Dude...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:43 schreef Typisch het volgende:
Waar zijn de officiële Ajax shirts het goedkoopst te bestellen op the interwebz?
Ik vind ze steeds lelijker worden, al is het uitshirt wel een kleine verbetering ten opzichte van dit jaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef MJFM het volgende:
Barca uit en thuis gelekt: [ afbeelding ]
Bron: http://www.footballshirtc(...)l-shirts-leaked.html
Catalaanse vlag in de uitshirt verwerktquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef MJFM het volgende:
Gradient is ze blijkbaar goed bevallenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef MJFM het volgende:
Best een mooie shirt, ik ga er sowieso 2 van kopen.. Mocht het deze wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
PSV 100 jarige jubileum uit-shirt.
[ afbeelding ]
Je krijg hem in zo'n luxe doosje dus ik doe er ook maar 2.quote:Op zondag 23 december 2012 02:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best een mooie shirt, ik ga er sowieso 2 van kopen.. Mocht het deze worden
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 23 december 2012 02:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je krijg hem in zo'n luxe doosje dus ik doe er ook maar 2.
Eentje met naam en eentje zonder.
Ik post het ff in PSV topic.quote:
eindelijk weer een normaal shirt... misschien worden ze hiermee wel kampioenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begon enkele jaren geleden met een goed doel als sponsor (Unicef), maar langzaam staat er nu gewoon een ordinaire geldschieter op het shirt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:15 schreef MJFM het volgende:
Waarom nou toch weer dat lelijke kleurverloop aan het uiteinde van de mouwen?
Anders was het best een prima shirt geweest.
Hoewel Barcelona shirts zonder sponsor of met Unicef natuurlijk nog steeds het mooiste zijn.
Ik vind dit wel de mooiste van de gelekte barcashirts.quote:Op zondag 23 december 2012 14:05 schreef MJFM het volgende:
Zou er nou serieus iemand n.a.v. eerdere geruchten dit shirt nagemaakt hebben en zelfs te koop aanbieden? Want nu hebben we ineens 'echte' foto's van twee verschillende Barcelona thuisshirts.
Maar ik zet m'n geld op het andere gelekte shirt als zijnde het echte nieuwe thuisshirt.
[ afbeelding ]
Hier meer foto's: http://www.hisjersey.com/2013-2014-barcelona-home-soccer-jersey.html
Edit 14:07: $19,-, hartstikke nep dus en iemand die er een slaatje uit probeert te slaan.
Wat is daar mis mee dan, die club wilde volgens mij ontschuldenquote:Op zondag 30 december 2012 10:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het begon enkele jaren geleden met een goed doel als sponsor (Unicef), maar langzaam staat er nu gewoon een ordinaire geldschieter op het shirt.
. Net shirtje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat soort dingetjes doen ze maar als ze winst of quitte draaien, zolang ze fiks in de minus staan liever niet.quote:Op zondag 30 december 2012 10:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het begon enkele jaren geleden met een goed doel als sponsor (Unicef), maar langzaam staat er nu gewoon een ordinaire geldschieter op het shirt.
quote:
quote:Lees de OP voordat je reageert!
Nepshirts worden hier
niet
besproken
Deze zag ik ook net voorbijkomen, zeker een mooi shirtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:44 schreef Ludwig. het volgende:
Die Nederlandse vind ik niet zo spannend, maar wat is dit een schitterend shirt:
[ afbeelding ]
Srs?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:44 schreef Ludwig. het volgende:
Die Nederlandse vind ik niet zo spannend, maar wat is dit een schitterend shirt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
Boca Juniors!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga kijken hoe ik er eentje kan krijgen. Dat of een Palermo shirt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |