SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon nog een keer, omdat het kan...
Je kan ook gewoon een grotere broek kopen:Hij is waarschijnlijk hysterisch garppig, maar ik kan hem niet ladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Een vrouw met een dikke kont en een meneer die die dikke kont van die vrouw in die broek duwt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk hysterisch garppig, maar ik kan hem niet laden
En dat mis ik dan weer...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een vrouw met een dikke kont en een meneer die die dikke kont van die vrouw in die broek duwt.
Ofzo.
Wat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef henkde_j het volgende:
HHAHA HOHOHO ZELDEN ZO GELACHEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat je mist![]()
Dat plaatje van SC.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef henkde_j het volgende:
HHAHA HOHOHO ZELDEN ZO GELACHEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat je mist![]()
Da's waarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry SC dat ik geen TT juweeltje heb gemaakt voor je.
Ik gun Pino natuurlijk ook wel weer eens een topicje
Er zit wat tussen je tanden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
Thnx man.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wordt dat blondje meegeleverd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
I've got a thing for you Rolf...
[ afbeelding ]
Jep, alleen de BH die ze aanheeft nietquote:
hah dat was mijn vraagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef alors het volgende:
Goede vraag van Danny ja, er wordt belachelijk veel Train en Maroon 5 gedraaid
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef Elusive het volgende:
[..]
hah dat was mijn vraagben dus niet de enige die daar knetter gek van word
[edit]
godgloeiende, starten ze gelijk weer maroon5 op die antenna
Je kan ook gewoon een grotere broek kopen:doet mij denken aan met de mooie Sanne VogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Die clown in je UI is nieuw?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doet mij denken aan met de mooie Sanne Vogel
had ik vorig jaar ook al rond Halloween. met dank aan ItsBriquote:
Ah, was mij nog niet eerder opgevallenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had ik vorig jaar ook al rond Halloween. met dank aan ItsBri
heb em nu ook pas 2 dagen ofzo. en hij valt niet zo op.... *veegt schuim van lippen*quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, was mij nog niet eerder opgevallen
Crystal fighters
Verklaart wel waarom ik al 2 dagen non stop epilepsie aanvallen krijg als ik het 3fm topic open heb staanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb em nu ook pas 2 dagen ofzo. en hij valt niet zo op.... *veegt schuim van lippen*
Ik moet altijd aan die clip denken als in in een pashokje sta te kutten met zo'n te kleine broekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doet mij denken aan met de mooie Sanne Vogel
Voorspelbaarheidquote:
Ja, hoi. Kun je m'n schouders masseren en avondeten voor me koken?quote:
Nee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, hoi. Kun je m'n schouders masseren en avondeten voor me koken?
Ja, want slijmen. Zoveel vrouwelijk schoon heeft dit topic niet. Bij mijn weten maar 4 of 5 dames en de rest allemaal testosteronquote:
Slijmbalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, want slijmen. Zoveel vrouwelijk schoon heeft dit topic niet. Bij mijn weten maar 4 of 5 dames en de rest allemaal testosteron
Ja watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
SlijmbalNouja, dan ga ik zelf maar eens koken
Ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja wathet is keilief bedoeld hoor
Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, hoi. Kun je m'n schouders masseren en avondeten voor me koken?
De beloning die Cin je gaat geven is niet mals. Ik heb een DM om het te bewijzen. #ivhnw !!!!quote:
#ivhnwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beloning die Cin je gaat geven is niet mals. Ik heb een DM om het te bewijzen. #ivhnw !!!!
Dat is toch zo'n mooiboy boybandquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, daar heb je weer zo'n berg twitterspammer-fans, ditmaal voor een of andere McFly...
Tijd om te gaan blocken.
Vast, ik wíl het niet eens opzoeken.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast, ik wíl het niet eens opzoeken.
Zelfde categorie als Big Time Rush, One Direction, enz. enz.
Het is nog erger dan ik dacht...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een plaatje zegt meer dan duizendemoticons
Dat is wel een plaatje van 10 jaar geledenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een plaatje zegt meer dan duizendemoticons
Waarom weet jij datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is wel een plaatje van 10 jaar geleden
Als je elke week engelse tv kijkt dan komen ze wel eens voorbijquote:
Blijft een goede plaatquote:
Het is ook al een oudere plaat, stond als bonus op het vorige (!) album van Ellie Goulding... maar is gek genoeg nu pas uitgebracht als single.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de afgelopen weken bijna geen 3FM geluisterd, hoe kan het dan dat dit nummer (lights) zo herkenbaar is terwijl hij pas sinds 22 oktober op 3FM wordt gedraaidHet is serieus alsof ik dit nummer al jaren hoor?
pics! of evt een filmpje van jij in pakhokje met te kleine broek. hubbahubbaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan die clip denken als in in een pashokje sta te kutten met zo'n te kleine broek
Ik heb niet zo'n dikke reet als die in dat filmpje hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics! of evt een filmpje van jij in pakhokje met te kleine broek. hubbahubba
Ik ook ja.quote:
Werk op oproepquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Mag ik vragen wat voor werk je doet? Las laatst volgens mij dat het behoorlijk veel/lang is?
Beveiliger?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werk op oproepdus dat is het niet echt.
B.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Nou, wat zou d'r over de heuvel komen...
A. Een monster
B. Een badeend
C. Een stoomboot
Nee, horeca. Maar wel extra kracht.quote:
Ah oke. Vroeg naar bed dus en lekker uitslapenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, horeca. Maar wel extra kracht.
Nee, ik denk dat ik gewoon ziek ben..
Ik ook. En ook nog vrijwillig toegezegd morgen om 8 uur te beginnen ipv 9 uurquote:
Ik hoef morgen gelukkig pas om 8 uur op.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. En ook nog vrijwillig toegezegd morgen om 8 uur te beginnen ipv 9 uur
Moet je om 8u al mensen uit bed bellen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. En ook nog vrijwillig toegezegd morgen om 8 uur te beginnen ipv 9 uur
Nee. Twee punten: normaal gesproken bellen mensen mij. En twee: ik ga helemaal niet bellen morgenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je om 8u al mensen uit bed bellen?
Ohquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Twee punten: normaal gesproken bellen mensen mij. En twee: ik ga helemaal niet bellen morgen
Dan al?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
Stelletje uitslapers![]()
Moet hier om 6:30 al op![]()
Nou, ik geloof dat ik liever belquote:
Dan jouw computer niet inzoomen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat ik liever belIk moet wat brieven afhandelen en daar zitten een hoop tussen die gewoon handgeschreven zijn. Half in m'n beeldscherm kruipen om te kunnen lezen wat er nou staat
Vandaar dat ik na vanmiddag ook last van m'n schouders had
Dan ben ik net vrijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Dan al?
Ik ga om een uur of 10 richting school
Komt voornamelijk doordat het ingescande brieven zijnquote:
Er zijn al headliners bekend?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok we kunnen vast kutheadliners voor pinkpop noteren.
Nee, maar Blur, Green Day, Rammstein, Editors, Muse, Kings of Leon en Pearl Jam kunnen we vast schrappenquote:
En de rest is kut?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar Blur, Green Day, Rammstein, Editors, Muse, Kings of Leon en Pearl Jam kunnen we vast schrappen
En Depeche Mode.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar Blur, Green Day, Rammstein, Editors, Muse, Kings of Leon en Pearl Jam kunnen we vast schrappen
De rest van de wereld bestaat uit kutheadliners?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik heb niet geluisterd, maar Blur wordt dus een no-go?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn je vermoedens? Ik bedoel, het rijtje bands dat genoemd wordt is op zat festivals headliner geweest. Maakt ze er niet minder tof om, maar andere bands mogen ook een kans hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb een vaag vermoeden. Het zal wel weer een anticlimax worden.
Helaas niet meeschreeuwen met Beetlebum en Country Housequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, maar Blur wordt dus een no-go?
Ik denk dat het door Jan Smeets komt. Gewoon omdat Jan Smeets.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zijn je vermoedens? Ik bedoel, het rijtje bands dat genoemd wordt is op zat festivals headliner geweest. Maakt ze er niet minder tof om, maar andere bands mogen ook een kans hebben
Ik heb als stille hoop Radiohead. Maar ze zullen wel weer de Foo Fighters en dat type bands boeken, die de afgelopen 4/5 jaar al vaak op Pinkpop geweest zijn..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zijn je vermoedens? Ik bedoel, het rijtje bands dat genoemd wordt is op zat festivals headliner geweest. Maakt ze er niet minder tof om, maar andere bands mogen ook een kans hebben
Niet mee come on come on come on'en met Tender.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas niet meeschreeuwen met Beetlebum en Country House
Wat is dat een partypooper eersteklas zeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door Jan Smeets komt. Gewoon omdat Jan Smeets.
Ja die juist wel inderdaad. Maar goed, die stonden er 2 jaar geleden ook al.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:
Green Day wel volgens mij hoor.
Niet dat je daar vrolijk van wordt, maar gewoon voor de duidelijkheid.
Mja, als ik er op ga letten, hoor ik 't wel. Ken 't nummer van Slagsmålsklubben niet goed genoeg om dat op het eerste gehoor te beoordelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
Heel erg in de verte doet dit nummer wij wat denken aan
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mja, als ik er op ga letten, hoor ik 't wel. Ken 't nummer van Slagsmålsklubben niet goed genoeg om dat op het eerste gehoor te beoordelen.
je bent een vrouw en je hebt billen. das genoegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n dikke reet als die in dat filmpje hoor
Een vrouw in een te kleine broek wordt er niet appetijtelijker op hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent een vrouw en je hebt billen. das genoeg
Ik betwijfel of Radiohead nog een keer komt, die zijn volgens mij veel behoorlijk spaarzaam geworden met optredens, en ze hebben net een hele tour gedaan hier. Waarom ben je daar dan niet naartoe gegaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb als stille hoop Radiohead. Maar ze zullen wel weer de Foo Fighters en dat type bands boeken, die de afgelopen 4/5 jaar al vaak op Pinkpop geweest zijn..
Oh zo vetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Trouwens, vriendin van me gaat morgen in de digitale wachtrij liggen voor kaartjes van The Killers.
Inderdaad. Je ziet al te vaak genoeg van die cupcakes met benen lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een vrouw in een te kleine broek wordt er niet appetijtelijker op hoor.
Cupcakes met benen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet al te vaak genoeg van die cupcakes met benen lopen
Ben ik sinds 2008 al 2x geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Radiohead nog een keer komt, die zijn volgens mij veel behoorlijk spaarzaam geworden met optredens, en ze hebben net een hele tour gedaan hier. Waarom ben je daar dan niet naartoe gegaan?
Je kan ook gewoon een grotere broek kopen:Is dit echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Wat bedroevend
lekker faxen heel de dag echt genot
Westerpark ook?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben ik sinds 2008 al 2x geweest.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet al te vaak genoeg van die cupcakes met benen lopen
Werchter 2008 en westerparkquote:
Oh nice, Westerpark vond ik echt vetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werchter 2008 en westerpark
Ben zelf meer van Kyuss, maar QotSA heeft heel wat heerlijke dingen neergezet met Oliveri erin.quote:
Wat jij wil!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is wobwob, vrij naar m'n achternaam.
De Jeugd van Tegenwoordig is niet geweest hoorquote:
Ja die is al gemaakt. Als ie hier nog een keer gepost wordt stel ik 'm wel inquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
De Stroot heeft zijn mond wel heel aanlokkelijk openstaan he
Die was al gesneeuwificeerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
De Stroot heeft zijn mond wel heel aanlokkelijk openstaan he
Leuk en aardig deze track, maar ik vind het lijken op Beyonce (de drums) en op een andere (dat hoge gezing).quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk en aardig deze track, maar ik vind het lijken op Beyonce (de drums) en op een andere (dat hoge gezing).
En ja, ik weet dat Beyonce dat ook weer ergens weg heeft.
Johquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Die had ik terug kunnen verwachten
?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk en aardig deze track, maar ik vind het lijken op Beyonce (de drums) en op een andere (dat hoge gezing).
En ja, ik weet dat Beyonce dat ook weer ergens weg heeft.
Ik moest vandaag om 5:40 opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
Stelletje uitslapers![]()
Moet hier om 6:30 al op![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
Dit forum bezorgt me met enige regelmaat een flink deja vu-gevoel.
Heb je weer snoepjes gehad?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
Dit forum bezorgt me met enige regelmaat een flink deja vu-gevoel.
Nee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, hoi. Kom je nu wel m'n schouders masseren?
Potverdoriequote:
Nee.quote:
Gewoon ontzettend je bakkes houden nu...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest vandaag om 5:40 op
Wat is je punt
Sorry mopje xoxoxquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon ontzettend je bakkes houden nu...
kquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Goed. Skyfall is erg vet.
Gaat hem allen zien.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
Een optreden in de Vera is dan ook supertof![]()
Om nog eens iets OT te posten
quote:
quote:
Hier ook ja. Mobiel ook bagger.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
@Pino: kan niet quoten, maar het forum bokt hier als een malle...
Zonder?quote:Op donderdag 1 november 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
@Minthy Weinig lol aan zo zonder quoten enz
Mobiel werkte welquote:Op donderdag 1 november 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saai zo'n SC als je niet kunt quoten
Boequote:Op donderdag 1 november 2012 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Rolf en Cin gaan slapen en meteen doet Fok! het weer.
quote:Op donderdag 1 november 2012 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Rolf en Cin gaan slapen en meteen doet Fok! het weer.
quote:
Slapen!quote:
Dag kloon van Dago?quote:
quote:
Daar is ie handig voor iddquote:Op donderdag 1 november 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
Over naar de Facebook-groep als het hier plat ligt
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 november 2012 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar is ie handig voor idd.
Ik ga ook pitten, trusten!![]()
Slaap lekker!quote:
Gut Roel, ik vind dit een beetje onverwacht... Had je niet eerder wat signalen kunnen afgeven?quote:
Beterschap!!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:11 schreef Againzender het volgende:
ik begreep dat barry hay gisteren op radio2 een mooi verhaal had over alfred lagarde. radioheld, veels te vroeg overleden.
zo eens terugluisteren, zit toch ziek thuis
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Gut Roel, ik vind dit een beetje onverwacht... Had je niet eerder wat signalen kunnen afgeven?
Het kippenvel staat me hoog op de arm als hij z'n gitaar zo laat jankenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
November Rain
Het blijft een tijdloze en fantastische plaat... Alleen Slash al met z'n solo's
Ja precies, vooral op het eind, ongelofelijk wat een gitaristquote:Op donderdag 1 november 2012 11:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kippenvel staat me hoog op de arm als hij z'n gitaar zo laat janken
ik vind het een beetje te eigenlijk. maar Slash is briljant natuurllijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
November Rain
Het blijft een tijdloze en fantastische plaat... Alleen Slash al met z'n solo's
je had ook eeen kerk in je tuin?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:28 schreef alors het volgende:
Ik speelde deze clip vroeger altijd na
Nee, wel een rijke fantasie.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
je had ook eeen kerk in je tuin?
Da's het beste wat je kan hebbenquote:
Volgens mij het programma... En ik ben het met je eens, elke dag dezelfde grapjes en gedoetjesquote:Op donderdag 1 november 2012 12:17 schreef alors het volgende:
Is hij nou genomineerd met Effe Ekdom of als Gerard? Dat laatste vind ik wel terecht, maar Effe Ekdom als programma vind ik maar saai.
Stenders eetvermaak was 100x beterquote:Op donderdag 1 november 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij het programma... En ik ben het met je eens, elke dag dezelfde grapjes en gedoetjes
gigigihihi luek worodgarpjenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bluft. Stiekem vind je het wel goed.
Dat werd ik op een gegeven moment ook wel zatquote:Op donderdag 1 november 2012 12:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stenders eetvermaak was 100x beter
MetMichiel vind ik nu ook niet echt bijzonder. Dan is Timur open radio beterquote:Op donderdag 1 november 2012 12:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nu nog MetMichiel erbij en een showtje van een andere zender voor de opvulling.
begon na een tijdje ook te vervelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stenders eetvermaak was 100x beter
Ja, best wel... Het is herfst, dan krijg ik dat soort uitspattingenquote:
Ik geef het nog een uurtje, dan heb ik een flinke uitspattingquote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, best wel... Het is herfst, dan krijg ik dat soort uitspattingen
Ga je naar een massagesalon?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geef het nog een uurtje, dan heb ik een flinke uitspatting
Stinkerdquote:Op donderdag 1 november 2012 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geef het nog een uurtje, dan heb ik een flinke uitspatting
quote:
nog 8 sorry 7 posts manquote:Op donderdag 1 november 2012 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ga je'm sluiten Rolfje????
PAAAAAAAAAAAAARDEN
Nog 5 minuten en dan gaat'ie hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, best wel... Het is herfst, dan krijg ik dat soort uitspattingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |