nee maar degene die nu de mount krijgt heeft er wel echt recht op ^^quote:Op zondag 4 november 2012 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ok...hier heb je zelf echt invloed op.
ik twijfel of ik em zal halen :xquote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Blistering het volgende:
Mweh, die Grand Xpedition Yak is wel tof zeg! Maar 108k, poeh
Oh, nooit als trial bij een guild gaan terwijl je in de trialperiode lange tijd weg zult gaan!quote:Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef Friday12 het volgende:
ik was nog trial en ze vonden het niet zo leuk dat ik een vakantie had
ja moest wat doen anders was ik te ver achterquote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, nooit als trial bij een guild gaan terwijl je in de trialperiode lange tijd weg zult gaan!
Maar goed, dan komen er bij ons ook maar zeer weinig door de trial heen.
Wat wil je van een guild?quote:Op maandag 5 november 2012 00:05 schreef Maax het volgende:
Waar kan ik eigenlijk een goede guild vinden?
af en toe raiden, niet hard core, meer sociaal. 2-3x per week ofzo.quote:
AH.quote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef Maax het volgende:
[..]
af en toe raiden, niet hard core, meer sociaal. 2-3x per week ofzo.
Zo, een iLvl 409, lvl 80 gun gevonden. Apart zetten voor mn hunter of op de AH? hmm
Tsja, dat is vaak wel een beetje via-via dat je zo'n guild vindt. Ze vragen in tradechat/generalchat ook wel wat ze nog zoeken/recruiten. Probeer er eens een paar uit, zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef Maax het volgende:
af en toe raiden, niet hard core, meer sociaal. 2-3x per week ofzo.
Zo, een iLvl 409, lvl 80 gun gevonden. Apart zetten voor mn hunter of op de AH? hmm
Weet je of dat je nog kunt wisselen van Alch mastery? Ik ben elixir master maar transmute master zou beter zijn voor de living steelsquote:Op maandag 5 november 2012 07:02 schreef Blistering het volgende:
De dag goed beginnen met een x4 Living Steel proc
edit: Damn, en een kaart die 4k waard isHeb alleen nog maar kaarten gemaakt die 3k of meer waard zijn! Lucky!
Ja, dat kan. Volgens mij gewoon bij de alchemy trainer. Overigens geen idee wat je dan moet doen om je nieuwe spec te activerenquote:Op maandag 5 november 2012 08:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Weet je of dat je nog kunt wisselen van Alch mastery? Ik ben elixir master maar transmute master zou beter zijn voor de living steels
Van wat ik weet van elixir mastery heb je vanaf het moment dat je het leerde (moest toen nog dmv questline in Shattrath) kans als je flasks/elixirs maakt dat je er extra maakt.quote:Op maandag 5 november 2012 09:00 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Volgens mij gewoon bij de alchemy trainer. Overigens geen idee wat je dan moet doen om je nieuwe spec te activeren
Precies, de eerste stap is gezet, je hebt 10 man die 2/3x per week komen opdagen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren eindelijk met de guild met het nieuwe raidingteam een poging gewaagd in Mogu'shan vaultsWe hebben nog wat te oefenen blijkbaar hehe, maar ik ben al lang blij dat we eindelijk weer een fatsoenlijk raidingteam hebben.
Ja, dat weet ik, ik doelde meer op dat je vast nog iets extra's moet doen om na het unlearnen van je Elixer mastery een Transmute mastery te krijgenquote:Op maandag 5 november 2012 09:41 schreef Olment het volgende:
Van wat ik weet van elixir mastery heb je vanaf het moment dat je het leerde (moest toen nog dmv questline in Shattrath) kans als je flasks/elixirs maakt dat je er extra maakt.
Ga er vanuit dat wanneer je naar transmute mastery gaat dat je vanaf je eerste transmute kans hebt op proc's
Precies, echter is Stone Guards alleen maar lastig voor de tanks ivm overtaunten, en laat ik nu net maintank zijnquote:Op maandag 5 november 2012 09:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies, de eerste stap is gezet, je hebt 10 man die 2/3x per week komen opdagen.
Tactics komen vanzelf wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |