Ik zie mogelijkheden..quote:Op maandag 17 september 2012 21:29 schreef Mickeys het volgende:
Lol... kon je niet wachten... Qex had de LaPoen ik was druk in overleg met haar.
@JK1982 Qex is dus een goede vriendin van me die geen motorrijbewijs heeft
Lolquote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef QEX het volgende:
Maar heb nu gemist of ik word toegelaten met alleen een fiets o en de benenwagen. (kan ook met een rolstoel overweg)
Mickeys is chef de cuisine in dat geval, dus dat moet je met haar uitvechten..quote:Op maandag 17 september 2012 21:31 schreef QEX het volgende:
Maar heb nu gemist of ik word toegelaten met alleen een fiets o en de benenwagen. (kan ook met een rolstoel overweg)
Proest... het is een BBQ... je fikt je eigen vlees maar mooi... Mannen doen normaal altijd het beheer over de BBQquote:Op maandag 17 september 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mickeys is chef de cuisine in dat geval, dus dat moet je met haar uitvechten..
quote:Op maandag 17 september 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest... het is een BBQ... je fikt je eigen vlees maar mooi... Mannen doen normaal altijd het beheer over de BBQ
quote:
Correct. Eind oktober ofzo ?quote:Op maandag 17 september 2012 21:47 schreef BlackLining het volgende:
We hebben toch ook nog de snertrit?
quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Kap eens met de OP aanpassenIk zie steeds een andere foto...
+1quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ordnung muss sein!
Kan makkelijk. Qex op de buddy en Qax op de tank.quote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef JK1982 het volgende:
Maarre.. neemt Qex Qix en Qax ook mee naar de BBQ?
Vorige week stukkie gereden toen ik op de tank zat. Word ie toch best zenuwachtig vanquote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Qex op de buddy en Qax op de tank.
Have phun!quote:Op maandag 17 september 2012 22:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Qex op de buddy en Qax op de tank.
Ik kan het niet laten. Even nog een kort ritje
Uiteraardquote:Op maandag 17 september 2012 22:09 schreef Anne het volgende:
Letten we er wel op dat ook dit geen SC gaat worden?
De rit zondag hebben we om meerdere redenen ingekort. Die zou ongeveer 240 zijn origineel, voor mij zou dat sowieso ietwat te veel zijn geweest. Ik denk inderdaad dat 150 tot max 200 echt meer dan genoeg is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard
Even ontopic:
Als we die rit gaan doen lijkt het me handig om hetzelfde startpunt te hebben als de vorige keer. Bij dat Van Der Valk hotel langs de snelweg. Makkelijk te vinden etc.
Dan zorg ik er wel voor dat de rit eindigt bij mijn huis. Hoeveel km zullen we aanhouden met die kou? 150-200 is meer dan zat denk ik?
Voor mij is het wel te doen zo'n rit, maar het is wel ietwat lang. Er zijn ook genoeg mensen die heel wat km's moeten rijden om er te komen, zoals Anne zegtquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De rit zondag hebben we om meerdere redenen ingekort. Die zou ongeveer 240 zijn origineel, voor mij zou dat sowieso ietwat te veel zijn geweest. Ik denk inderdaad dat 150 tot max 200 echt meer dan genoeg is.
Maar goed, dan is het nog maar de vraag of ik meega. Met natte wegen ga ik zeker niet rijden.
Laat die blanco danquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:04 schreef Salatrel het volgende:
de 28e geniet overigens niet bij voorkeur want dan moet ik tot 2:00 uur werken en lig ik dus pas om 3 uur in bed
Ach, dan doe je lekker in het voorjaar meequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:10 schreef Vrieskist het volgende:
Leuk idee, maar net als de rit op MF, komt dit nog wat te vroeg voor mij vrees ik.
Als het allemaal lekker gaat kan ik misschien eind oktober wel het rijbewijs gehaald hebben, maar dan nog een motor aanschaffen he
Tuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:45 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ach, dan doe je lekker in het voorjaar meeHet wordt regelmatig georganiseerd. In het voorjaar is als het goed is een barbecue-rit gepland rond de Vechtstreek (correct me if I'm wrong)
Hoe weet je dat zo snel ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef BlackLining het volgende:
Aah, gaan we weer offroaden?
Edit: Ja, meerdere stukken..
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef BlackLining het volgende:
Aah, gaan we weer offroaden?
Edit: Ja, meerdere stukken.
Foto's langs de route bekijken op Google Maps.quote:
Jij mag wel komen, maar de politie mag wel wegblijvenquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
Aangemeld!
Vanmorgen iets minder plezierige verrassing, benzinekraantje kapot. Staat nu bij de garage.
Kwartsch!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
Jij mag wel komen, maar de politie mag wel wegblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |