Met zijn drietjes op 1 motor?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Paxlie het volgende:
Zondag verplicht motorrijden. Ik ga met een fotograaf en filmvrouwtje achterop een wielrengroep volgen. Best irritant dat het koud en nat wordt
Nee koud!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lekker toch
Alleen hopen dat je niet over kinderkopjes hoeft
Ik switch tussen de duo van fotograaf en filmert.quote:
Dan weet ik al wie er het meeste achterop magquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee koud!
[..]
Ik switch tussen de duo van fotograaf en filmert.
niet te vergeten die wielrenners die constant voor je blijven rijdenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Paxlie het volgende:
Zondag verplicht motorrijden. Ik ga met een fotograaf en filmvrouwtje achterop een wielrengroep volgen. Best irritant dat het koud en nat wordt
Ik vond tijdens de tour die motoren altijd wel vet die bidons brachtenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:30 schreef whY... het volgende:
Lijkt me ook wel tof om eens te doen, met de bike een filmploegje vormen
Een man zit op zijn brommer, zonder handen te rijden.quote:
Volgens mij is dat nog best lastig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Paxlie het volgende:
Ik hoop inderdaad wel dat ze een beetje doorfietsen, anders wordt het heel veel me een slippende koppeling rijden vrees ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog best lastig.
Als het gefilmd gaat worden zullen ze vast wel een beetje doorrijden. Maar met zo'n cameraman achterop die allerlei rare fratsen gaat uithalen, hoop ik dat je nog een beetje evenwicht kan houdenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad wel dat ze een beetje doorfietsen, anders wordt het heel veel me een slippende koppeling rijden vrees ik
Die krijgt een hele goede speech vooraf. En anders stapt ze maar lekker in de volgauto. De fotograaf is een goede vriend van me en die heeft die speech al een keer gehadquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het gefilmd gaat worden zullen ze vast wel een beetje doorrijden. Maar met zo'n cameraman achterop die allerlei rare fratsen gaat uithalen, hoop ik dat je nog een beetje evenwicht kan houden
Lijkt me verstandig om te doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die krijgt een hele goede speech vooraf. En anders stapt ze maar lekker in de volgauto. De fotograaf is een goede vriend van me en die heeft die speech al een keer gehad
Zeker bij lage snelheden moeten ze niet in ene naast mijn motor gaan hangen
Toch mooi dat de pliesie zo snel op de been wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef BlackLining het volgende:
Net aangereden op de motor. Stond stil te wachten achter een vrachtwagen die met alarmlicht op de weg stond, komt er uit een oprit een blik achteruit de weg op gedraaid. Tegen de rechter achterkant van mijn motor aanKon hem gelukkig nog houden, tegen die idioot gebaard dat ie moest volgen. Sta ik 100 meter verder op de stoep, rijdt die idioot straal voorbij
Belachelijk gedoe. Gelukkig kenteken kunnen noteren en politie gebeld. Die kwam meteen, vijf minuten later kwam er een andere politie auto met de auto die me had aangereden achter zich aanEnorme speech gekregen van de politie. Schadeformulier hoefde van mij niet, want dat laten opmaken voor een niet goedgekeurde demper zonder DB killer leek me niet zo'n strak plan. Politie vanallas genoteerd, en meneer koekblik moest volgen naar het bureau in verband met het plegen van een misdrijf.
Gelukkig niet veel schade, wat krasjes op de demper, maar ik hoop dat ze die idioot flink pakken. Hij zei nog toen hij aan kwam "Ja, sorry, ik had je niet gezien!".En de agent die er als eerste was, ook motorrijder, stond ook zo van
.
Mongolen. Koekblikken verbieden. Stuk veiliger.
Gewoon 2 volle vuisten op zijn ogen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef BlackLining het volgende:
Yup, wat dat betreft kudo's voor politie Hollands MiddenNaar wat ik hoorde over hun portofoon die aan stond zijn ze ook meteen achter die auto aangegaan en hadden ze het bedrijf waar hij voor reed ook al aan de telefoon.
Het ging er mij hoofdzakelijk om dat ze hem goed op zijn flikker zouden geven, hij zal er allicht van geschrokken zijn toen ie mee kon komen. Moet ie maar opletten.
"Sorry mate, I didn't see you"
Details details....quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Anne het volgende:
En dan mag BL ook meteen mee naar het bureaugoed plan.
Als ik dat goed gedaan zou hebben had hij mijn kenteken toch niet meer kunnen lezen. En mijn motor is veel sneller dan dat blikjequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:44 schreef Anne het volgende:
En dan mag BL ook meteen mee naar het bureaugoed plan.
Wat een zooi weer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef BlackLining het volgende:
Net aangereden op de motor. Stond stil te wachten achter een vrachtwagen die met alarmlicht op de weg stond, komt er uit een oprit een blik achteruit de weg op gedraaid. Tegen de rechter achterkant van mijn motor aanKon hem gelukkig nog houden, tegen die idioot gebaard dat ie moest volgen. Sta ik 100 meter verder op de stoep, rijdt die idioot straal voorbij
Belachelijk gedoe. Gelukkig kenteken kunnen noteren en politie gebeld. Die kwam meteen, vijf minuten later kwam er een andere politie auto met de auto die me had aangereden achter zich aanEnorme speech gekregen van de politie. Schadeformulier hoefde van mij niet, want dat laten opmaken voor een niet goedgekeurde demper zonder DB killer leek me niet zo'n strak plan. Politie vanallas genoteerd, en meneer koekblik moest volgen naar het bureau in verband met het plegen van een misdrijf.
Gelukkig niet veel schade, wat krasjes op de demper, maar ik hoop dat ze die idioot flink pakken. Hij zei nog toen hij aan kwam "Ja, sorry, ik had je niet gezien!".En de agent die er als eerste was, ook motorrijder, stond ook zo van
.
Mongolen. Koekblikken verbieden. Stuk veiliger.
Als er verder niks kapot is of verbogen ff nieuwe kuip er opquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
vanmiddag gespot bij de faculteit. De foto verhult het een beetje, maar het is echt gigantisch beschadigd. Ik zou mijn motor echt weg doen, telkens als ik er naar keek zou ik in huilen uitbarsten.
Faculteit.. waarschijnlijk student.. kuip duur -> laat maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als er verder niks kapot is of verbogen ff nieuwe kuip er op
Het Honda fabrieksteam en Frans Verhoeven zijn voor mij de redenen om Dakar te volgen, dit jaarquote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:28 schreef Salatrel het volgende:
goed dat je het even over volgen hadeven de facebookpagina geleukt
http://saintsrow.wikia.com/wiki/Melbournequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
heey iedereen, ik heb op een spel een motor gevonden maar weet iemand de echte naam van het model/ type
[ afbeelding ]
Nouuuu, nee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de enige die die offroad modellen over het algemeen niks vind
De looks zijn niet bepaald voorutigegaan sinds de eerste foto'squote:
Ieder z'n meugquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij ben ik hier echt de enige die die offroad modellen over het algemeen niks vind
marokko 2014?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De looks zijn niet bepaald voorutigegaan sinds de eerste foto's
zeker jammer dat de enige realistische opties 2013+ de xt660z en de kleine bmw's zijn.. echt andere opties heb je volgens mij niet in dat segment.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal nooit met 1200s reizen denk
Kwestie van een tijd voor een andere fabrikant in het gat duikt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeker jammer dat de enige realistische opties 2013+ de xt660z en de kleine bmw's zijn.. echt andere opties heb je volgens mij niet in dat segment.
gewoon met de alp natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zal nooit met 1200s reizen denk
Beetje vikingchickies hosselen op de Faroer Eilanden, jwzquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef Salatrel het volgende:
lekker 3 dagen de tijd om in je wegenkaart te kleurendan heb je alle wegen van ijsland gehad na dag 1
D: Eerst controleert u of er midges zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
U besluit om hier wild te kamperen. mag dat?
A: Ja
B: Nee
C: Boeiend, er is toch geen politie binnen een straal van 250km
Leuk zoon kale vlaktequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
U besluit om hier wild te kamperen. mag dat?
A: Ja
B: Nee
C: Boeiend, er is toch geen politie binnen een straal van 250km
uiteraard voorzien van sanitairquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uiteraard voorzien van sanitairHeerlijk frisse anus na het schijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
dat is ook fictiefquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
http://saintsrow.wikia.com/wiki/Melbourne
was dat nou zo moeilijk
ik zal vandaag een betere foto zelf makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 04:34 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt op een Harley. Niet aan beginnen.
Spreekt mij ook niet het meeste aan. Daarentegen kan ik zowel een custom als een racer waarderenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
Jij beleeft wel een hoop met de motor in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef BlackLining het volgende:
Net aangereden op de motor. *knip*
En na 3, 5, 10 blikjes blijf je gewoon die shit kopen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:42 schreef einschtein het volgende:
Had vanmiddag een berichtje maar V-Energy gestuurd via Facebook.De laatste 17369 blikjes die ik van ze heb gekocht ging 't blikje niet open en het lipje brak af.
![]()
Kreeg ik net prompt een berichtje terug. Of ik een foto wilde sturen, had al gezegd dat ik die kon maken. Ze gingen er naar kijken zouden me op de hoogte houden. Gaaf.
Ach, misschien rijdt hij nu een Duc voor de prijs waar een ander een, noem eens wat, een CBR600 voor rijdt ofzo.. Mooie fiets, zonde van de schade..quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
vanmiddag gespot bij de faculteit. De foto verhult het een beetje, maar het is echt gigantisch beschadigd. Ik zou mijn motor echt weg doen, telkens als ik er naar keek zou ik in huilen uitbarsten.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
heey iedereen, ik heb op een spel een motor gevonden maar weet iemand de echte naam van het model/ type
[ afbeelding ]
Gast, het is een computerspel, het is niet echt..quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zal vandaag een betere foto zelf maken
ik verwachte dat het was gebasseerd op een echte motor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij beleeft wel een hoop met de motor in ieder geval
Je zou een boek moeten gaan schrijven..
[..]
En na 3, 5, 10 blikjes blijf je gewoon die shit kopen?
[..]
Ach, misschien rijdt hij nu een Duc voor de prijs waar een ander een, noem eens wat, een CBR600 voor rijdt ofzo.. Mooie fiets, zonde van de schade..
[..]
[..]
Gast, het is een computerspel, het is niet echt..
Ze hebben gewoon gedacht: goh, hoe ziet een chopper er ongeveer uit, en met datgene wat het eerste in hun gedachten opkwam hebben ze dit misbaksel gemaakt.. 't voorspatbord hangt op half twaalf, het spatbord achter is in verhouding wel erg groot, er zitten vierkante banden op etc. etc. Kortom: 't is nep.
Het eerste waar ik overigens aan moest denken toen ik die foto zag is een Suzuki VL800 Volusia:
[ afbeelding ]
Vooral door dat achterlijk grote achterspatbord:
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je even gaat zoeken, er veel meer motoren op lijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik verwachte dat het was gebasseerd op een echte motor.
En die jij hebt geplaatst lijkt er erg op.
Zo'n soort motor zie ik denk ik wel zitten
Het enige is dat ik pas over 3 mag rijden, zou me gaaf lijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je even gaat zoeken, er veel meer motoren op lijken.
Die motor uit dat spel is veel te minimalistisch, dat komt niet realistisch over..
Ik mis slangetjes, potjes, stangetjes etc. etc.
Maargoed, misschien is die Suzuki hierboven een aardige basis.
Is best een leuk ding op te rijden (ik spreek uit korte ervaring..)
Tsja, wat is je budget? De VL800 is nieuw niet echt een hele dure motor ofzo..quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het enige is dat ik pas over 3 mag rijden, zou me gaaf lijken.
Hoe duur kost zo'n motor denk je?
Nu heb ik nog geen budget, maar wil later wel lekker cruisen dus waarschijnlijk gaat er dan wel wat geld inquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, wat is je budget? De VL800 is nieuw niet echt een hele dure motor ofzo..
Ik zag bij Motoport Goes trouwens een apart ding staan laatst, voor een chopper tenminste..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie die Volusia's op Marktplaats en Motoroccasion voor > ¤4000,= staan..quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen budget, maar wil later wel lekker cruisen dus waarschijnlijk gaat er dan wel wat geld in
Hmm, denk dat je dan toch beter net even de polder uit kunt hoor.. (Kamperzeedijk)quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:41 schreef weerstandje het volgende:
Jk, weet jij nog leuke wegen rond de polder ?
drontermeerdijk en zwartedijk heb ik nu wel gezien
Succes met zoeken naar een niet bestaande motorquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is ook fictiefik heb het over een vergelijkbaar echt voertuig
Dat staat op die pagina, moet je wel alles lezen hequote:Op zaterdag 3 november 2012 02:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is ook fictiefik heb het over een vergelijkbaar echt voertuig
quote:It resemblances a Harley Davidson XLH
zie ik hier een idee om het verbruik omlaag te brengen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:59 schreef BlackLining het volgende:
Het is weer lekker windsurfen vandaag zeg
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zie ik hier een idee om het verbruik omlaag te brengen?
Dat heb ik met die plastic racers....quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:31 schreef BlackLining het volgende:
die bijtelling heb je nu ook al nietquote:Op zondag 4 november 2012 15:36 schreef Salatrel het volgende:
Motoren op windenergie
0% wegenbelasting
0% BPM
0% bij telling voor zakelijke rijders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |