SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Sepo haha Gr Grquote:
Dus, Dakgoot, niet luisteren naar Cake en gewoon kijken, doe het voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Zéér beknopt gaat het zo.
Shu is een jongen die een superkracht krijgt van een lekker wijf zonder persoonlijkheid. Daarna verandert hij in Hitler. Daarna verandert hij in Jezus. - Fin.
Tussendoor heb je nog tientallen andere personages waar je maar niet in geïnteresseerd kan raken omdat ze té snel afsterven of gewoon te hypocriet voor woorden zijn. Plus het plot kent nog meer wendingen dan Code Geass R2.
Alleen kijken als je van de WTF-erlebniss houdt zeg ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hebben er trouwens mensen problemen mee als ik hier over de Bleach manga praat zonder spoiler tags? Volgens mij kijkt/leest niemand hier de anime/manga en degene die dat wel doen zijn vast net als ik al wel op de hoogte van de recente ontwikkelingen. Ik zal ze deze ene keer nog ff in spoiler tags zetten dan;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:Van mij mag je, ik volg 't niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees eigenlijk alleen zo nu en dan op RandomC de review van de manga waardoor ik vaag meekrijg wat er gebeurt. C'est tout. Dus wat mij betreft kan je je gang gaan!
![]()
Cake laat het hier eigenlijk nog awesome klinken. Ik bedoel als er een Kickstarter-pagina voor zou verschijnen met dat als synopsis (Jongen krijgt superkracht van supersexy vaatdoek, joch wordt Hitler en vervolgens Jezus etc.) zou ik ze mijn geld toezeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dus, Dakgoot, niet luisteren naar Cake en gewoon kijken, doe het voor mij
Idd. Ik wilde hem bijna gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Cake laat het hier eigenlijk nog awesome klinken. Ik bedoel als er een Kickstarter-pagina voor zou verschijnen met dat als synopsis (Jongen krijgt superkracht van supersexy vaatdoek, joch wordt Hitler en vervolgens Jezus etc.) zou ik ze mijn geld toezeggen.
Dat ''niet luisteren naar Cake'' sloeg vooral op het gedeelte waarin hij zei dat hij Dakgoot de moeite wilde besparen. Verder verpakt hij deze drol wel in een mooi papiertje ja. Toch is het wel 1 van de, naar mijn mening, meest vermakelijke drollen die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Cake laat het hier eigenlijk nog awesome klinken. Ik bedoel als er een Kickstarter-pagina voor zou verschijnen met dat als synopsis (Jongen krijgt superkracht van supersexy vaatdoek, joch wordt Hitler en vervolgens Jezus etc.) zou ik ze mijn geld toezeggen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Fucking George Lucas,Star Wars franchise door Di$ney Corp laten overnemen .![]()
![]()
![]()
http://www.techdirt.com/a(...)mouse.shtml#commentsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt (als het op sci-fi ruimte troep aankomt ben ik het label nerd onwaardig) maar volgens mij ontbreekt er iets aan deze post van jouw.
[..]
[ afbeelding ]
Kon het nog erger worden uitgemolkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Fucking George Lucas,Star Wars franchise door Di$ney Corp laten overnemen .![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt omdat Star Wars me maar matigjes interesseert (zo veel als een gemiddelde harem anime) niet omdat het me aan google-fu ontbreekt.quote:
Lezen!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt omdat Star Wars me maar matigjes interesseert (zo veel als een gemiddelde harem anime) niet omdat het me aan google-fu ontbreekt.
ik zal wel wat gemist hebben, maar van welke anime is dit ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jormungandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zal wel wat gemist hebben, maar van welke anime is dit ?
thanks, staat aanquote:
Ik benijd je. Volgens mij heb ik The Clone Wars (of de film die daarvoor kwam, weet-ik-veel) in de bioscoop gezien en een paar andere films op tv. Maar dat zou ik graag willen kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
Nog nooit een Star Wars film gezien
niks mis mee, disney kan er prima wat goeds mee doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
![]()
indd, the avengers is ook goed gekomen tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
niks mis mee, disney kan er prima wat goeds mee doen
misschien niet het best voorbeeld, maar o.a. ja..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
indd, the avengers is ook goed gekomen toch
Ik wel, en volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen. Of in mijn vroege jeugd. Want nu kan het echt niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
Nog nooit een Star Wars film gezien
Diegene die de fiets daar heeft geplaatst is achterlijker dan de trein, vermoed ik zo.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:54 schreef SleepSub het volgende:
Ik zal mezelf ook maar eens laten zien na vastgezeten te hebben in een achterlijke trein wat een fiets aanrijdt die op slot midden op het spoor stond...
So how'z it hangin' here guyz~
euhmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef De_Ilias het volgende:
GoedeNacht :- )
Btw wat vinden jullie van Accel World? Is het aan te raden?
Dat idd. Niet om zijn gewicht maar om zijn karakter.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gewoon omdat jij fatso niet mag.
Wat is er mis met zijn karakter?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat idd. Niet om zijn gewicht maar om zijn karakter.
het is een faggotquote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn karakter?
moet nog een maand op de pc versie wachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Assassin's Creed 3 ligt op me te wachten als ik thuis kom
En ik 2 á 3 weken voor ik hem kan spelen ivm mijn tentamen weekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet nog een maand op de pc versie wachten
Jormungand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zal wel wat gemist hebben, maar van welke anime is dit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Euh...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn karakter?
Nicequote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand is vet. Ik ben nu bij ep 6.
't Was wel niet erg spannend deze keer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nice
Episode 16 van Jormungand was weer zoals van ouds erg goed.
kloptquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
't Was wel niet erg spannend deze keer.
Het zijn gewoon allemaal Chuuni's, en Kyuubei is gewoon een kat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyubey er is nu een Chuuni magica madoka
Weten wel alquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal Chuuni's, en Kyuubei is gewoon een kat.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kyubey er is nu een Chuuni magica madoka
Plottwist van de eeuwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal Chuuni's, en Kyuubei is gewoon een kat.
ASFGAFGADGFAGDFAHFGHAGUI#QWEOHDWIBFGPEHVNQDWQDQWCquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shieeet, Assassin's Creed III is amazing. Ik denk niet dat ik dit weekend veel anime ga kijken
Rustig maar, ik ben nog maar bij sequentie 2quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ASFGAFGADGFAGDFAHFGHAGUI#QWEOHDWIBFGPEHVNQDWQDQWC
nog zo lang wachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben nog maar bij sequentie 2
Ik kan niet wachtten tot ik bij het ''Naval Warfare'' stukje komquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nog zo lang wachten![]()
Gta 5 woordt nog langer wachten op een pc release![]()
AFHAIGFIWHRUEWHUFHUWEFUEHUAFAFEquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan niet wachtten tot ik bij het ''Naval Warfare'' stukje kom!
nee joh, is ter ziele gegaan aan golddiggers..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef De_Ilias het volgende:
Laatse game die ik actief speelde was 4 jaar geleden, genaamd World of Warcraft, bestaat dat nog btw?
GTA IV gekocht een paar dagen nadat hij te kopen was. Nooit uitgespeeld. Doe ik nooit weer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nog zo lang wachten![]()
Gta 5 woordt nog langer wachten op een pc release![]()
Gta 4 voor de xbox gekocht en toen maar gepiraat voor de pc , alleen Gta 3, vice city, San andreas, Liberty city stories en vice city stories waren het waard om te kopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
GTA IV gekocht een paar dagen nadat hij te kopen was. Nooit uitgespeeld. Doe ik nooit weer.
De volle mep betalen voor GTA bedoel ik, niet eens spel nooit uitspelen. Dat zal vast nog wel vaker gebeuren.
Destijds waren ze ook actief. Was wel een Kei gaaf spel. xDquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, is ter ziele gegaan aan golddiggers..
Ik had nog een voornemen om te gaan beginnen aan AC te beginnen vanaf 1. Ik heb 1 t/m revelations hier liggen. Na mijn tentamens maar eens flink wat gaan gamen dan maarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shieeet, Assassin's Creed III is amazing. Ik denk niet dat ik dit weekend veel anime ga kijken
Het is een kekke reeks hoewel ik wel 't idee kreeg dat het hele gebeuren wat opgerekt is omdat mear moneyz. hoewel dat ook mijn ubisoft bias zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik had nog een voornemen om te gaan beginnen aan AC te beginnen vanaf 1. Ik heb 1 t/m revelations hier liggen. Na mijn tentamens maar eens flink wat gaan gamen dan maar
Klopt. Revelations en Brotherhood waren gewoon spin-offs om geld af te troggelenquote:Op donderdag 1 november 2012 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is een kekke reeks hoewel ik wel 't idee kreeg dat het hele gebeuren wat opgerekt is omdat mear moneyz. hoewel dat ook mijn ubisoft bias zou kunnen zijn.
Oh? Welke is dat dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:13 schreef gniffie het volgende:
De anime van 2012 komt 6 november pas
Initial D?quote:Op donderdag 1 november 2012 09:13 schreef gniffie het volgende:
Dan komt Halo 4 uit.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:13 schreef gniffie het volgende:
Maakt niet uit. Jouw weigering is geweigerd.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef blessed19 het volgende:
Ho, ik bedoel natuurlijk deze!
bop, bop, booop!
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Jouw weigering is geweigerd.
... Sorry. Zonnige kant is dat je bij je de stilzwijgende verlenging van jouw lidmaatschap gratis Another en de remake film(s) van Berserk aangeraden krijgt.quote:
oh, remakes van berserk? awesome! maaruhm, another werd toch door jullie helemaal afgezeken?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
... Sorry. Zonnige kant is dat je bij je de stilzwijgende verlenging van jouw lidmaatschap gratis Another en de remake film(s) van Berserk aangeraden krijgt.
Een paar mensen (Robin en Maus meen ik te herinneren) vonden het niet leuk dat Another het sfeervolle helemaal achter zich liet en zich bijna geheel ging richten op het verminken en vermoorden van de personages (vaak allebei) eng is Another niet maar het heeft min of meer dezelfde charme als Higurashi.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
oh, remakes van berserk? awesome! maaruhm, another werd toch door jullie helemaal afgezeken?
Yuuzan x Shizuku x Haru of Klassenvertegenwoordiger x Haru x Shizuku?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij zie ik een love triangle opkomen in Tonari no kaibutsu kun.
Boku no Elfen liedquote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef blessed19 het volgende:
is er ondertussen nog iets richting gore of brutal voilence uit gekomen?
laatste die ik gezien heb is deze...
Serously, dude... are you kidding me? die serie is net chobits maar dan met een paar spatjes bloed.quote:
Nog niet gezien, toetsweek jwzquote:Op donderdag 1 november 2012 18:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ging jij ook haast dood bij chuuni 5?
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
In de trein naar huis nu zometeen ga ik naar eens kijken of ik episode 5 zal overleveb
Wat is er mis met Halo?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:20 schreef gniffie het volgende:
Nog niet weten dat er een nieuw seizoen Initial D uitkomt![]()
En Halo is geen leuk spel
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:24 schreef Easymodo het volgende:
Eindelijk een PS vita gekocht met Disgaea 3: absence of detention, dood!
Manly game indeed.
Ten eerste staat de crosshair niet in het midden van het scherm en ten tweede duurt het te lang om iemand dood te maken. Daarom is Gears of War ook flutquote:
Disgaeaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:24 schreef Easymodo het volgende:
Eindelijk een PS vita gekocht met Disgaea 3: absence of detention, dood!
Manly game indeed.
Hell yeah, 5th stagequote:Op donderdag 1 november 2012 18:01 schreef De_Ilias het volgende:
w000t komt er een initial D 5 serie uit?????
Goed zo. Wees voorzichtig.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eindelijk thuis tijd voor chuunibyou
Ik had je nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ging naar de diepte van het moe dom ik kwam er net op tijd uit, maar nu och na het kijken van episode 5 voel ik een steek in mijn borstkas![]()
![]()
[ afbeelding ]
Om de 1 of andere reden vind ik Evangelion redo echt helemaal niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Wof-WEG40jgjwegowengoenfogn
eg
goangoaengonaerognaerogn
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ging naar de diepte van het moe dom ik kwam er net op tijd uit, maar nu och na het kijken van episode 5 voel ik een steek in mijn borstkas![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel.. tof.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden vind ik Evangelion redo echt helemaal niks.
Praat Asuka nog zo erg Deutsch in de remakes?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel.. tof.
Maar het origineel vind ik tot nu toe wel beter.
Nee, valt wel mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Praat Asuka nog zo erg Deutsch in de remakes?
Mijn negerquote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Qunix het volgende:
Jormungand: Perfect Order is een fijne anime.
quote:
Oh gutquote:Op donderdag 1 november 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij kan nog lachen!
[ afbeelding ]
Geen G&P recensies dusquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:10 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga vanmiddag voor het weekend naar Bremen, dus pas na het weekend weer een recensie op Animees. Gaat lekker dit seizoen :/
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je nog op G&P recensies hoeft te rekenen als ik zie wat ik nog moet inhalen en kijkend naar mijn rooster van de komende weken. Bovendien ben ik benaderd om misschien een gastrecensie te doen, maar dat is ook nog niet duidelijk.quote:
Geeft toch nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je nog op G&P recensies hoeft te rekenen als ik zie wat ik nog moet inhalen en kijkend naar mijn rooster van de komende weken. Bovendien ben ik benaderd om misschien een gastrecensie te doen, maar dat is ook nog niet duidelijk.
Dus wie weet, ik in ieder geval niet. De komende twee weken niet iig.
Sowwy.
Dat dacht ik wel jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geeft toch niet![]()
Maar naar Bremen gaan is toch wel leuk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klassenvertegenwoordiger x Haru x Shizuku natuurlijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een paar mensen (Robin en Maus meen ik te herinneren) vonden het niet leuk dat Another het sfeervolle helemaal achter zich liet en zich bijna geheel ging richten op het verminken en vermoorden van de personages (vaak allebei) eng is Another niet maar het heeft min of meer dezelfde charme als Higurashi.
[..]
Yuuzan x Shizuku x Haru of Klassenvertegenwoordiger x Haru x Shizuku?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Overigens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In moe styleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Maar daarvoor is kyubey nodig om naar pagina 12 te gaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is heel fijn om te horen.![]()
Het is vandaag vrijdag. Vandaag zal Kyuubei dus naar Chuuni5 gaan kijken. Dus het zou geen probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar daarvoor is kyubey nodig om naar pagina 12 te gaan
mooi, zometeen naar japan bellenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is vandaag vrijdag. Vandaag zal Kyuubei dus naar Chuuni5 gaan kijken. Dus het zou geen probleem moeten zijn.
En dat is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:29 schreef Kyubey het volgende:
Mijn wiskundetoets ging goed.. al had ik het ook op de Chuunibyoumanier kunnen doen.
quote:
SPOILER: gifjesregenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe zal ik de telefoon opnemen?
in de stijl van Moshi moshi J*** nyan Desu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
jongens ik zit op stage kan niet mijn plaatjesfolder uploaden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ghehe.SPOILER: gifjesregenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geluidje maakte Akiko uit Onii-chan Dakedo ook.quote:
Het is dat censureren mij teveel moeite kost...quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit topic gaat ooit nog mijn stage/werk kosten
Ik heb meestal geen tijd om te FOK!ken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit topic gaat ooit nog mijn stage/werk kosten
Wat is het toch fijn om een groote collectie aan gifjes en plaatjes te hebbenquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:11 schreef Kyubey het volgende:
CHUUNBYOU 5 MIJN HART BEGEEFT HET
Pics van hun wiskunde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Gek genoeg om waar te zijn.quote:
quote:On an average day, about five Russians younger than 20 kill themselves.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)n.html#ixzz2B6EcG0Jd
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Dat zijn basis algebraïsche vaardigheden, dat komt ieder jaar weer terug, terecht ook, al is het maar omdat je zo veel met een grafische rekenmachine mag werken op de middelbare school.quote:
Er zijn vast al miljoenen die zelfmoord verkiezen boven het doorstaan van de faggatory van de Narutofilms.quote:
Zo goed dan? Ik ga binnenkort wss weer naar de biosquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef Kyubey het volgende:
SkyfallCraig was mijn minst favoriete Bond, maar ik neem mijn woorden terug. Geweldige film, met respect voor de oude sfeer.
De meningen verschillen. Speknek vond hem minder.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo goed dan? Ik ga binnenkort wss weer naar de bios
over het algemeen vind ik dat hij een kutmening heeftquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De meningen verschillen. Speknek vond hem minder.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De meningen verschillen. Speknek vond hem minder.
Nu weer verder gamen :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
Zo erg hoef je ook weer niet te spammen hoor. Ik werd toch pas laat in de avond geboren
Zannnkoku na iets.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
Zo erg hoef je ook weer niet te spammen hoor. Ik werd toch pas laat in de avond geboren
Ojeequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef Kyubey het volgende:
Nog 22 minuten om 82 reacties te posten
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Kyubey het volgende:
Hemelval was beter dan Hoeveelheid Van Soelaas en Royaal Casino gr gr
In moe gehalte? Ik weet niet hoor!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toch blijft K-ON beter dan Chuunibyou
[ afbeelding ]
Zojuist. Ik mocht Daniel Kreek echt niet, maar deze film was toch een vd beste films tot nu toe.quote:
Oh nicequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zojuist. Ik mocht Daniel Kreek echt niet, maar deze film was toch een vd beste films tot nu toe.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Oh nice. Hopelijk is ie snel te downen
In de bios kijken jij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Oh nice. Hopelijk is ie snel te downen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt last van fkdjfjokpokziektrn gr gr tokpop-cliënt.
Wat is fkdjfjokpokziektrn ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt last van fkdjfjokpokziektrn gr gr tokpop-cliënt.
Het voelen van pijn in de kringspier na het poepen.quote:
Oh, op die manier.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het voelen van pijn in de kringspier na het poepen.
Ik heb je overigens al gefeliciteerd precies om 0:00
waarom zouden we jou serieus nemen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je neemt mijn obscure ziekte niet serieus.
Welterusten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh, op die manier.
Oke, ik ga maar naar bed. Trusten.
quote:
Schorpioen ownt!quote:
Yayquote:
Nohh die vind ik zo awesome dat ik m in mijn fobo zet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:05 schreef Kyubey het volgende:
Havu a veri Chuuni bahsdee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Net twee glazen karnemelk gedronken
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Kyubey het volgende:
MISAKIIIII
FUZAKERUNAAAAA
Hmm, K wordt een beetje te belachelijk
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De fangirls vinden het leuk.
Die kreeften zitten in standje 69.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben kreeften en het getal 69 iets met elkaar te maken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die kreeften zitten in standje 69.
Waaah. Arasu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de bluray koopt kun je die dikzak Himiko zien aanranden.Helemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |