dat iemand anders het werk doet en jij koffie maaktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Wat snap je niet aan "samen" ?
Dingen leer je pas echt door ze zelf te doen. Niet door ze samen te doen. Mijn 1e reparatie aan mijn BX was ook een motorsteun vervangen. Daarvoor moest de aandrijfas er uit en daarvoor moest de wielophanging uit elkaar. Daar was niets 'samen' aan. Gewoon mouwen opstropen en doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Wat snap je niet aan "samen" ?
Ik las hierboven in het linkje ergens ook iets over de ketel d'ruit trekken, moet dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Paladijn het volgende:
Wel even een doekje eromheen om vocht op te vangen zodra je het doet Anne, scheelt weer schoonmaken van vloer/muur/kleren
bij ontluchten is het wel handig als de pomp niet meer draaitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik las hierboven in het linkje ergens ook iets over de ketel d'ruit trekken, moet dat?
Als coach ? Goed plan, ga ik jou coachen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef Anne het volgende:
Leuk voor je. Misschien kun je ook eens zelf je geld verdienen dan.
je kunt ook de thermostaat op laag zettenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef lipje het volgende:
[..]
bij ontluchten is het wel handig als de pomp niet meer draait
en anders open je een topic in K&W
dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef densmee het volgende:
om even terug te komen op wisselbak, dat is dus niet de benaming als wisselen in schakelen maar wisselen in vervangen
Zo erg is het hier gelukkig nog nietquote:
heb het altijd koudquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo erg is het hier gelukkig nog niet
nee hoor, dan heb ik geen gevoel in de vingersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:45 schreef daNpy het volgende:
Dan doet chuckie eerst handschoenen aan he!
ik heb een hele mooie starthulpinstallatie in de autoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef .Neovo. het volgende:
Hoe moet dat dan 's ochtends in de kou als de auto's bevroren zijn en niet willen starten?
weekendquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:32 schreef lipje het volgende:
ga met je bus rijden ipv ons hier lastig te vallen met oude lullen hardrock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |