Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kostenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Olment het volgende:
Ik weet het, op onze realm kost het ongeveer 22.5k om te maken. (de 4 kleuren)
de Jeweled Onyx gaat hier voor 75k. Snap nog niet hoe mensen daar op komen.
Denk dat hij de "rare" uitvoeringen bedoeld die voor 22.5k gaan , de rode/blauwe/gele/groene.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kosten
Die dingen koop je van een vendor, die vind je niet in het wild.
Je, ff snel een ninja edit gedaan, toen ik het na las leek het idd alsof het 22.5k koste voor de jeweledquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kosten
Die dingen koop je van een vendor, die vind je niet in het wild.
nvm, je bedoelde de afzonderlijke delen.
Was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef Olment het volgende:
Je, ff snel een ninja edit gedaan, toen ik het na las leek het idd alsof het 22.5k koste voor de jeweled
Toch blijft dat gek , daar maken ze dus dik verlies opquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef Maureentje het volgende:
Hier zijn het altijd lvl 1 chars die die mount voor 60k in trade aanbieden
Ik zeg niet voor nix lvl 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Toch blijft dat gek , daar maken ze dus dik verlies op
of de goldsellers zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef Olment het volgende:
wat ik denk zijn dat mensen die op een website het item hebben gekocht voor real cash, dit item ingame hebben gekregen, en het asap willen verkopen
kan idd ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
of de goldsellers zelf natuurlijk
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.quote:
Ik iig niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef Olment het volgende:
[..]
kan idd ook.
Iemand trouwens ervaring met goldsellers?
hehe, zou iig al genoeg zijn voor de jeweled pantherquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.
En Olment, voor 20 euro koop je wat, 40k gold?
Ik koop t ook zeker niet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.
En Olment, voor 20 euro koop je wat, 40k gold?
Ik ben zelf aan het twijfelen om de blauwe of de rode te halen. Vind ze allebei erg tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik koop t ook zeker niet hoorHeb de sapphire panther,waar ik erg blij mee ben en die er gaaf uit ziet in shadowform.
Heb zelf een groene die imo wel tof is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben zelf aan het twijfelen om de blauwe of de rode te halen. Vind ze allebei erg tof
Houd je hart alvast vast, daarna komt de 75 stuks versiequote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik was blij!
Achievement behaald waarbij ik 15 pets naar lvl 10 mocht brengen. Toen zag ik dat de volgende stap 30 pets naar lvl 10 was....En dat zal ook wel dus zo zijn bij die lvl 25 versie....
Toen keek ik zo:![]()
Ik heb ervaring met goldsellersquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef Olment het volgende:
[..]
kan idd ook.
Iemand trouwens ervaring met goldsellers?
Idem hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met goldsellersheb al heel wat gold gekocht. Nooit geen problemen gehad. Heb het altijd via dezelfde website gekocht. Is altijd netjes afgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |