abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:50:20 #101
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118735256
haha uien?
net zo leuk als de spinnekoppen in doetichem..

Morgen helaas in de ArenA te vinden, op uitnodiging aanwezig bij ajax - vite$$e.

hoop dat reis ze he-le-maal gek maakt.
pi_118735317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:50 schreef JaafkeGB het volgende:
haha uien?
net zo leuk als de spinnekoppen in doetichem..

Morgen helaas in de ArenA te vinden, op uitnodiging aanwezig bij ajax - vite$$e.

hoop dat reis ze he-le-maal gek maakt.
Doe maar gelijkspel.
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:54:13 #103
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118735348
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Doe maar gelijkspel.
doe zelf.
pi_118735810
quote:
PSV financieel op koers: jaarcijfers 2011-2012

De jaarcijfers 2011-2012 van PSV N.V. zijn iets positiever dan de eerder gestelde lange termijndoelen. De omzet bedraagt ¤ 101,2 mio en er is een winst van ¤ 27,6 mio. Na de financiėle herstructurering in 2011 is het groepsvermogen verbeterd van negatief ¤ 4,2 mio naar positief ¤ 23,4 mio terwijl het garantievermogen zelfs steeg van ¤ 9,2 mio naar ¤ 50,1 mio.

Resultaat
Het netto resultaat bedraagt ¤ 27,6 mio, hetgeen grotendeels te danken is aan een eenmalige boekwinst door de verkoop van de grond in 2011. Zonder de eenmalige bate door de grondverkoop verbeterde het resultaat voor belastingen van negatief ¤ 22,9 mio tot negatief ¤ 6,6 mio. De ¤ 6.6 mio bleef ruimschoots binnen de geformuleerde doelstelling van ¤ 10 mio verlies op weg naar een positief resultaat uiterlijk in 2013-2014. Het resultaat van -/- ¤ 6,6 mio bevat de volledige last van de zogenaamde crisistax ten bedrage van ¤ 2,4 mio.

Omzet
De omzet bedroeg ¤ 101,2 mio, inclusief de eenmalige bate van de grondverkoop. Zonder deze eenmalige bate bedroeg de omzet ¤ 58 mio (2010-2012 ¤ 55 mio).
De stijging werd met name veroorzaakt door hogere sponsorinkomsten. De kosten, exclusief belastingen, daalden van ¤ 78,1 mio in 2010-2011 tot ¤ 64,6 mio in 2011-2012. De daling kwam met name tot stand door lagere financieringslasten, een verbeterde transferbalans en de eerste effecten van kostenbesparingen in de hele organisatie.
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:15:36 #105
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_118735962
De financiele resultaten:
27,6 miljoen winst
Zonder grondverkoop 6,6 miljoen verlies
3 miljoen positiever dan gepland
Salarissen zijn omlaag gegaan

Conclusie: het gaat de goede kant op.
pi_118736027
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:15 schreef Lemming22 het volgende:
De financiele resultaten:
27,6 miljoen winst
Zonder grondverkoop 6,6 miljoen verlies
3 miljoen positiever dan gepland
Salarissen zijn omlaag gegaan

Conclusie: het gaat de goede kant op.
En dit seizoen Isaksson weg. Alleen Engelaar is er nog. Is toch samen 3,5-4 miljoen salaris.
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:44:01 #107
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118736841
Oh dat is zo weer op, hoor.

EN ANDERS GA JE GEWOON LUGT VEROPEN BOVEN HET STADION!11 Einszwei221@@!!
^O^ ^O^ ^O^ :D :D :D xd XDXD oO<
Dit, dus.
pi_118737140
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef Buitendam het volgende:

:D :')
pi_118738222
quote:

:D
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:34:55 #110
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_118738243
quote:

:D
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_118738266
Manolev en Hutchinson beide een hesje. Waarschijnlijk Hutchinson op middenveld en Manolev rechtsback. Roep ik al een week, Dickie luistert!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118738790
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Manolev en Hutchinson beide een hesje. Waarschijnlijk Hutchinson op middenveld en Manolev rechtsback. Roep ik al een week, Dickie luistert!
Dan zal Lens wel op rechts spelen en Matavz in de spits. Met Manolev die telkens opkomt heb je helemaal niks aan Narsingh.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:56:24 #113
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118738804
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ja, maar goed. En nu?

Ik kan me niet echt voorstellen wat dat moet opleveren. Met het opstellen van Manolev en het verplaatsen van Hutchinson zullen de met-de-hakken-over-de-sloot prestaties niet verleden tijd zijn.
Dit, dus.
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:05:58 #114
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_118739087
Wat Hutch bij PSV doet is mij echt een raadsel. Wat een antivoetballer.
pi_118740741
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:56 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dan zal Lens wel op rechts spelen en Matavz in de spits. Met Manolev die telkens opkomt heb je helemaal niks aan Narsingh.
Maar ook niks aan Lens.
EDIT: Wat zeg ik, al helemaal niks aan Lens.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118741644
RikElfrink twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 14:05:32 Kans dat #PSV in de winterstop versterking gaat zoeken voor het middenveld is groot. #psv reageer retweet
Verdediger? Welnee, er zijn nog niet genoeg middenvelders. Wat een wanbeleid, hadden afgelopen zomer nog de kans om Markus Henriksen voor een goedkoop bedrag over te nemen maar die speelt nu bij AZ.

Dus waarschijnlijk weer lekker de hoofdprijs betalen voor een middelmaat.
pi_118741925
Wat debiel. Koop je een 5e man voor het middenveld voor het het geval dat er 2 niet kunnen spelen waardoor de jeugd helemaal geen kans krijgt
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:30:34 #118
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118741961
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om?

Ajax won met moeite, feyenoord ook en twente verloor.. Dat zijn dus onze concurrenten.. (Behalve feyenoord ;) )
Ik kijk niet echt naar anderen. Zolang je een amateurclub niet gewoon wegspeeld, is het een wanprestatie.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118742026
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
Wat debiel. Koop je een 5e man voor het middenveld voor het het geval dat er 2 niet kunnen spelen waardoor de jeugd helemaal geen kans krijgt
De jaarcijfers zijn weer gepresenteerd, er is meer geld over dan verwacht. Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk op.
pi_118742064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De jaarcijfers zijn weer gepresenteerd, er is meer geld over dan verwacht. Dat moet natuurlijk zo snel mogelijk op.
Aan middelmatige middenvelders die je vervolgens op de bank pleurt natuurlijk!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_118742096
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Narsingh heeft een parchtige voorzet, en heeft dan ook best al een aantal assists op zijn naam staan. Het lastige is alleen dat Advocaat vooral kiest tussen Lens en Narsingh terwijl hij zou moeten kiezen tussen Matavz en Lens. Daardoor krijg je de koppels Lens en Matavz of Lens en Narsingh. Matavz zou wanneer er een beetje automatisme gebouwd wordt enorm kunnen profiteren van de voorzet van Narsingh.

Maar goed, sowieso moet Lens gewoon de spits zijn.

In principe ben ik het met je eens, toch twee dingen:
1) Lens is nu natuurlijk goed bezig, maar ik ben er nog niet van overtuigd dat hij dit niveau constant kan laten zien. In het verleden heeft hij ook wel vaker gehad dat hij het ene moment ontzettend goed was om de wedstrijd erna weer belabberd te spelen. Ik heb de afgelopen wedstrijd niet gezien, maar de wedstrijd tegen AIK was van zijn kant ook echt belabberd. Ik denk dat Lens het tegen de puur verdedigende ploegen ontzettend moeilijk gaat krijgen, is er wat ruimte is hij meestal ontzettend goed.
2) Narsingh heeft het totaal nog niet laten zien bij PSV, ook zijn zijn voorzetten (enkele uitzonderingen daargelaten) nog niet je van het. Ik wil hem totaal nog niet afschrijven, maar tegenvallen doet hij tot nu toe voor mij wel.
Qua voorzetten viel het me woensdag maar weer eens op dat van ons team eigenlijk niemand een lekkere voorzet heeft. Daar snap ik dus gewoon niets van; dat moet toch gewoon te trainen zijn.

quote:
Ik heb een beetje de indruk dat je PSV niet vaak ziet spelen. Je opmerking over Engelaar is iets dat we al bijna een jaar weten en ook een aantal keer hebben kunnen zien toen hij speelde. Het is ook vooral te wijten aan het feit dat hij amper speelt. Feitelijk speelde hij al bijna anderhalf jaar geen wedstrijd meer op niveau en was het dus een vreemde keus van Advocaat om hem op te stellen tegen AIK. Dat gaat ook niet meer terugkomen.
Ik zie vrijwel elke wedstrijd van PSV integraal, echter niet in het stadion. Sinds ik mijn seizoenskaart een jaar of wat geleden heb opgezegd was ik tot woensdagavond niet meer bij een wedstrijd van PSV in het stadion aanwezig geweest. Ik weet ook al lang dat Engelaar niet goed genoeg is, sterker nog; ik heb al eerder aangegeven dat Engelaar (handelings)snelheid mist en heb altijd vraagtekens gezet bij deze aankoop van iemand die nog nooit heeft laten zien daadwerkelijk iets toe te voegen aan een (top)club. Waarom ik Engelaar weer aanhaalde is omdat ik woensdag hem voor het eerst in levende lijve heb zien spelen, ik kon er nu makkelijker en met overzicht op letten. Conclusie: het is nog erger dan ik dacht op basis van tv-beelden. Die man mist elke vorm van snelheid en vertraagd daardoor het hele team. Hij sjokt de hele wedstrijd lang over het veld en probeert met slakkensnelheid vrij te lopen, wat dan ook bijna nooit lukt. Als hij de bal wel krijgt duurt het zo ontzettend lang voor hij er iets mee doet dat op dat moment de tegenstander alweer georganiseerd staat. Ik ben het niet eens dat het komt doordat hij geen wedstrijdritme (bestaat dat überhaupt wel?) heeft, hij heeft het nooit gehad. Niet voldoende voor een topploeg in ieder geval.

quote:
Over het erop-kletsen: Dat doet PSV wel degelijk. Sterker nog, het is meermaals de strategie geworden om te kunnen winnen in lastig verlopende wedstrijden; de tegenstander fysiek uitputten. Dat is ook hoe er tegen Willem II gewonnen werd. Niet op basis van klasse of beter spel. Het feit dat PSV het op fysiek vermogen laat aankomen, is juist een zwakte, een blijk van onvermogen om gewoon voetballend de betere te zijn en te domineren.

Ik heb het idee dat de ruimtes extra klein zijn bij PSV doordat we geen verdediging hebben waar vanuit gegaan kan worden. Er kan geen opbouw uit plaatsvinden, er zullen geen goede passes vandaan komen, en wanneer de tegenstander over het middenveld heen komt, weten we dat er een zeer zwakke linie staat, en dus moet het middenveld daar dan bij zijn, waardoor ze de aanval niet kunnen ondersteunen.
Ik doel op een andere matheid dan hetgeen jij hier beschrijft. Natuurlijk ben ik voor technisch voetbal ten faveure van laten we zeggen de Feyenoord-mentaliteit, al vind ik dat ook daarvan soms wel iets meer in PSV mag zitten.
Het gaat me er echter meer om dat er een bepaalde matheid zit in de individualiteit van de spelers zit. Er mag wel wat meer pit en overtuiging in inspeelpasses en voorzetten zitten bijvoorbeeld. Ook schoten op doel hoeven niet altijd mooi, het is ook wel eens goed als er (geplaatst) geramd wordt, iets wat Strootman en Van Bommel overigens wel doen. Er wordt vaak wat slap ingeschoten. Ook bij de opbouw richting de spitsen mis ik vaak wat energie, de drang naar voren. Ik heb het idee dat de spelers soms teveel zitten opgesloten in het mooi technisch willen voetballen, waar er ook plaats kan zijn voor wat daadkracht richting de goal.
Het viel me woensdag op dat dit ook bij de jeugdspelers aanwezig was. Slappe schoten, voorzetten, inspeelpasses etc. Te lang blijven pingelen om uiteindelijk weer een draai te maken en de bal naar het middenveld of achterhoede te spelen, ipv een overtuigende inspeelbal naar voren. Ik mis vaak overtuiging, vertrouwen, frivoliteit en misschien wel zelfs wat opportunisme. Het is me wat te slapjes en liefjes allemaal.
Wat je zegt, en ik ben het daar voor een deel ook mee eens, over dat de verdediging daarvan een oorzaak is klopt wel, maar ik zag het nu ook al teveel terug bij de jeugdige spelers.

quote:
Ik heb serieus amper wedstrijden gezien waar dat niet gebeurt bij de keeper van de tegenstander. En niet alleen bij PSV. Het zou eerder vreemd zijn wanneer dat niet gebeurt. Ik denk iook niet dat ze zijn naam hebben geroepen, en dat ze dus inderdaad 'homo' riepen.

Er is later wel iets van "Hermans in Oranje" oid geroepen. Dus het respect heeft hij inderdaad wel gehad.
Tja, ik vind dit zo triest. Ik heb me sowieso nooit kunnen vereenzelvigen met zulke types.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik snap je cynisme niet helemaal, maar inderdaad heeft het gros van Oost niet de neiging om tegen clubs als de graafschap of RKC de behoefte spelers van de tegenpartij te zieken. Dus op het moment dat een keeper van een amateurclub wordt gezocht is dat alleen in de eerste ronden van de bekerwedstrijden als de reguliere scc houders worden vervangen door jongere kereltjes.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat het allemaal 'buitenstaanders' waren. Het was namelijk een groep met trommels en veel vlaggen. Volgens mij een groep die er normaliter ook wel zit.
pi_118742097
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Adames het volgende:
pi_118742142
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aan middelmatige middenvelders die je vervolgens op de bank pleurt natuurlijk!
Sowieso. Een gerichte aankoop na jarenlang bord op schoot scouten in de eredivisie.
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:39:43 #124
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118742269
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:34 schreef vivelafete het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat het allemaal 'buitenstaanders' waren. Het was namelijk een groep met trommels en veel vlaggen. Volgens mij een groep die er normaliter ook wel zit.
Nee, oke. Ik probeer inderdaad niet te doen alsof het 100% andere mensen zijn geweest, maar je moet je voorstellen dat er een hoop, laten we zeggen het gros van de Oostgangers, de eerste ronden van de bekerwedstrijden niet net zo massaal bezoeken als Eredivisiewedstrijden. Daarom wil ik een kleine nuance aanbrengen dat dat over het algemeen niet de reguliere Oostgangers zijn die dat altijd doen.

Zelfde idee met de mensen die je regelmatig bij een uitwedstrijd ziet, of de mannetjes die je alleen mee ziet gaan naar de ArenA om daar 90 minuten lang 'Joodjes aan het gas' te bleren. Bij PEC, Groningen of Heerenveen zie je ze niet.
Dit, dus.
pi_118742343
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:35 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Sowieso. Een gerichte aankoop na jarenlang bord op schoot scouten in de eredivisie.
Precies!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_118742374
Manolev _O_
pi_118745550
quote:
Waterman, Manolev, Derijck, Marcelo, Willems, Hutchinson, Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Lens, Mertens
Dit is vragen om problemen }:| :N
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_118745623
Waarom heeft Derijck ineens het vertrouwen gekregen van Advocaat in het centrum boven Bouma?

Narsingh en Manolev gaat trouwens ook rampzalig worden. Manolev zal Narsingh constant in de weg lopen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:17:11 #129
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_118745688
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom heeft Derijck ineens het vertrouwen gekregen van Advocaat in het centrum boven Bouma?
Lood om oud ijzer, ik denk een gevalletje kop of munt. En schijnbaar heeft derijck gewonnen.
Manolev terug, en Hutch op het middenveld is mijn inziens wel een verbetering.
Ik gok dat Manolev scoort, of een assist geeft.
pi_118745792
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:17 schreef tja77 het volgende:

[..]

Lood om oud ijzer, ik denk een gevalletje kop of munt. En schijnbaar heeft derijck gewonnen.
Manolev terug, en Hutch op het middenveld is mijn inziens wel een verbetering.
Ik gok dat Manolev scoort, of een assist geeft.
Het ontloopt elkaar niet veel inderdaad maar Bouma is wel beter dan Derijck en speelde de laatste tijd best sterk.

Ik verwacht dat Narsingh amper in het spel zal komen met een Manolev achter hem die elke bal op eist. Beter Lens op die positie en Matavz als spits.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:35:10 #131
342627 tja77
pi_118746231
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het ontloopt elkaar niet veel inderdaad maar Bouma is wel beter dan Derijck en speelde de laatste tijd best sterk.

Ik verwacht dat Narsingh amper in het spel zal komen met een Manolev achter hem die elke bal op eist. Beter Lens op die positie en Matavz als spits.
Ik prefereer ook Bouma hoor, is toch iets stabieler...IETS
Derijck heeft met zijn gefaal tegen Willem 2 voor mij definitief afgedaan. Er kwam niks goed van hem die wedstrijd.
Misschien dat Advocaat het wil proberen met Manolev en Narsingh, maar ik denk dat dat gaat botsen, die looen elkaar continu in de weg vrees ik.
Ben benieuwd, met van Bommel had ik nog wel een beetje goede hoop op een leuke afloop, nu ben ik iets minder positief gestemd, terwijl punten pakken met dit programma zo belangrijk is....
pi_118746329
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is alleen dat Bouma oud, traag, dik en een arrogante mongool is.. Anders had hij van mij wel die basis mogen hebben ;)
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:44:35 #133
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118746528
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik prefereer ook Bouma hoor, is toch iets stabieler...IETS
Derijck heeft met zijn gefaal tegen Willem 2 voor mij definitief afgedaan. Er kwam niks goed van hem die wedstrijd.
Misschien dat Advocaat het wil proberen met Manolev en Narsingh, maar ik denk dat dat gaat botsen, die looen elkaar continu in de weg vrees ik.
Ben benieuwd, met van Bommel had ik nog wel een beetje goede hoop op een leuke afloop, nu ben ik iets minder positief gestemd, terwijl punten pakken met dit programma zo belangrijk is....
Ach, de zwakte waar we mee te kampen hebben op het moment gaat Van Bommel niets aan veranderen. We hebben ook met hem van die trieste wedstrijden gezien/. Dat hij er wel of niet bij is, maakt in dat verband dus niet veel uit.

Ben het wel met je eens dat Bouma toch de keus zou moeten zijn boven Derijck. Bouma is traag, maar van die rare capriolen als miskoppen ed zien we niet van hem. Daarbij heeft hij een veel betere trap. Nadeel van Bouma is wel dat zijn partner in de verdediging, vaak Marcelo, extra grond moet coveren omdat Bouma niet overal op tijd bij is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:45:30 #134
79837 Lemming22
pi_118746556
Ik hoop dat Manolev de opdracht van Advocaat heeft gekregen om de middellijn niet over te komen morgen. Dan komt het wel goed op rechts.
pi_118746986
pi_118747062
Manolev _O_
Groot fan van User Wotte
pi_118747391
Ik had dus gelijk dat PSV Leerdam wilt is simpel en voorspelbaar _O-

Brands _O-
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2012 @ 17:19:55 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118747591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik had dus gelijk dat PSV Leerdam wilt is simpel en voorspelbaar _O-

Brands _O-
Anderzijds is het wel gewoon een betere rechtsback dan Mano en Hutch, en dat zegt wat :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118747978
Ik zie Heracles zaterdag gewoon winnen in Eindhoven.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2012 @ 17:42:58 #140
pi_118748246
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef TLC het volgende:
Ik zie Heracles zaterdag gewoon winnen in Eindhoven.
Heracles geeft erg veel ruimte weg, de enige reden dat ik ze niet zie winnen.
pi_118748398
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Anderzijds is het wel gewoon een betere rechtsback dan Mano en Hutch, en dat zegt wat :')
Leerdam is echt niet beter dan Hutchinson. Wat een matige speler is dat zeg. Moeten we zeker niet halen.
pi_118751522
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan ga je inderdaad van E-klasse naar D-klasse.. Schiet niet echt op zo he ;)
pi_118752006
Trouwens, toch wel eens van de mooiste manieren om te zeggen dat je halve team gewoon kut is... _O-
RikElfrink twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 19:10:57 Dick Advocaat over eventuele versterkingen bij #PSV: het elftal heeft concurrentie nodig. Morgen meer in het #ED reageer retweet
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2012 @ 20:08:48 #144
pi_118752686
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Trouwens, toch wel eens van de mooiste manieren om te zeggen dat je halve team gewoon kut is... _O-
RikElfrink twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 19:10:57 Dick Advocaat over eventuele versterkingen bij #PSV: het elftal heeft concurrentie nodig. Morgen meer in het #ED reageer retweet
Misschien kunnen we Kali, Foor, Finnbogason, Gouweleeuw en BMI halen.
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2012 @ 20:10:19 #145
pi_118752762
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:48 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Leerdam is echt niet beter dan Hutchinson. Wat een matige speler is dat zeg. Moeten we zeker niet halen.
Leerdam is beter dan Hutch op RB, maar Hutch is beter als middenvelder. Gaat natuurlijk van niveau blinde naar niveau lamme, maar toch.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:42:30 #146
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118754117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Leerdam is beter dan Hutch op RB, maar Hutch is beter als middenvelder. Gaat natuurlijk van niveau blinde naar niveau lamme, maar toch.
Dan ook geen geld aan uitgeven dus.
Dit, dus.
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2012 @ 20:43:45 #147
pi_118754165
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan ook geen geld aan uitgeven dus.
Geen twijfel over dat als hij niet transfervrij is dat je hem niet moet nemen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:50:46 #148
342627 tja77
pi_118754474
Dus weer een verdediger die niet goed genoeg is....???
Net als Manolev, Zanka, Bouma, Derijck, Marcelo, Hutchinson (eigenlijk een middenvelder)
Alleen Willems en Pieters (als hij fit is) ben ik over te spreken, al zijn dat in verhouding kwalitatief een stuk mindere voetballers als dat er op het middenveld of voorin lopen.
  Redactie Sport vrijdag 2 november 2012 @ 21:03:54 #149
pi_118755122
Ik heb wel wat van Zanka bij Kopenhagen gezien en ben daar best over te spreken, maar op het moment is ie nog niet in vorm. Denk dat dat gewoon een prima verdediger gaat worden.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:04:27 #150
79837 Lemming22
pi_118755149
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Geen twijfel over dat als hij niet transfervrij is dat je hem niet moet nemen.
Ook als hij transfervrij is, hoeft het van mij niet zo nodig. Het wordt eens tijd dat er kwaliteit voor in de verdediging gehaald wordt in plaats van selectie-opvulling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')