Met zijn drietjes op 1 motor?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Paxlie het volgende:
Zondag verplicht motorrijden. Ik ga met een fotograaf en filmvrouwtje achterop een wielrengroep volgen. Best irritant dat het koud en nat wordt
Nee koud!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lekker toch
Alleen hopen dat je niet over kinderkopjes hoeft
Ik switch tussen de duo van fotograaf en filmert.quote:
Dan weet ik al wie er het meeste achterop magquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee koud!
[..]
Ik switch tussen de duo van fotograaf en filmert.
niet te vergeten die wielrenners die constant voor je blijven rijdenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Paxlie het volgende:
Zondag verplicht motorrijden. Ik ga met een fotograaf en filmvrouwtje achterop een wielrengroep volgen. Best irritant dat het koud en nat wordt
Ik vond tijdens de tour die motoren altijd wel vet die bidons brachtenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:30 schreef whY... het volgende:
Lijkt me ook wel tof om eens te doen, met de bike een filmploegje vormen
Een man zit op zijn brommer, zonder handen te rijden.quote:
Volgens mij is dat nog best lastig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Paxlie het volgende:
Ik hoop inderdaad wel dat ze een beetje doorfietsen, anders wordt het heel veel me een slippende koppeling rijden vrees ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog best lastig.
Als het gefilmd gaat worden zullen ze vast wel een beetje doorrijden. Maar met zo'n cameraman achterop die allerlei rare fratsen gaat uithalen, hoop ik dat je nog een beetje evenwicht kan houdenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad wel dat ze een beetje doorfietsen, anders wordt het heel veel me een slippende koppeling rijden vrees ik
Die krijgt een hele goede speech vooraf. En anders stapt ze maar lekker in de volgauto. De fotograaf is een goede vriend van me en die heeft die speech al een keer gehadquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het gefilmd gaat worden zullen ze vast wel een beetje doorrijden. Maar met zo'n cameraman achterop die allerlei rare fratsen gaat uithalen, hoop ik dat je nog een beetje evenwicht kan houden
Lijkt me verstandig om te doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die krijgt een hele goede speech vooraf. En anders stapt ze maar lekker in de volgauto. De fotograaf is een goede vriend van me en die heeft die speech al een keer gehad
Zeker bij lage snelheden moeten ze niet in ene naast mijn motor gaan hangen
Toch mooi dat de pliesie zo snel op de been wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef BlackLining het volgende:
Net aangereden op de motor. Stond stil te wachten achter een vrachtwagen die met alarmlicht op de weg stond, komt er uit een oprit een blik achteruit de weg op gedraaid. Tegen de rechter achterkant van mijn motor aanKon hem gelukkig nog houden, tegen die idioot gebaard dat ie moest volgen. Sta ik 100 meter verder op de stoep, rijdt die idioot straal voorbij
Belachelijk gedoe. Gelukkig kenteken kunnen noteren en politie gebeld. Die kwam meteen, vijf minuten later kwam er een andere politie auto met de auto die me had aangereden achter zich aanEnorme speech gekregen van de politie. Schadeformulier hoefde van mij niet, want dat laten opmaken voor een niet goedgekeurde demper zonder DB killer leek me niet zo'n strak plan. Politie vanallas genoteerd, en meneer koekblik moest volgen naar het bureau in verband met het plegen van een misdrijf.
Gelukkig niet veel schade, wat krasjes op de demper, maar ik hoop dat ze die idioot flink pakken. Hij zei nog toen hij aan kwam "Ja, sorry, ik had je niet gezien!".En de agent die er als eerste was, ook motorrijder, stond ook zo van
.
Mongolen. Koekblikken verbieden. Stuk veiliger.
Gewoon 2 volle vuisten op zijn ogen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef BlackLining het volgende:
Yup, wat dat betreft kudo's voor politie Hollands MiddenNaar wat ik hoorde over hun portofoon die aan stond zijn ze ook meteen achter die auto aangegaan en hadden ze het bedrijf waar hij voor reed ook al aan de telefoon.
Het ging er mij hoofdzakelijk om dat ze hem goed op zijn flikker zouden geven, hij zal er allicht van geschrokken zijn toen ie mee kon komen. Moet ie maar opletten.
"Sorry mate, I didn't see you"
Details details....quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Anne het volgende:
En dan mag BL ook meteen mee naar het bureaugoed plan.
Als ik dat goed gedaan zou hebben had hij mijn kenteken toch niet meer kunnen lezen. En mijn motor is veel sneller dan dat blikjequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Anne het volgende:
En dan mag BL ook meteen mee naar het bureaugoed plan.
Wat een zooi weer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef BlackLining het volgende:
Net aangereden op de motor. Stond stil te wachten achter een vrachtwagen die met alarmlicht op de weg stond, komt er uit een oprit een blik achteruit de weg op gedraaid. Tegen de rechter achterkant van mijn motor aanKon hem gelukkig nog houden, tegen die idioot gebaard dat ie moest volgen. Sta ik 100 meter verder op de stoep, rijdt die idioot straal voorbij
Belachelijk gedoe. Gelukkig kenteken kunnen noteren en politie gebeld. Die kwam meteen, vijf minuten later kwam er een andere politie auto met de auto die me had aangereden achter zich aanEnorme speech gekregen van de politie. Schadeformulier hoefde van mij niet, want dat laten opmaken voor een niet goedgekeurde demper zonder DB killer leek me niet zo'n strak plan. Politie vanallas genoteerd, en meneer koekblik moest volgen naar het bureau in verband met het plegen van een misdrijf.
Gelukkig niet veel schade, wat krasjes op de demper, maar ik hoop dat ze die idioot flink pakken. Hij zei nog toen hij aan kwam "Ja, sorry, ik had je niet gezien!".En de agent die er als eerste was, ook motorrijder, stond ook zo van
.
Mongolen. Koekblikken verbieden. Stuk veiliger.
Als er verder niks kapot is of verbogen ff nieuwe kuip er opquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
vanmiddag gespot bij de faculteit. De foto verhult het een beetje, maar het is echt gigantisch beschadigd. Ik zou mijn motor echt weg doen, telkens als ik er naar keek zou ik in huilen uitbarsten.
Faculteit.. waarschijnlijk student.. kuip duur -> laat maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als er verder niks kapot is of verbogen ff nieuwe kuip er op
Het Honda fabrieksteam en Frans Verhoeven zijn voor mij de redenen om Dakar te volgen, dit jaarquote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:28 schreef Salatrel het volgende:
goed dat je het even over volgen hadeven de facebookpagina geleukt
http://saintsrow.wikia.com/wiki/Melbournequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
heey iedereen, ik heb op een spel een motor gevonden maar weet iemand de echte naam van het model/ type
[ afbeelding ]
Nouuuu, nee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de enige die die offroad modellen over het algemeen niks vind
De looks zijn niet bepaald voorutigegaan sinds de eerste foto'squote:
Ieder z'n meugquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de enige die die offroad modellen over het algemeen niks vind
marokko 2014?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De looks zijn niet bepaald voorutigegaan sinds de eerste foto's
zeker jammer dat de enige realistische opties 2013+ de xt660z en de kleine bmw's zijn.. echt andere opties heb je volgens mij niet in dat segment.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal nooit met 1200s reizen denk
Kwestie van een tijd voor een andere fabrikant in het gat duikt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeker jammer dat de enige realistische opties 2013+ de xt660z en de kleine bmw's zijn.. echt andere opties heb je volgens mij niet in dat segment.
gewoon met de alp natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal nooit met 1200s reizen denk
Beetje vikingchickies hosselen op de Faroer Eilanden, jwzquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef Salatrel het volgende:
lekker 3 dagen de tijd om in je wegenkaart te kleurendan heb je alle wegen van ijsland gehad na dag 1
D: Eerst controleert u of er midges zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
U besluit om hier wild te kamperen. mag dat?
A: Ja
B: Nee
C: Boeiend, er is toch geen politie binnen een straal van 250km
Leuk zoon kale vlaktequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
U besluit om hier wild te kamperen. mag dat?
A: Ja
B: Nee
C: Boeiend, er is toch geen politie binnen een straal van 250km
uiteraard voorzien van sanitairquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uiteraard voorzien van sanitairHeerlijk frisse anus na het schijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
dat is ook fictiefquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
http://saintsrow.wikia.com/wiki/Melbourne
was dat nou zo moeilijk
ik zal vandaag een betere foto zelf makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 04:34 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt op een Harley. Niet aan beginnen.
Spreekt mij ook niet het meeste aan. Daarentegen kan ik zowel een custom als een racer waarderenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
Jij beleeft wel een hoop met de motor in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef BlackLining het volgende:
Net aangereden op de motor. *knip*
En na 3, 5, 10 blikjes blijf je gewoon die shit kopen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef einschtein het volgende:
Had vanmiddag een berichtje maar V-Energy gestuurd via Facebook.De laatste 17369 blikjes die ik van ze heb gekocht ging 't blikje niet open en het lipje brak af.
![]()
Kreeg ik net prompt een berichtje terug. Of ik een foto wilde sturen, had al gezegd dat ik die kon maken. Ze gingen er naar kijken zouden me op de hoogte houden. Gaaf.
Ach, misschien rijdt hij nu een Duc voor de prijs waar een ander een, noem eens wat, een CBR600 voor rijdt ofzo.. Mooie fiets, zonde van de schade..quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
vanmiddag gespot bij de faculteit. De foto verhult het een beetje, maar het is echt gigantisch beschadigd. Ik zou mijn motor echt weg doen, telkens als ik er naar keek zou ik in huilen uitbarsten.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
heey iedereen, ik heb op een spel een motor gevonden maar weet iemand de echte naam van het model/ type
[ afbeelding ]
Gast, het is een computerspel, het is niet echt..quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zal vandaag een betere foto zelf maken
ik verwachte dat het was gebasseerd op een echte motor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij beleeft wel een hoop met de motor in ieder geval
Je zou een boek moeten gaan schrijven..
[..]
En na 3, 5, 10 blikjes blijf je gewoon die shit kopen?
[..]
Ach, misschien rijdt hij nu een Duc voor de prijs waar een ander een, noem eens wat, een CBR600 voor rijdt ofzo.. Mooie fiets, zonde van de schade..
[..]
[..]
Gast, het is een computerspel, het is niet echt..
Ze hebben gewoon gedacht: goh, hoe ziet een chopper er ongeveer uit, en met datgene wat het eerste in hun gedachten opkwam hebben ze dit misbaksel gemaakt.. 't voorspatbord hangt op half twaalf, het spatbord achter is in verhouding wel erg groot, er zitten vierkante banden op etc. etc. Kortom: 't is nep.
Het eerste waar ik overigens aan moest denken toen ik die foto zag is een Suzuki VL800 Volusia:
[ afbeelding ]
Vooral door dat achterlijk grote achterspatbord:
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je even gaat zoeken, er veel meer motoren op lijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik verwachte dat het was gebasseerd op een echte motor.
En die jij hebt geplaatst lijkt er erg op.
Zo'n soort motor zie ik denk ik wel zitten
Het enige is dat ik pas over 3 mag rijden, zou me gaaf lijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je even gaat zoeken, er veel meer motoren op lijken.
Die motor uit dat spel is veel te minimalistisch, dat komt niet realistisch over..
Ik mis slangetjes, potjes, stangetjes etc. etc.
Maargoed, misschien is die Suzuki hierboven een aardige basis.
Is best een leuk ding op te rijden (ik spreek uit korte ervaring..)
Tsja, wat is je budget? De VL800 is nieuw niet echt een hele dure motor ofzo..quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het enige is dat ik pas over 3 mag rijden, zou me gaaf lijken.
Hoe duur kost zo'n motor denk je?
Nu heb ik nog geen budget, maar wil later wel lekker cruisen dus waarschijnlijk gaat er dan wel wat geld inquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, wat is je budget? De VL800 is nieuw niet echt een hele dure motor ofzo..
Ik zag bij Motoport Goes trouwens een apart ding staan laatst, voor een chopper tenminste..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie die Volusia's op Marktplaats en Motoroccasion voor > ¤4000,= staan..quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen budget, maar wil later wel lekker cruisen dus waarschijnlijk gaat er dan wel wat geld in
Hmm, denk dat je dan toch beter net even de polder uit kunt hoor.. (Kamperzeedijk)quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:41 schreef weerstandje het volgende:
Jk, weet jij nog leuke wegen rond de polder ?
drontermeerdijk en zwartedijk heb ik nu wel gezien
Succes met zoeken naar een niet bestaande motorquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is ook fictiefik heb het over een vergelijkbaar echt voertuig
Dat staat op die pagina, moet je wel alles lezen hequote:Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is ook fictiefik heb het over een vergelijkbaar echt voertuig
quote:It resemblances a Harley Davidson XLH
zie ik hier een idee om het verbruik omlaag te brengen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:59 schreef BlackLining het volgende:
Het is weer lekker windsurfen vandaag zeg
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zie ik hier een idee om het verbruik omlaag te brengen?
Dat heb ik met die plastic racers....quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
die bijtelling heb je nu ook al nietquote:Op zondag 4 november 2012 15:36 schreef Salatrel het volgende:
Motoren op windenergie
0% wegenbelasting
0% BPM
0% bij telling voor zakelijke rijders
Ja, ik ken het probleem. Bij jou laten ze in ieder geval de hoes nog liggen, bij mij nemen ze die gewoon mee.quote:Op zondag 4 november 2012 16:55 schreef Anne het volgende:
Gisteravond lag de hoes er weer naast. Nu heb ik hem aan de onderkant zo strak mogelijk aangetrokken. Als ie er nu weer naast komt te liggen kan het echt de wind niet meer wezen.
vierkant?quote:Op maandag 5 november 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
Motor stuurt niet lekker. Naar mijn idee zit er nog genoeg profiel op, vanmiddag maar even bandenspanning checken.
Bridgestonequote:
BT45 is verder wel goed hoor. En raad jij mij eens een andere band aan voor een GS500 andersquote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bridgestone
BT023 is in ieder geval een ramp bij het minste beetje vocht.
Ja. En BT045 is de tour-versie van deze band. Zelfde idee maar wat harder rubber.quote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bridgestone
BT023 is in ieder geval een ramp bij het minste beetje vocht.
Al een idee?quote:Op maandag 5 november 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hoop ik volgend jaar wel te kunnen ja.
Een Alp, of Africa Twin.quote:Op maandag 5 november 2012 10:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Al een idee?
enne
Voor mijn achterband:
de BT23, MPR2 & MPR3
Voorband zijn er zoveel, die ga ik niet eens opnoemen
Waarom zou ik een bankstel willen? Daar kun je niet fatsoenlijk bospaadjes mee pakken.quote:Op maandag 5 november 2012 10:45 schreef lipjes het volgende:
Waarom niet gelijk een bankstel ? (pan)
quote:Op maandag 5 november 2012 16:33 schreef Anne het volgende:
Komt er ook nog iets omheen? Omdat je nu nog de andere tattoo ziet als je goed kijkt.
Omdat Pan?quote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik een bankstel willen? Daar kun je niet fatsoenlijk bospaadjes mee pakken.
Mooie velgen, ookquote:Op maandag 5 november 2012 17:40 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon een crosstourer. Net een AT mmaar dan modern.
Poeh das nog een aardige zit!quote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef peterzx9r het volgende:
nog ongeveer 10 uurtjes en dan moet hij klaar zijn
Het is in elk geval beter dan 10 uur moeten werken.quote:
Of juist wel komt het goed los !quote:Op maandag 5 november 2012 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
Verdomme, heel m'n hoofd zit dicht van de verkoudheid... dat wordt even niet toeren
Na 1 stukje warm rijden meteen weer spannen? Of bedoel je 4k?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef lipjes het volgende:
Morgen tijdens de lunch maar even de ketting spannen.
Sinds die er sinds eind oktober opligt heeft die toch alweer 400km gezien.
Helemaal vergeten, en dan kom je erachter midden in de nacht bij een tankstation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom specifiek tijdens de lunch, vraag ik me dan af?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:13 schreef lipjes het volgende:
Morgen tijdens de lunch maar even de ketting spannen.
Sinds die er sinds eind oktober opligt heeft die toch alweer 400km gezien.
Helemaal vergeten, en dan kom je erachter midden in de nacht bij een tankstation
idd beter in de baas zn tijd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 04:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom specifiek tijdens de lunch, vraag ik me dan af?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 04:07 schreef Salatrel het volgende:
Mooi man. Je weg afsluiting pas aangeven als je geen andere kant meer op kan. En dat in het centrum van Rotterdam. Gelukkig was het 03:45 en reden en nog geen trams op de trambaan. Terug tegen verkeer in, om rijden en te laat komen wad het alternatief...Lekker offroaden jongeuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja op een gegeven moment is de rek eruit hequote:Op dinsdag 6 november 2012 07:15 schreef Mirgeam het volgende:
de ketting van de VFR is niet gespannen sinds ik em kocht, zo'n 8000 kilometer geleden...
3 verschillende monteurs geven aan dat ie echt niet strakker moet
en het rijdt nog altijd geweldig
400kmquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na 1 stukje warm rijden meteen weer spannen? Of bedoel je 4k?
Nou simpel, het moet zsm te doen zijn, en dan is in de baas zijn tijd het bestequote:Op dinsdag 6 november 2012 04:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom specifiek tijdens de lunch, vraag ik me dan af?
Als ik merk dat mijn ketting niet goed loopt wordt dat per direct bijgesteld. Vreselijk irritant. Dat kabaal en getril
gelukkig is er voorlopig geen ritjequote:Op dinsdag 6 november 2012 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik toch een vierkante voorband heb, zelfs in lange bochten stuurt hij moeilijker.
En ik moet nodig mijn olie verversen.
Mijn hoes zat er vanochtend nog steeds opquote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem. Bij jou laten ze in ieder geval de hoes nog liggen, bij mij nemen ze die gewoon mee.
Ik heb het onderhand maar opgegeven, maar continue in de regen staan is ook geen succes. Ik merk er echt aan dat ie er moeilijker door gaat rijden..
Ik zeg al 2 dagen tegen mezelf dat ik met de bus ga, want het rijd niet heel chill in langzame bochten. En toch blijf ik liggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig is er voorlopig geen ritje
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn hoes zat er vanochtend nog steeds op!
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg al 2 dagen tegen mezelf dat ik met de bus ga, want het rijd niet heel chill in langzame bochten. En toch blijf ik liggen
En ik merk wel dat de olie oud begint te worden.
Zul je net zien dat ze je net een dag met rust laten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:20 schreef Anne het volgende:
Misschien wel.
We hebben een aantal buurjongetjes die af en toe vervelend kunnen zijn/jongensstreken uithalen, dus ik wacht nog steeds even rustig af.
Oh, niet heel erg duidelijkquote:
Even snel eten, moet ik eigenlijk ook doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef lipjes het volgende:
Zo en de ketting staat weer op 1-3 cm speling
ze heeft een beurt nodigquote:
Ik heb nog geen eigen verse foto's gemaakt, dus hierbij eentje uit de advertentie. Ik ga binnenkort even poetsen en ff dikke posert foto makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:40 schreef lipjes het volgende:
Wel pics posten he,
en niet zoals mij er al een half jaar mee wachten, vorige motor meegeteld een jaar
Toch maar even hopen dat iemand zich aanbiedquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Een grote! Ik doe al 3 weken zonder en heb nog 3 weken te gaan!..
ik durf niet, dadelijk krijg ik een banquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Toch maar even hopen dat iemand zich aanbied
Denk eerder dat als je je niet aanbied een ban krijgt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik durf niet, dadelijk krijg ik een ban
Leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eigen verse foto's gemaakt, dus hierbij eentje uit de advertentie. Ik ga binnenkort even poetsen en ff dikke posert foto maken
[ afbeelding ]
Ook leuk, leuk prijsje ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk eerder dat als je je niet aanbied een ban krijgt.
[..]
Leuk
Had trouwens ook al een leuke motor voor vriendin gevonden:
http://link.marktplaats.nl/609938353
Wel een nieuwe filter dan he.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Anne het volgende:
Vriendin mag nog maar 25kw rijden straks voor 2 jaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ook leuk, leuk prijsje ook
Heb ook nog getwijfeld over een motor uit het segment gs500. Maar na wat meer AVD lessen op een Honda CB500 ben ik toch voor een iets pittiger type gegaan
nou voorruit dan maar, ik help wel met smerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel beter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vriendin mag nog maar 25kw rijden straks voor 2 jaar
Maar was beter dan op 11kw beginnen of nog 4 jaar wachten....
Ja doei *wegkiept*quote:Beste lekkergraien
Om je registratie bij SexdatingZone te voltooien dien je je account te bevestigen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Anne het volgende:
Dit is wel erg toevallig.
[..]
Ja doei *wegkiept*.
People ask me about "Tyler Durden"...quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef Anne het volgende:
Dit is wel erg toevallig.
[..]
Ja doei *wegkiept*.
ik zeg nietsquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is nog steeds lekker om te rijden hoor, maja als ik een fiets had van 10k of meer had ik hem ook binnen gezetquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:32 schreef BlackLining het volgende:
Heeft toch wat moois, een motorritje maken met van dat weer waarbij nomale mensen thuis voor de openhaard een filmpje opzetten
Je bent motorrijder of je bent het niet heOok wel lachen om dan bij het stoplicht een andere motorrijder tegen te komen, die ook op een donkergroene Bandit N600 uit '95 rondrijdt
Tuulk kan die dat, maar om hem net zo mooi te houden ben je langer aan het poetsen dan rijdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik zie het probleem van buiten laten staan eigenlijk toch niet zo. Als je de keerringen en pakkingen goed op orde houdt komt dat water toch niet op plaatsen waar het niet mag komen. Een motor kan toch ook gewoon rijden in de regen..
Mijn GSX heeft de winters niet overleefd toen ik mijn garage niet had. Choke kabel vastgeroest, bougies naar de klote, start-knop dood. Bleven zaken uitvallen. Ook al staat ie onder een kleed, het is koud en nat (zeker damp). Rijden in de regen is iets heel anders dan buiten stilstaan voor langere tijd,quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik zie het probleem van buiten laten staan eigenlijk toch niet zo. Als je de keerringen en pakkingen goed op orde houdt komt dat water toch niet op plaatsen waar het niet mag komen. Een motor kan toch ook gewoon rijden in de regen..
Machinistenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Machinistenze hoeven alleen maar aan zoon hendeltje te drukken/draaien etc en nog komen ze te laat.
Buuuuuuuurn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:56 schreef Salatrel het volgende:
ik ga nog gewoon op de motor naar het werkdoor weer, wind en trambanen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Machinistenze hoeven alleen maar aan zoon hendeltje te drukken/draaien etc en nog komen ze te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik uberhaupt al mocht rijden, dan reed ik door tot het zout en sneeuw op de weg lag en het spekglad was.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rij gewoon door man, ezr doe je maar in je prius.
positie op de weg vrind. Geen ruimte gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 08:43 schreef lipjes het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)le.aspx&action=media
Altijd leuk om te zien
Tevens meneer van de C1 vanochtend, ook al wil ik gaan afslaan, is geen teken dat je op 20cm van mij erlangs kan.
Ja is ook de laatste keer dat ik daar ruimte maak voor het doorgaand verkeerquote:Op woensdag 7 november 2012 10:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
positie op de weg vrind. Geen ruimte geven
Oh, ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 08:34 schreef Anne het volgende:
Ik niet. Ik vind autorijden net zo leuk (en dan kan ik 10 minuten langer blijven liggen).
bij je ondertitel moest ik denken aanquote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, ik vind het echt verschrikkelijk
Volgens mij rijd ik sinds ik motor rij hooguit één per twee maanden in het blik. En dat is dan echt alleen als ik zoveel troep moet meenemen dat ik na anderhalf uur passen het écht niet op de motor mee krijg.
Langzame, logge kut dingen. Als ik plankgas geef in de eerste versnelling kan ik alsnog eerst een bakje koffie drinken voor we een fatsoenlijke snelheid hebben. Kom op man, ik geef toch niet voor niets gasGa dan, dammit..
Mijn auto kan ik niet langzaam noemen gelukkig, anders vond ik er ook geen reet aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, ik vind het echt verschrikkelijk
Volgens mij rijd ik sinds ik motor rij hooguit één per twee maanden in het blik. En dat is dan echt alleen als ik zoveel troep moet meenemen dat ik na anderhalf uur passen het écht niet op de motor mee krijg.
Langzame, logge kut dingen. Als ik plankgas geef in de eerste versnelling kan ik alsnog eerst een bakje koffie drinken voor we een fatsoenlijke snelheid hebben. Kom op man, ik geef toch niet voor niets gasGa dan, dammit..
Wat hebbie voor auto?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn auto kan ik niet langzaam noemen gelukkig, anders vond ik er ook geen reet aan.
ik moest lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Salatrel het volgende:
Huh hebben ze in limburg al bakstenen huizen?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Salatrel het volgende:
Salatrololo. Billenkoek. Over de knie. Nu.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:37 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Salatrololo. Billenkoek. Over de knie. Nu.
Ik rijd ook een C1. 68pktjes op 900 kiloquote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef BlackLining het volgende:
Ja, ik rijd zo nu en dan rond in een Citroen C1
Dat trekt barslecht op met een seconde of 20 naar de 100 km/h en de slechte ervaringen die ik op de motor heb met C1's helpen ook niet. En als ik dan een keer in de file terecht kom heb ik er meteen weer spijt van.
Ik wilde een opmerking maken over dat ik motor rij en bijna hetzelfde vermogen heb op 200kg. Maar toen kwam ik erachter dat ik in het motortopic zatquote:Op woensdag 7 november 2012 14:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik rijd ook een C1. 68pktjes op 900 kilo
Mwja laatst ook zoon golfje w of r32 ? Die gaan wel vlot de bocht door met koude bandjes ga je dat niet redden.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik wilde een opmerking maken over dat ik motor rij en bijna hetzelfde vermogen heb op 200kg. Maar toen kwam ik erachter dat ik in het motortopic zat![]()
Rot op met je verdomde auto's
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja laatst ook zoon golfje w of r32 ? Die gaan wel vlot de bocht door met koude bandjes ga je dat niet redden.
Of zoon audi a7 die trok toch aardig weg, nat wegdek nou hoef je niet mis te schakelen.
En boven de 200 blazen ze je toch voorbij
Maja moet je ook niet kijken wat je er voor betaald natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen.
Ik ga niet eens 200
Kun je heel wat motoren voor kopen inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja moet je ook niet kijken wat je er voor betaald natuurlijk
dude, 200quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja laatst ook zoon golfje w of r32 ? Die gaan wel vlot de bocht door met koude bandjes ga je dat niet redden.
Of zoon audi a7 die trok toch aardig weg, nat wegdek nou hoef je niet mis te schakelen.
En boven de 200 blazen ze je toch voorbij
Daarom gaf ik het ook even aan, dan voelen alle motorbezitters zich weer even baasquote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over dat ik motor rij en bijna hetzelfde vermogen heb op 200kg. Maar toen kwam ik erachter dat ik in het motortopic zat![]()
Rot op met je verdomde auto's
Waarom staat Geerd zijn nick daar en is het mijn tekst?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Daarom gaf ik het ook even aan, dan voelen alle motorbezitters zich weer even baas
grapje hoor wist ik wel ik kom namelijk heel vaak in noord limburgquote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow ja? Waar dan? En waarom dan? En hoe vaak? En met wie?quote:Op woensdag 7 november 2012 15:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
grapje hoor wist ik wel ik kom namelijk heel vaak in noord limburg
Zou je wel willen he, met je 'grote beurt'.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Salatrel komt vaak in België en Duitsland, da's hetzelfde.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow ja? Waar dan? En waarom dan? En hoe vaak? En met wie?
venlo, werk, aantal keren elke 12 weken en over het algemeen met een machinistquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow ja? Waar dan? En waarom dan? En hoe vaak? En met wie?
Dan hoef je ook geen invoerrechten te betalen enzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:25 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig mag ik na een half uurtje weer terug richting het westen
Gelukkig zitten er nu in elk geval ramen in de trein naar Duitsland, dat is weleens anders geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Salatrel het volgende:
bij aankomst verstoppen op de wc omdat geen paspoort bij enzo
ja, maar bij 250 krijgen ze toch echt groot licht van me. Dan gaan ze maar rechts rijdenquote:
Lol!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:40 schreef Salatrel het volgende:
ik zit dus net mijn nieuwe rooster even te bestuderen en er zitten gewoon diensten tussen waarbij ik n afloop gewoon 's ochtends met de trein naar huis kan22:20 beginnen 06:10 klaar
Zo hard loopt de cbr misschien netquote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, maar bij 250 krijgen ze toch echt groot licht van me. Dan gaan ze maar rechts rijden
Altijd lkkr beetje koffie lurkenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Salatrel het volgende:
pretdienstje wel hoorbijna net zoveel pauze als werktijd
Bazendingquote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Salatrel het volgende:
ik heb deze
[ afbeelding ]
goeie specs, mooi scherm en met dock lange accuduur (zonder dock ook goed trouwens)
Bijna een laptop dus:Pquote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Salatrel het volgende:
ik heb deze
[ afbeelding ]
goeie specs, mooi scherm en met dock lange accuduur (zonder dock ook goed trouwens)
met dock is het gewoon een android laptop jaquote:
Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met dock is het gewoon een android laptop jazonder dock gewoon een 10" tablet fullsize usb poort in de dock waar je gewoon een muis op aan zou kunnen sluiten en hdmi out op de scherm
quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er nu in elk geval ramen in de trein naar Duitsland, dat is weleens anders geweest.
Ik heb een iPad 2quote:Op woensdag 7 november 2012 15:51 schreef Salatrel het volgende:
ik heb deze
[ afbeelding ]
Omdat ik zat te kutten met de quote tekst etcquote:Op woensdag 7 november 2012 15:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom staat Geerd zijn nick daar en is het mijn tekst?
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 7 november 2012 16:14 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Omdat ik zat te kutten met de quote tekst etc
Ik heb er één en ik gebruik 'm nietquote:Op woensdag 7 november 2012 16:08 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind die tablets maar niks, ik zou zo'n ding binnen een week dag gesloopt hebben.
Tss, nep FOK!kerquote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef Dekatria het volgende:
Ook dat gekut met slepen en vergroten en pffff
Smartphones, nog een factor erger. Moet je ineens dingen gaan tikken op toetsen van een halve centimeter breed die er niet zijn. Dan weet ik weer waarom ik geen internet op m'n mobiel wil.
Ik dacht ook altijd dat ik een tablet niet zou gebruiken en dat het zonde van het geld is. Maar nu ik hem heb, gebruik ik hem ook best veelquote:Op woensdag 7 november 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er één en ik gebruik 'm nietKun je hem beter slopen, heb je er nog lol van
Dit was ook niet zo'n hele dure, misschien maakt dat nog wat uitquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ik een tablet niet zou gebruiken en dat het zonde van het geld is. Maar nu ik hem heb, gebruik ik hem ook best veel
Niet per se. Ik heb een smartphone waar ik (gelukkig) een toetsenbordje uit kan schuiven. Dat tikken op het scherm vind ik ook niks (en dan heb ik nog best kleine vingertjes).quote:Op woensdag 7 november 2012 16:18 schreef Dekatria het volgende:
Ook dat gekut met slepen en vergroten en pffff
Smartphones, nog een factor erger. Moet je ineens dingen gaan tikken op toetsen van een halve centimeter breed die er niet zijn. Dan weet ik weer waarom ik geen internet op m'n mobiel wil.
Hoop het niet, want dan kan ik ook niet meer rijden op mijn soes, en zit bijna op de 48Kquote:Op woensdag 7 november 2012 16:30 schreef Dekatria het volgende:
Anyways...
[ afbeelding ]
Hopelijk kan ik zaterdag weer rijden. En dan na een week waarschijnlijk weer het beest voor de winter wegzetten
Dit jaar?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoop het niet, want dan kan ik ook niet meer rijden op mijn soes, en zit bijna op de 48K
Nog 2K te gaan en dan heb ik er 50K opstaan
Ik heb de mijne een keer of 4 gebruikt en nu ligt die stof te happenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ik een tablet niet zou gebruiken en dat het zonde van het geld is. Maar nu ik hem heb, gebruik ik hem ook best veel
Nog netjes!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, bij de 50k heb ik er sinds mei 11k opgezet
Ze had je dus blijkbaar wel gezien?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:45 schreef BlackLining het volgende:
Nou, de engeltjes gaan er weer snel doorheen de laatste week.
Stond net bij een stoplicht, zie ik in de spiegel een blik aankomen. Leek vrij hard te gaan dus ik sein een paar keer met mijn remlicht. Geen effect. Blik komt dichterbij, nog een keer seinen en even wat hoge toeren maken. Nog geen effect. Blik komt nog dichter bij. Even zwaaien dus maar. Nog niks. Blik ondertussen op een krappe meter achter me..
Het was dat ik mijn motor nog in de versnelling had staan en niemand voor me had. Anders had het blik dus achterop gezetenAl heeft het me met een beetje pech wel een boete voor rood licht opgeleverd.
De doos in het blik zat me schaapachtig aan te staren toen ik haar het internationale gebaar voor vriendschap gaf. Een beetje alsof ze me erop wees dat ik over de stoplijn was gaan staan
Fucking idioot had geluk dat ik niet meer in de buurt van haar Fiat Punto kon komen anders was er een zijspiegel gesneuveld.
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef BlackLining het volgende:
Misschien dat door het uiteindelijk toch remmen de stront uit haar ogen viel
Eens. Ik word de hele week ook al zowat de snelweg af gedrukt.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:46 schreef BlackLining het volgende:
Er zijn gewoon veel te veel automobiele prutserts op de weg.
Eerst sturen, dan kijken ze.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. Ik word de hele week ook al zowat de snelweg af gedrukt.
Ach, waarom nog richting aangeven als je toch al van baan bent gewisseld.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daarna doen ze pas de richtingaanwijzer aan, als ze die al aan doen
Dat hadden we hier paar weken geleden ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:53 schreef lipjes het volgende:
mmm... Geen netwerk
Kan nergens bij godver
Ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 november 2012 08:53 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ach, waarom nog richting aangeven als je toch al van baan bent gewisseld.
Vaak geven ze richting aan tijdens het ronddraaien van het stuur, dan kom je er toch langs met je vingers
Het werkt weerquote:Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hadden we hier paar weken geleden ook.
Dan moet ze inderdaad veel geluk hebben wil ze het voor de 19e nog halen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:29 schreef lipjes het volgende:
Hoop het ook, anders kan ze het vergeten denk ik zo.
Ach, na 19 januari zal het wel heel rustig zijn, maar zo lang wil ik niet wachten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:
Die kans is zeer groot inderdaad.
Als mijn vriendin al 11 dec moet die dan dinsdag/gister aangevraagd is, maand wachttijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |