Omdat het zich focust op Amerika in dit geval. Gewoon een meer dan prima aflevering.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Episode 1 was leuk, episode 2 was matig.. nog nooit gehoord van dat soort programma's
quote:IT'S WORLD WAR ZIMMERMAN
ON AN ALL-NEW "SOUTH PARK" ON
WEDNESDAY, OCTOBER 9 AT 10:00 P.M. ET/PT ON COMEDY CENTRAL
NEW YORK, October 7, 2013 - The world faces death, destruction, chaos and Eric Cartman in all-new episode of "South Park" titled "World War Zimmerman," premiering Wednesday, October 9 at 10:00 p.m. ET/PT on Comedy Central.
Cartman is deeply disturbed by a single person who he sees as a threat to all humanity. He races around the country to put an end to Patient Zero, the ticketing time bomb that is Token.
Die was juist weer tergend irritant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:47 schreef tinoburg het volgende:
Ik dat (helaas) de lijn van de laatste seizoenen wordt doorgetrokken en dat is niet positief.
Er zijn in zowel ep1 als 2 een paar momentjes dat ik kon glimlachen, maar verder viel t mij zwaar tegen.
Butters @ Hawaii vond ik dan wel weer een heel aardige van de afgelopen jaren.
Die is inderdaad vreselijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die was juist weer tergend irritant.
quote:
Dan vind je de tweede aflevering van dit seizoen waarschijnlijk wel beter aangezien je in ieder geval met betrekking tot deze twee afleveringen dezelfde smaak hebt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:02 schreef blistah het volgende:
Was die tweede aflevering nog wat? Ik vond de eerste zo tenenkrommend slecht dat ik niet de behoefte heb de rest van dit seizoen te kijken eigenlijk.
Zal 'm van de week een kans geven dan. Als het weer matig is kap ik maar gewoon met kijken denk ik, vanaf seizoen 10 of 11 is het flink achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 01:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Dan vind je de tweede aflevering van dit seizoen waarschijnlijk wel beter aangezien je in ieder geval met betrekking tot deze twee afleveringen dezelfde smaak hebt.
Mmmm die heb ik nog niet gezien. Misschien maar eerst even de verhaallijn daarvan lezen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:30 schreef ZodiaX het volgende:
Vooral als je World War Z hebt gezien anders zul je een boel grappen missen.
Het is beter als je de film wel hebt gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Hij was leuk! Cartman als Brad Pitt![]()
Ik heb WWZ niet gekeken, maar had niet het idee dat ik veel miste, zo was hij ook leuk
Ik heb geen behoefte om de film te kijken, en de ep was zo ook wel leukquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is beter als je de film wel hebt gezien
Uitleg? (ja, te lui om op te zoeken)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om de film te kijken, en de ep was zo ook wel leuk![]()
Ik begreep het Zimmerman gedeelte iig wel, dat is al iets. Als je dat niet hebt meegekregen is de ep niet te volgen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |