Terwijl het lijkt alsof ze aan het einde van seizoen 2 al praktisch voor de deur van de gevangenis staanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Dat eerste klopt ook. Maar tussen het vorige seizoen en dit seizoen zitten die zeven maanden.
Klopt. T-Dog zei in de eerste aflevering volgens mij ook dat ze de hele winter in rondjes hebben gelopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl het lijkt alsof ze aan het einde van seizoen 2 al praktisch voor de deur van de gevangenis staan
Gelukkig wel zeg, seizoen 2 was best wel saaiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Ik ben eigenlijk het tijdsverloop kwijt geraakt. Kreeg de indruk dat de eerste aflevering slechts enkele weken na de invasie bij de boerderij zich afspeelde. Echter bleek later dat Andrea al 7 maanden bij Michonne zit.
Dit seizoen moet wel beter worden dan 2. Genoeg verhalen te vertellen.
Ja, het viel me inderdaad op dat T-Dog tekst hadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:35 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Klopt. T-Dog zei in de eerste aflevering volgens mij ook dat ze de hele winter in rondjes hebben gelopen.
Wat raar was want ze hadden auto's, in 7 a 8 maanden rij je naar de andere kant van de VS en terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:35 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Klopt. T-Dog zei in de eerste aflevering volgens mij ook dat ze de hele winter in rondjes hebben gelopen.
De dikke buik van lori was je niet opgevallen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Ik ben eigenlijk het tijdsverloop kwijt geraakt. Kreeg de indruk dat de eerste aflevering slechts enkele weken na de invasie bij de boerderij zich afspeelde. Echter bleek later dat Andrea al 7 maanden bij Michonne zit.
Dit seizoen moet wel beter worden dan 2. Genoeg verhalen te vertellen.
En de baard in de keel van Carlquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:42 schreef TryX het volgende:
[..]
De dikke buik van lori was je niet opgevallen?
omdat ze zich als een kut met vingers gedraagt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef Queens het volgende:
Heerlijke serie/zombies!
Ik heb alleen dit huidige topic uit de reeks gelezen dus ik hoop niet dat het al besproken is maar waarom is Rick (en Carl, wat ik trouwens echt een volwassen naam voor een klein jongetje vind maar ok) nu, maanden later, zo boos op Lori?? Dat hele Shane gebeuren was toch allang besproken?? Of vergeet ik iets uit seizoen 2? Het is alweer een poos geleden...
Omdat ze zich 2 seizoenen lang als een irrationeel verwend kutkind heeft gedragen. Ik ben persoonlijk heel blij met de nederige positie waarin Lori zich nu bevindt. Hopelijk blijft het vanaf nu gewoon een ja-knikker en heeft ze voor de rest zo min mogelijk met het verhaal te maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef Queens het volgende:
Heerlijke serie/zombies!
Ik heb alleen dit huidige topic uit de reeks gelezen dus ik hoop niet dat het al besproken is maar waarom is Rick (en Carl, wat ik trouwens echt een volwassen naam voor een klein jongetje vind maar ok) nu, maanden later, zo boos op Lori?? Dat hele Shane gebeuren was toch allang besproken?? Of vergeet ik iets uit seizoen 2? Het is alweer een poos geleden...
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef haakon het volgende:
Ik hoop dat ze in haar buik wordt gebeten
Ik hoop op zombie baby.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef haakon het volgende:
Ik hoop dat ze in haar buik wordt gebeten
Wij maken haar maar één keer per week mee. Rick moet elke dag met haar overleven. Ik had haar al lang verdronken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Queens het volgende:
Ze is inderdaad zwaar irritant maar waarom is Rick zooooo boos dan?
Omdat hij haar even irritant vindt als wij?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Wij maken haar maar één keer per week mee. Rick moet elke dag met haar overleven. Ik had haar al lang verdronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |