Ik koop altijd voorverpaktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:28 schreef Mangostine het volgende:
Verse kropsla was je toch wel?
En voorverpakte sla even uitspoelen in een vergiet. Dat is toch geen rotwerk? Je wast de komkommer en tomaat toch ook?
Nee, meer van *kijk*.. *wijs* je bovenbuik wordt dikker!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:28 schreef Wumb het volgende:
Zo van "Heuj Hooi, je buik is net een kameel"?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:29 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Ik koop altijd voorverpakt. En komkommer schil ik, tomaat was ik uiteraard. Maar, ik sta het liefst zo mín mogelijk tijd in de keuken, dus al het extra vind ik irritant
.
Oh, dan valt het nog mee. Het is gewoon een waarnemingquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:30 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Nee, meer van *kijk*.. *wijs* je bovenbuik wordt dikker!
Wat heerlijk lief van hem ... Het kan nog erger worden, mijn kleine is nu ook echt zelf omhoog gekropen en een groot deel onder mijn navel is nu opeens meer blubber, en alles erboven staat strak. Maar ondanks dat en toch ergens wel 'n gedeukt ego door mijn gewicht vind ik mijzelf er wel zwanger uit zien en stiekem wel mooi. Helemaal van boven gezien zie je 'n mooi bolletje. Al durf ik niet altijd daarna in de spiegel te kijken, met sommige kleding valt dan het effect weer helemaal wegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:30 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Nee, meer van *kijk*.. *wijs* je bovenbuik wordt dikker!
MWoa, als ik mn broccoli gekookt heb en em dan vind kan ik er niet zo mee zitten, bacteriën zijn dan wel weg neem ik aan. Ik ben deze zomer een beetjebezig geweest met zelf tomaten en komkommers kweken, ik moet zeggen dat dat wel echt heel lekker is en ik het volgend jaar weer ga doen. Maar inderdaad wel goed wassen met het oog op buurtkatten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik had laatst een rups in de broccolistronk.
Goed voor de lijn!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:32 schreef Shandaly het volgende:
Wel ja! Diarree... dat kan er ook nog wel bij...
/egopost
29quote:
Nog maar 32quote:
Lekker luisteren naar gekerm van bevallende vrouwen <3quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh vanavond gaan we eens even kijken in het ziekenhuis... bevalkamers enzo...
Heb jij Joene gesproken ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef Kyara het volgende:
Ja, is wel een hele goede. Geloof dat ze nieuw over de 100 euro kosten. En ik hoef ook niet bang te zijn voor slappe spieren of zo omdat je het alleen gebruikt bij het staan of lopen.
Mijn 2 dames doen niet voor elkaar onder wat schoppen betreft. En het is nu ook aan de buitenkant zichtbaar![]()
Tico, heb jij de fysio nog gebeld?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |