012 @ 07:40:10 #147
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118878083
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 00:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Na 1 stukje warm rijden meteen weer spannen? Of bedoel je 4k?
400km

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 04:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik merk dat mijn ketting niet goed loopt wordt dat per direct bijgesteld. Vreselijk irritant. Dat kabaal en getril :r
Nou simpel, het moet zsm te doen zijn, en dan is in de baas zijn tijd het beste :P
pi_118878899
Ik denk dat ik toch een vierkante voorband heb, zelfs in lange bochten stuurt hij moeilijker :r.

En ik moet nodig mijn olie verversen. :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 08:58:22 #149
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118878991
Tijd voor nieuw dus.

en goeie tip, die van mij lekt namelijk lichtjes olie langs de koppakking, maar aangezien je gewoon een dag kwijt ben om die te vervangen stel ik het nog even uit en vul em wel bij :')
pi_118879328
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik toch een vierkante voorband heb, zelfs in lange bochten stuurt hij moeilijker :r.

En ik moet nodig mijn olie verversen. :')
gelukkig is er voorlopig geen ritje
pi_118879343
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, ik ken het probleem. Bij jou laten ze in ieder geval de hoes nog liggen, bij mij nemen ze die gewoon mee.

Ik heb het onderhand maar opgegeven, maar continue in de regen staan is ook geen succes. Ik merk er echt aan dat ie er moeilijker door gaat rijden..
Mijn hoes zat er vanochtend nog steeds op *O* !
pi_118879380
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef Salatrel het volgende:

[..]

gelukkig is er voorlopig geen ritje
Ik zeg al 2 dagen tegen mezelf dat ik met de bus ga, want het rijd niet heel chill in langzame bochten. En toch blijf ik liggen :')

En ik merk wel dat de olie oud begint te worden.
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Mijn hoes zat er vanochtend nog steeds op *O* !
*O* Zal toch de wind zijn geweest :D
pi_118879396
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 06:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Lekker offroaden jongeuh!
voor de GSR had ik toch een andere oplosiing gezocht...
pi_118879399
Misschien wel.

We hebben een aantal buurjongetjes die af en toe vervelend kunnen zijn/jongensstreken uithalen, dus ik wacht nog steeds even rustig af.
pi_118879411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik zeg al 2 dagen tegen mezelf dat ik met de bus ga, want het rijd niet heel chill in langzame bochten. En toch blijf ik liggen :')

En ik merk wel dat de olie oud begint te worden.
Huh?
pi_118879458
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:20 schreef Anne het volgende:
Misschien wel.

We hebben een aantal buurjongetjes die af en toe vervelend kunnen zijn/jongensstreken uithalen, dus ik wacht nog steeds even rustig af.
Zul je net zien dat ze je net een dag met rust laten.
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Huh?
Oh, niet heel erg duidelijk O-)
Als ik met de bus ga, dan moet ik er om 6 uur uit. Als ik met de motor ga hoef ik er pas om 7 uur uit. Dus mijn wekker staat al 2 dagen op half 6, en ik denk telkens "meh, lekker warm, ik blijf liggen" :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:32:09 #157
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118879591
Herkenbaar _O-
Vanochtend ook: nog 5 minuten,....
Nou nog 5 minuten.....
Nou nog 5 dan maar....
FUCK ik moet eruit!
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:23:39 #158
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118884344
Zo en de ketting staat weer op 1-3 cm speling
pi_118884413
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef lipjes het volgende:
Zo en de ketting staat weer op 1-3 cm speling
Even snel eten, moet ik eigenlijk ook doen.
pi_118884577
zo de trambaan is weer van de Tenere af :')
pi_118884588
nouja 99% ervan dan :') zag dat ik 2 plekjes ben vergeten _O-
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:34:14 #162
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118884685
En vriendinlief heeft haar theorie
pi_118886781
Ga me hier ook even melden, lees hier al een paar topics mee en ben vooral actief in het moterrijles topic, aangezien ik nog met AVD bezig ben (en nog twee weken tot het examen).
Maar ondanks de lessen, afgelopen zaterdag een Bandit gekocht, dus dan mag ik hier ook wel bijna posten ;)
There's a frood who really knows where his towel is.
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:40:14 #164
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118886904
Wel pics posten he,
en niet zoals mij er al een half jaar mee wachten, vorige motor meegeteld een jaar
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:56:31 #165
19297 stinkie
pi_118887411
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Huh?
ze heeft een beurt nodig :')
pi_118887519
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:56 schreef stinkie het volgende:

[..]

ze heeft een beurt nodig :')
gaat dit nog over de motor van vinnie of?
pi_118887604
Zou over mij kunnen gaan.
pi_118887643
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Anne het volgende:
:D
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:04:32 #169
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118887683
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Anne het volgende:
Een grote of een kleine ?
pi_118887836
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:04 schreef lipjes het volgende:

[..]

Een grote of een kleine ?
Een grote! Ik doe al 3 weken zonder en heb nog 3 weken te gaan! ;( ..
pi_118887855
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
Wel pics posten he,
en niet zoals mij er al een half jaar mee wachten, vorige motor meegeteld een jaar
Ik heb nog geen eigen verse foto's gemaakt, dus hierbij eentje uit de advertentie. Ik ga binnenkort even poetsen en ff dikke posert foto maken ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:13:21 #172
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118888006
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Anne het volgende:

[..]

Toch maar even hopen dat iemand zich aanbied :P
pi_118888034
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef lipjes het volgende:

[..]

Toch maar even hopen dat iemand zich aanbied :P
ik durf niet, dadelijk krijg ik een ban
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:15:38 #174
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118888092
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik durf niet, dadelijk krijg ik een ban
Denk eerder dat als je je niet aanbied een ban krijgt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ik heb nog geen eigen verse foto's gemaakt, dus hierbij eentje uit de advertentie. Ik ga binnenkort even poetsen en ff dikke posert foto maken ;)
[ afbeelding ]
Leuk :)

Had trouwens ook al een leuke motor voor vriendin gevonden:
http://link.marktplaats.nl/609938353
pi_118888320
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:15 schreef lipjes het volgende:

[..]

Denk eerder dat als je je niet aanbied een ban krijgt.

[..]

Leuk :)

Had trouwens ook al een leuke motor voor vriendin gevonden:
http://link.marktplaats.nl/609938353
Ook leuk, leuk prijsje ook :D

Heb ook nog getwijfeld over een motor uit het segment gs500. Maar na wat meer AVD lessen op een Honda CB500 ben ik toch voor een iets pittiger type gegaan :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:26:01 #176
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118888469
quote:
Wel een nieuwe filter dan he.
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:28:19 #177
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118888572
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ook leuk, leuk prijsje ook :D

Heb ook nog getwijfeld over een motor uit het segment gs500. Maar na wat meer AVD lessen op een Honda CB500 ben ik toch voor een iets pittiger type gegaan :)
Vriendin mag nog maar 25kw rijden straks voor 2 jaar
Maar was beter dan op 11kw beginnen of nog 4 jaar wachten....
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:28:45 #178
19297 stinkie
pi_118888587
quote:

[..]

nou voorruit dan maar, ik help wel met smeren
pi_118888743
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:28 schreef lipjes het volgende:

[..]

Vriendin mag nog maar 25kw rijden straks voor 2 jaar
Maar was beter dan op 11kw beginnen of nog 4 jaar wachten....
Ja, dat is inderdaad wel beter.
Ik heb geen last van de regels, ben al te oud ;)
pi_118888996
Dit is wel erg toevallig :').
quote:
Beste lekkergraien
Om je registratie bij SexdatingZone te voltooien dien je je account te bevestigen.
Ja doei *wegkiept* :').
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:39:51 #181
19297 stinkie
pi_118889042
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Anne het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 6 november 2012 @ 14:47:36 #182
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118889317
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Anne het volgende:

[..]

People ask me about "Tyler Durden"...
pi_118889783
Ik krijg met overstapservice betaal je niet langer teveel...
pi_118890541
Fuck, de discussie gemist :')

/edit: Leuke woordspeling :')
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:34:01 #185
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118891155
Altijd leuk die google-bots voor de gek houden :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 17:16:02 #186
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_118895739
quote:

[..]

ik zeg niets O-)
pi_118901546
Heeft toch wat moois, een motorritje maken met van dat weer waarbij nomale mensen thuis voor de openhaard een filmpje opzetten :s)

Je bent motorrijder of je bent het niet he O+ Ook wel lachen om dan bij het stoplicht een andere motorrijder tegen te komen, die ook op een donkergroene Bandit N600 uit '95 rondrijdt :P
pi_118904079
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef BlackLining het volgende:
Heeft toch wat moois, een motorritje maken met van dat weer waarbij nomale mensen thuis voor de openhaard een filmpje opzetten :s)

Je bent motorrijder of je bent het niet he O+ Ook wel lachen om dan bij het stoplicht een andere motorrijder tegen te komen, die ook op een donkergroene Bandit N600 uit '95 rondrijdt :P
Het is nog steeds lekker om te rijden hoor, maja als ik een fiets had van 10k of meer had ik hem ook binnen gezet :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118906531
Mwa, ik zie het probleem van buiten laten staan eigenlijk toch niet zo. Als je de keerringen en pakkingen goed op orde houdt komt dat water toch niet op plaatsen waar het niet mag komen. Een motor kan toch ook gewoon rijden in de regen..
pi_118907342
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik zie het probleem van buiten laten staan eigenlijk toch niet zo. Als je de keerringen en pakkingen goed op orde houdt komt dat water toch niet op plaatsen waar het niet mag komen. Een motor kan toch ook gewoon rijden in de regen..
Tuulk kan die dat, maar om hem net zo mooi te houden ben je langer aan het poetsen dan rijden :P
Nu een krasje meer of minder och, of een boutje met roest.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:20:31 #191
19297 stinkie
pi_118907996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Mijn GSX heeft de winters niet overleefd toen ik mijn garage niet had. Choke kabel vastgeroest, bougies naar de klote, start-knop dood. Bleven zaken uitvallen. Ook al staat ie onder een kleed, het is koud en nat (zeker damp). Rijden in de regen is iets heel anders dan buiten stilstaan voor langere tijd,
pi_118910309
Tis echt nog lekker rij weer *O*
Natte blaadjes vind ik nog een beetje eng maar de temp is lekker
Niet te warm niet te koud, Als dit zo doorgaat ga ik nog aardig wat ritjes maken dit jaar *O*
pi_118915274
ik ga nog gewoon op de motor naar het werk :) door weer, wind en trambanen :7
pi_118915337
Ik carpool naar de machinistopleiding :+
pi_118915627
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Mirgeam het volgende:
Ik carpool naar de machinistopleiding :+
Machinisten :') ze hoeven alleen maar aan zoon hendeltje te drukken/draaien etc en nog komen ze te laat.

SPOILER
Ik zwaai naar dieren.
pi_118917928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Machinisten :') ze hoeven alleen maar aan zoon hendeltje te drukken/draaien etc en nog komen ze te laat.

SPOILER
Buuuuuuuurn! (8>
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:48:37 #197
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118918195
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 22:56 schreef Salatrel het volgende:
ik ga nog gewoon op de motor naar het werk :) door weer, wind en trambanen :7
Same here.
Tot het echt te glad e.d. wordt, oftewel, zodra sneeuw en ijs niet meer vreemd is.

Maar als het net zo is als afgelopen winter, rijd ik alleen januari niet.
  dinsdag 6 november 2012 @ 23:50:16 #198
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_118918283
Beetje hetzelfde hier, pas bij witte stoepen blijft hij lekker staan en deze winter zullen we wel zien hoeveel koude weken er zijn.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_118919114
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef einschtein het volgende:

[..]

Buuuuuuuurn! (8>
Rij gewoon door man, ezr doe je maar in je prius.

:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118924507
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

SPOILER
pi_118924789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 00:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Rij gewoon door man, ezr doe je maar in je prius.

Als ik uberhaupt al mocht rijden, dan reed ik door tot het zout en sneeuw op de weg lag en het spekglad was. :P
pi_118924853
Ik niet. Ik vind autorijden net zo leuk (en dan kan ik 10 minuten langer blijven liggen :z ).
  woensdag 7 november 2012 @ 08:43:00 #203
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118924969
http://www.omroepbrabant.(...)le.aspx&action=media

Altijd leuk om te zien :P

Tevens meneer van de C1 vanochtend, ook al wil ik gaan afslaan, is geen teken dat je op 20cm van mij erlangs kan.
  woensdag 7 november 2012 @ 10:19:50 #204
19297 stinkie
pi_118926924
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 08:43 schreef lipjes het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)le.aspx&action=media

Altijd leuk om te zien :P

Tevens meneer van de C1 vanochtend, ook al wil ik gaan afslaan, is geen teken dat je op 20cm van mij erlangs kan.
positie op de weg vrind. Geen ruimte geven :')
  woensdag 7 november 2012 @ 10:20:53 #205
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118926966
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef stinkie het volgende:

[..]

positie op de weg vrind. Geen ruimte geven :')
Ja is ook de laatste keer dat ik daar ruimte maak voor het doorgaand verkeer :P
pi_118933224
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 08:34 schreef Anne het volgende:
Ik niet. Ik vind autorijden net zo leuk (en dan kan ik 10 minuten langer blijven liggen :z ).
Oh, ik vind het echt verschrikkelijk :{

Volgens mij rijd ik sinds ik motor rij hooguit één per twee maanden in het blik. En dat is dan echt alleen als ik zoveel troep moet meenemen dat ik na anderhalf uur passen het écht niet op de motor mee krijg. :')

Langzame, logge kut dingen. Als ik plankgas geef in de eerste versnelling kan ik alsnog eerst een bakje koffie drinken voor we een fatsoenlijke snelheid hebben. Kom op man, ik geef toch niet voor niets gas :{ Ga dan, dammit..
pi_118933335
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgens mij rijd ik sinds ik motor rij hooguit één per twee maanden in het blik. En dat is dan echt alleen als ik zoveel troep moet meenemen dat ik na anderhalf uur passen het écht niet op de motor mee krijg. :')

Langzame, logge kut dingen. Als ik plankgas geef in de eerste versnelling kan ik alsnog eerst een bakje koffie drinken voor we een fatsoenlijke snelheid hebben. Kom op man, ik geef toch niet voor niets gas :{ Ga dan, dammit..
bij je ondertitel moest ik denken aan

pi_118933350
:').
pi_118933951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mijn auto kan ik niet langzaam noemen gelukkig, anders vond ik er ook geen reet aan.
pi_118934005
quote:
3s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Mijn auto kan ik niet langzaam noemen gelukkig, anders vond ik er ook geen reet aan.
Wat hebbie voor auto? c_/
Ik zwaai naar dieren.
pi_118934846
Ja, ik rijd zo nu en dan rond in een Citroen C1 ;(

Dat trekt barslecht op met een seconde of 20 naar de 100 km/h en de slechte ervaringen die ik op de motor heb met C1's helpen ook niet. En als ik dan een keer in de file terecht kom heb ik er meteen weer spijt van.
pi_118935698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat hebbie voor auto? c_/
Een Ibiza Cupra!

pi_118936064
Auto's :')
pi_118936120
Huh hebben ze in limburg al bakstenen huizen? :D
pi_118936178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Salatrel het volgende:
ik moest lachen
pi_118936290
quote:
_O-
pi_118936436
quote:
Salatrololo. Billenkoek. Over de knie. Nu.
pi_118936468
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Anne het volgende:

[..]

:9 :9
pi_118936610
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef BlackLining het volgende:
Ja, ik rijd zo nu en dan rond in een Citroen C1 ;(

Dat trekt barslecht op met een seconde of 20 naar de 100 km/h en de slechte ervaringen die ik op de motor heb met C1's helpen ook niet. En als ik dan een keer in de file terecht kom heb ik er meteen weer spijt van.
Ik rijd ook een C1. 68pktjes op 900 kilo :D
pi_118936698
quote:
_O- _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ik rijd ook een C1. 68pktjes op 900 kilo :D
Ik wilde een opmerking maken over dat ik motor rij en bijna hetzelfde vermogen heb op 200kg. Maar toen kwam ik erachter dat ik in het motortopic zat _O- :')

Rot op met je verdomde auto's :(
pi_118936970
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

_O- _O-

[..]

Ik wilde een opmerking maken over dat ik motor rij en bijna hetzelfde vermogen heb op 200kg. Maar toen kwam ik erachter dat ik in het motortopic zat _O- :')

Mwja laatst ook zoon golfje w of r32 ? Die gaan wel vlot de bocht door met koude bandjes ga je dat niet redden.

Of zoon audi a7 die trok toch aardig weg, nat wegdek nou hoef je niet mis te schakelen.
En boven de 200 blazen ze je toch voorbij :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_118937011
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mwja laatst ook zoon golfje w of r32 ? Die gaan wel vlot de bocht door met koude bandjes ga je dat niet redden.

Of zoon audi a7 die trok toch aardig weg, nat wegdek nou hoef je niet mis te schakelen.
Er zijn altijd uitzonderingen.

Ik ga niet eens 200 _O-
pi_118937039
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Er zijn altijd uitzonderingen.

Ik ga niet eens 200 _O-
Maja moet je ook niet kijken wat je er voor betaald natuurlijk :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118937061
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maja moet je ook niet kijken wat je er voor betaald natuurlijk :P
Kun je heel wat motoren voor kopen inderdaad :+
  woensdag 7 november 2012 @ 15:05:36 #225
19297 stinkie
pi_118937151
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

dude, 200 :')
pi_118937253
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:

Daarom gaf ik het ook even aan, dan voelen alle motorbezitters zich weer even baas ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Vrieskist op 07-11-2012 16:12:55 (quote ff aanpassen) ]
pi_118937357
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Daarom gaf ik het ook even aan, dan voelen alle motorbezitters zich weer even baas ;)
Waarom staat Geerd zijn nick daar en is het mijn tekst? :')
pi_118937773
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:05 schreef stinkie het volgende:

[..]

dude, 200 :')
Nooit in Duitsland gereden? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118937852
quote:

[..]

grapje hoor wist ik wel ik kom namelijk heel vaak in noord limburg
pi_118937884
Mijn motor kan geeneens 200 :'). Mijn auto wel.
pi_118937900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

grapje hoor wist ik wel ik kom namelijk heel vaak in noord limburg
Ow ja? Waar dan? En waarom dan? En hoe vaak? En met wie?
  woensdag 7 november 2012 @ 15:23:54 #232
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118937902
quote:

[..]

Zou je wel willen he, met je 'grote beurt'.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:24:31 #233
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118937934
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Anne het volgende:

[..]

Salatrel komt vaak in België en Duitsland, da's hetzelfde.
pi_118937943
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Anne het volgende:

[..]

venlo, werk, aantal keren elke 12 weken en over het algemeen met een machinist
pi_118937968
gelukkig mag ik na een half uurtje weer terug richting het westen
  woensdag 7 november 2012 @ 15:25:40 #236
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118937988
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig mag ik na een half uurtje weer terug richting het westen
Dan hoef je ook geen invoerrechten te betalen enzo.
pi_118938047
bij aankomst verstoppen op de wc omdat geen paspoort bij enzo
  woensdag 7 november 2012 @ 15:28:05 #238
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118938086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Salatrel het volgende:
bij aankomst verstoppen op de wc omdat geen paspoort bij enzo
Gelukkig zitten er nu in elk geval ramen in de trein naar Duitsland, dat is weleens anders geweest.
pi_118938090
Venlo :') ! Dat is inderdaad meer Duitsland als Nederland.
pi_118938233
nog te zuidelijk voor je?
pi_118938414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:31 schreef Salatrel het volgende:
nog te zuidelijk voor je?
:Y. Ik zit echt noord-noord.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:37:19 #242
19297 stinkie
pi_118938460
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nooit in Duitsland gereden? :P
ja, maar bij 250 krijgen ze toch echt groot licht van me. Dan gaan ze maar rechts rijden :')
pi_118938578
ik zit dus net mijn nieuwe rooster even te bestuderen en er zitten gewoon diensten tussen waarbij ik n afloop gewoon 's ochtends met de trein naar huis kan :') 22:20 beginnen 06:10 klaar :')
pi_118938775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef Salatrel het volgende:
ik zit dus net mijn nieuwe rooster even te bestuderen en er zitten gewoon diensten tussen waarbij ik n afloop gewoon 's ochtends met de trein naar huis kan :') 22:20 beginnen 06:10 klaar :')
Lol!
Ik zwaai naar dieren.
pi_118938798
pretdienstje wel hoor :') bijna net zoveel pauze als werktijd :')
pi_118938831
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

ja, maar bij 250 krijgen ze toch echt groot licht van me. Dan gaan ze maar rechts rijden :')
Zo hard loopt de cbr misschien net :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118938902
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Salatrel het volgende:
pretdienstje wel hoor :') bijna net zoveel pauze als werktijd :')
Altijd lkkr beetje koffie lurken
Ik zwaai naar dieren.
pi_118938916
tabletje mee :)
pi_118938990
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef Salatrel het volgende:
Waarom? Heb je hoofdpijn?
pi_118938991
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:47 schreef Salatrel het volgende:
Ja nog beter, zat ik ook al aan te denken zoiets te halen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_118939011
quote:
16s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Waarom? Heb je hoofdpijn?
krijg ik van de mensen ja :')
pi_118939066
ik heb deze _O_

goeie specs, mooi scherm en met dock lange accuduur (zonder dock ook goed trouwens)
pi_118939129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Salatrel het volgende:
ik heb deze _O_

[ afbeelding ]

goeie specs, mooi scherm en met dock lange accuduur (zonder dock ook goed trouwens)
Bazending :7
pi_118939252
quote:
ik heb deze _O_

[ afbeelding ]

Bijna een laptop dus:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118939277
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bijna een laptop dus:P
met dock is het gewoon een android laptop ja :) zonder dock gewoon een 10" tablet fullsize usb poort in de dock waar je gewoon een muis op aan zou kunnen sluiten en hdmi out op de scherm :P
pi_118939642
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Salatrel het volgende:

[..]

met dock is het gewoon een android laptop ja :) zonder dock gewoon een 10" tablet fullsize usb poort in de dock waar je gewoon een muis op aan zou kunnen sluiten en hdmi out op de scherm :P
Nice
Ik zwaai naar dieren.
pi_118939761
quote:
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gelukkig zitten er nu in elk geval ramen in de trein naar Duitsland, dat is weleens anders geweest.
_O-

quote:
ik heb deze _O_

[ afbeelding ]

Ik heb een iPad 2 :@
In my defense: Ik heb hem gewonnen, niet gekocht :D
  woensdag 7 november 2012 @ 16:08:56 #258
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118939798
Ik vind die tablets maar niks, ik zou zo'n ding binnen een week dag gesloopt hebben.
pi_118940024
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waarom staat Geerd zijn nick daar en is het mijn tekst? :')
Omdat ik zat te kutten met de quote tekst etc :@
pi_118940063
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Omdat ik zat te kutten met de quote tekst etc :@
Dat blijkt ja :+
pi_118940130
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind die tablets maar niks, ik zou zo'n ding binnen een week dag gesloopt hebben.
Ik heb er één en ik gebruik 'm niet :') Kun je hem beter slopen, heb je er nog lol van :+
pi_118940225
Tablet lijkt me wel grappig, maar ga er niet zoveel geld voor neerleggen.
Winnen of ergens bij krijgen lijkt me dus een prima oplossing :D
  woensdag 7 november 2012 @ 16:18:44 #263
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118940232
Ook dat gekut met slepen en vergroten en pffff :{

Smartphones, nog een factor erger. Moet je ineens dingen gaan tikken op toetsen van een halve centimeter breed die er niet zijn. Dan weet ik weer waarom ik geen internet op m'n mobiel wil.
pi_118940286
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef Dekatria het volgende:

Smartphones, nog een factor erger. Moet je ineens dingen gaan tikken op toetsen van een halve centimeter breed die er niet zijn. Dan weet ik weer waarom ik geen internet op m'n mobiel wil.
Tss, nep FOK!ker :{w
  woensdag 7 november 2012 @ 16:23:42 #265
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118940447
Wat dat betreft gaat die technologische trend volledig aan me voorbij. Vind het maar een onhandig gekut op een telefoon die na 1 dag alweer opgeladen moet worden.
pi_118940544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik heb er één en ik gebruik 'm niet :') Kun je hem beter slopen, heb je er nog lol van :+
Ik dacht ook altijd dat ik een tablet niet zou gebruiken en dat het zonde van het geld is. Maar nu ik hem heb, gebruik ik hem ook best veel :D
pi_118940581
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik dacht ook altijd dat ik een tablet niet zou gebruiken en dat het zonde van het geld is. Maar nu ik hem heb, gebruik ik hem ook best veel :D
Dit was ook niet zo'n hele dure, misschien maakt dat nog wat uit :+
Ik vind een laptop handiger :P
  woensdag 7 november 2012 @ 16:30:29 #268
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_118940755
Anyways...

Hopelijk kan ik zaterdag weer rijden. En dan na een week waarschijnlijk weer het beest voor de winter wegzetten :')
pi_118940760
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef Dekatria het volgende:

Niet per se. Ik heb een smartphone waar ik (gelukkig) een toetsenbordje uit kan schuiven. Dat tikken op het scherm vind ik ook niks (en dan heb ik nog best kleine vingertjes).
  woensdag 7 november 2012 @ 16:40:30 #270
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118941205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Anyways...

[ afbeelding ]

Hopelijk kan ik zaterdag weer rijden. En dan na een week waarschijnlijk weer het beest voor de winter wegzetten :')
Hoop het niet, want dan kan ik ook niet meer rijden op mijn soes, en zit bijna op de 48K
Nog 2K te gaan en dan heb ik er 50K opstaan *O*
pi_118941611
quote:
7s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:40 schreef lipjes het volgende:

[..]

Hoop het niet, want dan kan ik ook niet meer rijden op mijn soes, en zit bijna op de 48K
Nog 2K te gaan en dan heb ik er 50K opstaan *O*
Dit jaar?
Ik zwaai naar dieren.
pi_118942607
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik heb de mijne een keer of 4 gebruikt en nu ligt die stof te happen :')

Straks maar eens de motor wassen, mag wel weer eens gebeuren..
  woensdag 7 november 2012 @ 17:58:46 #273
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118944065
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 16:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dit jaar?
Nee, bij de 50k heb ik er sinds mei 11k opgezet
pi_118944736
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:58 schreef lipjes het volgende:

[..]

Nee, bij de 50k heb ik er sinds mei 11k opgezet
Nog netjes!
Ik zwaai naar dieren.
pi_118944999
Godverdomme 20 minuten gedaan om Apeldoorn door te komen om even mijn bandenspanning te checken :r 1,7 en 2 bar terwijl het 2,5 en 2,8 moet zijn :').

En broek stond open de hele weg terwijl telefoon er in zat :X
pi_118945083

Kwam nog een oudje tegen (opm) :P
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 7 november 2012 @ 19:14:38 #277
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_118946952
Held _O_
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_118947473
Nice!
pi_118948460
Nou, de engeltjes gaan er weer snel doorheen de laatste week.

Stond net bij een stoplicht, zie ik in de spiegel een blik aankomen. Leek vrij hard te gaan dus ik sein een paar keer met mijn remlicht. Geen effect. Blik komt dichterbij, nog een keer seinen en even wat hoge toeren maken. Nog geen effect. Blik komt nog dichter bij. Even zwaaien dus maar. Nog niks. Blik ondertussen op een krappe meter achter me..

Het was dat ik mijn motor nog in de versnelling had staan en niemand voor me had. Anders had het blik dus achterop gezeten :X Al heeft het me met een beetje pech wel een boete voor rood licht opgeleverd.

De doos in het blik zat me schaapachtig aan te staren toen ik haar het internationale gebaar voor vriendschap gaf. Een beetje alsof ze me erop wees dat ik over de stoplijn was gaan staan :{

Fucking idioot had geluk dat ik niet meer in de buurt van haar Fiat Punto kon komen anders was er een zijspiegel gesneuveld.
pi_118948608
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, de engeltjes gaan er weer snel doorheen de laatste week.

Stond net bij een stoplicht, zie ik in de spiegel een blik aankomen. Leek vrij hard te gaan dus ik sein een paar keer met mijn remlicht. Geen effect. Blik komt dichterbij, nog een keer seinen en even wat hoge toeren maken. Nog geen effect. Blik komt nog dichter bij. Even zwaaien dus maar. Nog niks. Blik ondertussen op een krappe meter achter me..

Het was dat ik mijn motor nog in de versnelling had staan en niemand voor me had. Anders had het blik dus achterop gezeten :X Al heeft het me met een beetje pech wel een boete voor rood licht opgeleverd.

De doos in het blik zat me schaapachtig aan te staren toen ik haar het internationale gebaar voor vriendschap gaf. Een beetje alsof ze me erop wees dat ik over de stoplijn was gaan staan :{

Fucking idioot had geluk dat ik niet meer in de buurt van haar Fiat Punto kon komen anders was er een zijspiegel gesneuveld.
Ze had je dus blijkbaar wel gezien? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118950176
Misschien dat door het uiteindelijk toch remmen de stront uit haar ogen viel
pi_118952070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef BlackLining het volgende:
Misschien dat door het uiteindelijk toch remmen de stront uit haar ogen viel

??:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_118960479
He BlackLining, het zit je niet echt mee deze week he :o
pi_118963470
Er zijn gewoon veel te veel automobiele prutserts op de weg.
pi_118967486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef BlackLining het volgende:
Er zijn gewoon veel te veel automobiele prutserts op de weg.
Eens. Ik word de hele week ook al zowat de snelweg af gedrukt. :r
pi_118967780
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Eens. Ik word de hele week ook al zowat de snelweg af gedrukt. :r
Eerst sturen, dan kijken ze.
pi_118967796
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:51 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Eerst sturen, dan kijken ze.
En daarna doen ze pas de richtingaanwijzer aan, als ze die al aan doen :')
  donderdag 8 november 2012 @ 08:53:28 #288
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118967825
mmm... Geen netwerk :P
Kan nergens bij godver :P
pi_118967831
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

En daarna doen ze pas de richtingaanwijzer aan, als ze die al aan doen :')
Ach, waarom nog richting aangeven als je toch al van baan bent gewisseld.
Vaak geven ze richting aan tijdens het ronddraaien van het stuur, dan kom je er toch langs met je vingers :D
pi_118967883
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:53 schreef lipjes het volgende:
mmm... Geen netwerk :P
Kan nergens bij godver :P
Dat hadden we hier paar weken geleden ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:53 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ach, waarom nog richting aangeven als je toch al van baan bent gewisseld.
Vaak geven ze richting aan tijdens het ronddraaien van het stuur, dan kom je er toch langs met je vingers :D
Ja, dat bedoel ik :')
  donderdag 8 november 2012 @ 08:59:29 #291
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118967936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat hadden we hier paar weken geleden ook.

Het werkt weer *O*
pi_118967956
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:59 schreef lipjes het volgende:

[..]

Het werkt weer *O*
Dat is sneller dan bij ons _O- Daar duurde het een hele week :')
  donderdag 8 november 2012 @ 09:00:37 #293
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118967967
Hier een half uurtje blijkbaar.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:15:25 #294
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118968274
Tevens, vriendin heeft 11Dec AVD...
pi_118968548
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:15 schreef lipjes het volgende:
Tevens, vriendin heeft 11Dec AVD...
Hopen dat ze deze wel in 1x haalt.
  donderdag 8 november 2012 @ 09:29:59 #296
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118968552
Hoop het ook, anders kan ze het vergeten denk ik zo.
pi_118968666
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:29 schreef lipjes het volgende:
Hoop het ook, anders kan ze het vergeten denk ik zo.
Dan moet ze inderdaad veel geluk hebben wil ze het voor de 19e nog halen.
pi_118971812
Ik moet er niet aan denken om te zakken voor mijn AVD over een dikke week. Dan kan ik waarschijnlijk pas volgend jaar herkansen en moet ik nog langer wachten tot ik kan rijden op m'n bandit :(
  donderdag 8 november 2012 @ 11:27:46 #299
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118971925
Die kans is zeer groot inderdaad.
Als mijn vriendin al 11 dec moet die dan dinsdag/gister aangevraagd is, maand wachttijd....
pi_118972433
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:
Die kans is zeer groot inderdaad.
Als mijn vriendin al 11 dec moet die dan dinsdag/gister aangevraagd is, maand wachttijd....
Ach, na 19 januari zal het wel heel rustig zijn, maar zo lang wil ik niet wachten.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:43:44 #301
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_118972517
En vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')