Alle backslot items zijn soulboundquote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je hebt 2 oren dus 2 earrings. Hands = rings, daar kan je er ook 2 van.
Backitem zou je in TP moeten kijken, die Halloween book is wel prima maar ik weet niet of die soulbound is.
Ja, die is soulbound. Ik zou wel willen dat ze die soulbound zouden opheffen en overal accountbound van zouden maken...quote:Op woensdag 21 november 2012 18:23 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je hebt 2 oren dus 2 earrings. Hands = rings, daar kan je er ook 2 van.
Backitem zou je in TP moeten kijken, die Halloween book is wel prima maar ik weet niet of die soulbound is.
Waarom?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:18 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, die is soulbound. Ik zou wel willen dat ze die soulbound zouden opheffen en overal accountbound van zouden maken...
Je kunt soulbound items niet eens verkopen tenzij het op het character is waar het aan soulbound is... En trouwens. Heb jij broers of zussen? Heb jij nog nooit iets gekregen wat je hebt doorgegeven aan je broer/zus omdat je het zelf niet meer gebruikte (kon gebruiken)?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zie het zo: deze items vertellen iets over je karakter: je zit in dit guild, je hebt story mode gedaan of je hebt meegedaan met een event. Nee, zulke items horen bij 1 karakter te blijven. Karakters die dit niet hebben gedaan horen ook geen back slot item te hebben want ze hebben niks gedaan wat het waard is om zoiets te mogen gebruiken
Huh ik heb de level 33 quest al lang gedaan, maar geen back reward gezien... raar.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef wdn het volgende:
Personal story:
- No level requirement: Hearty Back Brace, Enduring Back Brace, or Strong Back Brace from any of the level 33 quests: Killer Instinct, Down the Hatch, or Bad Blood.
- Level 80 requirement(Masterwork): Berserkers Spineguard of the Berserker, Clerics Spineguard of the Cleric or Rampagers Spineguard of the Rampager from completing Blast from the Past (Durmand Priory) / Ships of the Line (Order of Whispers) / The Steel Tide (Vigil).
Je vergelijking gaat mank: je kunt items aan een ander geven net zoals je een ijsje kunt kopen voor iemand. Maar dit gaat om een prestatie. Ik heb nog nooit mijn HAVO diploma (is een prestatie van formaat ik weet hetquote:Op donderdag 22 november 2012 09:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Je kunt soulbound items niet eens verkopen tenzij het op het character is waar het aan soulbound is... En trouwens. Heb jij broers of zussen? Heb jij nog nooit iets gekregen wat je hebt doorgegeven aan je broer/zus omdat je het zelf niet meer gebruikte (kon gebruiken)?
yay! eindelijk een vriendquote:Op maandag 19 november 2012 16:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk even in de OP, daar staan alle FOK!kers die GW2 spelenKan je allemaal in je vriendenlijst toevoegen
Lvl 33 van de story mode he. Niet jouw lvl 33quote:Op donderdag 22 november 2012 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh ik heb de level 33 quest al lang gedaan, maar geen back reward gezien... raar.
Ik zit nu bij de level 70 quest zo ongeveer. Nou ja ik zie het wel danquote:Op donderdag 22 november 2012 14:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Lvl 33 van de story mode he. Niet jouw lvl 33
Inderdaad... Ik heb er nu een van de monk (sup) die ik best wel op m'n ele wil doen. Maar ja, mijn ranger heeft hem gekregen...quote:Op donderdag 22 november 2012 15:20 schreef Adames het volgende:
Ik wil dat ze de dungeon runes account bound maken
De volledige lijst:quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:31 schreef Questular het volgende:
Gisteren lvl 79 gewordenzit nu rond de 100k opgespaarde karma zodat ik tenminste mn pvp wapens kan kopen als ik lvl 80 wordt. Nu kun je ook gear kopen voor bages of honor hoe krijg je die het beste bij elkaar? Want in wvwvw zijn ze schaars
Gandara is soms ook niet lollig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:50 schreef Questular het volgende:
Gelet op hoe slecht FS server is in WvW op dit moment lijkt me dat redelijk onmogelijk(het verkrijgen van badges that is)
Ik denk dat we toch een aardige middenmoter zijn... Maar we moeten eens de blauwe worden, dat is de enige borderland die ik nog moet!quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
De Duitsers zijn ook vaak goed georganiseerd. Nu is Aurora Glade niet vreselijk goed in WvW, maar het ging weer redelijk, tot deze week Abaddon´s Mouth (Duitsers of course) ons weer in elkaar heeft geramd..
Ik moet alleen de poi en vista in overlook; de rest heb ik compleetquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch een aardige middenmoter zijn... Maar we moeten eens de blauwe worden, dat is de enige borderland die ik nog moet!
Tja, dan lig ik in bedquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Al mijn pois en vista trouwens in deze cyclus bij elkaar geraapt. Ergens op een maandag morgen om 2 uur (jaaa ik weet het) was een zeer nuttig moment. Toen was er amper een rode of blauwe online en zerg rushten we bijna alle 4 de mappen (en dus overlook net niet...).
En ik kon niet slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |