Maar misschien willen die geen vriendjes worden.quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, daar staan alle FOK!kers die GW2 spelenKan je allemaal in je vriendenlijst toevoegen
Ik heb ze allemaal toegevoegd, nog geen klachten gehad tot nu toequote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar misschien willen die geen vriendjes worden.
Stalkermode, activate!quote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal toegevoegd, nog geen klachten gehad tot nu toe
Nietus.quote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, daar staan alle FOK!kers die GW2 spelenKan je allemaal in je vriendenlijst toevoegen
Eens. Is ook leuker.quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
Na het eten weer verder gegaan met de Personal Story, inmiddels aanbeland bij Fort Trinity. Zo alles achter elkaar doen is eigenlijk veel leuker, je wil maar doorgaan
Voordeel is wel dat ik al heel wat waypoints heb in de buurt van de personal story plekken, scheelt een hoop geren.quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Is ook leuker.
Mijn 3de char doet personal story en loopt naar personal stories toe. Ondertussen wel de waypoints vista pois en minimaal 5 hearts (voor daily).
ben je al (bijna) lvl 80?quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik al heel wat waypoints heb in de buurt van de personal story plekken, scheelt een hoop geren.
Hatchery gefixed??quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nu level 80 sinds gisteren. Door de Personal Stories die ik aan het doen ben.
Yep, vandaar dat ik het hele weekend zowat ben doorgegaanquote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hatchery gefixed??
Niet meer gespeeld sinds Halloween.
Ah mooi ben morgen en donderdag vrij dus ga story ook wel afmaken, thanks!quote:Op maandag 19 november 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep, vandaar dat ik het hele weekend zowat ben doorgegaan
Nee, back is een apart slot.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:34 schreef Questular het volgende:
Gisteren lvl 75 geworden dus lvl 80 lonkt. Een vraagje: je kunt als character een ring, back etc equipen. Nu zag ik op youtube een lvl 80 speler die maar 1 van die opties equipped had. Houd dit in dat je moet kiezen of je bv een ring of back item equipped ?
Krijg je in story modequote:Op woensdag 21 november 2012 11:10 schreef Karina het volgende:
Dan heb ik ook meteen een vraag, waar haal je die "back" ik ben er nog nergens een tegengekomen.
Update-jequote:
Je hebt 2 oren dus 2 earrings. Hands = rings, daar kan je er ook 2 van.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:17 schreef Questular het volgende:
Dus je kunt alles equippen, 2x oor 2x hand etc?
En aangezien ik met mn storymode nog op lvl 20 ofzo zit zou ik graag mn back etc ergens anders vandaag halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |