We hebben gisteren met Stone Guards zo'n beetje alle manieren geprobeerd die we konden bedenkenquote:Op maandag 5 november 2012 11:25 schreef Silmarwen het volgende:
We hadden net een raidingteam, gaat de healer naar een andere server... Dus nu zoeken we een shadow priest of mage als vervangen omdat 1 van onze dps'ers gaat healen. Godverdegodver.
Stone Guards zijn gruwelijk irritant tanken btw. Als je je tanks het leven wat leuker wil maken (en de healers) moet iedereen toch wel minimaal 50k dps doen.
Ja dat is volgens mij ook de beste tactiek. Je hebt er ook nog een waar je de stone guard de hele tijd heen en weer taunt, zonder double taunt, maar dat vond ik niet handig omdat het dps loss betekent.quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
We hebben gisteren met Stone Guards zo'n beetje alle manieren geprobeerd die we konden bedenken
Eerst met 2 tanks en overtaunten, zelfs met 3 tanks en dan iedereen een eigen assigned Guard en dan gaan rondrennen naar vooraf bepaalde plekken (wat lastig ging omdat het a) chaotisch werd en b) de dps toch net wat te laag werd)). Uiteindelijk hebben we een goede manier gevonden met 2 tanks en overtaunten en maximaal gebruik maken van de ruimte ivm de cobalt bombs e.d. en het lukt zelfs redelijk goedNu alleen nog alles tot in de puntjes perfect uitvoeren en we krijgen 'm neer, 't is alleen erg vervelend dat het kleinste foutje er al voor zorgt dat je hele groep dood gaat
Stoneguards met 9 man, niet slechtquote:Op maandag 5 november 2012 12:10 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren in een leuk groepje 4/6 MSV gedaan. Vanwege de tijd zijn we opgehouden bij Elegon.
Komend weekend gaan we weer verder progressen met zoveel mogelijk mensen uit hetzelfde groepje.
Sfeer was goed, iedereen leerde van de gemaakte fouten en het was leuk om verschillende taktieken toe te passen.
Enige loot was mijn 489 helm van een lucky token
quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef MarkyB het volgende:
Ik schrok alleen even toen aan het begin gezegd werd waarom het niet op HC stond :x
Nu heb ik er 2, sowieso eentje dusquote:
Ik ben bezig met die van Northrend. Zijn naam is goed gekozen in ieder geval. Major Payne.quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Olment het volgende:
Damn die pet battle tegenstanders worden ook steeds moeilijker. Heb nog moeite gehad om de master van Outland te downen
Er staat wel meer op het AH dat net zo duur is als de vendorprice...maar dan moet je de AH cut nog betalen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Blistering het volgende:
Haha, die Jeweled Onyx (epic versie) staat voor 60k op AH, kost blijkbaar 72k om te maken. Domme mensen
Ja die moet ik ook nog, alleen geen zin in vissen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Silmarwen het volgende:
Vandag Master of Ways behaald. Phew. Eindelijk die kut Pandaren Banquet recipe.
Ja die kreeg ik ook meteen vandaag. /cheerquote:Op maandag 5 november 2012 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog, alleen geen zin in vissen.
Voordeel is wel dat wanneer ik hem haal, ik ook direct ironpaw chef krijg (240 recipes).
Goed beginquote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef Blistering het volgende:
Zeauw, level 90 op warrior. 30k gold minder en 10 minuten later wel gelijk 455 iLvl, yay!
Nope...quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Thrilled het volgende:
Krijg je nog een gratis maand speeltijd als je MoP koopt of doen ze dat niet meer?
Inderdaadquote:
Hij kost veel meer dan 72k.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Blistering het volgende:
Haha, die Jeweled Onyx (epic versie) staat voor 60k op AH, kost blijkbaar 72k om te maken. Domme mensen
Ik weet het, op onze realm kost het ongeveer 22.5k om te maken. (de 4 kleuren)quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Hij kost veel meer dan 72k.
Je hebt al 4x een orb of mystery nodig á 18k per stuk = 72k
Dan nog 16x livingsteel.
En 4x 20(80) rare gems.
+16 serpent's eye.
Dan spoor je niet als je hem voor 60 op de AH zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |