Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kostenquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Olment het volgende:
Ik weet het, op onze realm kost het ongeveer 22.5k om te maken. (de 4 kleuren)
de Jeweled Onyx gaat hier voor 75k. Snap nog niet hoe mensen daar op komen.
Denk dat hij de "rare" uitvoeringen bedoeld die voor 22.5k gaan , de rode/blauwe/gele/groene.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kosten
Die dingen koop je van een vendor, die vind je niet in het wild.
Je, ff snel een ninja edit gedaan, toen ik het na las leek het idd alsof het 22.5k koste voor de jeweledquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan het nou 22,5 k kosten om te maken als de orbs of mystery al 72k kosten
Die dingen koop je van een vendor, die vind je niet in het wild.
nvm, je bedoelde de afzonderlijke delen.
Was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:09 schreef Olment het volgende:
Je, ff snel een ninja edit gedaan, toen ik het na las leek het idd alsof het 22.5k koste voor de jeweled
Toch blijft dat gek , daar maken ze dus dik verlies opquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef Maureentje het volgende:
Hier zijn het altijd lvl 1 chars die die mount voor 60k in trade aanbieden
Ik zeg niet voor nix lvl 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Toch blijft dat gek , daar maken ze dus dik verlies op
of de goldsellers zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:17 schreef Olment het volgende:
wat ik denk zijn dat mensen die op een website het item hebben gekocht voor real cash, dit item ingame hebben gekregen, en het asap willen verkopen
kan idd ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
of de goldsellers zelf natuurlijk
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.quote:
Ik iig niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef Olment het volgende:
[..]
kan idd ook.
Iemand trouwens ervaring met goldsellers?
hehe, zou iig al genoeg zijn voor de jeweled pantherquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.
En Olment, voor 20 euro koop je wat, 40k gold?
Ik koop t ook zeker niet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn gewoon duplicates voor die prijs. Vooral niet kopen.
En Olment, voor 20 euro koop je wat, 40k gold?
Ik ben zelf aan het twijfelen om de blauwe of de rode te halen. Vind ze allebei erg tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik koop t ook zeker niet hoorHeb de sapphire panther,waar ik erg blij mee ben en die er gaaf uit ziet in shadowform.
Heb zelf een groene die imo wel tof is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben zelf aan het twijfelen om de blauwe of de rode te halen. Vind ze allebei erg tof
Houd je hart alvast vast, daarna komt de 75 stuks versiequote:Op maandag 5 november 2012 19:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik was blij!
Achievement behaald waarbij ik 15 pets naar lvl 10 mocht brengen. Toen zag ik dat de volgende stap 30 pets naar lvl 10 was....En dat zal ook wel dus zo zijn bij die lvl 25 versie....
Toen keek ik zo:![]()
Ik heb ervaring met goldsellersquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef Olment het volgende:
[..]
kan idd ook.
Iemand trouwens ervaring met goldsellers?
Idem hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met goldsellersheb al heel wat gold gekocht. Nooit geen problemen gehad. Heb het altijd via dezelfde website gekocht. Is altijd netjes afgeleverd.
Hoeveel betaal je daar dan voor?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem hierAl jaren via dezelfde site, altijd goed gegaan en snel geleverd.
Mmm, ik kocht 't vaak als 't relatief goedkoop was. Dan betaalde je ongeveer 5/6 euro voor 10.000 gold, momenteel moet je rekenen op 10/11 euro.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je daar dan voor?
Zelf nooit gold gekocht, wel eens over gedacht om het te verkopen. Toen wist ik alleen niet waar ik dat moest doen en hoe. Dus dat idee was snel pleite(tegelijkertijd ook een Whooly White Rhino gekocht).
Apart dat het nu duurder is. Zou toch juist verwachten dat er nu meer geld in de economie zit. Ach ja, ik heb irl ook genoeg maar ingame gebruik ik de AH. Verdien er goed meequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mmm, ik kocht 't vaak als 't relatief goedkoop was. Dan betaalde je ongeveer 5/6 euro voor 10.000 gold, momenteel moet je rekenen op 10/11 euro.
Maar goed, het is wel fout, maar ik heb niet het idee dat blizzard echt veel aan goldbuyers doet. Ik ben in al die jaren in ieder geval nooit gepakt. En qua geld, IRL heb ik geld zat, en ingame was ik te lui om gold te farmen, dus prima uitkomst
Nu heb ik al tijden niets meer gekocht, omdat ik zelf even genoeg heb door de verkoop van m'n TCG pets
Weer meer spelers die allemaal NU allerlei dure dingen willen = gold is meer waard.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:02 schreef Sjiznit het volgende:
Apart dat het nu duurder is. Zou toch juist verwachten dat er nu meer geld in de economie zit. Ach ja, ik heb irl ook genoeg maar ingame gebruik ik de AH. Verdien er goed mee
Dat is dan ook weer zo. Ach, ik zit weer op de 400k. Begonnen met 35k deze expac. Gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weer meer spelers die allemaal NU allerlei dure dingen willen = gold is meer waard.
Vraag en aanbod.
Vind het lastig om echt iets goeds te vinden om veel geld mee te verdienen. Kaarten maken werkt an sich niet heel goed, omdat je er maar 1 per dag kan maken. En van de living steel procs moet je 't ook niet hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Ach, ik zit weer op de 400k. Begonnen met 35k deze expac. Gaat de goede kant op.
Ik heb 4 transmute alchemisten, das minimaal 4 LS per dag(200g winst/stuk). Verder koop ik mijn ores op de AH, die smelt ik en transmute ik naar trillium. Das 20g/bar en verkoop ik in stacks van 6.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vind het lastig om echt iets goeds te vinden om veel geld mee te verdienen. Kaarten maken werkt an sich niet heel goed, omdat je er maar 1 per dag kan maken. En van de living steel procs moet je 't ook niet hebben
Hier nog eentje, 60 stacks fools cap+green tealeaf geherbed, 2 stacks golden lotus, ook nog eens 12 darkmoon kaarten gemaakt..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef Blistering het volgende:
Lekker avondje zo. First aid + cooking naar 600 geschopt, 2 hc'tjes gedaan en een kekke 463 trinket gescoord. Fishing ook bijna op 300. Klaxxi + GL + Tillers + Cloud Serpent dailies gedaan en net een x4 + x2 living steel proc achter elkaarLeuk leuk!
Ik speel ook als TG warrior. Dps is niet top op dit moment. We worden vooral door casters en monks voorbij gevlogen, maar op DKs na zijn we wel de beste melees.quote:Op woensdag 7 november 2012 06:59 schreef Blistering het volgende:
Haha nice!
Iemand hier die warrior main speelt? Wat is nu de beste spec eigenlijk? Als ik simcraft moet geloven dan is SMF het beste, zelf speel ik TG, dat is ook nog wel viable volgens mij.
hmm, 453 atm pas.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Sapstengel het volgende:
Nee hoeft nooit. Ilvl 463 is genoeg voor raids. LFR/valor gear helpt natuurlijk wel. De pugs in trade zijn het er alleen meestal niet mee eens,.
Is ook altijd met een nieuwe tier, toen DS uitkwam hadden veel mensen ook gewoon ilvl 378. Die heroic gear en legendary staff maakten het wel makkelijker, maar waren niet verplicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Ik ken het, op mijn vorige werk had ik ook wel eens op woensdag ochtend vrij. Kun je iig lekker niet wowenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef Silmarwen het volgende:
Op mijn vrije ochtend!!!! Geen kindjes, geen WoW.
Ik heb al opgeruimd, in bad gelegen, DWDD gekeken, ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me. Zo maar eens de kindjes weer halen.
Pak je lekker een kop koffie en ga herhalingen op tv kijken xDquote:Op woensdag 7 november 2012 11:51 schreef Tokus het volgende:
hmpf.
eerst de trein die niet rijdt (dus thuiswerken). vervolgens servers op het werk down waardoor ik niet kan inloggen. en dan ook geen WoW. argh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |