Ja die moet ik ook nog, alleen geen zin in vissen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:28 schreef Silmarwen het volgende:
Vandag Master of Ways behaald. Phew. Eindelijk die kut Pandaren Banquet recipe.
Ja die kreeg ik ook meteen vandaag. /cheerquote:Op maandag 5 november 2012 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog, alleen geen zin in vissen.
Voordeel is wel dat wanneer ik hem haal, ik ook direct ironpaw chef krijg (240 recipes).
Goed beginquote:Op maandag 5 november 2012 21:49 schreef Blistering het volgende:
Zeauw, level 90 op warrior. 30k gold minder en 10 minuten later wel gelijk 455 iLvl, yay!
Nope...quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef Thrilled het volgende:
Krijg je nog een gratis maand speeltijd als je MoP koopt of doen ze dat niet meer?
Inderdaadquote:
Hij kost veel meer dan 72k.quote:Op maandag 5 november 2012 19:43 schreef Blistering het volgende:
Haha, die Jeweled Onyx (epic versie) staat voor 60k op AH, kost blijkbaar 72k om te maken. Domme mensen
Ik weet het, op onze realm kost het ongeveer 22.5k om te maken. (de 4 kleuren)quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Hij kost veel meer dan 72k.
Je hebt al 4x een orb of mystery nodig á 18k per stuk = 72k
Dan nog 16x livingsteel.
En 4x 20(80) rare gems.
+16 serpent's eye.
Dan spoor je niet als je hem voor 60 op de AH zet.
Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kostenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Olment het volgende:
Ik weet het, op onze realm kost het ongeveer 22.5k om te maken. (de 4 kleuren)
de Jeweled Onyx gaat hier voor 75k. Snap nog niet hoe mensen daar op komen.
Denk dat hij de "rare" uitvoeringen bedoeld die voor 22.5k gaan , de rode/blauwe/gele/groene.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kosten
Die dingen koop je van een vendor, die vind je niet in het wild.
Je, ff snel een ninja edit gedaan, toen ik het na las leek het idd alsof het 22.5k koste voor de jeweledquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kosten
Die dingen koop je van een vendor, die vind je niet in het wild.
nvm, je bedoelde de afzonderlijke delen.
Was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef Olment het volgende:
Je, ff snel een ninja edit gedaan, toen ik het na las leek het idd alsof het 22.5k koste voor de jeweled
Toch blijft dat gek , daar maken ze dus dik verlies opquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef Maureentje het volgende:
Hier zijn het altijd lvl 1 chars die die mount voor 60k in trade aanbieden
Ik zeg niet voor nix lvl 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Toch blijft dat gek , daar maken ze dus dik verlies op
of de goldsellers zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef Olment het volgende:
wat ik denk zijn dat mensen die op een website het item hebben gekocht voor real cash, dit item ingame hebben gekregen, en het asap willen verkopen
kan idd ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
of de goldsellers zelf natuurlijk
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.quote:
Ik iig niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef Olment het volgende:
[..]
kan idd ook.
Iemand trouwens ervaring met goldsellers?
hehe, zou iig al genoeg zijn voor de jeweled pantherquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.
En Olment, voor 20 euro koop je wat, 40k gold?
Ik koop t ook zeker niet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.
En Olment, voor 20 euro koop je wat, 40k gold?
Ik ben zelf aan het twijfelen om de blauwe of de rode te halen. Vind ze allebei erg tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik koop t ook zeker niet hoorHeb de sapphire panther,waar ik erg blij mee ben en die er gaaf uit ziet in shadowform.
Heb zelf een groene die imo wel tof is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben zelf aan het twijfelen om de blauwe of de rode te halen. Vind ze allebei erg tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |