Beterrrr!quote:Op donderdag 1 november 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... Is geen geld man. Kan voor dat geld ook een weekje naar turkije
Goed punt.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Renesite het volgende:
Nu nog even vrij regelen op het werk!
Nu alquote:Op donderdag 1 november 2012 23:07 schreef Renesite het volgende:
Nu nog even vrij regelen op het werk!
Mag het wel hopen zeg. Anders kan ik niet zo lang van mijn rijbewijs genietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag het wel hopen zeg. Anders kan ik niet zo lang van mijn rijbewijs genietenTussen 5 en 12 decembaaah dusss... da is pwesies een weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hmmmmmmm...
![]()
21 toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tussen 5 en 12 decembaaah dusss... da is pwesies een week. Hmmmmmmm...
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:17 schreef iBenny het volgende:
Nou eh... zo gaat dit al de hele week
Picsquote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst maar eens een toiletje doen
Hmm ja, had ik het ook op kunnen gooienquote:Op donderdag 1 november 2012 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat Benny een foefje toepaste om nog dichter bij de datum in de buurt te komen.
Maar dat lukt je niet deze week.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm ja, had ik het ook op kunnen gooien
We hebben nog iets meer dan 2 dagen... Dus er is nog een klein kansje. Maar denk het inderdaad nietquote:Op donderdag 1 november 2012 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar dat lukt je niet deze week.
Wat is de oorzaak van dit dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben nog iets meer dan 2 dagen... Dus er is nog een klein kansje. Maar denk het inderdaad niet
Lijkt me juist tof om met zo'n ding die al half van treurnis uit elkaar hangt rond te rijden. Het lijkt me dat je daar meer en apartere dingen mee beleeft dan een gewoon autootje die ook maar zo normaal isquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi idee, maar ik zou toch wel goed vervoer uitzoeken.
op het moment zelf waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je stokongelukkig van zoiets wordt en je keuze zult vervloeken, als je in de middle of nowhere staat.
quote:
werk je toevallig bij de overheid of een gemeente?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:23 schreef Pheno het volgende:
Het is vrijdag. Er zijn welgeteld 2 mensen (inclusief mijzelf) in de werkkamer waar er normaal 16 horen te zitten
quote:A: Zullen we keer een bakje koffiedrinken als je een keer tijd hebt gr anja
quote:A: Maandag 5 november 10 uur kom ik wel bij jou
quote:A: Ik bedoel 10 november
quote:A: Sorry 12 november
quote:Die ander: Haha is goed de 12 de
quote:A: Tot volgende week
quote:A: Tot die week er op
quote:
Gr.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:22 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Mensen die gr of gr. schrijven. Ik word daar zo agressief van he
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb al veel fotos van slapende mensen op mijn telefoon... Maar ik zou mijn collectie -zo in de trein rondkijkend- kunnen uitbreiden met 4 mensen
zou best kunnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jullie rijden denk ik op dezelfde dag.
reactiequote:justin terug naar dietiste 15:30 lage witsiebaan zijn tis maar goed dat ik een agenda heb zou het haast vergeten zijn LOL
quote:haha ja herkenbaar vandaar een grote kallander bij me buro klnuffels
Facebook van mijn moeder. Ik zat er naast, maar begrijp er geen donder vanquote:Telefoon gaat prive nr ( neem maar op want onze lieve vriendjes hebben ook prive nr) Begint er iemand te kletsen bijna niet te verstaan door de herrie op de achtergrond dus dat zeg ik nou dan bel ik u later wel terug en lacht en hangt op. Nou zo leuk was het dus niet wat ze me aan mocht bieden waarom bellen die gasten altijd als je bezig bent!!!!!!
Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M doet even zwaaien naar zijn oude vriendjes en vriendinnetjes
Appartement alles inclusief?????quote:
* Crazy-M springt boven op Lutte,quote:
Hey jijquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M doet even zwaaien naar zijn oude vriendjes en vriendinnetjes
Heeeujquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M springt boven op Lutte,
Heey pluizenbolletje
Kallyquote:
jah met mijn welquote:
Moooiquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kally
[..]
jah met mijn wel
en met jullie allemaal ?
En bevalt het ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
MoooiJaa z'n gangetje, school en zo. Maar nu stage
Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kally
[..]
jah met mijn wel
en met jullie allemaal ?
nee, rust avondjequote:
Het is net vrijdagavond...quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, rust avondje
morgen weer een feest, en dan zondag als ik geen kater heb ... met 1 van de kroegen waar ik vaak kom naar belgie. En maandag werken ... zucht
ja?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja?
Damn, ik wist wel dat ik een dag was vergeten deze week
ach jah, beetje rare week gehadquote:
jah volgens mij zag ik het voorbij komen op FB besef ik me netquote:
Hahaquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah volgens mij zag ik het voorbij komen op FB besef ik me net
quote:
rustig weekendje dusquote:
Ja was niet helemaal de bedoeling maar m'n moeder is vastbesloten een weekend op voet van oorlog te leven, dus ik zit zestig uur in de gevangenis met een bomquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rustig weekendje dus
Kom morgen naar tilburg
Damn, bomsquad al gebeld ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja was niet helemaal de bedoeling maar m'n moeder is vastbesloten een weekend op voet van oorlog te leven, dus ik zit zestig uur in de gevangenis met een bom
Mijn hemelquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Nieuw rooster voor volgend blok:
7 fakking tussenuren op maandag. 5 op woensdag.
Maandag, dinsdag en donderdag tot half 7, woensdag tot 10 voor 5 en vrijdag tot 4 uur
Sterf kutrooster!
Damn, 7 tussenurenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Maandag, dinsdag en donderdag tot half 7, woensdag tot 10 voor 5 en vrijdag tot 4 uur
Sterf kutrooster!
Who you gonna Call !quote:
Tot het eind van dit jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn hemelEn dat is weer voor tien weken?
Achter elkaar. 's morgens vroeg een hoorcollege, laat in de middag nog lesquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Damn, 7 tussenuren
Achterelkaar of zeker ook nog elke keer 1 lesuur ertussen ?
damn, tussentijd lekker naar huis ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Achter elkaar. 's morgens vroeg een hoorcollege, laat in de middag nog les
Dat of huiswerk of Artis(ligt 2 straten verderop en is op vertoon van je studentenpas 2 euro) zal het wel wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn, tussentijd lekker naar huis ?
ja maar om daar elke dag rond te hangen is ook geen pretjequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat of huiswerk of Artis(ligt 2 straten verderop en is op vertoon van je studentenpas 2 euro) zal het wel worden
Goed puntquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar om daar elke dag rond te hangen is ook geen pretje
Gewoon normaal rooster.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Sterf kutrooster!
Gewoon dit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Achter elkaar. 's morgens vroeg een hoorcollege, laat in de middag nog les
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny beantwoord mijn DM eens poepje
TSSSSSSSSquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj.
Ik heb het helemaal niemand nog verteld
Maar meid toch... ik weet jouw datumpje toch ook niequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
TSSSSSSSS
dacht dat we vriendinnen waren benny
Jij komt het pas te weten als het achter de rug is. Of 1 minuut voor ik wegrijd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef Renesite het volgende:
IK VERGEEF HET JE NIET WANNEER BENNY HET EERDER WEEEET!
Dat zou raar zijn, nadat je de motorkap open hebt gedaan en je weg moet rijdenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij komt het pas te weten als het achter de rug is. Of 1 minuut voor ik wegrijd.
Tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:35 schreef iBenny het volgende:
Hij wil het mij ook niet vertellen Rene
Godsammequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, nadat je de motorkap open hebt gedaan en je weg moet rijden
EVEN WACHTEN MIJN VRIENDJE WHATSAPPEN
En zodra je langs het stadspark bent pijp je de rijexaminator en ben je geslaagd.
Kssst!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, nadat je de motorkap open hebt gedaan en je weg moet rijden
EVEN WACHTEN MIJN VRIENDJE WHATSAPPEN
En zodra je langs het stadspark bent pijp je de rijexaminator en ben je geslaagd.
noemen Ze volgens mij een roos. Vul het gat ook op met iets van watten of andere vulling.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:45 schreef Cee het volgende:
Stelletje gekken!
Ik heb helemaal niks, vandaag. He-le-maal niks. Maar ik zit wel met een levensvraag. Ik heb zo'n verwarmingsbuis in de gang die doorloopt van de bovenste verdieping van de flat naar beneden en aan de bovenkant is ie mooi dicht maar onder loopt ie door en zit er nog een ruimte waardoor je in principe naar de gang van de benedenburen kan kijken. Alles leuk en aardig maar nu krijg ik dus alles mee van de nieuwe benedenburen. Inclusief het gekrijs van hun baby, het gescheld van de man des huizes.
En op dit moment de wietlucht van de man des huizes. Ik zweer je, dit is een prima flat maar blijkbaar zit er her en der toch een stukkie gajes verborgen in de mens.
Nu is mijn vraag, want ik google me te pletter:
Hoe heet zo'n dop dat je om de verwarmingsbuis kan doen waarmee je dat stukje opening kan dichten? HELP.
Ik kan beter naar K&W gaan he?
Dichtpurrenquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
noemen Ze volgens mij een roos. Vul het gat ook op met iets van watten of andere vulling.
Zo even naar de karwei hier voor 2 hoekbeugels. Even aan kozijn hangen bij de poort zodat we een balk voor de poort kunnen leggen
De Karwei! Hier gewoon? Wel toeteren als je me ziet hè! Ik ben de auto met een rode roos in het knoopsgat!quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
noemen Ze volgens mij een roos. Vul het gat ook op met iets van watten of andere vulling.
Zo even naar de karwei hier voor 2 hoekbeugels. Even aan kozijn hangen bij de poort zodat we een balk voor de poort kunnen leggen
Oeh, lekker purren. Ziet dat er wel een beetje mooi uit? Kan ik dat wel? Och en wee m'n onzekerheid speelt altijd parten, zelfs in het dichten van spleten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
DichtpurrenHet ziet er uit als diarree maar het werkt overal tegen
Nou al je er van onder een kapje over doet zien alleen de bovenburen hetquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh, lekker purren. Ziet dat er wel een beetje mooi uit? Kan ik dat wel? Och en wee m'n onzekerheid speelt altijd parten, zelfs in het dichten van spleten.
Godzijdank ik PatriQue nu druk aan 't werk anders ging hij nu op bovenstaande uitspraak reageren.
karwei bij hornbach jahquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:58 schreef Cee het volgende:
[..]
De Karwei! Hier gewoon? Wel toeteren als je me ziet hè! Ik ben de auto met een rode roos in het knoopsgat!
Pfffffffffffffffffquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef Renesite het volgende:
IK VERGEEF HET JE NIET WANNEER BENNY HET EERDER WEEEET!
zat ik toch in de buurt met roosquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef Kally het volgende:
Cee dat heet een rozet, maar inderdaad er onder wel dicht maken met purr of kit ivm herrie en stank
Ook zo fijn, je zou toch verwachten dat ze alles hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zat ik toch in de buurt met roos
alle 3 de bouwmarkten gehad, bij de laatste hadden ze wat ik zocht
Dat is heerlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
wij hadden vandaag Kippetje modderbad Kip madras
Was wel lekker
Vind die gerechten van Knorr altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
Maar ik grieperig, had geen zin om te koken dus ik dacht bestel wat, maar de gepofte aardappel was niet best
Douche zequote:
jahwel, gister en eergister nog gedaanquote:
hoe is hetquote:
Ik een email!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt al antwoordIk krijg er een PM van
jah ook wel lekker, nu beetje aan het stoeien met windows 8quote:
KUT OS! Ik zeg het je.... KUT OS!! Stervende hoerenballen.... KUT OS!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ook wel lekker, nu beetje aan het stoeien met windows 8
ach, vooral wennenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
KUT OS! Ik zeg het je.... KUT OS!! Stervende hoerenballen.... KUT OS!
Nee. Gewoon nee.quote:
Kruip lekker terug je kast in danquote:
Fakking gay!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kietelen, stoeien, elkander in de houdgreep houden, elkaars aarsje vingeren..
Gay, ja.
ik heb het er sinds vanmiddag op staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Sinds het officieel uit is werk ik ermee en ik heb mijn laptop nog nooit zo vaak deaud verwensingen naar zijn hoofd geslingerd. Kut OS
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
KUT OS! Ik zeg het je.... KUT OS!! Stervende hoerenballen.... KUT OS!
Ik weet hoe het werktquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb het er sinds vanmiddag op staan.
misschien handige website voor je:
http://www.techradar.com/(...)age:6#articleContent
Dat is dubbelop, kom je dan weer tot leven?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Maar mijn scherm is een blokkendoos en iemand daar bij Microsoft heeft verzonnen dat je maar 1 schermpje tegelijk open mag hebben... dan mag je van mij al deaud sterven
moet je even op je bureablad gaan werkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Maar mijn scherm is een blokkendoos en iemand daar bij Microsoft heeft verzonnen dat je maar 1 schermpje tegelijk open mag hebben... dan mag je van mij al deaud sterven
R49quote:
bestaat die nog ?quote:
Yepzquote:
Dat is morsig en gestelijk deauddeaud.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is dubbelop, kom je dan weer tot leven?
ok, ik zit laatste tijd wat vaker in Abo maar zijn teveel ONZ users nuquote:
Gewoon compleet koud en stijf dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is morsig en gestelijk deauddeaud.
Je Benny goedquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na afgelopen de afgelopen weken twijfel ik daar ook neit meer aan
O M Gquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/sbs(...)love-50-tinten-grijs
Alsof wij Nederlanders op die info zitten te wachten over hemquote:
some things you dont want to knowquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/sbs(...)love-50-tinten-grijs
Mijn leven is nu compleet...quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Alsof wij Nederlanders op die info zitten te wachten over hem
Ja dat gevoel overviel me net ookquote:
Nee een compleet gevoel, bevredigd raak ik niet van LFquote:
daarvoor is hij niet lang genoeg ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee een compleet gevoel, bevredigd raak ik niet van LF
Ik durf het je niet te zeggen, gelukkigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarvoor is hij niet lang genoeg ?
bwhehehe, okquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik durf het je niet te zeggen, gelukkig
unne wattesquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie wel eens Choccywoccydoodah gezien?
Nee, ga ik nu deaud?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie wel eens Choccywoccydoodah gezien?
het einde van ons nu ?quote:
quote:
Sjeffreyquote:
Oh oh dat ken ik wel jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Programma op TLC, waarin mooie taartendingen worden gemaakt van chocola
aaaahw, sweetquote:
Mijn nieuwste baby, 11 weekjes nuquote:
aah, ziet er wel cool uitquote:
Ze is echt vreselijk lief, ik heb haar met 6 weekjes al gekregen dus ze ziet mij echt als mamaquote:
o dan kun je haar ook helemaal opvoeden hoe jij het wiltquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is echt vreselijk lief, ik heb haar met 6 weekjes al gekregen dus ze ziet mij echt als mama
Juistquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o dan kun je haar ook helemaal opvoeden hoe jij het wilt
Ze is een zij en wie is Eevee?quote:
Die kattenogenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
even zoeken op wallpappers
Zitten gave tussen
Oh woeps... Eevee is een Pokemonquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Juist
[..]
Ze is een zij en wie is Eevee?
Heequote:
Die heb ik opgeslagenquote:
Ze is echt een schatje, luistert al helemaal en mijn pikababyquote:
Daar lijkt ze niet opquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh woeps... Eevee is een Pokemon
[ afbeelding ]
eevee heeft heul geen witte neusquote:
Dat is een correcte observatiequote:
en geen bontkraag om de nekquote:
Kwam ze ook uit een Pokemon bal ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |