Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....quote:
De MIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....
Rosbiefquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....
Beter dan de GI, google-imagequote:
Googlen, maar dan op de Engelse benaming, is nog vele malen beter...quote:
Denk je werkelijk dat ik die photoshop niet kenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Googlen, maar dan op de Engelse benaming, is nog vele malen beter...
Geen idee, misschien iets met dat automatisch numme rophogen maar dat ie geen nummer kan vinden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom staat er steeds <> in de OP?
Waar staat datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef Godtje het volgende:
Sinds CL terug is in Ede is er trouwens wel een inbraakgolf.
CL..... heb jij iets op te biechten? Eerst was het Utrecht en nu Ede? Dat kan toch geen toeval zijn.
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, misschien iets met dat automatisch numme rophogen maar dat ie geen nummer kan vinden?
Twee keer pompen en je bent tot aan je kringspier gevuld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.
Held!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of de TT het de volgende keer weer doet.
Ik verlies steeds van alle vrouwen waar ik tegen speelquote:
Zeker met mijn krappe kontje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
Twee keer pompen en je bent tot aan je kringspier gevuld.
O bitch pleasequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.
Gelukkig maar.quote:
Van mij win je lekker ook niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verlies steeds van alle vrouwen waar ik tegen speel
Speel het eens tegen mij, ik heb geen idee wat Ruzzle isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Daarom Wordfeud ik alleen maar. Daar win ik tenminste mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeh, felching the creampie!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee keer pompen en je bent tot aan je kringspier gevuld.
Volgens mij is het gewoon dat'ie de oude TT overneemt en mensen het niet weghalen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, misschien iets met dat automatisch numme rophogen maar dat ie geen nummer kan vinden?
Dat zeggik!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij is het gewoon dat'ie de oude TT overneemt en mensen het niet weghalen.
Dat vond ik niet leuk, Ruzzle an sich wel. Maar al die vrouwen met hun taalbrein en vingervlugheid, daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom Wordfeud ik alleen maar. Daar win ik tenminste mee.
Slome.. weer teveel met je DM's bezig?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dat'ie de oude TT overneemt en mensen het niet weghalen.
Ik straks weer ruzie over gastmodden, alles.quote:
Ik doe af-en-toe net alsof ik werkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slome.. weer teveel met je DM's bezig?
Waarom haal je mijn tekens weg?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik straks weer ruzie over gastmodden, alles.
Omdat GTA V niet voor pc komtquote:
Downloaden toch alles, want alles gratisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi! Ik hoop dat hij ook nooit komt voor de PC.
Stelletje jankzakken dat het zijn.
Nooit meer betalenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Downloaden toch alles, want alles gratisch.
Precies. Moet wel zeggen dat i het afgelopen jaar weinig heb gekocht. Ook niet illegaal want kan niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Downloaden toch alles, want alles gratisch.
Ik heb ook weinig tijd om te gamen. best kut.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Moet wel zeggen dat i het afgelopen jaar weinig heb gekocht. Ook niet illegaal want kan niet.
Maar het volume van vroeger haal ik echt even niet meer.
Mail je vragen naar info@rockstar.comquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De verschillen met de consoles te groot? Te lelijk voor PC?
Kind weg doen, baan opzeggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig tijd om te gamen. best kut.
20 euro aan zorg, beste idee ooit.quote:
Het was retorisch. Consoles zijn duidelijk toe aan de volgende gen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mail je vragen naar info@rockstar.com
Kind verkopen, minder uitgaven, veel geld gebeurd voor kind, geen baan meer nodig!quote:
Ja, de console aansluiten op een tv gaat op het werk zo lastigquote:
Hij is hard aan het werk.quote:
Net zoals jij toch.quote:
Ik niet, ik zit te lamlullen, in mijn vrije tijd. Jij op het werk, verschil moet er zijn.quote:
Te druk met andere zakenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Moet wel zeggen dat i het afgelopen jaar weinig heb gekocht. Ook niet illegaal want kan niet.
Maar het volume van vroeger haal ik echt even niet meer.
J-Fall, dat is anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit te lamlullen, in mijn vrije tijd. Jij op het werk, verschil moet er zijn.
Ach, kind, wat enig.quote:
In dat geval heb je groot gelijk dat je op fok komt rond hangenquote:
Over drie jaar mag je ook ACIII kopenquote:
Madonna. Paul de Leeuw. Dat soort diva's.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me niet, wie wil er nou een kind kopen?
En Brad!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Madonna. Paul de Leeuw. Dat soort diva's.
Volgens mij hebben die ze gewoon meegenomen van straat in china town. Die kwamen per container.quote:
Brangelina!quote:
Best lelijke kinderen voor twee knappe mensenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brangelina!![]()
Daar wil ik wel een tussen liggen.
Gametip van mij in november: Hitman. Chinatown is greatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die ze gewoon meegenomen van straat in china town. Die kwamen per container.
Ligt eraan, als die twee gezamenlijk in een lijkkist opgebaard liggen heb ik die drang minder.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brangelina!![]()
13 jaar java-ontwikkelaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over drie jaar mag je ook ACIII kopen
Teveel sluipen en rustig aan voor mij. Als ik deze maand iets ga kopen is het AC3. Maar ik denk dat het de eerste AC gaat worden die ik laatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gametip van mij in november: Hitman. Chinatown is great
Je moet je altijd omringend oor lelijkere mensen. Haalt jezelf op! Waarom denk je dat ik hier post?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Best lelijke kinderen voor twee knappe mensen
Beetje knokigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brangelina!![]()
Ben ik ook.quote:
2 weken geduld nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Teveel sluipen en rustig aan voor mij. Als ik deze maand iets ga kopen is het AC3. Maar ik denk dat het de eerste AC gaat worden die ik laat
wel lief dat je ons zo omhoog brengtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet je altijd omringend oor lelijkere mensen. Haalt jezelf op! Waarom denk je dat ik hier post?
Daarom koop ik AC3 ook niet. Geen tijd in die twee tussenliggende weken en daarna is het klappen!quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet je altijd omringend oor lelijkere mensen. Haalt jezelf op! Waarom denk je dat ik hier post?
Orlando is echt zooo 2006.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Orlando Bloom is lekker dik wil je zeggen
Zo ben ik, zo ben ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
wel lief dat je ons zo omhoog brengt
Ooit iemand voor het riool: we komen tussen 8 en 12. Dus ik de avond ervoor tot 5 stappen, want ze zullen toch niet eerder dan 11 zijn.... Half acht...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Dat soort dingen vind ik altijd ZO irritant: Tussen 9 en 14 komen we.
En dan 5 over 14 komen
Van mij part gooien ze alles bij het postkantoor neer.. alleen is het dan altijd 'de volgende dag''pas ophaalbaarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Als ik de keus heb, laat ik het bezorgen bij het postagentschap en haal ik het 's avonds zelf daar op. Zekerheid.
Oh nee, dat is dan bij ons dezelfde dag. En het zit bij de super in, dus tot 21:00 openquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mij part gooien ze alles bij het postkantoor neer.. alleen is het dan altijd 'de volgende dag''pas ophaalbaar
ja ophalen hou ik niet zo van, gelukkig heb ik daar tegenwoordig een vrije vrijdag voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Ow en dat ding gaat altijd om half 6 dicht.. dus moet ik eig nog eerder van het werk weg ook
dat dus!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mij part gooien ze alles bij het postkantoor neer.. alleen is het dan altijd 'de volgende dag''pas ophaalbaar
Ow die heb ik ook af en toequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef rival het volgende:
Jullie zouden maar wat mijn bezorger willen hebben
ik kom thuis en dan ligt er een briefje, u was niet thuis. bel even op 06bladiebla en als ik hem dan bel maken we een afspraak wanneer hij weer langs komt...
Palkes waar je voor moet tekenenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Als ik de keus heb, laat ik het bezorgen bij het postagentschap en haal ik het 's avonds zelf daar op. Zekerheid.
dus als jij vandaag n pakje mist, kun je m toch s avonds ophalen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, dat is dan bij ons dezelfde dag. En het zit bij de super in, dus tot 21:00 open
Had ik trouwens ook eens gedaan, dus gezegd dat ik die avond nog wel thuis was, en hij kon toen ook komen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef rival het volgende:
Jullie zouden maar wat mijn bezorger willen hebben
ik kom thuis en dan ligt er een briefje, u was niet thuis. bel even op 06bladiebla en als ik hem dan bel maken we een afspraak wanneer hij weer langs komt...
Dat bedoel ik dus, dat je gelijk aan kunt geven: gooi daar maar neer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus als jij vandaag n pakje mist, kun je m toch s avonds ophalen?
ik meot voor 22 doorgeven wat ik wil en dan kan ik m morgen idd ophalen, wmb doen webshops net als kiala, gewoon meteen daar afleveren, ben er meestal toch niet
hier is t bij de jumbo dus tot 20 ophalen, wel fijn
50 shades of brownquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
, knoopjes van shirt open. Gespierde benen. "Hier is uw pakkertje meneer...." wat ik dan aanneem en daar iets te lang over doe zodat onze vingers elkaar aanraken. Hij deinst iets of wat terug, maar niet genoeg om het afkeer te noemen. Ik zie nieuwsgierigheid in z'n ogen, en een dorst in zijn blik. "Wil je
bij webwinkels met postnl bezorging zie ik dat nooit? of kijk ik zo scheelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat je gelijk aan kunt geven: gooi daar maar neer.
Oma neemt het vaak aan, wat betekent dat ik eerst weer 15 min heup- en tumorverhalen aan moet horen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat je gelijk aan kunt geven: gooi daar maar neer.
Ik zie het soms wel ja. Maar ik bestel niet heel veel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij webwinkels met postnl bezorging zie ik dat nooit? of kijk ik zo scheel
Als ik niet kan kiezen ligt het pakje in anonieme verpakking meestal bij de buren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oma neemt het vaak aan, wat betekent dat ik eerst weer 15 min heup- en tumorverhalen aan moet horen.
hmm beter opletten dan, bij kiala enzo wel maar postnl niet gezien nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het soms wel ja. Maar ik bestel niet heel veel.
jij zou niet graag mijn bezorger willen hebben merk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop altijd op zo'n scenario dat ik dan de deur opendoe en dat er dan zo'n gast staat van een jaar of 29. Licht bezweet van het fietsen, knoopjes van shirt open. Gespierde benen. "Hier is uw pakkertje meneer...." wat ik dan aanneem en daar iets te lang over doe zodat onze vingers elkaar aanraken. Hij deinst iets of wat terug, maar niet genoeg om het afkeer te noemen. Ik zie nieuwsgierigheid in z'n ogen, en een dorst in zijn blik. "Wil je misschien even iets drinken? Je ziet er warm uit" vraag ik hem verleidelijk. Hij weet niet half hoe snel hij ja moet zeggen, al beseft hij zich wel dat er dan geen weg terug meer is.
Nou zoiets dus
50 shades of Angel!
Nee die is niet aantrekkelijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
jij zou niet graag mijn bezorger willen hebben merk ik
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik niet kan kiezen ligt het pakje in anonieme verpakking meestal bij de buren.
Dat is echt goud! Wil ik ook!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, dat is dan bij ons dezelfde dag. En het zit bij de super in, dus tot 21:00 open
Meestal zijn het hebbedingetjes en die heten niet voor niks zo natuurlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, dan is je tasje, viba of game er een dag later, en dan? Niet het einde van de wereld lijkt me.
Daar gaat het niet ooooommm!!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, dan is je tasje, viba of game er een dag later, en dan? Niet het einde van de wereld lijkt me.
Hangt er vanaf. Einde van de wereld is wel heel erg aangedikt. Maar soms kan ik best ergens op zitten wachten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Als je iets echt heel graag heel snel wilt hebben ga je toch gewoon naar de winkel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik ook wel eens. Maar als dat er een dag later is, bedenk ik wel iets anders voor vandaag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Einde van de wereld is wel heel erg aangedikt. Maar soms kan ik best ergens op zitten wachten.
Wat ik een keer heel graag wou hebben, hadden ze niet meer in de winkelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je iets echt heel graag heel snel wilt hebben ga je toch gewoon naar de winkel?
als het op maandag komt en zijn 06 nummer er niet bij staat dan heb ik het pas vrijdag!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
But the real question is... is he hung like a horse?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
nee hij is geweldig goed en aardig maar ziet er niet uit
Games die ik op release wil hebben haal ik meestal retail. Te weinig vertrouwen in de post en de capaciteit van de Steam servers als het om zulke zaken gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
als het op maandag komt en zijn 06 nummer er niet bij staat dan heb ik het pas vrijdag!
en straks krijg ik BO2 ook niet op de releasedatum.... die dag langer wachten is dan wel het einde van de wereld... mijn tegenstanders zullen dan al meer ervaring hebben en dat gaat mij levens kosten
Jij hebt hem duidelijk nog niet gezienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But the real question is... is he hung like a horse?
Nog nooit problemen gehad met Steam.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Games die ik op release wil hebben haal ik meestal retail. Te weinig vertrouwen in de post en de capaciteit van de Steam servers als het om zulke zaken gaat.
koop ik ook normaal in de winkel, er is namelijk altijd wel iemand die het voor de release al heeft liggen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Games die ik op release wil hebben haal ik meestal retail. Te weinig vertrouwen in de post en de capaciteit van de Steam servers als het om zulke zaken gaat.
Alsof jij op jouw leeftijd nog op kan tegen de top.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
als het op maandag komt en zijn 06 nummer er niet bij staat dan heb ik het pas vrijdag!
en straks krijg ik BO2 ook niet op de releasedatum.... die dag langer wachten is dan wel het einde van de wereld... mijn tegenstanders zullen dan al meer ervaring hebben en dat gaat mij levens kosten
Op de valreep!quote:
Als ik soms zie hoe tergend traag het gaat met clientupdatesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog nooit problemen gehad met Steam.
Sterker nog, op Steam haal ik mijn record downloadsnelheden (15~20MB/s) (ja B, niet b)
nee, en daar kan ik me bij neerleggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij op jouw leeftijd nog op kan tegen de top.
I wouldn't knowquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
nee, en daar kan ik me bij neerleggen.
maar de k/d moet wel goed zijn vanaf dag natuurlijk 1
Ik krijg altijd een harde piemel van de Steam Downloadpaginaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik soms zie hoe tergend traag het gaat met clientupdates.
You are so easy to turn onquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een harde piemel van de Steam Downloadpagina
Sja, warm en vochtig, zo raar is het nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een harde piemel van de Steam Downloadpagina
Is dit een Torchwood referentie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk eens goed naar jouw ava en naam... wil jij NOOIT gaan wenen?
A.I. kan niet op tegen RL tegenstanders IMHO.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I wouldn't know
Ik ben helemaal opgehouden met MP. Voor mij alleen nog maar SP met af en toe wat 'LAN'.
Ik kijk t beide nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doctor Who. Weet niet zeker of er in Torchwood (Jack![]()
![]()
![]()
![]()
) ook Wheeping Angels zaten.
Ligt eraan wat voor games je speelt. 3d shooters met bots, heb je gelijk. Strategy KAN de AI vele malen beter zijn dan de mensch. Zelfs zonder unbalancing.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
A.I. kan niet op tegen RL tegenstanders IMHO.
Wheeping Angels zijn wezens die niet bewegen (=beelden) zolang ze bekeken worden... maar als niemand ze bekijkt...quote:
Ja ik heb wel eens info over ze gezocht, want engelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wheeping Angels zijn wezens die niet bewegen (=beelden) zolang ze bekeken worden... maar als niemand ze bekijkt...
Laatste afllevering met hun bleek het vrijheidsbeeld er ook 1 te zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens info over ze gezocht, want engelen
Ghehehequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatste afllevering met hun bleek het vrijheidsbeeld er ook 1 te zijn
Oh yeah babyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik ben denk ik meer een whipping angel
Oh, DAT welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja om nou meteen over Saint en hun rechterhand van God in de Angel te beginnen vond ik iets TE TMI op t forum.
Ze zit verkeerd omquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind deze sticker voor op een apple laptop wel erg leuk:
[ afbeelding ]
Awwww, wat een schatje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind deze sticker voor op een apple laptop wel erg leuk:
[ afbeelding ]
Beetje lekker gegeten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:48 schreef KomtTijd... het volgende:
wat lief dat jullie allemaal even niet posten als ik in een restaurant zit!
Niets wat een mooi bot, roestig mes niet op kan lossen.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:51 schreef Godtje het volgende:
Is CL dr gaatje nog open dan? Of gewoon mond neuken?
dat zijn de beste etentjesquote:Op donderdag 1 november 2012 08:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
beetje boel wel!
Vooral omdat ik het zelf niet hoefde te betalen
nice!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
beetje boel wel!
Vooral omdat ik het zelf niet hoefde te betalen
Nerdquote:Op donderdag 1 november 2012 08:21 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Omdat jullie mijn faalangstige gezeik zo lief hebben verdragen nu ook het goede nieuws: heb een toets al terug en een 7!
naja het is er pas 1 uit 3 hequote:
van die kast? Voor hoeveel nu?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Miep van Marktplaats heeft teruggemaild hoor, na bijna vijf dagenZondag tof setje ophalen
Goed nieuws zou zijn; hier een tietenfoto van mijzelf als dank.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:21 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Omdat jullie mijn faalangstige gezeik zo lief hebben verdragen nu ook het goede nieuws: heb een toets al terug en een 7!
Daar ben je zelf bij. Ben gister ook met wat collega's uit eten geweest, maar dan gaat het echt niet over het eten hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:47 schreef KomtTijd... het volgende:
alleen zo jammer dat he het de hele tijd over werk moet hebben...
ik denk dat we die pas krijgen als die 3e ook voldoende isquote:Op donderdag 1 november 2012 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed nieuws zou zijn; hier een tietenfoto van mijzelf als dank.
nou ja als het een werkbespreking is...quote:Op donderdag 1 november 2012 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij. Ben gister ook met wat collega's uit eten geweest, maar dan gaat het echt niet over het eten hoor.
rhu kennende niet. Die zuigt hier wel alle energie weg als het haar uitkomt, maar het bier-en-tieten-feest doet ze met anderen.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:49 schreef KomtTijd... het volgende:
ik denk dat we die pas krijgen als die 3e ook voldoende is
jouw werk is eten?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij. Ben gister ook met wat collega's uit eten geweest, maar dan gaat het echt niet over het eten hoor.
Badkamerset, 200 euroquote:Op donderdag 1 november 2012 08:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van die kast? Voor hoeveel nu?
Nee over kinderenquote:Op donderdag 1 november 2012 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
oh kastjes en zo?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Badkamerset, 200 euroNieuw 800 ofzo.
Indirect wel. Het ging over lekkere wijven en ja, die zijn ook iemands kind.quote:
champagne is ook goed!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik doe nooit bier en tietenfeesten!
Bier is vies
Badkamer is drie bij twee ongeveer, maar er staat helemaal geen kastje of wat dan ook in. Maar alles wat ik in de badkamer weet te proppen, scheelt weer ruimte in de garderobekast in de slaapkamer want die wil ik zo klein mogelijk houden.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh kastjes en zo?
Mijn badkamer is daar te klein voor
Er staat een cd-rek als kastje
meer paste niet
maar goeie deal!
Uiteindelijk werpen ze ookquote:Op donderdag 1 november 2012 08:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Indirect wel. Het ging over lekkere wijven en ja, die zijn ook iemands kind.
Dat risico is vrij klein als je ze alleen oraal en/of anaal neemt.quote:
nicequote:Op donderdag 1 november 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Badkamer is drie bij twee ongeveer, maar er staat helemaal geen kastje of wat dan ook in. Maar alles wat ik in de badkamer weet te proppen, scheelt weer ruimte in de garderobekast in de slaapkamer want die wil ik zo klein mogelijk houden.
En ik heb graag m'n handdoeken en Lush op de badkamer. Want dan heb je lekker gedoucht en dan denk je, 'kak, handdoek vergeten!' en dan kun je in je blote kont naar de slaapkamer. Die aan de galerij zit.
Deze is het o.a.:
http://www.woontrendsonline.nl/badkamerkast-malibu-5168/
Dat moet je hun player maar vragenquote:Op donderdag 1 november 2012 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat risico is vrij klein als je ze alleen oraal en/of anaal neemt.
Het worden mooie stalk-tijden.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want dan heb je lekker gedoucht en dan denk je, 'kak, handdoek vergeten!' en dan kun je in je blote kont naar de slaapkamer. Die aan de galerij zit.
contradictio in terminisquote:
Hey KT, vertel eens...quote:
Nee joh, zo'n Italiaanse mooiboy.quote:
Nee tss, tieten dan?!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik doe nooit bier en tietenfeesten!
Bier is vies
Hear hear!quote:
Oooo heeeelll to the no!quote:
You're not gay, you're inhuman!quote:
Klopt.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You're not gay, you're inhuman!.
Beetje slaperig, verder goed. En waarom is jouw dag zo kut?quote:
het gaat nu wel weer, maar had het net ook ffquote:Op donderdag 1 november 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
Aargh is de dag al voorbij? Nog geen 10.00 uur en nu is het al een kutdag, ik had in bed moeten blijven liggen.
Ik ken dat, ik kom mijn nest met zoveel moeite uitquote:Op donderdag 1 november 2012 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje slaperig, verder goed. En waarom is jouw dag zo kut?
Get off my planetquote:Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gaat nu wel weer, maar had het net ook ff. Werd prima wakker, voelde me goed, en daarna ging de hele wereld voor mijn voeten lopen onderweg
.
Nou ja, meer dat die mensen denken dat ze in de spits de enige zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Get off my planet! Ik ken het gevoel
Wat bij mij niet meehielp was dat ik tot laat in de kroeg heb gehangen.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik ken dat, ik kom mijn nest met zoveel moeite uitStomme winter..
En ach, 's morgens al advocaten- en alimentatiegedoe, daar word een mens niet vrolijk van
Nee het ergste is dat ex stomme fouten maakt waarvan hij mij de schuld geeft en er nu dus weer een zaak komt en het mij dus weer geld kostquote:Op donderdag 1 november 2012 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat bij mij niet meehielp was dat ik tot laat in de kroeg heb gehangen.
Advocatengedoe is nooit tof nee. Is gister je huis nog afgebroken door de kleine terrorist?
En die kosten moet je sowieso betalen of alleen als je de zaak verliest?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Nee het ergste is dat ex stomme fouten maakt waarvan hij mij de schuld geeft en er nu dus weer een zaak komt en het mij dus weer geld kost
Kleine terroristen worden groot.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:56 schreef missbehavin het volgende:
En de kleine terrorist moest alleen even huilen gisteren...
Uhuh, griffierecht, heeft niks te maken met de uitkomst.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die kosten moet je sowieso betalen of alleen als je de zaak verliest?
[..]
Kleine terroristen worden groot.
Ah, ik word gelukkig niet gehinderd door kennis en ervaring met rechters enzo. Zo leer ik nog es wat.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, griffierecht, heeft niks te maken met de uitkomst.
Ik weet meer dan me lief is...quote:Op donderdag 1 november 2012 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik word gelukkig niet gehinderd door kennis en ervaring met rechters enzo. Zo leer ik nog es wat.
quote:
quote:
Die rechts heeft wel iets van je wegquote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Beste collega,
Ik wil helemaal niets weten over het verwijderen van een vaginaal steelwratje.
Dank je wel.
M.vr.gr.
De ik ga even kotsen collega
Nuhuh, ligt niet aan jouquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Daar ga je t toch niet over hebben op je werk, of ligt dat aan mij?!
Nee, dat kan hooguit met een hele goeie collega, maar niet met het hele bedrijfquote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Daar ga je t toch niet over hebben op je werk, of ligt dat aan mij?!
Dan nogquote:Op donderdag 1 november 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat kan hooguit met een hele goeie collega, maar niet met het hele bedrijf.
totaal nutteloos allemaal ja Gaat al jaren prima lijkt me?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik lees dat de controle er op afhankelijk is van de gemeente. Dus dan zegt gemeente Amsterdam: Het moet, maar ik controleer toch niet, dus ga je gang
Nog steeds dus zo'n vaag "gedoog" gedoe.
Ja. Lekker nuttige wijziging dan
De vleesboom van een collega hier kreeg wekelijks een update. En na de operatie ging hets cheren niet handig en zat haar zadel nog niet lekker.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Beste collega,
Ik wil helemaal niets weten over het verwijderen van een vaginaal steelwratje.
Dank je wel.
M.vr.gr.
De ik ga even kotsen collega
Heeft ze hem intact bewaard zodat ze er met kerst leuke slingers in kan hangen?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
De vleesboom van een collega hier kreeg wekelijks een update. En na de operatie ging hets cheren niet handig en zat haar zadel nog niet lekker.
elke keer als ze iets moest tillen zij ze wel dat ze niet kon bukken omdatd e takkern er dan uit zouden komenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ze hem intact bewaard zodat ze er met kerst leuke slingers in kan hangen?
Moet je er dan ook onder zoenenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu echt visueel vanalles voor me... van die maretakken die uit een poes springen
En dan ken je mijn collega nog niet eensquote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu echt visueel vanalles voor me... van die maretakken die uit een poes springen
quote:Op donderdag 1 november 2012 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ghehehquote:
Geeeeeeeen idee. Maar het ligt vast aan jouquote:Op donderdag 1 november 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
ligt het aan mij of mag je van facebook maar 1 studie op geven?
ja daar was ik ook al bang voorquote:Op donderdag 1 november 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geeeeeeeen idee. Maar het ligt vast aan jou
neeeej die zijn leuk! ik heb ze er ook nog opquote:Op donderdag 1 november 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die net een nieuwe telefoon krijgen zouden als eerste al die kutgeluidjes uit moeten zetten
wat is een real guy? net zoiets als een realdoll?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Yaaay, yours truly is uitgekozen als Real guy of the week voor een of ander gay ding
Nou kom maar op met die kado's.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is een real guy? net zoiets als een realdoll?
Mensen storen met elke toets die je indruktquote:Op donderdag 1 november 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
neeeej die zijn leuk! ik heb ze er ook nog open ik heb mijn foon al wel een jaar of zo
mensen blij maken met elke toets die ik indrukquote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen storen met elke toets die je indrukt
Yes. I'm a Blow me and fuck me dollquote:Op donderdag 1 november 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is een real guy? net zoiets als een realdoll?
Heb jij de TOEFL gedaan dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef missbehavin het volgende:
Oh jolly, maandag de hele dag in Amsterdam voor mijn werk, met allemaal slecht Engels sprekende mannen
De wat?quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
hmm lekker nashville kijken
het enige wat nog mist is chocolade
Oh ohquote:Op donderdag 1 november 2012 13:14 schreef missbehavin het volgende:
Oh jolly, maandag de hele dag in Amsterdam voor mijn werk, met allemaal slecht Engels sprekende mannen
quote:
quote:
quote:
Natuurlijk wist ik hetquote:Op donderdag 1 november 2012 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
Dat jij dat niet wist?Dacht dat jullie erg close waren.
o?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Ze was bang om het mij te vertellen, voor mijn reactie
Proficiat nog.quote:
wel eens van "laatste poster in topic in de AT" gehoord?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
Maar HW wat zit je toch regelmatig te loeren in OUD
Smoesjesquote:Op donderdag 1 november 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
wel eens van "laatste poster in topic in de AT" gehoord?.
Ik doe niet aan smoesjes op FOK!quote:
De waarheid en niets anders dan de harde waarheid?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet aan smoesjes op FOK!.
Toen ik ging samenwonen vond je het ook al vroeg en vond je dat ik eerst misschien op mezelf moest.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aangezien ik echt niets met kinderen heb enzo. Vond de logica ook wat raar
Nee, wel gewoon keiharde leugens natuurlijkquote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De waarheid en niets anders dan de harde waarheid?
Snap het hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef vencodark het volgende:
Toen ik ging samenwonen vond je het ook al vroeg en vond je dat ik eerst misschien op mezelf moest.En ik wilde eerst even alleen maar puur blije reacties.
Je wist het als 3e vriendin ofzo hoor.
Opzoek naar milfjes he!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Nee, wel gewoon keiharde leugens natuurlijk.
maar niet over zoiets triviaals, als ik in OUD wil kijken, dan kijk ik in OUD.
Nouquote:Op donderdag 1 november 2012 14:10 schreef Bengeltje het volgende:
Wel leuk al die hormoonbommen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |