Geen problemem.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef DjinN het volgende:
Ligt de game er bij jullie ook uit? Kan niet meer inloggen, al dik 10 minuten niet meer
http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en en URL postenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:19 schreef Questular het volgende:
Gisteren lvl 70 geworden en ook een nieuwe build uitgeprobeerd met mn ranger.
Axe/Warhorn/Shortbow build meer gefocussed op bleeds en het is een fijnere build. Beginnen met een Axe throw die bleeds oplevert, switchen naar de shortbow extra bleeds erop gooien en dan schieten maar
dan kan ik ook weer verder met de story linequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
Niet echt iets van de Lost Shores gedaan eigenlijkThe Hatchery is weer gefixed dus ik heb vandaag de hele middag mijn Personal Story zitten doen. Straks nog even verder denk ik, zit nu op de level 51? quest zoiets (ben inmiddels level 77). Jammer dat ik niets aan de rewards heb.
Lijkt me wel, maar niet tegelijkertijd natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef CornflakesXL het volgende:
Is het mogelijk om met 1gw account op 2 verschillende locaties in te loggen?
OKquote:Op zondag 18 november 2012 20:04 schreef Ooku het volgende:
Elk "level" dat je nu omhoog gaat levert nu 1 skillpoint op. En deze heb je dan uiteindelijk weer nodig voor een Legendary Weapon
Ik kan nog steeds niet inloggen. Kreeg eerder op de avond (toen ik al ingelogd was) trouwens ook een server error melding @ Black Trade veilinghuis.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef DjinN het volgende:
Ligt de game er bij jullie ook uit? Kan niet meer inloggen, al dik 10 minuten niet meer
dan is het maar goed dat je er om 3 uur voor bent opgestaan!quote:Op maandag 19 november 2012 03:08 schreef wdn het volgende:
Goede dag.
Nog 1 poi en 1 vista te gaan. Helaas beide in Overlook dus dat kan nog even duren
Ik zag het gisteravond pasquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Leonos het volgende:
Vandaag maar gekocht(Omdat jullie mij geen invite gaven
)
Lijkt super veel op WoW, ben nu lvl 5, morgen weer verder
Ik kon niet slapen. Logde om 2:00 in en was net op tijd om mee te doen aan 1 zerg rush die me 8 van de 10 openstaande pois en vista opleverde. Overlook geprobeerd maar dat was te erg ge-upgrade en had nog aardig wat volk.quote:Op maandag 19 november 2012 07:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je er om 3 uur voor bent opgestaan!
Weten we dat voor de volgende keer... niet reageren en dan kopen ze het toch welquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Leonos het volgende:
Vandaag maar gekocht(Omdat jullie mij geen invite gaven
)
Lijkt super veel op WoW, ben nu lvl 5, morgen weer verder
Die eerste groep was te lang. De tweede ging een stuk sneller, mede dankzij de mortars. We begonnen om klokslag negen uur en waren om kwart over elf klaar. Het enige deel wat ik echt vervelend vond, was het begin (het plaatsen van die explosieven). Er waren gewoon veel te veel champions....quote:Op maandag 19 november 2012 01:09 schreef hans1988 het volgende:
Was een leuk event vond ik!
Alleen die kudt-reinforcementsBen mezelf wat te eten gaan maken na een tijdje, toen ik terug kwam zaten we ergens op 95% reinfortcements
prima timing ^^
Far Shiverpeak die in de OP stond. Vanavond na voetballen maar weer is aanslingerenquote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Weten we dat voor de volgende keer... niet reageren en dan kopen ze het toch wel
Welke server heb je gekozen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op maandag 19 november 2012 13:07 schreef DjinN het volgende:
Fractal Mists gedaan gister, en Karka's verslagenDe Ancient Karka was echt een hel
Het was de eerste keer dat mijn armor echt compleet kapot was
![]()
Maar het is uiteindelijk gelukt!Heeft me nog wat leuke exotics opgeleverd
Ik ben maar 1 armour stuk verloren, maar gelukkig had ik nog een random witte in m'n tas zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders had ik zonder top verder moeten spelen (ik had geen waypoints) De overige 4 stukken (had nog geen schouder ding) waren alleen beschadigd. Ach, nog een paar K XP en ik kan m'n volgende armour aan, dus ik ga het niet eens repareren
![]()
Kijk even in de OP, daar staan alle FOK!kers die GW2 spelenquote:Op maandag 19 november 2012 15:05 schreef Xaryna het volgende:
Ik wil fok vriendjes! Mijn real life vriendjes zijn een beetje opgehouden te spelen.Ben wel een behoorlijk GW-noob nog.
Oh ja, ik zit op Ruins of Surmia.
Maar misschien willen die geen vriendjes worden.quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, daar staan alle FOK!kers die GW2 spelenKan je allemaal in je vriendenlijst toevoegen
Ik heb ze allemaal toegevoegd, nog geen klachten gehad tot nu toequote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar misschien willen die geen vriendjes worden.
Stalkermode, activate!quote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal toegevoegd, nog geen klachten gehad tot nu toe
Nietus.quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, daar staan alle FOK!kers die GW2 spelenKan je allemaal in je vriendenlijst toevoegen
Eens. Is ook leuker.quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Na het eten weer verder gegaan met de Personal Story, inmiddels aanbeland bij Fort Trinity. Zo alles achter elkaar doen is eigenlijk veel leuker, je wil maar doorgaan
Voordeel is wel dat ik al heel wat waypoints heb in de buurt van de personal story plekken, scheelt een hoop geren.quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Is ook leuker.
Mijn 3de char doet personal story en loopt naar personal stories toe. Ondertussen wel de waypoints vista pois en minimaal 5 hearts (voor daily).
ben je al (bijna) lvl 80?quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik al heel wat waypoints heb in de buurt van de personal story plekken, scheelt een hoop geren.
Hatchery gefixed??quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nu level 80 sinds gisteren. Door de Personal Stories die ik aan het doen ben.
Yep, vandaar dat ik het hele weekend zowat ben doorgegaanquote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hatchery gefixed??
Niet meer gespeeld sinds Halloween.
Ah mooi ben morgen en donderdag vrij dus ga story ook wel afmaken, thanks!quote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat ik het hele weekend zowat ben doorgegaan
Nee, back is een apart slot.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:34 schreef Questular het volgende:
Gisteren lvl 75 geworden dus lvl 80 lonkt. Een vraagje: je kunt als character een ring, back etc equipen. Nu zag ik op youtube een lvl 80 speler die maar 1 van die opties equipped had. Houd dit in dat je moet kiezen of je bv een ring of back item equipped ?
Krijg je in story modequote:Op woensdag 21 november 2012 11:10 schreef Karina het volgende:
Dan heb ik ook meteen een vraag, waar haal je die "back" ik ben er nog nergens een tegengekomen.
Update-jequote:
Je hebt 2 oren dus 2 earrings. Hands = rings, daar kan je er ook 2 van.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:17 schreef Questular het volgende:
Dus je kunt alles equippen, 2x oor 2x hand etc?
En aangezien ik met mn storymode nog op lvl 20 ofzo zit zou ik graag mn back etc ergens anders vandaag halen
Alle backslot items zijn soulboundquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je hebt 2 oren dus 2 earrings. Hands = rings, daar kan je er ook 2 van.
Backitem zou je in TP moeten kijken, die Halloween book is wel prima maar ik weet niet of die soulbound is.
Ja, die is soulbound. Ik zou wel willen dat ze die soulbound zouden opheffen en overal accountbound van zouden maken...quote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je hebt 2 oren dus 2 earrings. Hands = rings, daar kan je er ook 2 van.
Backitem zou je in TP moeten kijken, die Halloween book is wel prima maar ik weet niet of die soulbound is.
Waarom?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:18 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, die is soulbound. Ik zou wel willen dat ze die soulbound zouden opheffen en overal accountbound van zouden maken...
Je kunt soulbound items niet eens verkopen tenzij het op het character is waar het aan soulbound is... En trouwens. Heb jij broers of zussen? Heb jij nog nooit iets gekregen wat je hebt doorgegeven aan je broer/zus omdat je het zelf niet meer gebruikte (kon gebruiken)?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zie het zo: deze items vertellen iets over je karakter: je zit in dit guild, je hebt story mode gedaan of je hebt meegedaan met een event. Nee, zulke items horen bij 1 karakter te blijven. Karakters die dit niet hebben gedaan horen ook geen back slot item te hebben want ze hebben niks gedaan wat het waard is om zoiets te mogen gebruiken
Huh ik heb de level 33 quest al lang gedaan, maar geen back reward gezien... raar.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef wdn het volgende:
Personal story:
- No level requirement: Hearty Back Brace, Enduring Back Brace, or Strong Back Brace from any of the level 33 quests: Killer Instinct, Down the Hatch, or Bad Blood.
- Level 80 requirement(Masterwork): Berserkers Spineguard of the Berserker, Clerics Spineguard of the Cleric or Rampagers Spineguard of the Rampager from completing Blast from the Past (Durmand Priory) / Ships of the Line (Order of Whispers) / The Steel Tide (Vigil).
Je vergelijking gaat mank: je kunt items aan een ander geven net zoals je een ijsje kunt kopen voor iemand. Maar dit gaat om een prestatie. Ik heb nog nooit mijn HAVO diploma (is een prestatie van formaat ik weet hetquote:Op donderdag 22 november 2012 09:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Je kunt soulbound items niet eens verkopen tenzij het op het character is waar het aan soulbound is... En trouwens. Heb jij broers of zussen? Heb jij nog nooit iets gekregen wat je hebt doorgegeven aan je broer/zus omdat je het zelf niet meer gebruikte (kon gebruiken)?
yay! eindelijk een vriendquote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Lvl 33 van de story mode he. Niet jouw lvl 33quote:Op donderdag 22 november 2012 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh ik heb de level 33 quest al lang gedaan, maar geen back reward gezien... raar.
Ik zit nu bij de level 70 quest zo ongeveer. Nou ja ik zie het wel danquote:Op donderdag 22 november 2012 14:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Lvl 33 van de story mode he. Niet jouw lvl 33
Inderdaad... Ik heb er nu een van de monk (sup) die ik best wel op m'n ele wil doen. Maar ja, mijn ranger heeft hem gekregen...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:20 schreef Adames het volgende:
Ik wil dat ze de dungeon runes account bound maken
De volledige lijst:quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:31 schreef Questular het volgende:
Gisteren lvl 79 gewordenzit nu rond de 100k opgespaarde karma zodat ik tenminste mn pvp wapens kan kopen als ik lvl 80 wordt. Nu kun je ook gear kopen voor bages of honor hoe krijg je die het beste bij elkaar? Want in wvwvw zijn ze schaars
Gandara is soms ook niet lollig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef Questular het volgende:
Gelet op hoe slecht FS server is in WvW op dit moment lijkt me dat redelijk onmogelijk(het verkrijgen van badges that is)
Ik denk dat we toch een aardige middenmoter zijn... Maar we moeten eens de blauwe worden, dat is de enige borderland die ik nog moet!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
De Duitsers zijn ook vaak goed georganiseerd. Nu is Aurora Glade niet vreselijk goed in WvW, maar het ging weer redelijk, tot deze week Abaddon´s Mouth (Duitsers of course) ons weer in elkaar heeft geramd..
Ik moet alleen de poi en vista in overlook; de rest heb ik compleetquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch een aardige middenmoter zijn... Maar we moeten eens de blauwe worden, dat is de enige borderland die ik nog moet!
Tja, dan lig ik in bedquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Al mijn pois en vista trouwens in deze cyclus bij elkaar geraapt. Ergens op een maandag morgen om 2 uur (jaaa ik weet het) was een zeer nuttig moment. Toen was er amper een rode of blauwe online en zerg rushten we bijna alle 4 de mappen (en dus overlook net niet...).
En ik kon niet slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |