SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
Niet zo heel veel. Pandaria mats zijn er in overvloed.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
Inscription schijnt wel redelijk winstgevend te kunnen zijn, moet alleen even kijken wat me dat gaat kosten om van 525 naar 600 te krijgen.
Lukt je heel goedkoop, genoeg foolscap op de AH, ik krijg het er aan de straatstenen niet kwijt iigquote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
Inscription schijnt wel redelijk winstgevend te kunnen zijn, moet alleen even kijken wat me dat gaat kosten om van 525 naar 600 te krijgen.
met wie ? o.Oquote:Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
Oh, en mensen, vergeet neit dat het day of the dead is vandaag!
Dans met catrina!
Ga gewoon voor fool's cap farmen, all you needquote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef Blistering het volgende:
Hmm, zie net dat ik van al m'n chars maar op eentje inscription heb, en nog eens op een andere realm ook!
Dat wordt levellen vanaf scratch, en dat is wel duur. Staan namelijk amper TBC herbs op AH!
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:49 schreef Maax het volgende:
[..]
Ga gewoon voor fool's cap farmen, all you need
Beginning after the maintenance on Tuesday, October 9, ink traders will be converting from accepting Blackfallow Ink to accepting Ink of Dreams and Starlight Ink will become available for purchase. If you’re still holding on to your Blackfallow Ink, your time to trade it in is running short.
Die kan ik niet millen hé op low levelquote:
Eh ja, dat wordt prijzigquote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef Blistering het volgende:
Hmm, zie net dat ik van al m'n chars maar op eentje inscription heb, en nog eens op een andere realm ook!
Dat wordt levellen vanaf scratch, en dat is wel duur. Staan namelijk amper TBC herbs op AH!
hahah... ze blijven leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:59 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.darklegacycomics.com/360.html
![]()
![]()
AWESOME!
Je moet gewoon in Pandaria gaan diggen (als je al 90 bent tenminste!)! Dan werk je tegelijkertijd aan je Pandaria achievements en de constructies die je af hebt spaar je op. Die kan je dan weer in een doosje omtoveren en (zodra je Arch 600 is) inleveren voor dozen met Tol'Vir fragments (5,6,7,8 of 9 van die fragments per doosje!)!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:47 schreef Molurus het volgende:
Zijn er hier meer mensen die bij archeology totaal geen keystones meer vinden?
Ben al een week of 2 aan het grinden in Kalimdor voor tol'vir (inmiddels recipe: vial of the sands gevonden!), maar daarbij heb ik echt 0 keystones gevonden, van geen enkel ras.
Hm, ik ben nog niet 90 helaas.. bezig geweest met het levellen van een panda warrior. Maar op zich een erg goeie tip. Ik moet maar s 1 van mn andere chars gaan levellen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Je moet gewoon in Pandaria gaan diggen (als je al 90 bent tenminste!)! Dan werk je tegelijkertijd aan je Pandaria achievements en de constructies die je af hebt spaar je op. Die kan je dan weer in een doosje omtoveren en (zodra je Arch 600 is) inleveren voor dozen met Tol'Vir fragments (5,6,7,8 of 9 van die fragments per doosje!)!
En ik heb al weer eventjes geen archeology gedaan, maar ik kreeg altijd wel weinig keystones voor Tol'Vir.
Gratz.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:31 schreef Blistering het volgende:
Blergh, ik zit opzich wel in een toffe social guild.
Zijn ook altijd van die level 10 of loot 100g achievementsquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:31 schreef Blistering het volgende:
Blergh, ik zit opzich wel in een toffe social guild. Alleen is het echt STRONTirritant dat bij iedere achievement die behaald wordt, iemand ''grats'' zegt. Het voelt zo geforceerd aan, en ik vind het oprecht heel erg annoyingZou er haast door leaven..
Tot zover mijn autistenmomentje
En dan kom je in Northrend en dan denk je het zelfde over level 80quote:
Ik ben al bijna bij die achie voor 5 :xquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Junglebeast het volgende:
Zooo Terrific Trio is ook binnen. Nu alleen nog alle profs op 600 en dan level ik ff niks meer.
Volgens mij moet je dan de dungeon challenge modes eens proberen.quote:
Transmog ftw!quote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef Evertjan het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)dream/Enlae/advanced
ik zie er toch niet uit
huh? hoe dat zo?quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Friday12 het volgende:
zo na een week vakantie ben ik weer guildloos en alles zit vol
altijd afgevraagd waar je die shards vandaan haald, nooit opgezocht eigenlijk XDquote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef Sjiznit het volgende:
Nee, enige wat er op lijkt is Alani. Die is vrijwel continu up maar je hebt 10 shards nodig om een item te maken die zijn shield wegneemt. Dan kan je hem killen en looten. Moeilijkste hierbij is om de shards te farmen.
Drops van level 90 mobs in de Vale.quote:Op zondag 4 november 2012 17:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
altijd afgevraagd waar je die shards vandaan haald, nooit opgezocht eigenlijk XD
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1Geweldige droprate.
in ieder geval een beter systeem dan met 100 man rondjes vliegen in Deepholm te wachten totdat die drake spawendquote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1Geweldige droprate.
Ja, ok...hier heb je zelf echt invloed op.quote:Op zondag 4 november 2012 17:53 schreef Evertjan het volgende:
in ieder geval een beter systeem dan met 100 man rondjes vliegen in Deepholm te wachten totdat die drake spawend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |