Alcohol during work hours?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:39 schreef Anne het volgende:
Ik krijg aankomende maandag Rhabarberschnaps van een collega.
Google zegt: "Ist der Knaller am Niederrhein und sehr lecker". Ik ben benieuwd.
Bij mijn vorige baan was dat niet zo'n probleem.quote:
Goedemorgen en lekker een bakkie koffiequote:
dat is niet zo gek met klapzand als funderingquote:
Geen verstand vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:03 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is niet zo gek met klapzand als fundering
Hmm, ik snap niet veel van de offerte, maar als ik het zo een beetje bekijk zal het ongeveer 100 euro gaan kosten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:38 schreef Anne het volgende:
Dan heb je een dure orthodontist.
Goedemorgen.
geen optie, want; geen koffiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:57 schreef Barcaconia het volgende:
Echte mannen drinken hun hete koffie recht uit het vuistje.
Een BB-gun?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Barcaconia het volgende:
Vreemd, ik heb die behoefte wel. Zelden zoiets leuks gedaan als een machinegeweer leegschieten.
- neh, lamaar, too easyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef 2cv het volgende:
Net een goed gesprek gehad met een goede vriend. Het verandert feitelijk niets aan de situatie, maar ik heb geen behoefte meer om een machinegeweer leeg te schieten.
Een echte, in de US and A. Moet wel toegeven dat het semi-auto wasquote:
Kettingzaag door zijn voorruit pleuren, dan leren ze het wel af.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Anne het volgende:
Groenbeheer uit Eersel zit me een partij te bumperkleven!
Alternatieve tuinbouw?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgende week weer aan het werk
nope, dronken studenten vervoerenquote:
vaag bedrijf is dat, doen haast alleen advieswerkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Anne het volgende:
Gas los laten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef Anne het volgende:
Buschauffeur?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, dronken studenten vervoeren
taxi, moet er niet aan denken met zo'n tering grote bus door de stad te moetenquote:
Het noorden? Mooi, ik woon in Vlissingen en ik moet rijles hebben!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:19 schreef densmee het volgende:
Ik heb een motorrijles voucher te koop, ik kom uit het noordenen de voucher is voor het noorden.
dit is mij alleen te ver rijden dus als iemand intresse heeft
ja maar het is in het noorden he, of begrijp je het niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het noorden? Mooi, ik woon in Vlissingen en ik moet rijles hebben!
Ik woon in Oostende, snap je. Het Oosten van Belgie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:37 schreef densmee het volgende:
[..]
ja maar het is in het noorden he, of begrijp je het niet?
ik was toch wel duidelijk, het is het noorden.
noord brabant is toch het noorden.
je doet net of ik gek ben zeker, je hebt zeker drugs opgegeten hèquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik woon in Oostende, snap je. Het Oosten van Belgie.
Zit je me nu te kloten of wat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:39 schreef densmee het volgende:
[..]
je doet net of ik gek ben zeker, je hebt zeker drugs opgegeten hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |