quote:
werk je toevallig bij de overheid of een gemeente?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:23 schreef Pheno het volgende:
Het is vrijdag. Er zijn welgeteld 2 mensen (inclusief mijzelf) in de werkkamer waar er normaal 16 horen te zitten
quote:A: Zullen we keer een bakje koffiedrinken als je een keer tijd hebt gr anja
quote:A: Maandag 5 november 10 uur kom ik wel bij jou
quote:A: Ik bedoel 10 november
quote:A: Sorry 12 november
quote:Die ander: Haha is goed de 12 de
quote:A: Tot volgende week
quote:A: Tot die week er op
quote:
Gr.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:22 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Mensen die gr of gr. schrijven. Ik word daar zo agressief van he
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb al veel fotos van slapende mensen op mijn telefoon... Maar ik zou mijn collectie -zo in de trein rondkijkend- kunnen uitbreiden met 4 mensen
zou best kunnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jullie rijden denk ik op dezelfde dag.
reactiequote:justin terug naar dietiste 15:30 lage witsiebaan zijn tis maar goed dat ik een agenda heb zou het haast vergeten zijn LOL
quote:haha ja herkenbaar vandaar een grote kallander bij me buro klnuffels
Facebook van mijn moeder. Ik zat er naast, maar begrijp er geen donder vanquote:Telefoon gaat prive nr ( neem maar op want onze lieve vriendjes hebben ook prive nr) Begint er iemand te kletsen bijna niet te verstaan door de herrie op de achtergrond dus dat zeg ik nou dan bel ik u later wel terug en lacht en hangt op. Nou zo leuk was het dus niet wat ze me aan mocht bieden waarom bellen die gasten altijd als je bezig bent!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |