abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118632677

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118633080
Fipo hihi gr gr
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:08:52 #3
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_118633133
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
Fipo hihi gr gr
Sepo haha Gr Gr
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_118633247
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Sepo haha Gr Gr
.Cake is besmet :')
pi_118633847

dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:31:43 #6
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118634319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite. Zéér beknopt gaat het zo.

Shu is een jongen die een superkracht krijgt van een lekker wijf zonder persoonlijkheid. Daarna verandert hij in Hitler. Daarna verandert hij in Jezus. - Fin.

Tussendoor heb je nog tientallen andere personages waar je maar niet in geïnteresseerd kan raken omdat ze té snel afsterven of gewoon te hypocriet voor woorden zijn. Plus het plot kent nog meer wendingen dan Code Geass R2.

Alleen kijken als je van de WTF-erlebniss houdt zeg ik.
Dus, Dakgoot, niet luisteren naar Cake en gewoon kijken, doe het voor mij :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_118634537

8)7

Te bedenken dat deze StuG eigenlijk hun belangrijkste tank is.

inb4 vlc
inb4 StuG geen tank

[ Bericht 6% gewijzigd door Arashimashou op 30-10-2012 19:42:29 ]
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:48:19 #8
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118635363
Hebben er trouwens mensen problemen mee als ik hier over de Bleach manga praat zonder spoiler tags? Volgens mij kijkt/leest niemand hier de anime/manga en degene die dat wel doen zijn vast net als ik al wel op de hoogte van de recente ontwikkelingen. Ik zal ze deze ene keer nog ff in spoiler tags zetten dan;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
SPOILER
pi_118636587
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hebben er trouwens mensen problemen mee als ik hier over de Bleach manga praat zonder spoiler tags? Volgens mij kijkt/leest niemand hier de anime/manga en degene die dat wel doen zijn vast net als ik al wel op de hoogte van de recente ontwikkelingen. Ik zal ze deze ene keer nog ff in spoiler tags zetten dan;
SPOILER
EDIT:
SPOILER
Van mij mag je, ik volg 't niet meer ;) Ik lees eigenlijk alleen zo nu en dan op RandomC de review van de manga waardoor ik vaag meekrijg wat er gebeurt. C'est tout. Dus wat mij betreft kan je je gang gaan! ^O^
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:58:43 #10
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_118639570
Her his name is Coco he is Loco i said Ohno
Helemaal super.
pi_118643081
Ah wtf die gemaskerde man bij Ugo
pi_118643230
*BBtje kwijt vandaag* :'(
pi_118644120
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dus, Dakgoot, niet luisteren naar Cake en gewoon kijken, doe het voor mij :D
Cake laat het hier eigenlijk nog awesome klinken. Ik bedoel als er een Kickstarter-pagina voor zou verschijnen met dat als synopsis (Jongen krijgt superkracht van supersexy vaatdoek, joch wordt Hitler en vervolgens Jezus etc.) zou ik ze mijn geld toezeggen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_118644448
1 dikke trollface van deze man
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:22:17 #15
383398 Kyubey
pi_118645618
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Cake laat het hier eigenlijk nog awesome klinken. Ik bedoel als er een Kickstarter-pagina voor zou verschijnen met dat als synopsis (Jongen krijgt superkracht van supersexy vaatdoek, joch wordt Hitler en vervolgens Jezus etc.) zou ik ze mijn geld toezeggen.
Idd. Ik wilde hem bijna gaan kijken.
Helemaal super.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:28:15 #16
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118646024
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat ''niet luisteren naar Cake'' sloeg vooral op het gedeelte waarin hij zei dat hij Dakgoot de moeite wilde besparen. Verder verpakt hij deze drol wel in een mooi papiertje ja. Toch is het wel 1 van de, naar mijn mening, meest vermakelijke drollen die ik heb gezien. :P
pi_118647242
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Fucking George Lucas,Star Wars franchise door Di$ney Corp laten overnemen . :'( 8)7 _O- :r
pi_118647445
Ik heb geen idee waar je het over hebt (als het op sci-fi ruimte troep aankomt ben ik het label nerd onwaardig) maar volgens mij ontbreekt er iets aan deze post van jouw.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Fucking George Lucas,Star Wars franchise door Di$ney Corp laten overnemen . :'( 8)7 _O- :r
pi_118647817
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt (als het op sci-fi ruimte troep aankomt ben ik het label nerd onwaardig) maar volgens mij ontbreekt er iets aan deze post van jouw.

[..]

[ afbeelding ]
http://www.techdirt.com/a(...)mouse.shtml#comments
http://www.powned.tv/nieu(...)koopt_lucasfilm.html
http://www.reddit.com/r/m(...)_lucasfilm_thoughts/
http://abcnews.go.com/blo(...)films-for-4-billion/
pi_118647971
Zo ik ben nu helemaal bij met Jormungand :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:57:54 #21
383398 Kyubey
pi_118648071
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

Kon het nog erger worden uitgemolken :')
Inb4 Disneylandpakken van Darth Vader.

Maar een deel was toch al van Disney? Mijn broer kocht ooit een SW shirt in Disneyland.
Helemaal super.
pi_118649226
quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt omdat Star Wars me maar matigjes interesseert (zo veel als een gemiddelde harem anime) niet omdat het me aan google-fu ontbreekt.
pi_118649526
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt omdat Star Wars me maar matigjes interesseert (zo veel als een gemiddelde harem anime) niet omdat het me aan google-fu ontbreekt.
Lezen!!! :P
pi_118649676
Nog nooit een Star Wars film gezien *)
pi_118649745
quote:
ik zal wel wat gemist hebben, maar van welke anime is dit ? :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_118649795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Jormungand
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:39:03 #27
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118650052
Ik ga ook de rest van Jormungand maar downloaden dan. Kijk ik tijdens of na mijn tentamen week wel, of in het tot nu toe magere winter seizoen.
pi_118650223
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:32 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Jormungand
thanks, staat aan :)
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_118650390
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
Ik benijd je. Volgens mij heb ik The Clone Wars (of de film die daarvoor kwam, weet-ik-veel) in de bioscoop gezien en een paar andere films op tv. Maar dat zou ik graag willen kunnen zeggen. :P
pi_118653483
quote:

niks mis mee, disney kan er prima wat goeds mee doen :Y
pi_118653632
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 01:40 schreef mschol het volgende:

[..]

niks mis mee, disney kan er prima wat goeds mee doen :Y
indd, the avengers is ook goed gekomen toch :P
  woensdag 31 oktober 2012 @ 02:54:00 #32
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_118654004
Ik zal mezelf ook maar eens laten zien na vastgezeten te hebben in een achterlijke trein wat een fiets aanrijdt die op slot midden op het spoor stond...
So how'z it hangin' here guyz~
pi_118654039
GoedeNacht :- )

Btw wat vinden jullie van Accel World? Is het aan te raden?
pi_118654061
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 01:53 schreef DJ_ het volgende:

[..]

indd, the avengers is ook goed gekomen toch :P
misschien niet het best voorbeeld, maar o.a. ja.. :)
disney Co. is zo'n organisatie waarvan je niet weet waar ze eindigen.. het is niet voor niks de of 1 van de grootste entertainment bedrijven ter wereld...
tis me het bedrag ook wel, damn.. 4,05 USD Billion :o
pi_118654168
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wel, en volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen. Of in mijn vroege jeugd. Want nu kan het echt niet meer. :')
pi_118654440
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 02:54 schreef SleepSub het volgende:
Ik zal mezelf ook maar eens laten zien na vastgezeten te hebben in een achterlijke trein wat een fiets aanrijdt die op slot midden op het spoor stond...
So how'z it hangin' here guyz~
Diegene die de fiets daar heeft geplaatst is achterlijker dan de trein, vermoed ik zo.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 07:32:48 #37
383398 Kyubey
pi_118654641
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef De_Ilias het volgende:
GoedeNacht :- )

Btw wat vinden jullie van Accel World? Is het aan te raden?
euhm
Neen.
Helemaal super.
pi_118654681
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:32 schreef Kyubey het volgende:

[..]

euhm
Neen.
Gewoon omdat jij fatso niet mag.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 07:37:27 #39
383398 Kyubey
pi_118654697
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:36 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Gewoon omdat jij fatso niet mag.
Dat idd. Niet om zijn gewicht maar om zijn karakter.
Helemaal super.
pi_118654730
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:37 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Dat idd. Niet om zijn gewicht maar om zijn karakter.
Wat is er mis met zijn karakter?
pi_118655161
quote:
5s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

het is een faggot
pi_118656156
[gg]_Jormungand_-_16_[2DD81186].mkv
helaas wachten tot ik thuis ben ;(
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:46:36 #43
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118658751
Assassin's Creed 3 ligt op me te wachten als ik thuis kom :7
pi_118658793
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Assassin's Creed 3 ligt op me te wachten als ik thuis kom :7
moet nog een maand op de pc versie wachten
  woensdag 31 oktober 2012 @ 11:00:11 #45
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118659142
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:47 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

moet nog een maand op de pc versie wachten
En ik 2 á 3 weken voor ik hem kan spelen ivm mijn tentamen week :P
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:19:18 #46
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_118663838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:31 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Jormungand.

Die serie is een dankbare bron voor gifjes :)

SPOILER
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:04:13 #47
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_118670867
Psycho Pass 3 op Animees.

Ik ben moe :O
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:26:33 #48
383398 Kyubey
pi_118671951
quote:
5s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 07:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Euh...

"Senpai!!!1!1!1!1!!1!! OMG wat zou senpai hier van vinden?!!?!(!(!,?"
Helemaal super.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:29:40 #49
383398 Kyubey
pi_118672082
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef .Cake. het volgende:
Psycho Pass 3 op Animees.

Ik ben moe :O
Kyun!☆~
Helemaal super.
pi_118677555
Jormungand is vet. Ik ben nu bij ep 6.
pi_118677980
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:57 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand is vet. Ik ben nu bij ep 6.
Nice :P

Episode 16 van Jormungand was weer zoals van ouds erg goed.
pi_118678387
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nice :P

Episode 16 van Jormungand was weer zoals van ouds erg goed.
't Was wel niet erg spannend deze keer. :@
pi_118678423
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:17 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

't Was wel niet erg spannend deze keer. :@
klopt
pi_118682627
*hey*
pi_118682763
* Repelsteeltju hoi
pi_118682790
Kyubey er is nu een Chuuni magica madoka
pi_118683636
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het zijn gewoon allemaal Chuuni's, en Kyuubei is gewoon een kat. :')
pi_118685014
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Weten wel al :P
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:38:40 #59
383398 Kyubey
pi_118686213
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
_O_
Helemaal super.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:53:43 #60
383398 Kyubey
pi_118687166
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Plottwist van de eeuw :o
Helemaal super.
pi_118687434
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:06:03 #62
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118687876
Shieeet, Assassin's Creed III is amazing. Ik denk niet dat ik dit weekend veel anime ga kijken :P
pi_118688030
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shieeet, Assassin's Creed III is amazing. Ik denk niet dat ik dit weekend veel anime ga kijken :P
ASFGAFGADGFAGDFAHFGHAGUI#QWEOHDWIBFGPEHVNQDWQDQWC :(
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:10:56 #64
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118688173
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ASFGAFGADGFAGDFAHFGHAGUI#QWEOHDWIBFGPEHVNQDWQDQWC :(
Rustig maar, ik ben nog maar bij sequentie 2 :P
pi_118688236
Laatse game die ik actief speelde was 4 jaar geleden, genaamd World of Warcraft, bestaat dat nog btw?
pi_118688240
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Rustig maar, ik ben nog maar bij sequentie 2 :P
nog zo lang wachten ;(
Gta 5 woordt nog langer wachten op een pc release ;( :(
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:13:44 #67
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118688364
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

nog zo lang wachten ;(
Ik kan niet wachtten tot ik bij het ''Naval Warfare'' stukje kom :P !
pi_118688751
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik kan niet wachtten tot ik bij het ''Naval Warfare'' stukje kom :P !
AFHAIGFIWHRUEWHUFHUWEFUEHUAFAFE ;( :(
pi_118689620
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef De_Ilias het volgende:
Laatse game die ik actief speelde was 4 jaar geleden, genaamd World of Warcraft, bestaat dat nog btw?
nee joh, is ter ziele gegaan aan golddiggers..
pi_118690497
Zo, ik hem me een playlist opgebouwd. Loop behoorlijk achter.
pi_118690923
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

nog zo lang wachten ;(
GTA IV gekocht een paar dagen nadat hij te kopen was. Nooit uitgespeeld. Doe ik nooit weer.
De volle mep betalen voor GTA bedoel ik, niet eens spel nooit uitspelen. Dat zal vast nog wel vaker gebeuren.
pi_118691046
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

GTA IV gekocht een paar dagen nadat hij te kopen was. Nooit uitgespeeld. Doe ik nooit weer.
De volle mep betalen voor GTA bedoel ik, niet eens spel nooit uitspelen. Dat zal vast nog wel vaker gebeuren.
Gta 4 voor de xbox gekocht en toen maar gepiraat voor de pc , alleen Gta 3, vice city, San andreas, Liberty city stories en vice city stories waren het waard om te kopen.
pi_118691062
quote:
Sakamotooo
pi_118691166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:33 schreef mschol het volgende:

[..]

nee joh, is ter ziele gegaan aan golddiggers..
Destijds waren ze ook actief. Was wel een Kei gaaf spel. xD
pi_118692416
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik had nog een voornemen om te gaan beginnen aan AC te beginnen vanaf 1. Ik heb 1 t/m revelations hier liggen. Na mijn tentamens maar eens flink wat gaan gamen dan maar :)
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_118692966
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef marp0 het volgende:

[..]

Ik had nog een voornemen om te gaan beginnen aan AC te beginnen vanaf 1. Ik heb 1 t/m revelations hier liggen. Na mijn tentamens maar eens flink wat gaan gamen dan maar :)
Het is een kekke reeks hoewel ik wel 't idee kreeg dat het hele gebeuren wat opgerekt is omdat mear moneyz. hoewel dat ook mijn ubisoft bias zou kunnen zijn.
  donderdag 1 november 2012 @ 00:37:22 #78
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118693282
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het is een kekke reeks hoewel ik wel 't idee kreeg dat het hele gebeuren wat opgerekt is omdat mear moneyz. hoewel dat ook mijn ubisoft bias zou kunnen zijn.
Klopt. Revelations en Brotherhood waren gewoon spin-offs om geld af te troggelen :') Ik zou gewoon AC1 en AC2 spelen, en dan direct verder met AC3. Revelations en Brotherhood kun je altijd later nog eens doen.
pi_118694778
Koko is gewoon een van de beste Characters imo.

Jormungand is De anime van 2012. Heerlijk black lagoon gevoel terug.
  donderdag 1 november 2012 @ 09:13:05 #80
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_118696198
De anime van 2012 komt 6 november pas
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 1 november 2012 @ 12:47:23 #81
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118702016
quote:
17s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:13 schreef gniffie het volgende:
Oh? Welke is dat dan?
pi_118703363
quote:
Initial D? O+
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_118703953
quote:
Dan komt Halo 4 uit. :Y
pi_118704011
anime...

kinders! :') :D
pi_118704077
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:45 schreef blessed19 het volgende:
anime...

kinders! :') :D
:')
pi_118704271
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef mschol het volgende:

[..]

:')_!
pi_118704310
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef mschol het volgende:

[..]

Blessed is een van ons.
pi_118704327
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:52 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Blessed is een van ons.
ik weet, des te meer :')

;)
pi_118704437
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:52 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Blessed is een van ons.
Ik weiger!

pi_118704479
Ho, ik bedoel natuurlijk deze!

bop, bop, booop!
pi_118704634
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef blessed19 het volgende:
Ho, ik bedoel natuurlijk deze!

bop, bop, booop!
Maakt niet uit. Jouw weigering is geweigerd.
pi_118704685
is er ondertussen nog iets richting gore of brutal voilence uit gekomen?

laatste die ik gezien heb is deze... ;(

pi_118705029
quote:
12s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Jouw weigering is geweigerd.
:{ ;(
pi_118705211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

:{ ;(
... Sorry. Zonnige kant is dat je bij je de stilzwijgende verlenging van jouw lidmaatschap gratis Another en de remake film(s) van Berserk aangeraden krijgt.
pi_118705234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

... Sorry. Zonnige kant is dat je bij je de stilzwijgende verlenging van jouw lidmaatschap gratis Another en de remake film(s) van Berserk aangeraden krijgt.
oh, remakes van berserk? awesome! maaruhm, another werd toch door jullie helemaal afgezeken? ;(
pi_118705323
Volgens mij zie ik een love triangle opkomen in Tonari no kaibutsu kun.
pi_118705788
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef blessed19 het volgende:

[..]

oh, remakes van berserk? awesome! maaruhm, another werd toch door jullie helemaal afgezeken? ;(
Een paar mensen (Robin en Maus meen ik te herinneren) vonden het niet leuk dat Another het sfeervolle helemaal achter zich liet en zich bijna geheel ging richten op het verminken en vermoorden van de personages (vaak allebei) eng is Another niet maar het heeft min of meer dezelfde charme als Higurashi.

quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Volgens mij zie ik een love triangle opkomen in Tonari no kaibutsu kun.
Yuuzan x Shizuku x Haru of Klassenvertegenwoordiger x Haru x Shizuku?
pi_118706784
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef blessed19 het volgende:
is er ondertussen nog iets richting gore of brutal voilence uit gekomen?

laatste die ik gezien heb is deze... ;(

Boku no Elfen lied
pi_118706833
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Boku no Elfen lied
Serously, dude... are you kidding me? die serie is net chobits maar dan met een paar spatjes bloed. :')
pi_118712597

HNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGG*10^80
pi_118713016
w000t komt er een initial D 5 serie uit?????
  donderdag 1 november 2012 @ 18:11:09 #102
383398 Kyubey
pi_118713252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:05 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Boku no Elfen lied Pico
Helemaal super.
pi_118713286
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ging jij ook haast dood bij chuuni 5?
  donderdag 1 november 2012 @ 18:35:38 #104
383398 Kyubey
pi_118713960
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:12 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ging jij ook haast dood bij chuuni 5?
Nog niet gezien, toetsweek jwz ;(
Helemaal super.
pi_118714093
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nog niet gezien, toetsweek jwz ;(
Oke ;(
pi_118714145
In de trein naar huis nu zometeen ga ik naar eens kijken of ik episode 5 zal overleveb
  donderdag 1 november 2012 @ 19:20:23 #107
383398 Kyubey
pi_118715729
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
In de trein naar huis nu zometeen ga ik naar eens kijken of ik episode 5 zal overleveb
Helemaal super.
  donderdag 1 november 2012 @ 19:20:36 #108
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_118715741
Nog niet weten dat er een nieuw seizoen Initial D uitkomt :{w

En Halo is geen leuk spel :)
  donderdag 1 november 2012 @ 19:21:05 #109
383398 Kyubey
pi_118715763
Ik twijfel. Zal ik wiskunde leren voor de grote toets morgen of Chuunibyou kijken? :')

Nah, wiskunde leren :')
Helemaal super.
pi_118715813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:20 schreef gniffie het volgende:
Nog niet weten dat er een nieuw seizoen Initial D uitkomt :{w

En Halo is geen leuk spel :)
Wat is er mis met Halo? ;(
pi_118715870
Wajoo 10 minuten vertraging :')
  donderdag 1 november 2012 @ 19:23:42 #112
383398 Kyubey
pi_118715887
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wajoo 10 minuten vertraging :')
Wajoo 10 minuten in je levensduur erbij :')
Helemaal super.
  donderdag 1 november 2012 @ 19:24:29 #113
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_118715930
Eindelijk een PS vita gekocht met Disgaea 3: absence of detention, dood!

Manly game indeed.
pi_118715951
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:24 schreef Easymodo het volgende:

Manly game indeed.
_O_
Bevalt het?
  donderdag 1 november 2012 @ 19:28:28 #115
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_118716127
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat is er mis met Halo? ;(
Ten eerste staat de crosshair niet in het midden van het scherm en ten tweede duurt het te lang om iemand dood te maken. Daarom is Gears of War ook flut :*
pi_118716142
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:24 schreef Easymodo het volgende:

Manly game indeed.
Disgaea ^O^
pi_118716714
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:01 schreef De_Ilias het volgende:
w000t komt er een initial D 5 serie uit?????
Hell yeah, 5th stage ^O^
pi_118716748
Hopelijk wordt die dan wel beter dan 4th stage, het element van driften is daar echt gewoon weg gehaald.
pi_118717594
Eindelijk thuis tijd voor chuunibyou
pi_118717797
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eindelijk thuis tijd voor chuunibyou
Goed zo. Wees voorzichtig.
pi_118718241

Wof-WEG40jgjwegowengoenfogn

_O_
eg
goangoaengonaerognaerogn
pi_118718740
Ik ging naar de diepte van het moe dom ik kwam er net op tijd uit, maar nu och na het kijken van episode 5 voel ik een steek in mijn borstkas ;(
pi_118718862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ging naar de diepte van het moe dom ik kwam er net op tijd uit, maar nu och na het kijken van episode 5 voel ik een steek in mijn borstkas :@ ;(
[ afbeelding ]
Ik had je nog gewaarschuwd :')
pi_118719159
Zijn eyepatch figuren tegenwoordig een hype in de anime wereld?
pi_118719187
Blijkbaar.
pi_118719341
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:

Wof-WEG40jgjwegowengoenfogn

_O_
eg
goangoaengonaerognaerogn
Om de 1 of andere reden vind ik Evangelion redo echt helemaal niks.
  donderdag 1 november 2012 @ 20:57:34 #127
383398 Kyubey
pi_118720911
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ging naar de diepte van het moe dom ik kwam er net op tijd uit, maar nu och na het kijken van episode 5 voel ik een steek in mijn borstkas ;(
[ afbeelding ]
:o

FKDG;ANGIFASHGAJGFAHWIRFSBDEJGLFHWKALFDFD

Morgen kijken :P
Helemaal super.
pi_118721689
One Piece was wazig deze week :?
pi_118722760
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:27 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Om de 1 of andere reden vind ik Evangelion redo echt helemaal niks.
Ik vind het wel.. tof. :P

Maar het origineel vind ik tot nu toe wel beter.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2012 21:31:28 ]
  donderdag 1 november 2012 @ 21:33:22 #130
383398 Kyubey
pi_118722941
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vind het wel.. tof. :P

Maar het origineel vind ik tot nu toe wel beter.
Praat Asuka nog zo erg Deutsch in de remakes?
Helemaal super.
pi_118722960
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Praat Asuka nog zo erg Deutsch in de remakes?
Nee, valt wel mee. :P
pi_118723081
Jormungand: Perfect Order is een fijne anime.
pi_118723109
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Qunix het volgende:
Jormungand: Perfect Order is een fijne anime.
Mijn neger
  donderdag 1 november 2012 @ 21:36:14 #134
383398 Kyubey
pi_118723126
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee, valt wel mee. :P
Dan is het al zeker mislukt :{w
Helemaal super.
pi_118723377
pi_118723571
quote:
Pffff, repost :P
pi_118723691
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Pffff, repost :P
kwam hem pas vandaag tegen
pi_118723751
quote:
9s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

kwam hem pas vandaag tegen
  donderdag 1 november 2012 @ 21:52:58 #139
383398 Kyubey
pi_118723966
Helemaal super.
pi_118723998
quote:
je plaatje doet het niet

EDIT: NVM
pi_118724005
quote:
Good Lawd.
  donderdag 1 november 2012 @ 21:53:53 #142
383398 Kyubey
pi_118724020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:53 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

je plaatje doet het niet
Helemaal super.
pi_118724045
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha. :')
pi_118724060
PANG PANG!
pi_118724244
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Haha. :')
Hij kan nog lachen!
pi_118725298
ahhh die Homu
pi_118725494
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
ahhh die Homu
[ afbeelding ]
Mijn hart heeft vandaag veel moeten doorstaan
Even op chuunijacht, onder andere op Pixiv.
pi_118726459
quote:
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hij kan nog lachen!
[ afbeelding ]
Oh gut :+
pi_118727401
pi_118727439
quote:
Wat moet dit voorstellen? :')
pi_118728278
Juist ja... :')
pi_118728403
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:55 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat moet dit voorstellen? :')
Madoka pantsuflash centipide
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:10:21 #153
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_118734497
Ik ga vanmiddag voor het weekend naar Bremen, dus pas na het weekend weer een recensie op Animees. Gaat lekker dit seizoen :/
ANIMEES.
- Scamp
pi_118734791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:10 schreef .Cake. het volgende:
Ik ga vanmiddag voor het weekend naar Bremen, dus pas na het weekend weer een recensie op Animees. Gaat lekker dit seizoen :/
Geen G&P recensies dus ;(
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:37:49 #155
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_118734996
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:25 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik niet dat je nog op G&P recensies hoeft te rekenen als ik zie wat ik nog moet inhalen en kijkend naar mijn rooster van de komende weken. Bovendien ben ik benaderd om misschien een gastrecensie te doen, maar dat is ook nog niet duidelijk.

Dus wie weet, ik in ieder geval niet. De komende twee weken niet iig.

Sowwy. ;(
ANIMEES.
- Scamp
pi_118735036
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik niet dat je nog op G&P recensies hoeft te rekenen als ik zie wat ik nog moet inhalen en kijkend naar mijn rooster van de komende weken. Bovendien ben ik benaderd om misschien een gastrecensie te doen, maar dat is ook nog niet duidelijk.

Dus wie weet, ik in ieder geval niet. De komende twee weken niet iig.

Sowwy. ;(
Geeft toch niet :P
Maar naar Bremen gaan is toch wel leuk?
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:45:37 #157
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_118735146
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Geeft toch niet :P
Maar naar Bremen gaan is toch wel leuk?
Dat dacht ik wel ja :)

Tis alleen zo irritant dat Psycho Pass en K allebei op vrijdag uitkomen. Echt, totaal niet in sync met de rest van mijn leven....
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 2 november 2012 @ 10:48:43 #158
383398 Kyubey
pi_118735211
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:25 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Helemaal super.
pi_118735253
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:48 schreef Kyubey het volgende:

[..]

;(

Overigens,
SPOILER
SPOILER
pi_118737190
quote:
Die blik van Homu :')
pi_118737216
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Een paar mensen (Robin en Maus meen ik te herinneren) vonden het niet leuk dat Another het sfeervolle helemaal achter zich liet en zich bijna geheel ging richten op het verminken en vermoorden van de personages (vaak allebei) eng is Another niet maar het heeft min of meer dezelfde charme als Higurashi.

[..]

Yuuzan x Shizuku x Haru of Klassenvertegenwoordiger x Haru x Shizuku?
Klassenvertegenwoordiger x Haru x Shizuku natuurlijk.
  vrijdag 2 november 2012 @ 11:59:50 #162
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118737303
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:50 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

;(

Overigens,
SPOILER
SPOILER
In moe style :P
pi_118737724
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

In moe style :P
Dat is heel fijn om te horen. :Y O+
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:24:21 #164
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118738002
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat is heel fijn om te horen. :Y O+
Maar daarvoor is kyubey nodig om naar pagina 12 te gaan
pi_118738076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:24 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Maar daarvoor is kyubey nodig om naar pagina 12 te gaan
Het is vandaag vrijdag. Vandaag zal Kyuubei dus naar Chuuni5 gaan kijken. Dus het zou geen probleem moeten zijn.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:27:44 #166
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118738092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het is vandaag vrijdag. Vandaag zal Kyuubei dus naar Chuuni5 gaan kijken. Dus het zou geen probleem moeten zijn.
mooi, zometeen naar japan bellen :P
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:29:41 #167
383398 Kyubey
pi_118738136
Mijn wiskundetoets ging goed.. al had ik het ook op de Chuunibyoumanier kunnen doen.
Helemaal super.
pi_118738171
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:29 schreef Kyubey het volgende:
Mijn wiskundetoets ging goed.. al had ik het ook op de Chuunibyoumanier kunnen doen.
En dat is?
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:35:47 #169
383398 Kyubey
pi_118738265
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat is?
SPOILER: gifjesregen
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:35:56 #170
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118738271
Hoe zal ik de telefoon opnemen?
in de stijl van Moshi moshi J*** Desu?
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:37:12 #171
383398 Kyubey
pi_118738309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe zal ik de telefoon opnemen?
in de stijl van Moshi moshi J*** nyan Desu?
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:39:08 #172
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118738365
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:37 schreef Kyubey het volgende:

[..]

moshi moshi jens nyan desu wat :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:47:48 #173
383398 Kyubey
pi_118738603
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:39 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

moshi moshi jens nyan desu wat :')
Hoi Jens
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:51:02 #174
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118738681
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:47 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hoi Jens
Hallo
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:11:23 #175
383398 Kyubey
pi_118739248
CHUUNBYOU 5 MIJN HART BEGEEFT HET
O+ O+

SPOILER
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:18:19 #176
383398 Kyubey
pi_118739471
Helemaal super.
pi_118739532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
:Y

vrijdag 2 november 2012 @ 13:21:44 #178
383398 Kyubey
pi_118739596
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:Y

[ afbeelding ]
Helemaal super.
pi_118739657
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:21 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja. Ja. JA.
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:25:06 #180
383398 Kyubey
pi_118739695
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja. Ja. JA.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kyubey op 02-11-2012 13:45:29 ]
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:47:53 #181
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118740426
jongens ik zit op stage kan niet mijn plaatjesfolder uploaden ;( ;( ;(
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:50:35 #182
383398 Kyubey
pi_118740521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
jongens ik zit op stage kan niet mijn plaatjesfolder uploaden ;( ;( ;(
Helemaal super.
pi_118740765
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 12:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

SPOILER: gifjesregen
Ghehe.
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:59:19 #184
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118740826
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ghehe.
Dat geluidje maakte Akiko uit Onii-chan Dakedo ook.
pi_118746385

Wat
pi_118746627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
huh wat?
  vrijdag 2 november 2012 @ 17:01:48 #187
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118747047
Dit topic gaat ooit nog mijn stage/werk kosten :')
pi_118748148
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is dat censureren mij teveel moeite kost... :')
pi_118748972
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

Wat
Hahaha. _O- :')
pi_118749122
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb meestal geen tijd om te FOK!ken. :7
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:50:44 #191
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118754471
Jongens we moeten wel bij pagina 12 zijn voor 12 uur
  vrijdag 2 november 2012 @ 20:56:16 #192
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118754737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:25 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat is het toch fijn om een groote collectie aan gifjes en plaatjes te hebben

pi_118755648
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:11 schreef Kyubey het volgende:
CHUUNBYOU 5 MIJN HART BEGEEFT HET
O+ O+

SPOILER
Pics van hun wiskunde.
pi_118755942
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Pics van hun wiskunde.

vrijdag 2 november 2012 @ 21:32:43 #195
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_118756505

vast oud maar :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_118756675
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]

Gek genoeg om waar te zijn.

quote:
On an average day, about five Russians younger than 20 kill themselves.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)n.html#ixzz2B6EcG0Jd
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
:{!
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:37:47 #197
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118756744
quote:
[ afbeelding ]

pi_118757003
quote:
Dat zijn basis algebraïsche vaardigheden, dat komt ieder jaar weer terug, terecht ook, al is het maar omdat je zo veel met een grafische rekenmachine mag werken op de middelbare school.

quote:
[ afbeelding ]

Er zijn vast al miljoenen die zelfmoord verkiezen boven het doorstaan van de faggatory van de Narutofilms.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:48:04 #199
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118757125
quote:
ik snap alleen de eerste :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:52:13 #200
383398 Kyubey
pi_118757317
Skyfall _O_ Craig was mijn minst favoriete Bond, maar ik neem mijn woorden terug. Geweldige film, met respect voor de oude sfeer.
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:53:02 #201
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_118757362
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef Kyubey het volgende:
Skyfall _O_ Craig was mijn minst favoriete Bond, maar ik neem mijn woorden terug. Geweldige film, met respect voor de oude sfeer.
Zo goed dan? Ik ga binnenkort wss weer naar de bios
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:22:29 #202
383398 Kyubey
pi_118758429
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zo goed dan? Ik ga binnenkort wss weer naar de bios
De meningen verschillen. Speknek vond hem minder.
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:23:08 #203
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_118758458
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:

[..]

over het algemeen vind ik dat hij een kutmening heeft
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:30:21 #204
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118758729
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:

[..]

vrijdag 2 november 2012 @ 22:33:50 #205
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118758871
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:39:05 #206
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118759098
pi_118759189
Zo erg hoef je ook weer niet te spammen hoor. Ik werd toch pas laat in de avond geboren :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:43:40 #208
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118759308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
Zo erg hoef je ook weer niet te spammen hoor. Ik werd toch pas laat in de avond geboren :')
Nu weer verder gamen :p
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:45:25 #209
383398 Kyubey
pi_118759388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:41 schreef Arashimashou het volgende:
Zannnkoku na iets.

Ik suggesteer een TT met Ayumu aka Osaka.
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:46:47 #210
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118759441
Uchu senkan moe moe
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:47:35 #211
383398 Kyubey
pi_118759471
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:48:34 #212
383398 Kyubey
pi_118759528
Waxa
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:51:53 #213
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118759634

[ Bericht 100% gewijzigd door De_Dakgoot op 02-11-2012 22:52:33 ]
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:06:26 #214
383398 Kyubey
pi_118760158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:

Helemaal super.
pi_118760313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:06 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wtf man :'(
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:10:48 #216
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118760343
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_118761238
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Beste aflevering tot nu toe.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:37:41 #218
383398 Kyubey
pi_118761456
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was dat niet dezelfde seiyuu? Ze kwam me al bekend voor.
Oh wacht niet :')
Helemaal super.
pi_118761537
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:39:49 #220
383398 Kyubey
pi_118761561
Nog 22 minuten om 82 reacties te posten :o
Helemaal super.
pi_118761579
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:39 schreef Kyubey het volgende:
Nog 22 minuten om 82 reacties te posten :o
Ojee
pi_118761586
Weet niet of we dat
pi_118761615
Nu voel ik me haast schuldig :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:41:59 #224
383398 Kyubey
pi_118761664
quote:
Ok
Helemaal super.
pi_118761687
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ok
redden
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:42:48 #226
383398 Kyubey
pi_118761710
Ik bedenk me opeens dat kukuku-imouto van BwTgS een Chuuni is :o
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:44:02 #227
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118761770
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:45:02 #228
383398 Kyubey
pi_118761818
Hemelval was beter dan Hoeveelheid Van Soelaas en Royaal Casino gr gr
Helemaal super.
pi_118761836
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Kyubey het volgende:
Hemelval was beter dan Hoeveelheid Van Soelaas en Royaal Casino gr gr
:o. Heb je 'm al gezien?
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:46:20 #230
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118761885
Toch blijft K-ON beter dan Chuunibyou
pi_118761943
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toch blijft K-ON beter dan Chuunibyou
[ afbeelding ]
In moe gehalte? Ik weet niet hoor!
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:49:17 #232
383398 Kyubey
pi_118762013
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:50:11 #233
383398 Kyubey
pi_118762046
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

:o. Heb je 'm al gezien?
Zojuist. Ik mocht Daniel Kreek echt niet, maar deze film was toch een vd beste films tot nu toe.
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:50:26 #234
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118762056
Ben benieuwd op welke pagina we zitten volgens me laptop nog steeds op pagina 8
pi_118762097
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Zojuist. Ik mocht Daniel Kreek echt niet, maar deze film was toch een vd beste films tot nu toe.
Oh nice :). Hopelijk is ie snel te downen
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:52:29 #236
383398 Kyubey
pi_118762138
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Helemaal super.
pi_118762168
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:52 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha lol
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:54:06 #238
383398 Kyubey
pi_118762194
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:54:15 #239
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118762197

pi_118762199
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:55:16 #241
383398 Kyubey
pi_118762239
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:56:31 #242
383398 Kyubey
pi_118762283
Helemaal super.
pi_118762289
Spam voor arasu gr gr
pi_118762301
pi_118762306
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

In de bios kijken jij. :(
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:57:19 #246
383398 Kyubey
pi_118762309
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:58:14 #247
383398 Kyubey
pi_118762334
Helemaal super.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:59:10 #248
383398 Kyubey
pi_118762358
Helemaal super.
pi_118762364
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
pi_118762377
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:00:04 #251
383398 Kyubey
pi_118762390

Waah bijna te laat
Helemaal super.
pi_118762403
GEFELICITEERD ARASU!
pi_118762419
Oh ja het is zover!
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:00:54 #254
383398 Kyubey
pi_118762422
Helemaal super.
pi_118762423

Gefeliciteerd
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:02:56 #256
383398 Kyubey
pi_118762489
Helemaal super.
pi_118762538
Dank dank!

Rikka is toch eigenlijk toch wel makkelijk de moechar van dit jaar. Toch?
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:05:06 #258
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118762552
GEFELICITEERD ARASHI!

zaterdag 3 november 2012 @ 00:05:13 #259
383398 Kyubey
pi_118762559
Havu a veri Chuuni bahsdee
Helemaal super.
pi_118762709

deze kwam ik ook tegen terwijl ik zocht...
SPOILER
pi_118763025
HELP How to TS uploadt per ongeluk plaatje met naam van meisje die hij afwijst :')
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:20:01 #262
383398 Kyubey
pi_118763041

DESU
Helemaal super.
pi_118763143
Ik heb echt last van fkdjfjokpokziektrn gr gr tokpop-cliënt.
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:25:40 #264
383398 Kyubey
pi_118763208
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Ok
Gr
Helemaal super.
pi_118763247
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:25 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ok
Gr
Je neemt mijn obscure ziekte niet serieus. :(
pi_118763251
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Wat is fkdjfjokpokziektrn ?
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:28:37 #267
383398 Kyubey
pi_118763293
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nieuwe vorm van HIV, niet zo mee spotten
Helemaal super.
pi_118763323
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het voelen van pijn in de kringspier na het poepen.

Ik heb je overigens al gefeliciteerd precies om 0:00
pi_118763365
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het voelen van pijn in de kringspier na het poepen.

Ik heb je overigens al gefeliciteerd precies om 0:00
Oh, op die manier.

Oke, ik ga maar naar bed. Trusten.
pi_118763420
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je neemt mijn obscure ziekte niet serieus. :(
waarom zouden we jou serieus nemen dan? :7
pi_118763511
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:30 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oh, op die manier.

Oke, ik ga maar naar bed. Trusten.
Welterusten. :W
pi_118763849
moest die kringspier issue nou perse ge-shared worden

- _ -
pi_118764474
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:00 schreef Arashimashou het volgende:
Oh ja het is zover!
Schorpioen.

Feli.
  zaterdag 3 november 2012 @ 02:16:38 #275
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_118765645
Gefeliciteerd Arasu :)
pi_118766839
quote:
:') haha
Dus daar is deze flash op gebaseerd...
http://www.newgrounds.com/portal/view/469340

quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef Qunix het volgende:

[..]

Schorpioen.

Feli.
Schorpioen ownt!

quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gefeliciteerd Arasu :)
Yay :Y
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:59:04 #277
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_118772743
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_
Bevalt het?
Jazeker. Naast Vita games kun je ook nog PS1 en PSP klassiekers spelen.
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:59:51 #278
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118772770
_O-
pi_118773064
quote:
Geil
pi_118773076
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:05 schreef Kyubey het volgende:
Havu a veri Chuuni bahsdee
[ afbeelding ]
Nohh die vind ik zo awesome dat ik m in mijn fobo zet.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:32:54 #281
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118773601
pi_118774712
quote:
Net twee glazen karnemelk gedronken :9
pi_118775693
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Net twee glazen karnemelk gedronken :9
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:09:38 #284
383398 Kyubey
pi_118776434
MISAKIIIII
FUZAKERUNAAAAA

Hmm, K wordt een beetje te belachelijk :')
Helemaal super.
pi_118777602
Gefeliciteerd Arashimashou *O*
pi_118777749
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Kyubey het volgende:
MISAKIIIII
FUZAKERUNAAAAA

Hmm, K wordt een beetje te belachelijk :')

De fangirls vinden het leuk.
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:00:42 #287
383398 Kyubey
pi_118777802
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De fangirls vinden het leuk.
Helemaal super.
pi_118778372
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 08:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]

Schorpioen ownt!
Uiteraard. 8-)
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:10:23 #289
383398 Kyubey
pi_118779834
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef Qunix het volgende:

[..]

Uiteraard. 8-)
Kreeft ownt, want
Helemaal super.
  zaterdag 3 november 2012 @ 18:29:37 #290
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_118780339
oh you guys.

Never change.
pi_118780637
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Kreeft ownt, want
[ afbeelding ]
_O- :')
pi_118780652
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:10 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Kreeft ownt, want
[ afbeelding ]
:?
pi_118780677
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:?
69 gr gr
pi_118781082
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

69 gr gr
Blijkbaar hebben kreeften en het getal 69 iets met elkaar te maken.
pi_118781624
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben kreeften en het getal 69 iets met elkaar te maken.
Die kreeften zitten in standje 69.

Waaah. Arasu w/
pi_118781748
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die kreeften zitten in standje 69.

Waaah. Arasu w/
pi_118782122
Btooom is ecchi.
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:37:10 #298
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118782456
Zo lekker vroeg thuis, utigaan wordt wel saai na 4 uur :')
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:48:38 #299
383398 Kyubey
pi_118782806
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef Qunix het volgende:
Btooom is ecchi.
SPOILER
Als je de bluray koopt kun je die dikzak Himiko zien aanranden.
Helemaal super.
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:55:03 #300
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118783113
1 taaart van Azunyan voor je verjaardag arashi
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:55:57 #301
383398 Kyubey
pi_118783158
lapo
Helemaal super.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')