Ooohhh, ploeris, ik zit vol mên, gewoon niet meer normaal

Mijn gewaardeerde collega en homie, had via wat connecties geregeld dat een dochter van de broodjesvrouw op de terminal een home-cooked meal voor ons zou maken. We zouden dat vandaag ophalen na het werk op weg naar huis, en dan was het smikkelen geblazen, want dat resto food begint, hoe stom het ook klinkt, best een beetje onze strot uit te hangen.
Zitten we op het rendez-vous punt te wachten, gaat de foon; waar we blijven, ze had het naar ons huis laten brengen, maar daar waren we natuurlijk niet, klein misverstandje. Meteen naar huis gereden, worden we opgewacht door de collega's die onder ons hokken, dat ons eten bij hen binnen was gezet, omdat anders de hond de boel ws had opgekaand. Lopen we naar binnen, staat er me daar toch een partij chow op tafel
Blijkt dus, dattie dat mens 40$ had gegeven, met de mededeling: 'surpise us'

Resultaat; ik denk, een kilo of 2 rice and beans, een afwasteil (geen gein) vol met pasta salad met vis en weet ik het wat allemaal erdoorheen, een zak met maiskolven, gekookt in iets lekker zoets, en ik schat, een kilo of 3 spare ribs waar je fikken bij op eet
We hebben de benedenburen meteen naar boven geroepen met een bord, we hebben onszelf volgeprakt, en nu hebben we denk ik nog steeds meer dan de helft over

Doen we nog eens, alleen dan nodigen we effe een half peloton uit