Een van de beste game-verhalen die je dan mistquote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool. Dan ga ik hem ook even regelen
. Neem aan dat je niets/weinig mist als je deel 1 en 2 deels/niet gespeeld hebt?
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool. Dan ga ik hem ook even regelen
. Neem aan dat je niets/weinig mist als je deel 1 en 2 deels/niet gespeeld hebt?
Inderdaad, mind-fuck zeg, haha.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat verandert nog, de eerste paar sequences zijn meer om het verhaal te vertellen. Pas later wordt de game echt helemaal free-roam en kun je alles doen wat je maar wilt.
Andersom toch? Je vermoord ook Amerikanen werd er al ruim voor de release gezegd door zeikende rechtse rakkers daarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
dat is al sinds deel 1 zo...maar het is blijkbaar nodig, aangezien er om dit deel een rel was omdat je engelsen moest afslachten...
Ja, ik zit al in 78 en kom ze wel eens tegenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Die bladzijden van Franklin, zijn die ook nog later in de game te vinden? Dan concentreer ik me voorlopig op het verhaal.
Is ook niet bij te houden. Al die namen, locaties etc... pfff!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Kan het verhaal maar moelijk volgen, kan zijn dat ik nog niet veel weet van die oorlog ofcourse. Maar om de missie komen er wel 2 namen bij, weet nog steeds niet wie Lee is
Mail kan je buiten de Animus bereiken. Bij die nerdchick vond ik toevlig een laptop, op een sort of trolley..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:18 schreef peleetje het volgende:
[..]
Is ook niet bij te houden. Al die namen, locaties etc... pfff!
Ook gek word ik van die email popups. (die ik nog nergens heb kunnen terugvinden).
En dat viewpoints in bomen! hoevaak ik daar wel niet ben doodgegaan! :-(
Ow... ga ik die eens even lastig valllen!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mail kan je buiten de Animus bereiken. Bij die nerdchick vond ik toevlig een laptop, op een sort of trolley..
Waar kan je die ''stroom'' vinden?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mail kan je buiten de Animus bereiken. Bij die nerdchick vond ik toevlig een laptop, op een sort of trolley..
Het gedoe was inderdaad dat het leek alsof je vrijwel alleen Britten moest kapot maken op basis van trailers e.a. om het zo in Amerika te kunnen verkopen.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Andersom toch? Je vermoord ook Amerikanen werd er al ruim voor de release gezegd door zeikende rechtse rakkers daar
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar kan je die ''stroom'' vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7
Lee Charles.. dat is die gozer die *SPOILER* vroeg aan Connor (toen hij nog jong was) waar dorpje lag.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Kan het verhaal maar moelijk volgen, kan zijn dat ik nog niet veel weet van die oorlog ofcourse. Maar om de missie komen er wel 2 namen bij, weet nog steeds niet wie Lee is
Maar er waren juist Amerikanen die klaagden, omdat er ook amerikanen vermoord konden worden, dat was het enige gedoe dat ik meegekregen heb, niet over het vermoorden van Brittenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het gedoe was inderdaad dat het leek alsof je vrijwel alleen Britten moest kapot maken op basis van trailers e.a. om het zo in Amerika te kunnen verkopen.
En ik maar denken dat een een of ander Chinees isquote:Op donderdag 1 november 2012 22:18 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Lee Charles.. dat is die gozer die *SPOILER* vroeg aan Connor (toen hij nog jong was) waar dorpje lag.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:59 schreef AthCom het volgende:
[..]thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mis in general store?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet waar ik de special edition wapens kan vinden ?
Toen ik ze invoerde stond er van frequentie 6 te gebruiken daar ben ik nu maar ik kan ze niet vinden.
Het kan nog wel, maar de assassinate optie staat niet meer in beeld zodat je het zelf moet timen.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:32 schreef Captainp00face het volgende:
Iemand opgevallen dat je niet meer iemand van een rand kunt doden? Of doe ik iets fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |