Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....quote:
De MIquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....
Rosbiefquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de rosbief, of de kalkoen of de blauwe wafel of....
Beter dan de GI, google-imagequote:
Googlen, maar dan op de Engelse benaming, is nog vele malen beter...quote:
Denk je werkelijk dat ik die photoshop niet kenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Googlen, maar dan op de Engelse benaming, is nog vele malen beter...
Geen idee, misschien iets met dat automatisch numme rophogen maar dat ie geen nummer kan vinden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom staat er steeds <> in de OP?
Waar staat datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:00 schreef Godtje het volgende:
Sinds CL terug is in Ede is er trouwens wel een inbraakgolf.
CL..... heb jij iets op te biechten? Eerst was het Utrecht en nu Ede? Dat kan toch geen toeval zijn.
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, misschien iets met dat automatisch numme rophogen maar dat ie geen nummer kan vinden?
Twee keer pompen en je bent tot aan je kringspier gevuld.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.
Held!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of de TT het de volgende keer weer doet.
Ik verlies steeds van alle vrouwen waar ik tegen speelquote:
Zeker met mijn krappe kontje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
Twee keer pompen en je bent tot aan je kringspier gevuld.
O bitch pleasequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, het kan gewoon weggehaald worden. Maar daar heb ik de tijd niet voor genomen als wordt mijn topic weer gekaapt door zo'n snelle homo.
Gelukkig maar.quote:
Van mij win je lekker ook niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verlies steeds van alle vrouwen waar ik tegen speel
Speel het eens tegen mij, ik heb geen idee wat Ruzzle isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Daarom Wordfeud ik alleen maar. Daar win ik tenminste mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeh, felching the creampie!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee keer pompen en je bent tot aan je kringspier gevuld.
Volgens mij is het gewoon dat'ie de oude TT overneemt en mensen het niet weghalen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, misschien iets met dat automatisch numme rophogen maar dat ie geen nummer kan vinden?
Dat zeggik!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Volgens mij is het gewoon dat'ie de oude TT overneemt en mensen het niet weghalen.
Dat vond ik niet leuk, Ruzzle an sich wel. Maar al die vrouwen met hun taalbrein en vingervlugheid, daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom Wordfeud ik alleen maar. Daar win ik tenminste mee.
Slome.. weer teveel met je DM's bezig?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dat'ie de oude TT overneemt en mensen het niet weghalen.
Ik straks weer ruzie over gastmodden, alles.quote:
Ik doe af-en-toe net alsof ik werkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slome.. weer teveel met je DM's bezig?
Waarom haal je mijn tekens weg?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik straks weer ruzie over gastmodden, alles.
Omdat GTA V niet voor pc komtquote:
Downloaden toch alles, want alles gratisch.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi! Ik hoop dat hij ook nooit komt voor de PC.
Stelletje jankzakken dat het zijn.
Nooit meer betalenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Downloaden toch alles, want alles gratisch.
Precies. Moet wel zeggen dat i het afgelopen jaar weinig heb gekocht. Ook niet illegaal want kan niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Downloaden toch alles, want alles gratisch.
Ik heb ook weinig tijd om te gamen. best kut.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Moet wel zeggen dat i het afgelopen jaar weinig heb gekocht. Ook niet illegaal want kan niet.
Maar het volume van vroeger haal ik echt even niet meer.
Mail je vragen naar info@rockstar.comquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De verschillen met de consoles te groot? Te lelijk voor PC?
Kind weg doen, baan opzeggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig tijd om te gamen. best kut.
20 euro aan zorg, beste idee ooit.quote:
Het was retorisch. Consoles zijn duidelijk toe aan de volgende gen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mail je vragen naar info@rockstar.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |