Dit is vragen om problemenquote:Waterman, Manolev, Derijck, Marcelo, Willems, Hutchinson, Wijnaldum, Strootman, Narsingh, Lens, Mertens
Lood om oud ijzer, ik denk een gevalletje kop of munt. En schijnbaar heeft derijck gewonnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom heeft Derijck ineens het vertrouwen gekregen van Advocaat in het centrum boven Bouma?
Het ontloopt elkaar niet veel inderdaad maar Bouma is wel beter dan Derijck en speelde de laatste tijd best sterk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer, ik denk een gevalletje kop of munt. En schijnbaar heeft derijck gewonnen.
Manolev terug, en Hutch op het middenveld is mijn inziens wel een verbetering.
Ik gok dat Manolev scoort, of een assist geeft.
Ik prefereer ook Bouma hoor, is toch iets stabieler...IETSquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het ontloopt elkaar niet veel inderdaad maar Bouma is wel beter dan Derijck en speelde de laatste tijd best sterk.
Ik verwacht dat Narsingh amper in het spel zal komen met een Manolev achter hem die elke bal op eist. Beter Lens op die positie en Matavz als spits.
Het is alleen dat Bouma oud, traag, dik en een arrogante mongool is.. Anders had hij van mij wel die basis mogen hebbenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het ontloopt elkaar niet veel inderdaad maar Bouma is wel beter dan Derijck en speelde de laatste tijd best sterk.
Ik verwacht dat Narsingh amper in het spel zal komen met een Manolev achter hem die elke bal op eist. Beter Lens op die positie en Matavz als spits.
Ach, de zwakte waar we mee te kampen hebben op het moment gaat Van Bommel niets aan veranderen. We hebben ook met hem van die trieste wedstrijden gezien/. Dat hij er wel of niet bij is, maakt in dat verband dus niet veel uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik prefereer ook Bouma hoor, is toch iets stabieler...IETS
Derijck heeft met zijn gefaal tegen Willem 2 voor mij definitief afgedaan. Er kwam niks goed van hem die wedstrijd.
Misschien dat Advocaat het wil proberen met Manolev en Narsingh, maar ik denk dat dat gaat botsen, die looen elkaar continu in de weg vrees ik.
Ben benieuwd, met van Bommel had ik nog wel een beetje goede hoop op een leuke afloop, nu ben ik iets minder positief gestemd, terwijl punten pakken met dit programma zo belangrijk is....
Anderzijds is het wel gewoon een betere rechtsback dan Mano en Hutch, en dat zegt watquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik had dus gelijk dat PSV Leerdam wilt is simpel en voorspelbaar![]()
Brands
Heracles geeft erg veel ruimte weg, de enige reden dat ik ze niet zie winnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:33 schreef TLC het volgende:
Ik zie Heracles zaterdag gewoon winnen in Eindhoven.
Leerdam is echt niet beter dan Hutchinson. Wat een matige speler is dat zeg. Moeten we zeker niet halen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anderzijds is het wel gewoon een betere rechtsback dan Mano en Hutch, en dat zegt wat
Dan ga je inderdaad van E-klasse naar D-klasse.. Schiet niet echt op zo hequote:Op vrijdag 2 november 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anderzijds is het wel gewoon een betere rechtsback dan Mano en Hutch, en dat zegt wat
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 19:10:57Dick Advocaat over eventuele versterkingen bij #PSV: het elftal heeft concurrentie nodig. Morgen meer in het #ED reageer retweet
Misschien kunnen we Kali, Foor, Finnbogason, Gouweleeuw en BMI halen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Trouwens, toch wel eens van de mooiste manieren om te zeggen dat je halve team gewoon kut is...
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 19:10:57Dick Advocaat over eventuele versterkingen bij #PSV: het elftal heeft concurrentie nodig. Morgen meer in het #ED reageer retweet
Leerdam is beter dan Hutch op RB, maar Hutch is beter als middenvelder. Gaat natuurlijk van niveau blinde naar niveau lamme, maar toch.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leerdam is echt niet beter dan Hutchinson. Wat een matige speler is dat zeg. Moeten we zeker niet halen.
Dan ook geen geld aan uitgeven dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leerdam is beter dan Hutch op RB, maar Hutch is beter als middenvelder. Gaat natuurlijk van niveau blinde naar niveau lamme, maar toch.
Geen twijfel over dat als hij niet transfervrij is dat je hem niet moet nemen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan ook geen geld aan uitgeven dus.
Ook als hij transfervrij is, hoeft het van mij niet zo nodig. Het wordt eens tijd dat er kwaliteit voor in de verdediging gehaald wordt in plaats van selectie-opvulling.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen twijfel over dat als hij niet transfervrij is dat je hem niet moet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |