Bron.quote:Gisteren plaatsten wij een bericht over een grote aankondiging in de Assassin's Creed-reeks. Echter blijkt dat er vandaag al iets interessants is binnengekomen bij game-site Kotaku: een afbeelding met daarin hints naar de setting van de volgende game in de reeks.
Een medewerker van Best Buy vond deze afbeelding tussen de memo's van het bedrijf en heeft deze naar Kotaku opgestuurd.
Op de afbeelding zien we een man in iets dat lijkt op de welbekende kleding die gedragen wordt door de hoofdpersonage in de eerdere games uit de Assassin's Creed-reeks. Het karakter heeft op zijn rug een boog en een aantal pijlen, daarnaast draagt hij sieraden om zijn nek die doen vermoeden dat het om een indiaan gaat. Op de achtergrond van het plaatje is de Amerikaanse vlag te zien zoals hij eruit zag aan het einde van de 18e eeuw.
Volgens planning zou Assassin's Creed III eind oktober in de winkels moeten liggen.
Bron.quote:De setting en het nieuwe hoofdpersonage van Assassin's Creed III zijn uitgelekt. Het spel speelt zich af in het Amerika ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage is van native Amerikaanse afkomst. Zijn naam is nog onbekend.
Nadat er op internet al geruchten waren verschenen die er op wezen dat Assassin's Creed III zich in de Verenigde Staten zou afspelen, lijkt Kotaku het eerste harde bewijs daarvoor opgedoken te hebben. De website heeft een afbeelding bemachtigd waar een figuur op staat die kleding draagt waarin zowel invloeden van indianen als van de Assassins Guild te zien zijn. Het logo van Assassin's Creed III staat groot vermeld boven het personage.
In de kleding van het personage is het herkenbare logo dat de Assassins in vorige Assassin's Creed-games gebruiken tweemaal te zien. Ook lijkt op de linkerarm van de persoon het voor de spelserie kenmerkende hidden blade zichtbaar te zijn. De bekleding van zijn verdere kostuum, de aanwezigheid van de tomahawk in zijn rechterhand en de veren aan de uiteinden van de pijlen op zijn rug wijzen op zijn native american afkomst. Tweakers.net heeft de informatie over het hoofdpersonage en de setting bevestigd gekregen van een betrouwbare anonieme bron.
Het uitlekken van de informatie gebeurt enkele dagen voor de officiële aankondiging van Ubisoft. Volgens Kotaku is de afbeelding naar hen verstuurd door een medewerker van de Amerikaanse winkelketen Best Buy. Diezelfde werknemer wist te vertellen dat Ubisoft de game op 5 maart officieel zal aankondigen. Op de Facebookpagina van de spelserie liet Ubisoft weten dat er binnen enkele dagen een grote aankondiging aan zat te komen.
Bron.quote:Uitgever Ubisoft heeft het actiespel Assassin's Creed III officieel aangekondigd. Het spel speelt zich af tijdens de Amerikaanse Revolutie en draait om het nieuwe hoofdpersonage Connor. De game is het grootste project van Ubisoft ooit.
Ubisoft heeft maandag officieel bevestigd dat Assassin's Creed III later dit jaar zal verschijnen. Het spel speelt zich af ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage, genaamd Connor, is van half Britse, half indiaanse afkomst. Connor belandt in zijn strijd met de Tempeliers tussen de vechtende Britse troepen en Amerikaanse legers, die aangevoerd worden door George Washington.
Uit de trailer blijkt dat Washington zelf ook in het spel zit. Ook is te zien hoe Connor over takken rent en zich via bomen razendsnel voortbeweegt. Daarnaast is in de video te zien dat Connor, in tegenstelling tot voorgangers Ezio en Altaïr, met een wapen in elk van zijn handen kan vechten. Connor richt zich in de trailer op de Britse soldaten, wat zou kunnen betekenen dat hij in het spel aan de kant van de Amerikanen staat. In een verklaring stelt Ubisoft dat Connor in zijn avonturen zowel aan het front als in de koloniale steden zal rondwandelen. De uitgever heeft nog niet verteld welke steden dat zijn.
Ubisoft heeft bekendgemaakt dat Assassin's Creed III op 31 oktober in de winkels zal liggen. Behalve voor de pc, Xbox 360 en de PlayStation 3 verschijnt het spel ook voor Nintendos nieuwe console WiiU. Assassin's Creed III is al bijna drie jaar in ontwikkeling en wordt door Ubisoft Montréal samen met zes andere studio's gemaakt. Het bedrijf spreekt in de verklaring van zijn 'grootste project ooit'.
Bron.quote:Ubisoft is hard aan het werk om Assassin's Creed III naar de Wii U te brengen. Ook hebben ze bekend gemaakt dat Assassin's Creed III in het bezit is van een dubbele productiewaarde vergeleken met de rest van hun spellen.
Assassin's Creed III wat hoofdzakelijk bij Ubisoft Montreal in ontwikkeling is met de hulp van 6 kleinere interne studio's, zal met een nieuwe engine genaamd 'Ubisoft-Anvilnext' een doorbraak betekenen op het gebied van graphics, betere modellen en artificiële intelligentie.
Andere games doen het normaal (Net Revelations nog ff geprobeert)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het kan ook iets met je hardware zijn... Werken andere games wel goed of heeft de bluray misschien een krasje?
Vreemd... Maar wellicht toch overwegen naar de winkel te gaan voor een nieuw exemplaar als het probleem aanhoudt. Misschien een onzichtbare beschadiging waardoor de disk niet goed werkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef -CRASH- het volgende:
Sorry... was met de hond naar buiten.
Om op de laatste vraag terug te komen
[..]
Andere games doen het normaal (Net Revelations nog ff geprobeert)
en op de blauwe raai zitten geen krasjes
Het niet werken van de knoppen was dus geen probleem ( ff doorspelen en ze doen het.
Maar het wegblijven van het geluid blijft (ook zonder de headphones)
Tja dat moet dan wel.... morgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vreemd... Maar wellicht toch overwegen naar de winkel te gaan voor een nieuw exemplaar als het probleem aanhoudt. Misschien een onzichtbare beschadiging waardoor de disk niet goed werkt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geduld ? Hier niet ben al lekker bezig met de game
Veel afwisseling qua missies? (niet teveel spoilen pleasequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een uurtje opzitten
Nou ik heb maar een missie (Namelijk de eerste sequentie die bestaat uit een missie, + de tutorial en de intro danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel afwisseling qua missies? (niet teveel spoilen please)
Ja ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand toevallig AC 3 bij bol.com besteld ?
update gedownload? of faalt je console gewoon?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
Net 3 uurtjes gespeeld, bevalt tot nu toe heel erg goed. Alleen was net met een missie bezig, loopt ie ineens vast, muziek ging wel gewoon verder. Ik zal morgen wel verder spelen.
Tis watquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:17 schreef Rickazio het volgende:
POST NL Bezorgdatum
wo 31 okt 2012
13:30 - 17:30
[ afbeelding ]
Nee, alleen rookbommetjes (maar daar kwam ik pas bij de één-na-laatste missie achterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:21 schreef meowingtons het volgende:
Over een weekje maar eens kijken of ik hem al voor 30 euro kan kopen, zo niet, dan wacht ik nog een maandje.
Van de mensen die hem al hebben, zitten er bommen in het spel? Ik heb die dingen nooit gebruikt, omdat ze het spel verneukten
Zo ja, minder OP deze keer?
Wut zo snel al?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, alleen rookbommetjes (maar daar kwam ik pas bij de één-na-laatste missie achter)
Ik heb al een mail rond 3/4 uur dat hij bij PostNL is en onderwegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:33 schreef BDIL het volgende:
Wat staat bij jullie bol.com bestelstatus ? Bij mij wordt verwerkt nog
Ik had hem 12 uur besteld vandaag, normaal zijn spelen altijd op release binnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al een mail rond 3/4 uur dat hij bij PostNL is en onderweg
Dan hoef je je geen zorgen te maken, morgen heb je hemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had hem 12 uur besteld vandaag, normaal zijn spelen altijd op release binnenWaarschijnlijk krijg ik hem zo
Altijd laten zien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Hendroit het volgende:
Morgen ook maar eens gaan halen, alleen is het pegi 18? Bij de mediamarkt moet ik dan altijd mn idee laten zien en word over 5 dagen pas 18... En bij mediamarkt is het toch altijd goedkoper op de release date of is het altijd een stuk goedkoper dan bijv bart smit?
Ik heb blijkbaar een babyface want ik moet hem altijd laten zien daarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Altijd laten zien?
Als je gewoon even niet scheert, beetje volwassen overkomt dan komt het wel goed
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een babyface want ik moet hem altijd laten zien daar
Ja dat was vroeger zo... Bij de bart smit krijg ik wel altijd spellen mee maar dan betaal ik er ook 5-10 euro meer voor...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Daar zijn toch ook andere winkels? Maar raar dat ze daar streng op zijn. Aangezien ik vroeger gewoon San Andreas kom halen zonder gezeik of Call of Duty
Neem een maat mee of ben jij de oudste?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:44 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger zo... Bij de bart smit krijg ik wel altijd spellen mee maar dan betaal ik er ook 5-10 euro meer voor...
Ik probeer t morgen gewoon zelf en als het niet lukt kijk ik mn moeder lief aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem een maat mee of ben jij de oudste?
Kan ook ja..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ik probeer t morgen gewoon zelf en als het niet lukt kijk ik mn moeder lief aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
Als 16 jarige mag je in Nederland 18+ games kopen, moet geen probleem zijn dus. Ik werkte zelf in een gameshop dus ben 200% zeker en winkels horen dat te wetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Hendroit het volgende:
Morgen ook maar eens gaan halen, alleen is het pegi 18? Bij de mediamarkt moet ik dan altijd mn idee laten zien en word over 5 dagen pas 18... En bij mediamarkt is het toch altijd goedkoper op de release date of is het altijd een stuk goedkoper dan bijv bart smit?
Oh fijn dat ik dat nu weet... Heb zovaak een game niet meegekregen omdat ik nog geen 18 wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:05 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Als 16 jarige mag je in Nederland 18+ games kopen, moet geen probleem zijn dus. Ik werkte zelf in een gameshop dus ben 200% zeker en winkels horen dat te weten
Same here. Heb Brotherhood eigelijk nooit uitgespeeld en heb Revelations ook nog liggen. Heb de laatste welgeteld 5 minuten gespeeld... was een beetje AC-moequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik moet eerst nog verder met Brotherhood (was nog niet bij het vlieg-met-een-DaVinci-machine-gedeelte, hoe lang is het vanaf daar nog?), daarna Revelations en dan kan ik pas aan AC3 beginnen....
Wat een luxeprobleem
Jammer dan dat je het pas nu weet, maar gelukkig op tijd voor ACquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Oh fijn dat ik dat nu weet... Heb zovaak een game niet meegekregen omdat ik nog geen 18 was
Brotherhood is nog wel te doen maar Revelations heb ik enkel gespeeld om het verhaal. Het spel zelf vond ik redelijk saaiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Same here. Heb Brotherhood eigelijk nooit uitgespeeld en heb Revelations ook nog liggen. Heb de laatste welgeteld 5 minuten gespeeld... was een beetje AC-moe
Nouja een voordeel, tegen de tijd dat ik klaar ben met Revelations én weer helemaal zin heb in een nieuwe AC is 3 vast al in prijs gezakt
Wat de lieden bij Game Mania mij vertelde (aangezien ik ook nog geen 18 ben en dat ook in het systeem staat), is dat alles tot PEGI 16 verplicht opvolgen is en PEGI 18 een adviesleeftijd is (Don't know if this is true)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef Hendroit het volgende:
Ja, dat is er.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel afwisseling qua missies? (niet teveel spoilen please)
Ja, het is prima zonder te spelen. Een paar namen komen je niet bekend voor en het verhaal van Desmond is wat wazig, maar op zich niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:17 schreef corehype het volgende:
Ik heb de vorige 2 delen niet gespeeld en ben ze ook niet van plan te spelen wegens tijdgebrek (game al heel lang niet meer), is deze dan nog wel te doen?
Oh ok. Dan rijd ik zo maar effe naar de MMquote:
Net nog na gevraagt bij een medewerker bij mediamarkt Zwolle en die wist zeker dat je echt 18 moest zijn om ACIII te kopen dus ik kom bij de kassa, vraagt ze niet eens om IDquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wat de lieden bij Game Mania mij vertelde (aangezien ik ook nog geen 18 ben en dat ook in het systeem staat), is dat alles tot PEGI 16 verplicht opvolgen is en PEGI 18 een adviesleeftijd is (Don't know if this is true)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een geneuzel met die leeftijden tegenwoordig.
Vroeger had je die onzin gelukkig niet wat een game trouwens.
gister heel de avond gespeeld ik ga er lekker van genietenFuck ik moet kappen met spoilers lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, vandaagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fijn, mijn bestelling is geannuleerd
Is hij al overal in Nederland te koop? Eigenlijk is de release pas morgen toch?
Ja, alleen is 1 ervan voor multiplayer. Als het nou 2 discs waren voor de single player, dan "Woohoo!". Maar goed, heb de multiplayer nog niet geprobeerd, dus wellicht zijn die nieuwe modes behoorlijk groot, ik heb geen idee.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fuck ik moet kappen met spoilers lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Geldt dat van bol.com ook voor de pc versie? Want ik heb al een half jaar geleden de Freedom Edition besteld. Dus ik neem aan dat die volgende maand gewoon bezorgt wordt of nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef BDIL het volgende:
Ik heb net AC 3 in de mediamarkt voor 47 euro gehaald![]()
Belde bol.com op of ik het spel vandaag alsnog zou ontvangen en die zeiden dat de special edition maar in een beperkte hoeveelheid is aangeslagen en dat mensen dus genaaid zouden worden ( waaronder ik
), bestelling geannuleerd en gelukkig zo weinig moeten leggen voor AC 3 in de MM
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een geneuzel met die leeftijden tegenwoordig.
Vroeger had je die onzin gelukkig niet wat een game trouwens.
gister heel de avond gespeeld ik ga er lekker van genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorrijden!quote:Status zending:
Pakketbezorger is onderweg.
Haha same here, vooral met deze spoiler ja, gvdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fuck ik moet kappen met spoilers lezen
kun je iets specifieker zijn, want dit lijkt wel een trolquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef wuuht het volgende:
Ik vind dat ie wel verschrikkelijk slecht loopt op de ps3
Ja ik heb de update gedownload. Mijn console is nog niet zo oud en is niet eens vastgelopen tijdens 130 uur Skyrim, maar het zal wel een eenmalig ding zijn. Vanochtend ook weer paar uurtjes gespeeld, geen problemen verder gehad. Ik heb de PS3 versie trouwens. Goeie framerate, graphics zien er goed uit, animaties lopen goed. Het enige wat ik ben tegengekomen is een vent die steeds rondjes bleef draaien in de lucht in een bar. Toen ik naar buiten liep/terug naar binnen was het weer gefixed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
update gedownload? of faalt je console gewoon?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]Dat deed ik heulemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:23 schreef Jivis het volgende:
Iemand zei trouwens in dit topic dat je honden kon aaien, dus dat probeerde ik ook maar toen vermoordde ik hem perongeluk.
Die kreeg ik toen ik de game voor het eerst opstartte op m'n Xbox.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:40 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Sorry, maar waar kan je de patch downloaden dan? (xbox)
Limited Edition. De enige limited edition die hier in de VS is uitgekomen, want geen Join or Die of Freedom Editions hier (op de Ubiworkshop edition na). In eerste instantie was er geen collector's / limited edition aangekondigd en was ik van plan om een Freedom Edition ergens te bestellen, maar dat was me teveel werk. En toen werd er gelukkig toch nog een limited edition aangekondigd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke editie heb jij? Is dat een vlag
[ afbeelding ]
Ik heb dus de freedom edition, dus baal er wel van dat ik er geen vlag bij zitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:13 schreef OMG het volgende:
[..]
Limited Edition. De enige limited edition die hier in de VS is uitgekomen, want geen Join or Die of Freedom Editions hier (op de Ubiworkshop edition na). In eerste instantie was er geen collector's / limited edition aangekondigd en was ik van plan om een Freedom Edition ergens te bestellen, maar dat was me teveel werk. En toen werd er gelukkig toch nog een limited edition aangekondigd.
En ja, da's een vlag. Rechtsonderin zit ook nog een belt buckle ingepakt.
Zijn ze de weg kwijt naar Boston?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Rickazio het volgende:
Zit dat bonus materiaal van de PS3 gelijk in begin? Ik zit al tering lang op een boot naar Bosten![]()
Godverdomme, echt hè?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:21 schreef Jivis het volgende:
En was heeft Desmond opeens een lelijk hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Iemand al overigens de multiplayer geprobeerd/gedaan en werkt het een beetje?
Ik heb de exclusieve PS3 missies nog niet ingevoerd omdat mijn PSN een eikel is, en ik had dat ook. Dus dat is gewoon voor alle versiesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:45 schreef Rickazio het volgende:
Zit dat bonus materiaal van de PS3 gelijk in begin? Ik zit al tering lang op een boot naar Bosten![]()
auto-savequote:
moet je die handmatig downloaden? of stond je PSN uit?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik heb de exclusieve PS3 missies nog niet ingevoerd omdat mijn PSN een eikel is, en ik had dat ook. Dus dat is gewoon voor alle versies
Ik denk dat niet dat je manual kan saven, hij autosavet na bijna alles.quote:
Mijn internetconnectie op PS3 doet het wel goed genoeg om de patch te downloaden maar ik heb maar een hele kleine kans om op PSN in te loggen. Maar in het hoesje zit wel een folder met een code waarop staat exclusieve PS3 Benedict Arnold missies, 1 uur extra content. Ook een code voor een of ander wapen en kostuum. Er staat op dat je eerst je U-Play moet activeren, dan naar extras/exclusive content in het menu en daar de code invoeren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef Rickazio het volgende:
[..]
auto-save
[..]
moet je die handmatig downloaden? of stond je PSN uit?
voor 55 euro had je meer (ingame content, waar het om gaat) mits je een PS3 hebtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb er 99 euro voor betaald
ja dat vind ik echt storent, dat de graphics minder zijn vind ik geen probleem maar dan nog steeds een lage fps hebben is wel echt klotequote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:29 schreef Captainp00face het volgende:
De framerate op mijn PS3 valt zwaar tegen, lijkt soms net alsof ik met 15fps zit te spelen.
xboxquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
voor 55 euro had je meer (ingame content, waar het om gaat) mits je een PS3 hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef DaFrenk het volgende:
Indrukwekkend dat Boston. Maar eens even op mn gemak de stad gaan verkennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7
Ja klopt het zuigt heel erg. Erg glitchy ook :/quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef SoldMayor het volgende:
Meer mensen die er last van hebben of ben ik gewoon slecht?
quote:
dan nog... alles 100% ?quote:
niet vergelijkbaar... toevallig na oploop van AC3 nog even tijdje gespeeldquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Red dead redemtion 2 en dat is een compliment.
De eerste keer ging wel. Nu moet ik zo'n kist openmaken en net wanneer die open moet gaan, gaat dat kreng juist weer op slot. Welke mongool heeft dit bedacht? Het was al niet leuk in Fallout.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef SoldMayor het volgende:
Meer mensen die er last van hebben of ben ik gewoon slecht?
Ja die deur in de eerste missie ging wel maar die schat kisten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:29 schreef AthCom het volgende:
De eerste keer ging wel. Nu moet ik zo'n kist openmaken en net wanneer die open moet gaan, gaat dat kreng juist weer op slot. Welke mongool heeft dit bedacht? Het was al niet leuk in Fallout.
Nee natuurlijk niet alles 100%. Gewoon het verhaal uitgespeeld, hier en daar wat sidequests gedaan. Nu 20 uur gameplay ofzo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[..]
dan nog... alles 100% ?
[..]
niet vergelijkbaar... toevallig na oploop van AC3 nog even tijdje gespeeld
Inderdaad passende naam van de trofee ookquote:Op donderdag 1 november 2012 00:43 schreef SoldMayor het volgende:
Bugs? ps3 versie?
Ik speel op dit moment 12 uur () achter elkaar en heb nog geen freeze gehad. Alleen een glitch dat ik ineens om hoog werd geschoten verders niks.
Trouwens dat einde van Chapter 3.![]()
Echt zo.. oke WTF.
je moet ook niet op de disc gaan zitten gekkiequote:Op donderdag 1 november 2012 07:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Met een uurtje of 6 erop zitten heb ik nog geen bugs gevonden.
je moet ook niet doodgaan gekkiequote:Op donderdag 1 november 2012 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ik moet zeggen dat ik met de retailversie minder last van bugs heb gehad. Maar ze zijn er en de patch heeft ze niet allemaal opgelost. De "doodgegaan, ha, je start op een kutplek zodat je het optionele zo goed als niet kan halen" zit er ook nog in heb ik gisteren ondervonden
Restart hele memory dan maar, want nu wil ik alles 100% syncen.
Part of the gamequote:
Moet je wel 7 tot 10 dagen wachten. Bij de Media Markt is ie maar ¤ 47quote:Op donderdag 1 november 2012 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Reviews zijn lovend
http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
http://tweakers.net/revie(...)-van-dit-najaar.html
http://www.insidegamer.nl(...)ssins-creed-3-review
Vandaag maar bestellen, hier maar ¤ 39,19.
Hmm dat is wel lang idd.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Moet je wel 7 tot 10 dagen wachten. Bij de Media Markt is ie maar ¤ 47
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De geschiedenislessen komen echt weer tot leven![]()
dat was gelijk een gekloot in het begin indd, een groep engelsen killen is stukken makkelijkerquote:Op donderdag 1 november 2012 13:07 schreef SoldMayor het volgende:
Voor mensen die hier ook wat problemen mee hadden.
Ik heb even een amateuristisch filmpje in elkaar gezet..
dat is al sinds deel 1 zo...maar het is blijkbaar nodig, aangezien er om dit deel een rel was omdat je engelsen moest afslachten...quote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Rickazio het volgende:
dat beginscherm:
''dit spel is geproduceerd door een multicultureel team met verschillende geloven''
mooie reclame toch, moet je niet zo angstig op reageren als ontwikkelaarsquote:Op donderdag 1 november 2012 13:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
rel was omdat je engelsen moest afslachten...
Het scheelt weer claims, rechtszaken en meer. Amerika, jeweetz.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
mooie reclame toch, moet je niet zo angstig op reageren als ontwikkelaars
Ironisch dat ze ingame af en toe met wat achtergrond info lopen te grappen over toen, maarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt weer claims, rechtszaken en meer. Amerika, jeweetz.
Ja dat verandert nog, de eerste paar sequences zijn meer om het verhaal te vertellen. Pas later wordt de game echt helemaal free-roam en kun je alles doen wat je maar wilt.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:43 schreef DeParo het volgende:
Zoals gezegd, ik ben nog maar in het begin van het spel, maar wel al in Boston, ik kan mijn wapens wel trekken, maar niet een willekeurige voorbijganger aanvallen of iets in die richting. Wel wachters terwijl je bij de vorige delen toch ook gewoon iemand willekeurig kon aanpakken. Verandert dat nog? Of?
Zo rond en nabij sequentie 5, en eigenlijk is ie later pas echt geheel vrijquote:Op donderdag 1 november 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat verandert nog, de eerste paar sequences zijn meer om het verhaal te vertellen. Pas later wordt de game echt helemaal free-roam en kun je alles doen wat je maar wilt.
Coolquote:
Compleet verkeerde aanname.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool. Dan ga ik hem ook even regelen
. Neem aan dat je niets/weinig mist als je deel 1 en 2 deels/niet gespeeld hebt?
Een van de beste game-verhalen die je dan mistquote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Neem aan dat je niets/weinig mist als je deel 1 en 2 deels/niet gespeeld hebt?
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad, mind-fuck zeg, haha.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat verandert nog, de eerste paar sequences zijn meer om het verhaal te vertellen. Pas later wordt de game echt helemaal free-roam en kun je alles doen wat je maar wilt.
Andersom toch? Je vermoord ook Amerikanen werd er al ruim voor de release gezegd door zeikende rechtse rakkers daarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
dat is al sinds deel 1 zo...maar het is blijkbaar nodig, aangezien er om dit deel een rel was omdat je engelsen moest afslachten...
Ja, ik zit al in 78 en kom ze wel eens tegenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Die bladzijden van Franklin, zijn die ook nog later in de game te vinden? Dan concentreer ik me voorlopig op het verhaal.
Is ook niet bij te houden. Al die namen, locaties etc... pfff!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Kan het verhaal maar moelijk volgen, kan zijn dat ik nog niet veel weet van die oorlog ofcourse. Maar om de missie komen er wel 2 namen bij, weet nog steeds niet wie Lee is
Mail kan je buiten de Animus bereiken. Bij die nerdchick vond ik toevlig een laptop, op een sort of trolley..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:18 schreef peleetje het volgende:
[..]
Is ook niet bij te houden. Al die namen, locaties etc... pfff!
Ook gek word ik van die email popups. (die ik nog nergens heb kunnen terugvinden).
En dat viewpoints in bomen! hoevaak ik daar wel niet ben doodgegaan! :-(
Ow... ga ik die eens even lastig valllen!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mail kan je buiten de Animus bereiken. Bij die nerdchick vond ik toevlig een laptop, op een sort of trolley..
Waar kan je die ''stroom'' vinden?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mail kan je buiten de Animus bereiken. Bij die nerdchick vond ik toevlig een laptop, op een sort of trolley..
Het gedoe was inderdaad dat het leek alsof je vrijwel alleen Britten moest kapot maken op basis van trailers e.a. om het zo in Amerika te kunnen verkopen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Andersom toch? Je vermoord ook Amerikanen werd er al ruim voor de release gezegd door zeikende rechtse rakkers daar
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar kan je die ''stroom'' vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7
Lee Charles.. dat is die gozer die *SPOILER* vroeg aan Connor (toen hij nog jong was) waar dorpje lag.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Kan het verhaal maar moelijk volgen, kan zijn dat ik nog niet veel weet van die oorlog ofcourse. Maar om de missie komen er wel 2 namen bij, weet nog steeds niet wie Lee is
Maar er waren juist Amerikanen die klaagden, omdat er ook amerikanen vermoord konden worden, dat was het enige gedoe dat ik meegekregen heb, niet over het vermoorden van Brittenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het gedoe was inderdaad dat het leek alsof je vrijwel alleen Britten moest kapot maken op basis van trailers e.a. om het zo in Amerika te kunnen verkopen.
En ik maar denken dat een een of ander Chinees isquote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Lee Charles.. dat is die gozer die *SPOILER* vroeg aan Connor (toen hij nog jong was) waar dorpje lag.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:59 schreef AthCom het volgende:
[..]thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mis in general store?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik de special edition wapens kan vinden ?
Toen ik ze invoerde stond er van frequentie 6 te gebruiken daar ben ik nu maar ik kan ze niet vinden.
Het kan nog wel, maar de assassinate optie staat niet meer in beeld zodat je het zelf moet timen.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:32 schreef Captainp00face het volgende:
Iemand opgevallen dat je niet meer iemand van een rand kunt doden? Of doe ik iets fout?
Werd ook niet geklaagd over die Britten, maar juist meer vermoorde Britten in trailers e.a., vanwege die klachten dus die jij benoemt dacht ik althans haha.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Maar er waren juist Amerikanen die klaagden, omdat er ook amerikanen vermoord konden worden, dat was het enige gedoe dat ik meegekregen heb, niet over het vermoorden van Britten
Je aanvalsicoon licht anders best ernstig op hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het kan nog wel, maar de assassinate optie staat niet meer in beeld zodat je het zelf moet timen.
Ja idd, had ik ook al "last" van, ik wil die hele fucking kaart!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:45 schreef SoldMayor het volgende:
Echt wel beetje verneukt zeg maar...
Heb je vieuwpoint behaalt. En dan krijg je maar een kleine cirkel als ontdekt stuk land.
En als je alle vieuwpoints in een gebied hebt gehaald dan nog heb je niet de hele map.
De meeste icoontjes verschijnen pas als je er langs loopt (en ze in je blikveld hebt, dus al kijk je er zelf overheen, als je het gezien had kunnen hebben zie je het icoontje). Ik vind het wel prima, paard pakken en gaan, die kaart heb je zo compleet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:15 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja idd, had ik ook al "last" van, ik wil die hele fucking kaart!
Hmkay, pas sinds gister 5 klaar, dus kan nu pas echt lekker vrij rond lopen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meeste icoontjes verschijnen pas als je er langs loopt (en ze in je blikveld hebt, dus al kijk je er zelf overheen, als je het gezien had kunnen hebben zie je het icoontje). Ik vind het wel prima, paard pakken en gaan, die kaart heb je zo compleet.
Nee is het niet eentje kan ik in elk geval krijgen pas na een missie .quote:
Nergens last van gehad. Ik heb dan wee problemen met een speciale rode lynx die je moet zien te vangen. Kutbeest rent hard weg, negeert vallen en wel en geen idee hoe je die op tijd moet reddenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit iets lelijk mis in de recruut missies je moet vechten met een groepje tempeliers vervolgebs gaat er een lopen die je moet vermoorden maar die verdwijnt meestal per direct weer van je scherm.
Ook last van gehad, toch gelukt op den duur. Hint: je moet niet achter hem aan gaan rennen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. Ik heb dan wee problemen met een speciale rode lynx die je moet zien te vangen. Kutbeest rent hard weg, negeert vallen en wel en geen idee hoe je die op tijd moet redden
Mijn drang om weer een platinum trophy te halen is te groot, dus ik kom er nog wel achter
nee,quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ook last van gehad, toch gelukt op den duur. Hint: je moet niet achter hem aan gaan rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
De missies lukken wel maar ik krijg er geen nieuw recruut bij heel vreemd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. Ik heb dan wee problemen met een speciale rode lynx die je moet zien te vangen. Kutbeest rent hard weg, negeert vallen en wel en geen idee hoe je die op tijd moet redden
Mijn drang om weer een platinum trophy te halen is te groot, dus ik kom er nog wel achter
ik doe heel veel missies opnieuw, probeer maar eens alles 100% te halen, dus de optionele delen ook halen, echt lastigquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:19 schreef AthCom het volgende:
Ik had net echt het domste geval ooit.![]()
Ik zit in de Frontier, Monmouth-regio. Net het fort afgeslacht, dus mijn notoriety was drie (attack on sight). Zit daar zo'n Homestead-missie. Een paar ventjes afmaken, oké, gedaan. Zit ik in een cutscene en op een gegeven moment spot zo'n patrouillerende Hessian me. Terwijl ik in die cutscene zit, staat hij op me in te hakken en tot mijn verbazing werd op een gegeven moment mijn scherm rood (lage synchronisatie, dus). GA IK DOOD IN EEN CUTSCENE. Moet nu de missie opnieuw doen.
Nee, geen grapje.
ik had ongeveer net zo'n bug, alleen toen met zn voorpoten op dat houtenhek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond dat ik gisteren mijn paard per ongeluk best grappig geparkeerd had
Ik denk dat je de 'gewone' bevrijd-de-inwoners-missies doet. Je recruits zijn 'speciaal' als ik het zo goed bekijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De missies lukken wel maar ik krijg er geen nieuw recruut bij heel vreemd.
Doe af en toe eens één opnieuw als je de optionele opdrachten niet haaltquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:53 schreef DeParo het volgende:
Ga dit spel nou zo enorm snel of ligt dat aan mij want binnen paar uur toch al op sequentie 5 van wat de 12 of iets in die richting dan.
Dat deed ik bij de vorige delen ook niet altijd en toen had ik dat geval ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Doe af en toe eens één opnieuw als je de optionele opdrachten niet haalt
Je moet ook wel de sidemissies en dergelijke doen hè. Door het verhaal ben je inderdaad zo heen, bij eerdere delen ook.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat deed ik bij de vorige delen ook niet altijd en toen had ik dat geval ook niet![]()
.
Ja heb ook niet het gevoel nu echt iets grondig anders te doen. Maar misschien komt het omdat je in de eerste pakweg 5 sequenties min of meer wordt gedwongen een bepaalde lijn te kiezen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je moet ook wel de sidemissies en dergelijke doen hè. Door het verhaal ben je inderdaad zo heen, bij eerdere delen ook.
Zoek naar dat icoon wat op de britse pond lijktquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:11 schreef Longcat. het volgende:
Hmmm, Waar kan je die shops vinden waar ze spullen verkopen?
Kan er geen vinden in Boston
Daar kan ik geen wapens kopenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoek naar dat icoon wat op de britse pond lijkt
Ik denk niet dat dat de reden is. Het is meer een optie voor de mensen die uitdaging zoeken, een soort moeilijkheidsgraad zeg maar. Hebben ze in Brotherhood toegevoegd omdat er veel commentaar was dat AC1 en 2 zo makkelijk waren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef Captainp00face het volgende:
Vind die optionele doelen niet de moeite waard om iets opnieuw te spelen, vind het een knullige manier om het spel langer te laten voelen.
Totaal niet. Skyrim is een RPG, dit is een action-adventure in een open wereld. Je kunt het nog beter zien als een historische versie van GTA.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:09 schreef Nickskuh het volgende:
Hi
Ik zit te twijfelen of ik dit spel moet gaan kopen, heb het nog nooit gespeeld maar vrienden van me zeggen dat het echt vet is. Heb zelf skyrim even gehad maar meteen teruggestuurd omdat ik daar niet van hield, weet niet of dit spel daar op lijkt?
Alleen is deze atletischquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Totaal niet. Skyrim is een RPG, dit is een action-adventure in een open wereld. Je kunt het nog beter zien als een historische versie van GTA.
edit: of Red Dead Redemption natuurlijk.
Wat beviel je niet aan Skyrim want er zijn wel vergelijkbare zaken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:09 schreef Nickskuh het volgende:
Hi
Ik zit te twijfelen of ik dit spel moet gaan kopen, heb het nog nooit gespeeld maar vrienden van me zeggen dat het echt vet is. Heb zelf skyrim even gehad maar meteen teruggestuurd omdat ik daar niet van hield, weet niet of dit spel daar op lijkt?
Niet mee eens. De setting is anders, de gameplay is anders, het genre is anders... Wat is er vergelijkbaar?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat beviel je niet aan Skyrim want er zijn wel vergelijkbare zaken.
Die kreeg ik ook, had het alleen niet doorquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef AthCom het volgende:
Heb net een trophy gekregen omdat ik een wolf naar een soldaat lokte waarna de wolf zijn keel doorbeet.
Ze hebben allebei een open wereld waarin je een relatieve vrijheid hebt om opdrachten uit te kiezen, weliswaar vastgeplakt aan een groter verhaal, maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:14 schreef Jivis het volgende:
Zo irritant als je je even in de bosjes wilt verstoppen voor een guard en je personage aan de rand van de muur blijft plakken.
[..]
Niet mee eens. De setting is anders, de gameplay is anders, het genre is anders... Wat is er vergelijkbaar?
Ik viel van een bruggetje nadat ik door soldaten er af was geduwd en toen had ik de opdracht opeens volbracht en iemand schijnbaar gedoodquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook, had het alleen niet door
Mwah... Skyrim heeft echt een 'hier is de wereld, zoek het maar uit'-motto. Assassin's Creed is gebouwd op het narratief.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een open wereld waarin je een relatieve vrijheid hebt om opdrachten uit te kiezen, weliswaar vastgeplakt aan een groter verhaal, maar dat geeft niet.
Dat heeft Skyrim ook wel, Skyrim is door het fantasy-gehalte wat diverser waardoor je ogenschijnlijk meer vrijheid hebt om bepaalde missies en wegen te kiezen, maar het achterliggende narrative blijft voor al die opties wel min of meer gelijk. ACIII is geweldig omdat het in een historische setting speelt, zoals het echt gebeurd had kunnen zijn, Skyrim is wat dat betreft meer fantasy.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mwah... Skyrim heeft echt een 'hier is de wereld, zoek het maar uit'-motto. Assassin's Creed is gebouwd op het narratief.
Het verhaal van Skyrim stelt dus juist geen ruk voor ('versla de draak!'), het is met name de wereld die je moet verkennen en beleven. Ik vind dat Assassin's Creed, samen met Uncharted en Mass Effect misschien, het beste verhaal bevat dat een game ooit geboden heeft. Daar drijft het hele spel op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heeft Skyrim ook wel, Skyrim is door het fantasy-gehalte wat diverser waardoor je ogenschijnlijk meer vrijheid hebt om bepaalde missies en wegen te kiezen, maar het achterliggende narrative blijft voor al die opties wel min of meer gelijk. ACIII is geweldig omdat het in een historische setting speelt, zoals het echt gebeurd had kunnen zijn, Skyrim is wat dat betreft meer fantasy.
Ik vond het verhaal van Skyrim prima maar wat jij zegt is inderdaad een ander sterk aspect van Assassin's Creed. Maar dat betekent niet dat Skyrim en ACIII geen overeenkomsten hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het verhaal van Skyrim stelt dus juist geen ruk voor ('versla de draak!'), het is met name de wereld die je moet verkennen en beleven. Ik vind dat Assassin's Creed, samen met Uncharted en Mass Effect misschien, het beste verhaal bevat dat een game ooit geboden heeft. Daar drijft het hele spel op.
Okee. Vertel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van Skyrim prima maar wat jij zegt is inderdaad een ander sterk aspect van Assassin's Creed. Maar dat betekent niet dat Skyrim en ACIII geen overeenkomsten hebben.
Dat heb ik hierboven toch al gezegd lol?quote:
Zo zit tegenwoordig vrijwel elke game in elkaar. Of de vragensteller speelt alleen singleplayers van first-person shootersquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heb ik hierboven toch al gezegd lol?
Als die persoon die niet van Skyrim hield er niet van hield door het fantasy-gehalte dan is er geen probleem! Als hij er niet van hield omdat het een open wereld was of de manier van missies accepteren dan weer wel! Doe niet zo dwaas!
Dat klopt, veel games zitten zo in elkaar, maar daarom is het zo belangrijk te weten wat die persoon niet beviel aan Skyrimquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zo zit tegenwoordig vrijwel elke game in elkaar. Of de vragensteller speelt alleen singleplayers van first-person shooters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je die mails lezen ? Moet je zelf ook de Animus verlaten ?
volgens mij heb je geen weet van hoeveel werk er in één missie alleen al zitquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef Captainp00face het volgende:
Vind die optionele doelen niet de moeite waard om iets opnieuw te spelen, vind het een knullige manier om het spel langer te laten voelen.
wat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Uitgespeeld, wilde zo snel mogelijk van het verhaal af..
verhaal is de kracht van AC...quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Verhaal vind ik niet zo boeiend eerlijk gezegd, snap er bar weinig van.. AC2 blijft
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Uitgespeeld, wilde zo snel mogelijk van het verhaal af..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EINDE!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet helaas zeggen dat ik het in deze niet zo sterk vond. Maar kan me nu prima vermaken met de vrijheid, alleen weet ik niet of ik ooit winter ga zienquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]SPOILER: EINDE!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk uitspelen neger wat! Waarom? Ik vind het heerlijk om bij deze game tewisselen tussen activiteiten dan een beetje varen vervolgens een beetje jagen zo heb ik alle uitkijkpunten overal al gehad bijvoorbeeld. Ik pers deze game leeg en liever tijdens het verhaal dan heb ik het idee dat ik het nog ergens voordoe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe weet je wanneer je die Animus moet verlaten
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Spel begint nu pas echt bij mij, eerst alle forten verkennen, daarna veertjes verzamelen... Vermaak me primaquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk uitspelen neger wat! Waarom? Ik vind het heerlijk om bij deze game tewisselen tussen activiteiten dan een beetje varen vervolgens een beetje jagen zo heb ik alle uitkijkpunten overal al gehad bijvoorbeeld. Ik pers deze game leeg en liever tijdens het verhaal dan heb ik het idee dat ik het nog ergens voordoe.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:03 schreef BDIL het volgende:
Hoe weet je wanneer je die Animus moet verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2012 01:04:40 ]![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je vanzelf ook eruit moest
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Boston bevrijden met die bevrijdingscontracten ben je wel even mee bezig...♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mwah is snel gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:55 schreef Rickazio het volgende:
Boston bevrijden met die bevrijdingscontracten ben je wel even mee bezig...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lol einde sequence 3 twist![]()
Hala Madrid !
indeed, kwam alleen wat traag op gang...quote:
het spel is trouwens 1x bij mij vastgelopen, gewoon bevroren♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet iemand hoe je met twee wapens kunt vechten? Ik zit met een tomahawk en een zwaard. Maar kan dat zwaard niet gebruiken en kan het ook niet kwijtraken! :-(![]()
Niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:14 schreef peleetje het volgende:
Weet iemand hoe je met twee wapens kunt vechten? Ik zit met een tomahawk en een zwaard. Maar kan dat zwaard niet gebruiken en kan het ook niet kwijtraken! :-(I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Ik dacht dat een tomahawk alleen in combinatie met de hidden blade en een pistool kon...quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:14 schreef peleetje het volgende:
Weet iemand hoe je met twee wapens kunt vechten? Ik zit met een tomahawk en een zwaard. Maar kan dat zwaard niet gebruiken en kan het ook niet kwijtraken! :-(Amen.![]()
Naar franklin gaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:31 schreef Keltie het volgende:
Heb nu vier van die Alchemy Pages, aldus de achievement, en nu? Wat moet je met doe dingen?![]()
Hmm, wat was de twist dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Ik klim altijd naar beneden, na ook een paar keer dood te zijn gegaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:41 schreef Jivis het volgende:
Hoe spring je normaal uit zo'n hoge boom? Ik ben al tig keer doodgevallen.
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, wat was de twist dan?Euh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh...Ow LOL. Nu je het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef BDIL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veren missieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een pracht game
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Iemand hier had al gezegd dat Connor lijkt op Hayden Christensen (Anakin Skywalker in Ep. II en III). Ik ben het met diegene eens; die Connor klinkt zo 'plat' en ongeïnteresseerd (ze wilden vast dat indianengevoel behouden of zo, maar het werkt voor mij niet).
Haytham was voor mij veel leuker om te spelen. Engelse gentleman voor de win.
Moira. is tof. :7![]()
Nog iets: ik was aan het rennen en moest zo'n laag hekje over. Terwijl ik over het hekje ga, word ik tientallen meters de lucht ingeschoten en pleur ik weer neer: desynchronised.
Moira. is tof. :7![]()
Ik heb er niet zo'n probleem mee ... Is er iets mis met je PS3? Misschien te weinig geheugen of zo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Captainp00face het volgende:
Hij loopt hier zo bagger op mijn PS3.![]()
Ik had op de PC versie moeten wachten.Moira. is tof. :7![]()
Online vandaag maar eens aan het doen bevalt me wel behalve als steeds dezelfde kekwaus mij moet vermoorden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vermomde 360 fanboy?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Captainp00face het volgende:
Hij loopt hier zo bagger op mijn PS3.![]()
Wat is er mis met je PS3?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Er is niks mis met mijn PS3, AC3 loopt gewoon als een zak stront.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vermomde 360 fanboy?
Wat is er mis met je PS3?
Frontier is prima te doen, maar Boston en New York staat garant voor flinke fps-drops.![]()
Gvd gvd ben ik net langs een moeilijk stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gvd gvd ben ik net langs een moeilijk stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Forum Opties Forumhop: Hop naar: