REC is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, snelle zombies.
De remake van Day of the Dead is niet sterk genoeg geregisseerd om eng te zijn en Zombieland is gewoon een brute film.
REC daarintegen krijg ik best klamme handjes van.
Daar wil ik de titel wel van wetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:58 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een paar boeken gelezen die een wel interessante zombie theorie had. (Helaas titel weet ik even niet) Het kwam erop neer dat zowel mensen als zombies een soort levenskracht hadden. Voor zombies ging dan op dat die kracht voor hun 'kinderen, kleinkinderen, etc' steeds zwakker werd. De energie van een zombie kon tijdelijk worden aangevuld door het eten van de energie van mensen (door het eten van 'levend' vlees). Maar wat een echte kick geeft is het stelen van de energie van een andere zombie. Zombies die dat deden kregen steeds meer kracht en ook invloed over andere zombies, tot op het punt dat ze duidelijk bovennatuurlijke krachten kregen en een bewustzijn kregen van het feit dat ze zombie waren en met het vermogen kennis over te dragen op 'lagere' zombies.
Zombie Chronicles van Mark Clodi, het eerste boek is als Kindle boek te koop op Amazon voor 99 cent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daar wil ik de titel wel van weten
Ik durf eigenlijk alleen voor Rick en Carl mijn hand in het vuur te steken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:00 schreef ace_eleven het volgende:
voor in de OP:
Merle leeft dus nog, kan er weer bij
En Beth en Maggie zouden ook wel aangekondigd kunnen worden, lijken me voorlopig ook wel blijvertjes
Ik alleen voor Rick. Hij is dé hoofdpersoon van de serie, die blijft tot het einde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk alleen voor Rick en Carl mijn hand in het vuur te steken.
Um, nee. Wiki zegt "most-watched basic cable drama telecast in history" (http://insidetv.ew.com/20(...)-3-premiere-ratings/). Ratings van de premiere van seizoen 3 waren wel erg hoog, wat erg apart is na dat verschrikkelijke tweede seizoen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef Symer het volgende:
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien en nu hoor ik net op Radio1 dat TWD inmiddels de best bekeken Amerikaanse serie ooit is
deze?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zombie Chronicles van Mark Clodi, het eerste boek is als Kindle boek te koop op Amazon voor 99 cent.
2de seizoen had een goed einde waardoor kijkers het gewoon weer een tweede kans gaven. Seizoen 3 begint gewoon heel sterk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Um, nee. Wiki zegt "most-watched basic cable drama telecast in history" (http://insidetv.ew.com/20(...)-3-premiere-ratings/). Ratings van de premiere van seizoen 3 waren wel erg hoog, wat erg apart is na dat verschrikkelijke tweede seizoen.
Klopt, al is de kern van WD vooral hoe om te gaan met andere niet-walkers, waar de Stand ook over gaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
The Stand heeft weinig met TWD te maken. In The Stand gaat 99% van de wereld dood en staat niet meer op i.t.t. TWD.
The Cell heb ik in het nederlands gelezen (Mobiel). Echt een tof boek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klopt, al is de kern van WD vooral hoe om te gaan met andere niet-walkers, waar de Stand ook over gaat.
Maar goed, als je Walkers wilt, kan je ook The Cell lezen
edit: REC? Waarvan is dat de afkorting? Zombieland is idd een vette film.
ik dacht eerst zijn vrouw en kind zijn walkers geworden. En die zitten vast in dat kamertje met kettingen enzo...quote:
Dat is geen afkorting. Nou ja, in principe wel, van recording. Maar de film heet [REC].quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klopt, al is de kern van WD vooral hoe om te gaan met andere niet-walkers, waar de Stand ook over gaat.
Maar goed, als je Walkers wilt, kan je ook The Cell lezen
edit: REC? Waarvan is dat de afkorting? Zombieland is idd een vette film.
Same here.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht eerst zijn vrouw en kind zijn walkers geworden. En die zitten vast in dat kamertje met kettingen enzo...
Maar dat was het dus niet
Die afgehakte walkerskoppen in de aquaria!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht eerst zijn vrouw en kind zijn walkers geworden. En die zitten vast in dat kamertje met kettingen enzo...
Maar dat was het dus niet
en de premiere van s3 had meer kijkers dan de andere recente AMC premieres van Mad Men, The Killing, Hell on Wheels en Breaking Bad bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Um, nee. Wiki zegt "most-watched basic cable drama telecast in history" (http://insidetv.ew.com/20(...)-3-premiere-ratings/). Ratings van de premiere van seizoen 3 waren wel erg hoog, wat erg apart is na dat verschrikkelijke tweede seizoen.
Dat eerste klopt ook. Maar tussen het vorige seizoen en dit seizoen zitten die zeven maanden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Ik ben eigenlijk het tijdsverloop kwijt geraakt. Kreeg de indruk dat de eerste aflevering slechts enkele weken na de invasie bij de boerderij zich afspeelde. Echter bleek later dat Andrea al 7 maanden bij Michonne zit.
Dit seizoen moet wel beter worden dan 2. Genoeg verhalen te vertellen.
Terwijl het lijkt alsof ze aan het einde van seizoen 2 al praktisch voor de deur van de gevangenis staanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ook. Maar tussen het vorige seizoen en dit seizoen zitten die zeven maanden.
Klopt. T-Dog zei in de eerste aflevering volgens mij ook dat ze de hele winter in rondjes hebben gelopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl het lijkt alsof ze aan het einde van seizoen 2 al praktisch voor de deur van de gevangenis staan
Gelukkig wel zeg, seizoen 2 was best wel saaiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Ik ben eigenlijk het tijdsverloop kwijt geraakt. Kreeg de indruk dat de eerste aflevering slechts enkele weken na de invasie bij de boerderij zich afspeelde. Echter bleek later dat Andrea al 7 maanden bij Michonne zit.
Ja, het viel me inderdaad op dat T-Dog tekst hadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:35 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Klopt. T-Dog zei in de eerste aflevering volgens mij ook dat ze de hele winter in rondjes hebben gelopen.
Wat raar was want ze hadden auto's, in 7 a 8 maanden rij je naar de andere kant van de VS en terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:35 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Klopt. T-Dog zei in de eerste aflevering volgens mij ook dat ze de hele winter in rondjes hebben gelopen.
De dikke buik van lori was je niet opgevallen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
En de baard in de keel van Carlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:42 schreef TryX het volgende:
[..]
De dikke buik van lori was je niet opgevallen?
omdat ze zich als een kut met vingers gedraagt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef Queens het volgende:
Heerlijke serie/zombies!
Ik heb alleen dit huidige topic uit de reeks gelezen dus ik hoop niet dat het al besproken is maar waarom is Rick (en Carl, wat ik trouwens echt een volwassen naam voor een klein jongetje vind maar ok) nu, maanden later, zo boos op Lori?? Dat hele Shane gebeuren was toch allang besproken?? Of vergeet ik iets uit seizoen 2? Het is alweer een poos geleden...
Omdat ze zich 2 seizoenen lang als een irrationeel verwend kutkind heeft gedragen. Ik ben persoonlijk heel blij met de nederige positie waarin Lori zich nu bevindt. Hopelijk blijft het vanaf nu gewoon een ja-knikker en heeft ze voor de rest zo min mogelijk met het verhaal te maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef Queens het volgende:
Heerlijke serie/zombies!
Ik heb alleen dit huidige topic uit de reeks gelezen dus ik hoop niet dat het al besproken is maar waarom is Rick (en Carl, wat ik trouwens echt een volwassen naam voor een klein jongetje vind maar ok) nu, maanden later, zo boos op Lori?? Dat hele Shane gebeuren was toch allang besproken?? Of vergeet ik iets uit seizoen 2? Het is alweer een poos geleden...
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef haakon het volgende:
Ik hoop dat ze in haar buik wordt gebeten
Ik hoop op zombie baby.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef haakon het volgende:
Ik hoop dat ze in haar buik wordt gebeten
Wij maken haar maar één keer per week mee. Rick moet elke dag met haar overleven. Ik had haar al lang verdronken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Queens het volgende:
Ze is inderdaad zwaar irritant maar waarom is Rick zooooo boos dan?
Omdat hij haar even irritant vindt als wij?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Wij maken haar maar één keer per week mee. Rick moet elke dag met haar overleven. Ik had haar al lang verdronken.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Wij maken haar maar één keer per week mee. Rick moet elke dag met haar overleven. Ik had haar al lang verdronken.
Nu je 't zegt ..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:37 schreef FoXje het volgende:
Begrijp ik nou goed dat die gekke wetenschapper iets met de zombies doet, en iedereen dat vlees eet? Hij zij toch ook dat Merle het homework had opgegeten ?
Carol word Carl zijn nieuwe schatje tot de volgende seizoen aangezien Sophia eerder dood is gegaan dan normaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:18 schreef Evertjan het volgende:
ben ik de enige die Carol maar een 5e wiel aan het wagen vind van de groep???
Dat is Beth toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef RickJamez het volgende:
[..]
Carol word Carl zijn nieuwe schatje tot de volgende seizoen aangezien Sophia eerder dood is gegaan dan normaal.
Neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef RickJamez het volgende:
[..]
Carol word Carl zijn nieuwe schatje tot de volgende seizoen aangezien Sophia eerder dood is gegaan dan normaal.
Jaquote:
Brandstof?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat raar was want ze hadden auto's, in 7 a 8 maanden rij je naar de andere kant van de VS en terug
Die trailer ziet er leuk uit! (kijk nu zonder sound op werk dus vanaaf nog eventjes checken)quote:Op donderdag 1 november 2012 08:45 schreef lipjes het volgende:
Btw, voor degene die nog meer zombies willen zien.
Cockneys vs zombies.
Gewoonweg fucking epic.
Echt een aanrader.
Hij is echt gewoonweg geweldig.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die trailer ziet er leuk uit! (kijk nu zonder sound op werk dus vanaaf nog eventjes checken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, wat verrassend. Hij slacht uit het niets een stel Amerikaanse militairen afquote:Op donderdag 1 november 2012 08:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Vertrouw die Governor niet zo eigenlijkkweet niet.
Truequote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Goh, wat verrassend. Hij slacht uit het niets een stel Amerikaanse militairen af.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:24 schreef AttunPalalin het volgende:
Dit schijnt het gelekte plot voor de aankomende aflevering te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit schijnt het gelekte plot voor de aankomende aflevering te zijn:Toch snap ik die spoiler niet :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toch snap ik die spoiler niet :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit schijnt het gelekte plot voor de aankomende aflevering te zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |