SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon nog een keer, omdat het kan...
Je kan ook gewoon een grotere broek kopen:Hij is waarschijnlijk hysterisch garppig, maar ik kan hem niet ladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Een vrouw met een dikke kont en een meneer die die dikke kont van die vrouw in die broek duwt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk hysterisch garppig, maar ik kan hem niet laden
En dat mis ik dan weer...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een vrouw met een dikke kont en een meneer die die dikke kont van die vrouw in die broek duwt.
Ofzo.
Wat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef henkde_j het volgende:
HHAHA HOHOHO ZELDEN ZO GELACHEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat je mist![]()
Dat plaatje van SC.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef henkde_j het volgende:
HHAHA HOHOHO ZELDEN ZO GELACHEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wat je mist![]()
Da's waarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry SC dat ik geen TT juweeltje heb gemaakt voor je.
Ik gun Pino natuurlijk ook wel weer eens een topicje
Er zit wat tussen je tanden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
Thnx man.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wordt dat blondje meegeleverd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
I've got a thing for you Rolf...
[ afbeelding ]
Jep, alleen de BH die ze aanheeft nietquote:
hah dat was mijn vraagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef alors het volgende:
Goede vraag van Danny ja, er wordt belachelijk veel Train en Maroon 5 gedraaid
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef Elusive het volgende:
[..]
hah dat was mijn vraagben dus niet de enige die daar knetter gek van word
[edit]
godgloeiende, starten ze gelijk weer maroon5 op die antenna
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon nog een keer, omdat het kan...
Je kan ook gewoon een grotere broek kopen:doet mij denken aan met de mooie Sanne VogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Die clown in je UI is nieuw?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doet mij denken aan met de mooie Sanne Vogel
had ik vorig jaar ook al rond Halloween. met dank aan ItsBriquote:
Ah, was mij nog niet eerder opgevallenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had ik vorig jaar ook al rond Halloween. met dank aan ItsBri
heb em nu ook pas 2 dagen ofzo. en hij valt niet zo op.... *veegt schuim van lippen*quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, was mij nog niet eerder opgevallen
Crystal fighters
Verklaart wel waarom ik al 2 dagen non stop epilepsie aanvallen krijg als ik het 3fm topic open heb staanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb em nu ook pas 2 dagen ofzo. en hij valt niet zo op.... *veegt schuim van lippen*
Ik moet altijd aan die clip denken als in in een pashokje sta te kutten met zo'n te kleine broekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doet mij denken aan met de mooie Sanne Vogel
Voorspelbaarheidquote:
Ja, hoi. Kun je m'n schouders masseren en avondeten voor me koken?quote:
Nee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, hoi. Kun je m'n schouders masseren en avondeten voor me koken?
Ja, want slijmen. Zoveel vrouwelijk schoon heeft dit topic niet. Bij mijn weten maar 4 of 5 dames en de rest allemaal testosteronquote:
Slijmbalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, want slijmen. Zoveel vrouwelijk schoon heeft dit topic niet. Bij mijn weten maar 4 of 5 dames en de rest allemaal testosteron
Ja watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
SlijmbalNouja, dan ga ik zelf maar eens koken
Ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja wathet is keilief bedoeld hoor
Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, hoi. Kun je m'n schouders masseren en avondeten voor me koken?
De beloning die Cin je gaat geven is niet mals. Ik heb een DM om het te bewijzen. #ivhnw !!!!quote:
#ivhnwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beloning die Cin je gaat geven is niet mals. Ik heb een DM om het te bewijzen. #ivhnw !!!!
Dat is toch zo'n mooiboy boybandquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Oh help, daar heb je weer zo'n berg twitterspammer-fans, ditmaal voor een of andere McFly...
Tijd om te gaan blocken.
Vast, ik wíl het niet eens opzoeken.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast, ik wíl het niet eens opzoeken.
Zelfde categorie als Big Time Rush, One Direction, enz. enz.
Het is nog erger dan ik dacht...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een plaatje zegt meer dan duizendemoticons
Dat is wel een plaatje van 10 jaar geledenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een plaatje zegt meer dan duizendemoticons
Waarom weet jij datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is wel een plaatje van 10 jaar geleden
Als je elke week engelse tv kijkt dan komen ze wel eens voorbijquote:
Blijft een goede plaatquote:
Het is ook al een oudere plaat, stond als bonus op het vorige (!) album van Ellie Goulding... maar is gek genoeg nu pas uitgebracht als single.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb de afgelopen weken bijna geen 3FM geluisterd, hoe kan het dan dat dit nummer (lights) zo herkenbaar is terwijl hij pas sinds 22 oktober op 3FM wordt gedraaidHet is serieus alsof ik dit nummer al jaren hoor?
pics! of evt een filmpje van jij in pakhokje met te kleine broek. hubbahubbaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan die clip denken als in in een pashokje sta te kutten met zo'n te kleine broek
Ik heb niet zo'n dikke reet als die in dat filmpje hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics! of evt een filmpje van jij in pakhokje met te kleine broek. hubbahubba
Ik ook ja.quote:
Werk op oproepquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Mag ik vragen wat voor werk je doet? Las laatst volgens mij dat het behoorlijk veel/lang is?
Beveiliger?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werk op oproepdus dat is het niet echt.
B.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Nou, wat zou d'r over de heuvel komen...
A. Een monster
B. Een badeend
C. Een stoomboot
Nee, horeca. Maar wel extra kracht.quote:
Ah oke. Vroeg naar bed dus en lekker uitslapenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, horeca. Maar wel extra kracht.
Nee, ik denk dat ik gewoon ziek ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |