quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:40 schreef Kyara het volgende:
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik me vandaag ook op zijn zachts gezegd hoogst ongemakkelijk voelde toen ze haar vinger op mijn anus legde om bekkenbodemspieren aan te spannen
Maar moet gezegd worden, ik ben 4 x geweest en ik heb echt veel aan de tips etc gehad, En die buikband zit dusdanig dat ik net de diepvries heb uitgesopt en ondertussen ook nog aan het koken ben.

nee, niet bloot! Door legging en ondergoed heen. wat al genoeg zeg maar. Maar goed, dat kunnen ze doen, hoeft niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ok... Dit wil ik niet weten... Moet ik bloot ja?

Ik wilde al bijna vragen of je dan ook een happy ending kreeg...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee, niet bloot! Door legging en ondergoed heen. wat al genoeg zeg maar. Maar goed, dat kunnen ze doen, hoeft niet.
sorry...

nee! Ik had een oudere vrouw als fysio. Dat wil je nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna vragen of je dan ook een happy ending kreeg...

Voel je niets van!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee! Ik had een oudere vrouw als fysio. Dat wil je niet

ja, maar toch, het idee *ril*quote:

UHUH!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, maar toch, het idee *ril*
hoewel het met een knappe jonge vent misschien nog ongemakkelijker zou zijn....

Maar hij mag wel progastedingesen als het niet zo opschiet ofzo... Zo bij 41 weken ff van bil..quote:

Gewoon even uitproberen voor het inleiden ofzo...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef rebel-angel het volgende:
insert geile omroepstem----> dr mc.hotty naar de verloskamers

Oeh lekker trillen..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
Oh god ik heb een keer een uitstrijkje laten maken toen mn huisarts op vakantie was. Bleek de vervanger een superlekker ding. Wel grappig dat ie zelf ook trillende handjes had

Met kaarsjes?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:16 schreef Kyara het volgende:
Bij mij heeft een lekkere jonge co-assitent in mijn doos zitten knippen en vervolgens mijn kind met een pomp uit mijn lijf gesleurd
voor de romantici:
Bij mij heeft een lekkere jonge co-assistent mijn kind ter wereld geholpen. Zijn handen waren ze 1e handen die mijn kind aanraakten.
tenminste, ik denk dat ie lekker was. Op dat moment boeide het me geen zak wie er in mijn doos zat te vroeten als het kind er maar uit zou komen.

voor alle mijlpalen en voor mijn eigen mijlpaal 34 weken vandaag!
 voor alle mijlpalen en voor mijn eigen mijlpaal 34 weken vandaag!  

natuurlijk voor alle mijlpalen!
 natuurlijk voor alle mijlpalen! blij en balen tegelijk dus...
 blij en balen tegelijk dus...

AH... Ik dacht echt dat je wel bezig was..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
ik heb nog steeds niets te melden maar zit een beetje in mijn eigen coconnetje.

8 weken voor L-E!
 8 weken voor L-E! 17 weken voor mezelf
 17 weken voor mezelf 
 22 weken voor Gulara!
 22 weken voor Gulara! 23 weken voor Klumsy!
  23 weken voor Klumsy! 28 weken voor Omentielvo!
 28 weken voor Omentielvo! 29 weken voor Ticootje!
 29 weken voor Ticootje! 34 weken voor Solagratia!
 34 weken voor Solagratia! voor L0t, Suikertante en Tally, super spannend!
  voor L0t, Suikertante en Tally, super spannend!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |