Ik zie mogelijkheden..quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Mickeys het volgende:
Lol... kon je niet wachten... Qex had de LaPoen ik was druk in overleg met haar.
@JK1982 Qex is dus een goede vriendin van me die geen motorrijbewijs heeft
Lolquote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef QEX het volgende:
Maar heb nu gemist of ik word toegelaten met alleen een fiets o en de benenwagen. (kan ook met een rolstoel overweg)
Mickeys is chef de cuisine in dat geval, dus dat moet je met haar uitvechten..quote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef QEX het volgende:
Maar heb nu gemist of ik word toegelaten met alleen een fiets o en de benenwagen. (kan ook met een rolstoel overweg)
Proest... het is een BBQ... je fikt je eigen vlees maar mooi... Mannen doen normaal altijd het beheer over de BBQquote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mickeys is chef de cuisine in dat geval, dus dat moet je met haar uitvechten..
quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest... het is een BBQ... je fikt je eigen vlees maar mooi... Mannen doen normaal altijd het beheer over de BBQ
quote:
Correct. Eind oktober ofzo ?quote:Op maandag 17 september 2012 21:47 schreef BlackLining het volgende:
We hebben toch ook nog de snertrit?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Kap eens met de OP aanpassenIk zie steeds een andere foto...
+1quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ordnung muss sein!
Kan makkelijk. Qex op de buddy en Qax op de tank.quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
Maarre.. neemt Qex Qix en Qax ook mee naar de BBQ?
Vorige week stukkie gereden toen ik op de tank zat. Word ie toch best zenuwachtig vanquote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Qex op de buddy en Qax op de tank.
Have phun!quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Qex op de buddy en Qax op de tank.
Ik kan het niet laten. Even nog een kort ritje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |