quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:40 schreef Kyara het volgende:
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik me vandaag ook op zijn zachts gezegd hoogst ongemakkelijk voelde toen ze haar vinger op mijn anus legde om bekkenbodemspieren aan te spannen
Maar moet gezegd worden, ik ben 4 x geweest en ik heb echt veel aan de tips etc gehad, En die buikband zit dusdanig dat ik net de diepvries heb uitgesopt en ondertussen ook nog aan het koken ben.
nee, niet bloot! Door legging en ondergoed heen. wat al genoeg zeg maar. Maar goed, dat kunnen ze doen, hoeft niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ok... Dit wil ik niet weten... Moet ik bloot ja?
Ik wilde al bijna vragen of je dan ook een happy ending kreeg...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee, niet bloot! Door legging en ondergoed heen. wat al genoeg zeg maar. Maar goed, dat kunnen ze doen, hoeft niet.
sorry...
nee! Ik had een oudere vrouw als fysio. Dat wil je nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna vragen of je dan ook een happy ending kreeg...
Voel je niets van!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee! Ik had een oudere vrouw als fysio. Dat wil je niet
ja, maar toch, het idee *ril*quote:
UHUH!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, maar toch, het idee *ril*
hoewel het met een knappe jonge vent misschien nog ongemakkelijker zou zijn....
Maar hij mag wel progastedingesen als het niet zo opschiet ofzo... Zo bij 41 weken ff van bil..quote:
Gewoon even uitproberen voor het inleiden ofzo...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef rebel-angel het volgende:
insert geile omroepstem----> dr mc.hotty naar de verloskamers
Oeh lekker trillen..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh god ik heb een keer een uitstrijkje laten maken toen mn huisarts op vakantie was. Bleek de vervanger een superlekker ding. Wel grappig dat ie zelf ook trillende handjes had
Met kaarsjes?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:
Bij mij heeft een lekkere jonge co-assitent in mijn doos zitten knippen en vervolgens mijn kind met een pomp uit mijn lijf gesleurd
voor de romantici:
Bij mij heeft een lekkere jonge co-assistent mijn kind ter wereld geholpen. Zijn handen waren ze 1e handen die mijn kind aanraakten.
tenminste, ik denk dat ie lekker was. Op dat moment boeide het me geen zak wie er in mijn doos zat te vroeten als het kind er maar uit zou komen.
AH... Ik dacht echt dat je wel bezig was..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
ik heb nog steeds niets te melden maar zit een beetje in mijn eigen coconnetje.
Ik ben ook niet zo van t lichamelijke maar dit toch wel de overtreffende trap daarvan...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:40 schreef Kyara het volgende:
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik me vandaag ook op zijn zachts gezegd hoogst ongemakkelijk voelde toen ze haar vinger op mijn anus legde om bekkenbodemspieren aan te spannen
Dit vind ik dan wel weer heel mooiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:
voor de romantici:
Zijn handen waren de 1e handen die mijn kind aanraakten.
Datum klopt, en is na iui dus ook goed berekend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:36 schreef Aventura het volgende:
Huh? Je ud is 16 oktober, klopt dat wel? Ik dacht dat 41 weken standaard inleiden was joh?
(sorry, ben lurker, maar het viel me enorm op!).
Sterke met de laatste loodjes!
Rustig?? Traplopen, touwtje springen, batsen!!! Hoppa.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Datum klopt, en is na iui dus ook goed berekend.
Hier 42, en dan zo rustig en 'natuurlijk' mogelijk zolang alles goed gaat.
*gooit er nog maar eens een dutje in...
Mwoah, op dit moment nog steeds behoorlijk. Maar ben afgelopen weekend nog op vanalles getest, en gisteren is mijn bloeddruk nog gemeten enzo, dus het zal niks spannends zijn. Gewoon lekker op tijd gaan slapen straks en dan zal het morgen vast beter gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef Hooiwagen het volgende:
Hoe gaat het met de hoofdpijn enzo Coco? Al wat beter?
Nee, we vliegen maandag naar Egyptequote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twink, mooi!
L0t, bijna vakantie!Lekker alvast wat nestelen enzo?
Én én én ik hoef niet meer in een maatbeker te plassen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:36 schreef bellelena het volgende:
Wow, mijlpalendag vandaag! Komt ie (op volgorde!):
.....
Verder zag ik nog geslachtsbepalingen in de planningvoor L0t, Suikertante en Tally, super spannend!
En Ophelia nog lekker in je coconnetje
Jaloers! Ik zat me net te bedenken hoe spuugzat ik dat kreng ben...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Én én én ik hoef niet meer in een maatbeker te plassen!
Ze moet nog minstens 'n kwartier wachtenquote:Op donderdag 1 november 2012 07:40 schreef Kyara het volgende:
Bevallen?
[ afbeelding ]
* Kyara struisvogelt nog even verder
Gulara, ben je de bezorger niet besprongen?![]()
oh ja, ik las niet goed. Ik dacht dat ze wakker werd van de deurbel....quote:Op donderdag 1 november 2012 07:46 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ze moet nog minstens 'n kwartier wachten
Naja, inmiddels zal hij al lang zijn langs geweest daaroquote:Op donderdag 1 november 2012 07:46 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ze moet nog minstens 'n kwartier wachten
Ik vermoed dat de eerste emotionele breakdown er vandaag aankomtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Gulara het volgende:
En natuurlijk een![]()
![]()
voor Ophelia. Hoewel ik denk dat ik je tegenwoordig ga aanspreken als Gij Groote Zenmeester! Lekker in je coconnetje.
quote:Op donderdag 1 november 2012 08:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de eerste emotionele breakdown er vandaag aankomtde batterij begint wel een beetje leeg te raken
Hahaha, die kwamen uiteindelijk pas 2,5 uur later. Toen was de bui al over. Het was ook een beetje vreemde sexdroom.quote:Op donderdag 1 november 2012 07:40 schreef Kyara het volgende:
Gulara, ben je de bezorger niet besprongen?![]()
Nou de titel blijft staan hoor! Meer dan verdiend!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de eerste emotionele breakdown er vandaag aankomtde batterij begint wel een beetje leeg te raken
Jee, dat kan ik me goed voorstellen! Geloof dat ik vrij makkelijk langer dan de 40w kan doorlopen, prima, maar langer dan de 42w? Dat is in mijn hoofd ook gewoon de alleruiterste datum. Dan zou ik het ook wel hebben gehadquote:Op donderdag 1 november 2012 08:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof dat ik gisteravond een eerste beweginkje heb gevoeld, en zojuist weer een
Dat is TOF!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof dat ik gisteravond een eerste beweginkje heb gevoeld, en zojuist weer een
Oei, dat lijkt me niet fijn!quote:Op donderdag 1 november 2012 08:48 schreef L-E het volgende:
Ophelia, dat de batterij nu pas 'een beetje' leeg raakt.. respect hoor, jeetje. Hopen dat je snel mag gaan genieten van de geur van een verse baby
Hier sinds een tijdje zo nu en dan pijn in mijn bekken. Begin deze week op het werk door mijn heup gezakt tijdens het lopen, ik schrok ervan. Chiropractor (waar ik kom ivm flinke rugklachten) denkt dat de kans groot is dat ik bekkeninstabiliteit ontwikkel. Dat is toch wel naar eigenlijk.
Hooiwagen, hoe ver ben je zaterdag?
Ik geloof dat ik heel chagrijnig zou worden als mn vriend dan nog naar zn werk zou gaanquote:Op donderdag 1 november 2012 08:49 schreef Suikertante het volgende:
Ophelia, is er iemand thuis vandaag? Dat je je breakdown ergens op kunt loslaten?
Mjah, vakantiedagen zijn ook niet onbeperkt natuurlijk. En als de kleine er is heb je ze ook hard nodig. Maar dan moet er natuurlijk wel iemand anders beschikbaar zijn (familie, vriendin oid). Of misschien wil je dan wel zelf in je coconnetje kruipen en met een dekentje en dvdtje op de bank of zo.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik heel chagrijnig zou worden als mn vriend dan nog naar zn werk zou gaan
(die kan redelijk zn eigen tijd indelen, maar anders misschien ook wel...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |