SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
Niet zo heel veel. Pandaria mats zijn er in overvloed.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
Inscription schijnt wel redelijk winstgevend te kunnen zijn, moet alleen even kijken wat me dat gaat kosten om van 525 naar 600 te krijgen.
Lukt je heel goedkoop, genoeg foolscap op de AH, ik krijg het er aan de straatstenen niet kwijt iigquote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Blistering het volgende:
Inscription schijnt wel redelijk winstgevend te kunnen zijn, moet alleen even kijken wat me dat gaat kosten om van 525 naar 600 te krijgen.
met wie ? o.Oquote:Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef Maax het volgende:
Oh, en mensen, vergeet neit dat het day of the dead is vandaag!
Dans met catrina!
Ga gewoon voor fool's cap farmen, all you needquote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef Blistering het volgende:
Hmm, zie net dat ik van al m'n chars maar op eentje inscription heb, en nog eens op een andere realm ook!
Dat wordt levellen vanaf scratch, en dat is wel duur. Staan namelijk amper TBC herbs op AH!
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:49 schreef Maax het volgende:
[..]
Ga gewoon voor fool's cap farmen, all you need
Beginning after the maintenance on Tuesday, October 9, ink traders will be converting from accepting Blackfallow Ink to accepting Ink of Dreams and Starlight Ink will become available for purchase. If you’re still holding on to your Blackfallow Ink, your time to trade it in is running short.
Die kan ik niet millen hé op low levelquote:
Eh ja, dat wordt prijzigquote:Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef Blistering het volgende:
Hmm, zie net dat ik van al m'n chars maar op eentje inscription heb, en nog eens op een andere realm ook!
Dat wordt levellen vanaf scratch, en dat is wel duur. Staan namelijk amper TBC herbs op AH!
hahah... ze blijven leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:59 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.darklegacycomics.com/360.html
![]()
![]()
AWESOME!
Je moet gewoon in Pandaria gaan diggen (als je al 90 bent tenminste!)! Dan werk je tegelijkertijd aan je Pandaria achievements en de constructies die je af hebt spaar je op. Die kan je dan weer in een doosje omtoveren en (zodra je Arch 600 is) inleveren voor dozen met Tol'Vir fragments (5,6,7,8 of 9 van die fragments per doosje!)!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:47 schreef Molurus het volgende:
Zijn er hier meer mensen die bij archeology totaal geen keystones meer vinden?
Ben al een week of 2 aan het grinden in Kalimdor voor tol'vir (inmiddels recipe: vial of the sands gevonden!), maar daarbij heb ik echt 0 keystones gevonden, van geen enkel ras.
Hm, ik ben nog niet 90 helaas.. bezig geweest met het levellen van een panda warrior. Maar op zich een erg goeie tip. Ik moet maar s 1 van mn andere chars gaan levellen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Je moet gewoon in Pandaria gaan diggen (als je al 90 bent tenminste!)! Dan werk je tegelijkertijd aan je Pandaria achievements en de constructies die je af hebt spaar je op. Die kan je dan weer in een doosje omtoveren en (zodra je Arch 600 is) inleveren voor dozen met Tol'Vir fragments (5,6,7,8 of 9 van die fragments per doosje!)!
En ik heb al weer eventjes geen archeology gedaan, maar ik kreeg altijd wel weinig keystones voor Tol'Vir.
Gratz.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:31 schreef Blistering het volgende:
Blergh, ik zit opzich wel in een toffe social guild.
Zijn ook altijd van die level 10 of loot 100g achievementsquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:31 schreef Blistering het volgende:
Blergh, ik zit opzich wel in een toffe social guild. Alleen is het echt STRONTirritant dat bij iedere achievement die behaald wordt, iemand ''grats'' zegt. Het voelt zo geforceerd aan, en ik vind het oprecht heel erg annoyingZou er haast door leaven..
Tot zover mijn autistenmomentje
En dan kom je in Northrend en dan denk je het zelfde over level 80quote:
Ik ben al bijna bij die achie voor 5 :xquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Junglebeast het volgende:
Zooo Terrific Trio is ook binnen. Nu alleen nog alle profs op 600 en dan level ik ff niks meer.
Volgens mij moet je dan de dungeon challenge modes eens proberen.quote:
Transmog ftw!quote:Op zondag 4 november 2012 14:42 schreef Evertjan het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)dream/Enlae/advanced
ik zie er toch niet uit
huh? hoe dat zo?quote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef Friday12 het volgende:
zo na een week vakantie ben ik weer guildloos en alles zit vol
altijd afgevraagd waar je die shards vandaan haald, nooit opgezocht eigenlijk XDquote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef Sjiznit het volgende:
Nee, enige wat er op lijkt is Alani. Die is vrijwel continu up maar je hebt 10 shards nodig om een item te maken die zijn shield wegneemt. Dan kan je hem killen en looten. Moeilijkste hierbij is om de shards te farmen.
Drops van level 90 mobs in de Vale.quote:Op zondag 4 november 2012 17:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
altijd afgevraagd waar je die shards vandaan haald, nooit opgezocht eigenlijk XD
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1Geweldige droprate.
in ieder geval een beter systeem dan met 100 man rondjes vliegen in Deepholm te wachten totdat die drake spawendquote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben exalted met de Golden Lotus en ik heb er 1Geweldige droprate.
Ja, ok...hier heb je zelf echt invloed op.quote:Op zondag 4 november 2012 17:53 schreef Evertjan het volgende:
in ieder geval een beter systeem dan met 100 man rondjes vliegen in Deepholm te wachten totdat die drake spawend
nee maar degene die nu de mount krijgt heeft er wel echt recht op ^^quote:Op zondag 4 november 2012 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ok...hier heb je zelf echt invloed op.
ik twijfel of ik em zal halen :xquote:Op zondag 4 november 2012 19:24 schreef Blistering het volgende:
Mweh, die Grand Xpedition Yak is wel tof zeg! Maar 108k, poeh
Oh, nooit als trial bij een guild gaan terwijl je in de trialperiode lange tijd weg zult gaan!quote:Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef Friday12 het volgende:
ik was nog trial en ze vonden het niet zo leuk dat ik een vakantie had
ja moest wat doen anders was ik te ver achterquote:Op zondag 4 november 2012 23:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, nooit als trial bij een guild gaan terwijl je in de trialperiode lange tijd weg zult gaan!
Maar goed, dan komen er bij ons ook maar zeer weinig door de trial heen.
Wat wil je van een guild?quote:Op maandag 5 november 2012 00:05 schreef Maax het volgende:
Waar kan ik eigenlijk een goede guild vinden?
af en toe raiden, niet hard core, meer sociaal. 2-3x per week ofzo.quote:
AH.quote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef Maax het volgende:
[..]
af en toe raiden, niet hard core, meer sociaal. 2-3x per week ofzo.
Zo, een iLvl 409, lvl 80 gun gevonden. Apart zetten voor mn hunter of op de AH? hmm
Tsja, dat is vaak wel een beetje via-via dat je zo'n guild vindt. Ze vragen in tradechat/generalchat ook wel wat ze nog zoeken/recruiten. Probeer er eens een paar uit, zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef Maax het volgende:
af en toe raiden, niet hard core, meer sociaal. 2-3x per week ofzo.
Zo, een iLvl 409, lvl 80 gun gevonden. Apart zetten voor mn hunter of op de AH? hmm
Weet je of dat je nog kunt wisselen van Alch mastery? Ik ben elixir master maar transmute master zou beter zijn voor de living steelsquote:Op maandag 5 november 2012 07:02 schreef Blistering het volgende:
De dag goed beginnen met een x4 Living Steel proc
edit: Damn, en een kaart die 4k waard isHeb alleen nog maar kaarten gemaakt die 3k of meer waard zijn! Lucky!
Ja, dat kan. Volgens mij gewoon bij de alchemy trainer. Overigens geen idee wat je dan moet doen om je nieuwe spec te activerenquote:Op maandag 5 november 2012 08:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Weet je of dat je nog kunt wisselen van Alch mastery? Ik ben elixir master maar transmute master zou beter zijn voor de living steels
Van wat ik weet van elixir mastery heb je vanaf het moment dat je het leerde (moest toen nog dmv questline in Shattrath) kans als je flasks/elixirs maakt dat je er extra maakt.quote:Op maandag 5 november 2012 09:00 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Volgens mij gewoon bij de alchemy trainer. Overigens geen idee wat je dan moet doen om je nieuwe spec te activeren
Precies, de eerste stap is gezet, je hebt 10 man die 2/3x per week komen opdagen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:51 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren eindelijk met de guild met het nieuwe raidingteam een poging gewaagd in Mogu'shan vaultsWe hebben nog wat te oefenen blijkbaar hehe, maar ik ben al lang blij dat we eindelijk weer een fatsoenlijk raidingteam hebben.
Ja, dat weet ik, ik doelde meer op dat je vast nog iets extra's moet doen om na het unlearnen van je Elixer mastery een Transmute mastery te krijgenquote:Op maandag 5 november 2012 09:41 schreef Olment het volgende:
Van wat ik weet van elixir mastery heb je vanaf het moment dat je het leerde (moest toen nog dmv questline in Shattrath) kans als je flasks/elixirs maakt dat je er extra maakt.
Ga er vanuit dat wanneer je naar transmute mastery gaat dat je vanaf je eerste transmute kans hebt op proc's
Precies, echter is Stone Guards alleen maar lastig voor de tanks ivm overtaunten, en laat ik nu net maintank zijnquote:Op maandag 5 november 2012 09:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies, de eerste stap is gezet, je hebt 10 man die 2/3x per week komen opdagen.
Tactics komen vanzelf wel
We hebben gisteren met Stone Guards zo'n beetje alle manieren geprobeerd die we konden bedenkenquote:Op maandag 5 november 2012 11:25 schreef Silmarwen het volgende:
We hadden net een raidingteam, gaat de healer naar een andere server... Dus nu zoeken we een shadow priest of mage als vervangen omdat 1 van onze dps'ers gaat healen. Godverdegodver.
Stone Guards zijn gruwelijk irritant tanken btw. Als je je tanks het leven wat leuker wil maken (en de healers) moet iedereen toch wel minimaal 50k dps doen.
Ja dat is volgens mij ook de beste tactiek. Je hebt er ook nog een waar je de stone guard de hele tijd heen en weer taunt, zonder double taunt, maar dat vond ik niet handig omdat het dps loss betekent.quote:Op maandag 5 november 2012 12:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
We hebben gisteren met Stone Guards zo'n beetje alle manieren geprobeerd die we konden bedenken
Eerst met 2 tanks en overtaunten, zelfs met 3 tanks en dan iedereen een eigen assigned Guard en dan gaan rondrennen naar vooraf bepaalde plekken (wat lastig ging omdat het a) chaotisch werd en b) de dps toch net wat te laag werd)). Uiteindelijk hebben we een goede manier gevonden met 2 tanks en overtaunten en maximaal gebruik maken van de ruimte ivm de cobalt bombs e.d. en het lukt zelfs redelijk goedNu alleen nog alles tot in de puntjes perfect uitvoeren en we krijgen 'm neer, 't is alleen erg vervelend dat het kleinste foutje er al voor zorgt dat je hele groep dood gaat
Stoneguards met 9 man, niet slechtquote:Op maandag 5 november 2012 12:10 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren in een leuk groepje 4/6 MSV gedaan. Vanwege de tijd zijn we opgehouden bij Elegon.
Komend weekend gaan we weer verder progressen met zoveel mogelijk mensen uit hetzelfde groepje.
Sfeer was goed, iedereen leerde van de gemaakte fouten en het was leuk om verschillende taktieken toe te passen.
Enige loot was mijn 489 helm van een lucky token
quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef MarkyB het volgende:
Ik schrok alleen even toen aan het begin gezegd werd waarom het niet op HC stond :x
Nu heb ik er 2, sowieso eentje dusquote:
Ik ben bezig met die van Northrend. Zijn naam is goed gekozen in ieder geval. Major Payne.quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Olment het volgende:
Damn die pet battle tegenstanders worden ook steeds moeilijker. Heb nog moeite gehad om de master van Outland te downen
Er staat wel meer op het AH dat net zo duur is als de vendorprice...maar dan moet je de AH cut nog betalen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Blistering het volgende:
Haha, die Jeweled Onyx (epic versie) staat voor 60k op AH, kost blijkbaar 72k om te maken. Domme mensen
Ja die moet ik ook nog, alleen geen zin in vissen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Silmarwen het volgende:
Vandag Master of Ways behaald. Phew. Eindelijk die kut Pandaren Banquet recipe.
Ja die kreeg ik ook meteen vandaag. /cheerquote:Op maandag 5 november 2012 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog, alleen geen zin in vissen.
Voordeel is wel dat wanneer ik hem haal, ik ook direct ironpaw chef krijg (240 recipes).
Goed beginquote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef Blistering het volgende:
Zeauw, level 90 op warrior. 30k gold minder en 10 minuten later wel gelijk 455 iLvl, yay!
Nope...quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Thrilled het volgende:
Krijg je nog een gratis maand speeltijd als je MoP koopt of doen ze dat niet meer?
Inderdaadquote:
Hij kost veel meer dan 72k.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Blistering het volgende:
Haha, die Jeweled Onyx (epic versie) staat voor 60k op AH, kost blijkbaar 72k om te maken. Domme mensen
Ik weet het, op onze realm kost het ongeveer 22.5k om te maken. (de 4 kleuren)quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Hij kost veel meer dan 72k.
Je hebt al 4x een orb of mystery nodig á 18k per stuk = 72k
Dan nog 16x livingsteel.
En 4x 20(80) rare gems.
+16 serpent's eye.
Dan spoor je niet als je hem voor 60 op de AH zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |