De kosten delen door alle nederlanders. En vervolgens commerciële kosten per abbo bekijken. Ja top rekenwerk manquote:Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat dat heel erg duur is, maar als het uitgesmeerd over alle Nederlanders dus 70 cent per maand kost, dan denk ik dat het overgrote deel van de bevolking dat liever heeft dan 20 euro per maand voor CL voetbal achter de decoder. Ik snap de overwegingen wel, commercieel, de belachelijke bedragen die in het voetbal omgaan, geen taak van de PO, etc. Maar pragmatisch bekeken vind ik het prima geregeld zo.
http://www.rtl.nl/compone(...)omroep-naar-acht.xmlquote:BNN
Patrick Lodiers
Ruben Nicolai
Coen Swijnenberg
Sander Lantinga
KRO
Yvon Jaspers
TROS
Antoinette Hertsenberg
André van Duin óf Ivo Niehe
VARA
Paul de Leeuw
Matthijs van Nieuwkerk
Paul Witteman
Waarom verdient Paultje eigenlijk meer dan Jeroenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Wokkel het volgende:
Lijkt mij juist heel erg makkelijk om op de PO te bezuinigen.
Deze personen verdienen meer dan 190.000 euro. Zullen we ze missen?
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)omroep-naar-acht.xml
Ik denk dat ze zeker wel gemist worden, maar die salarissen zijn idd buitensporig.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als ze echt gemist worden is er vast wel een commerciele omroep die ze wil hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zeker wel gemist worden, maar die salarissen zijn idd buitensporig.
Hij kan het hardst schreeuwen op TV.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom verdient Paultje eigenlijk meer dan Jeroen
En rechten is ook geen vermaak maar een juridisch dingetje. Jij koppelt het een los van het ander, en ik doe dat ook.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Openbare orde is geen vermaak. Ook niet als die openbare orde het vermaak mogelijk maakt.
Als die organisatie dan ook gewoon zelf een private organisatie mag inzetten voor de handhaving en beveiliging, maar dat mag niet, die taak eist de politie op. Het is dus niet alsof ze veel keuze hebbenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah.. Als vermaak geen functie van de overheid is moet politie inzet bij evenementen voortaan ook maar gewoon bij de organisatie afgerekend worden toch?
Je kan de sportrechten toch ook maar bij 1 partij inkopen? Ook geen keuze dus.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef Harlon het volgende:
[..]
Als die organisatie dan ook gewoon zelf een private organisatie mag inzetten voor de handhaving en beveiliging, maar dat mag niet, die taak eist de politie op. Het is dus niet alsof ze veel keuze hebben
Dat zit nu al bij de commerciële zenders.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:20 schreef Rezania het volgende:
inderdaad gewoon naar andere zenders. Behalve dan het Nederlands elftal en zo, dat vind ik wel belangrijk dat je het gratis kan zien.
Ophoeren, een beetje twee ton aan belastinggeld binnenharken, als je zo populair bent ga je maar bij RTL werken. Waarom moeten mensen die daar niet naar kiijken allemaal meebetalen aan Lingo, Pauw en Witteman enzovoort?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:28 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Waarom niet? Sport is een hobby. Eten een noodzaak.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij wil volkssport nummer 1 achter de decoder zien verdwijnen zodat jij wat halfgare kookprogramma's kunt blijven kijken? U, meneer, spoort niet helemaal.
Nu valt dat in Nederland wel mee. Maar bijvoorbeeld de BBC of de ARD/ZDF.... The Horror.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zit nu al bij de commerciële zenders.
De rest ook morgen privatiseren.
Staats-tv, veel fouter kan niet.
Het principe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef Ulx het volgende:
Nu valt dat in Nederland wel mee. Maar bijvoorbeeld de BBC of de ARD/ZDF.... The H
Ik nietquote:Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat dat heel erg duur is, maar als het uitgesmeerd over alle Nederlanders dus 70 cent per maand kost, dan denk ik dat het overgrote deel van de bevolking dat liever heeft dan 20 euro per maand voor CL voetbal achter de decoder. Ik snap de overwegingen wel, commercieel, de belachelijke bedragen die in het voetbal omgaan, geen taak van de PO, etc. Maar pragmatisch bekeken vind ik het prima geregeld zo.
Ja und? De overheid biedt toch ook geen geld voor een McDonalds franchise licentie om goedkope Big Macs aan te kunnen bieden? Waarom zouden ze dat met voetbal wel doen?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
Die torenhoge salarissen zijn inderdaad niet enorm veel op de totale kosten, maar waarom zou een Paul de Leeuw en al die BNN-'sterren' (waarom heeft een kleine omroep zoveel topverdieners?) zoveel moeten verdienen bij een publieke omroep? Het is niet zo dat het type programma's en presentatoren onderscheidend laat staan noodzakelijk is voor de PO, het past ook prima bij een RTL.quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:57 schreef Ringo het volgende:
De "torenhoge" () salarissen van die paar sterren zijn natuurlijk het probleem niet. Veel onnutter en geldverslindender is de kudde Hilversumse bureaubobo's en bestuurderskliek in het hart van de publieke omroep. Die zijn nu al hun kostbare babbelbaantjes aan het veiligstellen, terwijl de hardwerkende cameraman of lichttechnicus voor zijn baan mag vrezen en het grote publiek wordt getreiterd met onheilsboodschappen over sneeuwtelevisie in de nabije toekomst.
Enige kwaliteit drama komt van de PO.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Zolang de PO 80% dezelfde baggerprogramma's maakt als de commerciëlen zie ik nauwelijks de meerwaarde van de PO
Wat is er mis met de BBC?quote:Op vrijdag 2 november 2012 02:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nu valt dat in Nederland wel mee. Maar bijvoorbeeld de BBC of de ARD/ZDF.... The Horror.
Een geldverslindend staatspropagandakanaal, gerund door pedofielen.quote:
In de jaren 70 ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een geldverslindend staatspropagandakanaal, gerund door pedofielen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |