Niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:14 schreef peleetje het volgende:
Weet iemand hoe je met twee wapens kunt vechten? Ik zit met een tomahawk en een zwaard. Maar kan dat zwaard niet gebruiken en kan het ook niet kwijtraken! :-(
Ik dacht dat een tomahawk alleen in combinatie met de hidden blade en een pistool kon...quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:14 schreef peleetje het volgende:
Weet iemand hoe je met twee wapens kunt vechten? Ik zit met een tomahawk en een zwaard. Maar kan dat zwaard niet gebruiken en kan het ook niet kwijtraken! :-(
Naar franklin gaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:31 schreef Keltie het volgende:
Heb nu vier van die Alchemy Pages, aldus de achievement, en nu? Wat moet je met doe dingen?
Hmm, wat was de twist dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik klim altijd naar beneden, na ook een paar keer dood te zijn gegaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:41 schreef Jivis het volgende:
Hoe spring je normaal uit zo'n hoge boom? Ik ben al tig keer doodgevallen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmm, wat was de twist dan?Euh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Euh...Ow LOL. Nu je het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef BDIL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veren missieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een pracht game
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Iemand hier had al gezegd dat Connor lijkt op Hayden Christensen (Anakin Skywalker in Ep. II en III). Ik ben het met diegene eens; die Connor klinkt zo 'plat' en ongeïnteresseerd (ze wilden vast dat indianengevoel behouden of zo, maar het werkt voor mij niet).
Haytham was voor mij veel leuker om te spelen. Engelse gentleman voor de win.
Moira. is tof. :7![]()
Nog iets: ik was aan het rennen en moest zo'n laag hekje over. Terwijl ik over het hekje ga, word ik tientallen meters de lucht ingeschoten en pleur ik weer neer: desynchronised.
Moira. is tof. :7![]()
Ik heb er niet zo'n probleem mee ... Is er iets mis met je PS3? Misschien te weinig geheugen of zo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Captainp00face het volgende:
Hij loopt hier zo bagger op mijn PS3.![]()
Ik had op de PC versie moeten wachten.Moira. is tof. :7![]()
Online vandaag maar eens aan het doen bevalt me wel behalve als steeds dezelfde kekwaus mij moet vermoorden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vermomde 360 fanboy?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Captainp00face het volgende:
Hij loopt hier zo bagger op mijn PS3.![]()
Wat is er mis met je PS3?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Er is niks mis met mijn PS3, AC3 loopt gewoon als een zak stront.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
vermomde 360 fanboy?
Wat is er mis met je PS3?
Frontier is prima te doen, maar Boston en New York staat garant voor flinke fps-drops.![]()
Gvd gvd ben ik net langs een moeilijk stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gvd gvd ben ik net langs een moeilijk stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Forum Opties Forumhop: Hop naar: