Zo zit tegenwoordig vrijwel elke game in elkaar. Of de vragensteller speelt alleen singleplayers van first-person shootersquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heb ik hierboven toch al gezegd lol?
Als die persoon die niet van Skyrim hield er niet van hield door het fantasy-gehalte dan is er geen probleem! Als hij er niet van hield omdat het een open wereld was of de manier van missies accepteren dan weer wel! Doe niet zo dwaas!
Dat klopt, veel games zitten zo in elkaar, maar daarom is het zo belangrijk te weten wat die persoon niet beviel aan Skyrimquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zo zit tegenwoordig vrijwel elke game in elkaar. Of de vragensteller speelt alleen singleplayers van first-person shooters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je die mails lezen ? Moet je zelf ook de Animus verlaten ?
volgens mij heb je geen weet van hoeveel werk er in één missie alleen al zitquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:22 schreef Captainp00face het volgende:
Vind die optionele doelen niet de moeite waard om iets opnieuw te spelen, vind het een knullige manier om het spel langer te laten voelen.
wat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Uitgespeeld, wilde zo snel mogelijk van het verhaal af..
verhaal is de kracht van AC...quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Verhaal vind ik niet zo boeiend eerlijk gezegd, snap er bar weinig van.. AC2 blijft
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Uitgespeeld, wilde zo snel mogelijk van het verhaal af..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EINDE!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet helaas zeggen dat ik het in deze niet zo sterk vond. Maar kan me nu prima vermaken met de vrijheid, alleen weet ik niet of ik ooit winter ga zienquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]SPOILER: EINDE!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk uitspelen neger wat! Waarom? Ik vind het heerlijk om bij deze game tewisselen tussen activiteiten dan een beetje varen vervolgens een beetje jagen zo heb ik alle uitkijkpunten overal al gehad bijvoorbeeld. Ik pers deze game leeg en liever tijdens het verhaal dan heb ik het idee dat ik het nog ergens voordoe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe weet je wanneer je die Animus moet verlaten
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Spel begint nu pas echt bij mij, eerst alle forten verkennen, daarna veertjes verzamelen... Vermaak me primaquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk uitspelen neger wat! Waarom? Ik vind het heerlijk om bij deze game tewisselen tussen activiteiten dan een beetje varen vervolgens een beetje jagen zo heb ik alle uitkijkpunten overal al gehad bijvoorbeeld. Ik pers deze game leeg en liever tijdens het verhaal dan heb ik het idee dat ik het nog ergens voordoe.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:03 schreef BDIL het volgende:
Hoe weet je wanneer je die Animus moet verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2012 01:04:40 ]![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je vanzelf ook eruit moest
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Boston bevrijden met die bevrijdingscontracten ben je wel even mee bezig...♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mwah is snel gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:55 schreef Rickazio het volgende:
Boston bevrijden met die bevrijdingscontracten ben je wel even mee bezig...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lol einde sequence 3 twist![]()
Hala Madrid !
indeed, kwam alleen wat traag op gang...quote:
het spel is trouwens 1x bij mij vastgelopen, gewoon bevroren♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: