Mevrouwquote:
TETTEN!quote:
Toch, ook al maak je misschien minder "uren", werk je effectiever vind ik vaakquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:10 schreef Againzender het volgende:
en nu ik uitziekend aan het thuiswerken ben kan de radio ongegeneerd op standje vrijdag, en staat de TV op snooker
en wordt er gewerkt natuurlijk
ik doe ook rustig aan hoor, want ik ben nog lang geen 100%.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch, ook al maak je misschien minder "uren", werk je effectiever vind ik vaaken doe je dus meer in minder tijd...
quote:
Iddquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:28 schreef Againzender het volgende:
En we gaan door met goede muziek, goed bezig Domien
U2, huh...quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Bij deze verpest door Destiny's Child![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Bij deze verpest door Destiny's Child![]()
Ik zag het vanochtend op tv ja, weet nog precies waar ik was, in het handenarbeidlokaal op de middelbare school, daar stond de radio aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:48 schreef Againzender het volgende:
hm, alweer 8 jaar geleden dat Theo van Gogh werd vermoord realiseer ik mijn nu.
Nou.... Ik vind't allebei net zo kutquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:44 schreef alors het volgende:
[..]
Destiny's Child >>>>>>>>>>>>>>>>>>> e e e a a a a
zat op het werk, zag opeens in de active topics dit topic langs komen:quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend op tv ja, weet nog precies waar ik was, in het handenarbeidlokaal op de middelbare school, daar stond de radio aan.
Niet hierquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:11 schreef Againzender het volgende:
ja, dat lijkt aan mijn computer te liggen. Maar radio was ff weg
UPC ook?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet hierGewoon op de kabel aangesloten, overigens.
dan geef ik UPC de schuld, net zo makkelijk.quote:
Gewoon Ziggo nemen als dat in jouw regio mogelijk isquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan geef ik UPC de schuld, net zo makkelijk.
Ziggo kan hier niet, UPC monopoly....quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon Ziggo nemen als dat in jouw regio mogelijk isIk heb echt helemaal nooit iets met de internet of tv/radio-verbindingen, loopt altijd als een zonnetje.
dat dusquote:
Eens heb ook Ziggo. Nooit problemen mee gehad. En zelfs nu ik laatst EL had aangevraagd was het binnen een dag beschikbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon Ziggo nemen als dat in jouw regio mogelijk isIk heb echt helemaal nooit iets met de internet of tv/radio-verbindingen, loopt altijd als een zonnetje.
Ik had in Maastricht ook nooit problemen met Ziggo. Met UPC nu in Eindhoven ook niet overigens. Wel es kleine storing, maar wel snel opgelost, zeker als je via twitter klaagtquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Eens heb ook Ziggo. Nooit problemen mee gehad. En zelfs nu ik laatst EL had aangevraagd was het binnen een dag beschikbaar.
Ik heb deze maand 5 jaar Ziggo en het aantal storingen (of werkzaamheden die de verbinding doen wegvalllen) zijn nog steeds op één hand te tellen. Gemiddeld dus 1 keer per jaar, maar ik kan me de laatste keer echt niet meer heugenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had in Maastricht ook nooit problemen met Ziggo. Met UPC nu in Eindhoven ook niet overigens. Wel es kleine storing, maar wel snel opgelost, zeker als je via twitter klaagt.
Had hetzelfde met Ziggo in Maastricht. In tien jaar tijd een keer of 2 storing ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb deze maand 5 jaar Ziggo en het aantal storingen (of werkzaamheden die de verbinding doen wegvalllen) zijn nog steeds op één hand te tellen. Gemiddeld dus 1 keer per jaar, maar ik kan me de laatste keer echt niet meer heugen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:58 schreef Againzender het volgende:
rubbereend is in lederhosen onderweg naar het Coen und Sanderfest
Hij weigert foto's te plaatsen
Nee dat wordt die Coldplay kloon sowieso.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:31 schreef henkde_j het volgende:
Wel een beetje een Blof overkill de laatste dagen. Toch geen megahit kans?
Ohja, weer een week lang je polsjes doorkrassenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat wordt die Coldplay kloon sowieso.
Oh nee, bah bah bahquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef alors het volgende:
[..]
quote:
Nynke? Ik heb geen idee, kan me iig niet herinneren dat ze dat ooit gezegd heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat wijf die die tweets oplas is zeker ook lesbisch?
Ze zullen wel helpen en meepresenteren, de deuren gaan nu pas open, dus het is nog lang niet vol.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:03 schreef themauster het volgende:
Timur? Ik dacht dat Coen en Sander al vanaf 2 uur kwamen?
Zolang het geen Rammstein is heb ik weinig bezwaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:05 schreef CindieY het volgende:
Krijgen we nu een uur lang Duitstalige muziek?
Oh, Rammstein zou hier prima bij de stemming passenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:07 schreef alors het volgende:
[..]
Zolang het geen Rammstein is heb ik weinig bezwaar.
Nee dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:05 schreef CindieY het volgende:
Krijgen we nu een uur lang Duitstalige muziek?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
1 week lang naar dit gejank luisteren
Helaas heb ik geen invloed op de radiozender die hier opstaatquote:
Daarom zwaai ik je ook maar alvast uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen invloed op de radiozender die hier opstaat
ja idd!quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:59 schreef henkde_j het volgende:
Ziet er uit als een best goed feestje
Jammer voor haar ja, ze doet het prima.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:03 schreef Evertjan het volgende:
weer geen Lara Rense bij de nominatie van beste radio vrouw
Ook niet tot meeluisteren overigensquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
C&S Fest nodigt niet echt uit tot meeposten blijkbaar.
En dat terwijl zijn andere nummers van hoogstaande kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:15 schreef Qunix het volgende:
Deze van Gers is slecht
Doe Maar, wat doe je!?
nou, dat bagagedrager was een pareltje in de hedendaagse nederhop!quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
En dat terwijl zijn andere nummers van hoogstaande kwaliteit zijn
Je vergeet de smiley. Nu lijkt het net of het geen sarcasme wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dat bagagedrager was een pareltje in de hedendaagse nederhop!
sarcasme? hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Je vergeet de smiley. Nu lijkt het net of het geen sarcasme was
Nu doe je het weerquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sarcasme? hoe kom je daar nou bij?
wat doe ik weer? ik ben niet sarcastisch! ik vind Bagagedrager oprecht een pareltje in de muziekgeschiedenisquote:
Ah, ik snap hetquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat doe ik weer? ik ben niet sarcastisch! ik vind Bagagedrager oprecht een pareltje in de muziekgeschiedenis
ik drink qua alcohol alleen dat spul uit mijn UIquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik snap het
Je heb al een vrijmibo achter de rug
*opgelucht adem haaltquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink qua alcohol alleen dat spul uit mijn UI
en ik vind Bagagedrager pure bagger.
olaquote:
nogal ja. terwijl ik toch al een aantal maal om EW heb moeten lachen. maar ondertussen met een nieuw computerspelletje bezig en dat eist de overige aandacht opquote:
Freewheel Friday toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nogal ja. terwijl ik toch al een aantal maal om EW heb moeten lachen. maar ondertussen met een nieuw computerspelletje bezig en dat eist de overige aandacht op
u heeft gelijk, mooie dame!quote:
Valt me ook op jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef CindieY het volgende:
Ekdom klinkt nog steeds behoorlijk verkouden.
quote:
wat een prutnaamquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
Dus Arrow Jazz FM gaat komende zondag z'n naam veranderen naar 'SubLime FM' (jaja, rare naam), en daar hoort ook een nieuwe site bij. Nu staat er op http://www.sublimefm.nl/ netjes een 'nog even geduld'-melding... maar ze zijn blijkbaar vergeten dat men ook naar http://www.sublimefm.nl/home/ kan gaan...
Nooit van een IP-filtertje gehoord zeker daar.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Dus de website van Rens is gehackt met rare islam-teksten... Wordpress of Joomla zeker.
Kans zit er dik in jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Dus de website van Rens is gehackt met rare islam-teksten... Wordpress of Joomla zeker.
hij heeft een complete radiostudio in huis die er verdraaid goed uit ziet. klein klapje vd molen vermoed ikquote:
Die jingles waren wel OK... Maar de grootste programma was "Sublime sounds". Ik had eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:40 schreef Sirolf het volgende:
Dus Arrow Jazz FM gaat komende zondag z'n naam veranderen naar 'SubLime FM' (jaja, rare naam), en daar hoort ook een nieuwe site bij. Nu staat er op http://www.sublimefm.nl/ netjes een 'nog even geduld'-melding... maar ze zijn blijkbaar vergeten dat men ook naar http://www.sublimefm.nl/home/ kan gaan...
Nooit van een IP-filtertje gehoord zeker daar.
geen Armen Drummer iddquote:
maar clowns zijn nog steeds hip!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, jouw UI, het is inmiddels al Halloween geweest.
Clownsquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar clowns zijn nog steeds hip!
maar je hebt gelijk hoorik zal het epilepsiegehalte wat omlaag brengen
collega van me heeft clownfobie dankzij die gezellige vent in It. kan me er op zich wel iets bij voorstellen. Bassie vindt ie btw wel okquote:
It. Gezien uiteraard, maar ik kan me er weinig meer van herinneren. Dus geen clownfobie voor mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me heeft clownfobie dankzij die gezellige vent in It. kan me er op zich wel iets bij voorstellen. Bassie vindt ie btw wel ok
Nodig hem eens uit voor een potje darten in een clownspakquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me heeft clownfobie dankzij die gezellige vent in It. kan me er op zich wel iets bij voorstellen. Bassie vindt ie btw wel ok
voor mij ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
It. Gezien uiteraard, maar ik kan me er weinig meer van herinneren. Dus geen clownfobie voor mij
Waarom darten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nodig hem eens uit voor een potje darten in een clownspak
It was toch met die dartpijltjes?quote:
Ja, dat weet ik dus niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
It was toch met die dartpijltjes?
pfoeh, dat kan ik me zo niet herinneren. wel die scene in die badkamer en met driewieler tussen de was. en het riool!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
It was toch met die dartpijltjes?
twitter:kingjaynl twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 20:32:14Oh Wikipedia, wat toch grappig om te kunnen ontdekken dat de zangeres van 4 Non Blondes nu een relatie heeft met Darlene uit Roseanne. reageer retweet
Blijkbaar ik ook niet. Kan er niets over terugvindenquote:
Dan kan ie z'n collega net zo goed uitnodigen voor een potje poolen in clownspakquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Blijkbaar ik ook niet. Kan er niets over terugvinden
Nee, dat is raar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kan ie z'n collega net zo goed uitnodigen voor een potje poolen in clownspak
Mwoa, daar zijn ze wel wat gewendquote:
Ik zie de vergelijking met It niet zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, daar zijn ze wel wat gewend
[ afbeelding ]
Totdat je z'n gebit zietquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking met It niet zo.
[ afbeelding ]
wanna balloon?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking met It niet zo.
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:
Je faaltquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Probeer mij er maar uit te redden
Gaan we weerquote:
Het gaat wel weer een beetjequote:
die ligt in coma onder Tjibbes tafelquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef BorisDeLul het volgende:
SEAN PAUL
SEAN PAUL
SEAN PAUL
SEAN PAUL
SEAN PAUL
SEAN PAUL
SEAN PAUL
Is er geen gast trouwens?
Kun je trouwens weer je oude UI gebruiken.quote:
geldt bij mij ook voor jouw dude...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun je trouwens weer je oude UI gebruiken.
Ik word een beetje ongemakkelijk van die dude
Je wordt ongemakkelijk van de UI die jij gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun je trouwens weer je oude UI gebruiken.
Ik word een beetje ongemakkelijk van die dude
Het is niet koud in huisquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je wordt ongemakkelijk van de UI die jij gemaakt hebt?En nee, dan krijgt ie het koud
Maar hij is een man, mannen hebben het nooit koud in huisquote:
En ik ben een vrouw, dus omdat het koud is, laat ik heel zorgzaam een dekentje over emquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar hij is een man, mannen hebben het nooit koud in huis
Hij heeft het bloedheet. Zie z'n hoofd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ik ben een vrouw, dus omdat het koud is, laat ik heel zorgzaam een dekentje over em
Om jou te pesten laat ik em lekker staanquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij heeft het bloedheet. Zie z'n hoofd.
ja, dat komt omdat CindieY net haar cheerleaderpakje heeft aangetrokken...quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij heeft het bloedheet. Zie z'n hoofd.
Zo:quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat komt omdat CindieY net haar cheerleaderpakje heeft aangetrokken...
NOU, STIK ER MAAR INquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om jou te pesten laat ik em lekker staan
Ik liet mij even gaanquote:
PINOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:
ok.quote:
nee, zaten wel wat aardige momenten in. oa een gesprek met een docente biologie, intro's raden en gedoe over discodipquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en hoi
Hoe was EW? Saai als altijd?
Oke.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, zaten wel wat aardige momenten in. oa een gesprek met een docente biologie, intro's raden en gedoe over discodip
beterquote:
proost! ik ga zo aan de Shandyquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:08 schreef CindieY het volgende:
Proost trouwens. Even een klein beetje weekend vieren.
hoi :wquote:
Nee, gaat toch niet gebeuren namelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
proost! ik ga zo aan de Shandy
[..]
hoi :w
zeg, ik zit te denken....als ik ooit mijn Fok!naam kan wijzigen, zal ik dit dan doen in Slim Shandy?
dan ga ik mijn huidige account opheffen en neem ik een nieuwe die ik Slim Shandy noem....quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, gaat toch niet gebeuren namelijk
Waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik mijn huidige account opheffen en neem ik een nieuwe die ik Slim Shandy noem....
nouja, ik ben Slim, ik hou van Shandy en ik ben eigenlijk de NL'se Eminem, maar dan zonder geld en raptalent....quote:
Mag ik even grinniken?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouja, ik ben Slim, ik hou van Shandy en ik ben eigenlijk de NL'se Eminem, maar dan zonder geld en raptalent....
jij altijd popjequote:
D. heeft ooit ¤25 gedoneerd aan SR om zijn username te laten wijzigen. Het was D.Rose.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik mijn huidige account opheffen en neem ik een nieuwe die ik Slim Shandy noem....
mmm, ik zie al 2 negatieve stemmen.....quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
D. heeft ooit ¤25 gedoneerd aan SR om zijn username te laten wijzigen. Het was D.Rose.
Verder: Slim Shandy.
Ja idd, op speciale momenten willen ze het nog wel eens doen ja, maar anders niet. Bv modje Mylene was vroeger schatje. Ze kunnen het iig wel, maar om te voorkomen dat iedereen het wil zijn ze er vrij zuinig mee. Of modje worden, dat wordt het ook makkelijkerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
D. heeft ooit ¤25 gedoneerd aan SR om zijn username te laten wijzigen. Het was D.Rose.
Verder: Slim Shandy.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouja, ik ben Slim, ik hou van Shandy en ik ben eigenlijk de NL'se Eminem, maar dan zonder geld en raptalent....
of TF!FKA3Rquote:
The Fok!ker Formerly Known As 3rdRockquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Fok!ker Formerly Known As 3rdRock
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Fok!ker Formerly Known As 3rdRock
dat kan ook wel ja! Jezus Rockquote:
je drijft van de stoel af?quote:
bedankt voor m'n nieuwe undersignquote:
Forum Opties | |