ik denk dat ik ook voor die corsa velgen gekozen zou hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
De velgen van je buurman zijn gejat.
ik zal wel eens wat foto's zoeken,quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:03 schreef 2cv het volgende:
Dan wil ik weten hoe ze er voor het wassen uit zien. En wat jij onder het begrip 'wassen' verstaat.
met de hogedrukspuit, het fijnste zijn die waar een knik zit aan het einde van de lans.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:07 schreef 2cv het volgende:
Onderkant als in bodemplaat ? Zo ja: hoe doe je dat ?
Mijn collega rijdt er nu mee en die maakt geloof ik komende week oid een afspraak bij de garage, en dan nemen we een fles 75w80 mee voor het achter diffquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
densmee, nog gelukt met de Renault ?
Wat is dat nu voor vraag? Ik zal je iets uitleggen over Renaults:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
densmee, nog gelukt met de Renault ?
gelul, Renaults zijn prima auto's mits fatsoenlijk onderhouden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor vraag? Ik zal je iets uitleggen over Renaults:
Het lukt nooit met een Renault. Zodra je denkt dat het lukt dient het volgende probleem zich razendsnel aan. Als dat gelukt is komt de volgende en de volgende.
Waarschijnlijk komen de volgende problemen al voordat je de andere opgelost hebt.
Knikloze hogedrukspuitlans hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:12 schreef densmee het volgende:
[..]
met de hogedrukspuit, het fijnste zijn die waar een knik zit aan het einde van de lans.
en dan goed laag houden en sproeien maar
ik moet toegeven dat het dashboard zich af en toe wel als een kerstboom gedraagt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gelul, Renaults zijn prima auto's mits fatsoenlijk onderhouden.
Ok ze hebben hun kwaaltjes maar VW en Toyota (D4D motor iemand) ook
accu en massa strip bak-chassis controlerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:16 schreef densmee het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat het dashboard zich af en toe wel als een kerstboom gedraagt.
willekeurig gaan er lampjes branden.
olie tekort, airbag, abs, service aan en uit. en dat duurt dan een paar minuten en dan is het weer goed
versnellingsbak?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand hier wat een wisselbak is
vrij standaard term hier hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
schijnbaarnog nooit, maar dan ook nooit van gehoord
ontluchtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Anne het volgende:
De verwarming heeft last van blurpjes en boertjes.
waar is hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:20 schreef densmee het volgende:
[..]
vrij standaard term hier hoor.
wisselbak of ruilbak
net als ruilblok
Heb het wel eens eerder gehoord, blijkt dus een versnellingsbak te zijn. Maar wij gebruiken ook gewoon de term versnellingsbakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
schijnbaarnog nooit, maar dan ook nooit van gehoord
Dat doet de verwarming van mijn auto ook als ik em start. Even ontluchtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Anne het volgende:
De verwarming heeft last van blurpjes en boertjes.
Geen ruilbak, gewoon een versnellingsbak.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:20 schreef densmee het volgende:
[..]
vrij standaard term hier hoor.
wisselbak of ruilbak
net als ruilblok
nee man wa lulde gij nou, gewoon brabant verrekte koekwousquote:
wil jij nou zeggen dat ik geen verstand heb van versnellingsbakken, ik heb van mijn suzuki al 2 keer van een ruilbak voorzienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen ruilbak, gewoon een versnellingsbak.
geen wonderquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef densmee het volgende:
[..]
nee man wa lulde gij nou, gewoon brabant verrekte koekwous
klein vierkant sleuteltje, boven op radiator opendraaien en wachten tot er geen lucht meer uit komt maar waterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar ik weet niet hoe dat moet.
normaal zit er op een radiateur aan de bovenkant een boutje die je met een sleutel los kan draaienquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar ik weet niet hoe dat moet.
Ruilwisselbak dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:22 schreef densmee het volgende:
[..]
wil jij nou zeggen dat ik geen verstand heb van versnellingsbakken, ik heb van mijn suzuki al 2 keer van een ruilbak voorzien
AEG laat je niet in de steek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat op dat groene schoepenradje erg veel speling. Dus als de pomp aanslaat liep ie compleet vast. 25 euro later en de wasmachine draait weer als nieuw.
Voordat AEG naar Electrolux ging was de kwaliteit wel wat beter indd. Ach, 25 euro onderhoud voor een wasmachine die al 7 jaar prima gewerkt heeft is ook niks natuurlijk,quote:
Zo leer je nooit wat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef Anne het volgende:
Enne, dat ontluchten doe ik wel even samen met iemand.
Hmm ja, heb volgende week een afspraak, zal eens vragen. Ik hoor eerst wel wat zij er van vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Anne het volgende:
Die foto en die nacontrole.. Sorry hoor.. Beetje overbodig? Kun je dat niet weigeren?
Bij mij vraagt de tandarts "zit ie vast?!" en dan roep ik ja en pleur ik weer op (en bij mijn vorige tandarts en twee verschillende orthodontisten had ik ook geen foto of nacontrole).
Stelt niet zo veel voor, hetzelfde als een gewoon kraantje opendraaien, alleen komt er dan wat lucht uit. Net zolang doorgaan dat er water uitkomt (wat wel lekker zal stinken trouwens).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef Anne het volgende:
Enne, dat ontluchten doe ik wel even samen met iemand.
Vertaling:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef densmee het volgende:
[..]
nee man wa lulde gij nou, gewoon brabant verrekte koekwous
welk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Vertaling:
nee meneer, je praat nonsens, gewoon in het buitenland, aardige meneer Lipje.
/vertaling
dat iemand anders het werk doet en jij koffie maaktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Wat snap je niet aan "samen" ?
Dingen leer je pas echt door ze zelf te doen. Niet door ze samen te doen. Mijn 1e reparatie aan mijn BX was ook een motorsteun vervangen. Daarvoor moest de aandrijfas er uit en daarvoor moest de wielophanging uit elkaar. Daar was niets 'samen' aan. Gewoon mouwen opstropen en doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Wat snap je niet aan "samen" ?
Ik las hierboven in het linkje ergens ook iets over de ketel d'ruit trekken, moet dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Paladijn het volgende:
Wel even een doekje eromheen om vocht op te vangen zodra je het doet Anne, scheelt weer schoonmaken van vloer/muur/kleren
bij ontluchten is het wel handig als de pomp niet meer draaitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik las hierboven in het linkje ergens ook iets over de ketel d'ruit trekken, moet dat?
Als coach ? Goed plan, ga ik jou coachen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:49 schreef Anne het volgende:
Leuk voor je. Misschien kun je ook eens zelf je geld verdienen dan.
je kunt ook de thermostaat op laag zettenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef lipje het volgende:
[..]
bij ontluchten is het wel handig als de pomp niet meer draait
en anders open je een topic in K&W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |